administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů

Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků
Přidáno včera - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
33411 Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků ZamK Kontakt e-mailem. Náplň práce: Řízení a zajištění chodu oddělení Nákupu a zásobování, hlavní administrativní činnosti pro oddělení Nákupu a zásobování. Spolupráce se všemi odděleními napříč společností, zpracování interních dokladů a dokumentace... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků
Přidáno včera - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
33411 Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků ZamK Kontakt e-mailem. Náplň práce: Řízení a zajištění chodu oddělení Nákupu a zásobování, hlavní administrativní činnosti pro oddělení Nákupu a zásobování. Spolupráce se všemi odděleními napříč společností, zpracování interních dokladů a dokumentace... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pavel Martynov, e-mail: anastasia.zhiryakova@fasfinance.com Popis pracovní pozice: - Péče o návštěvy - Otevírání, rozdělování a odesílání pošty - Komunikace se správou budovy - Organizování pracovních cest (letenky, ubytování) - Komunikace s externími partnery společnosti - Vykonávání dílčích administrativních prací Očekávané zkušenosti: Dobré komunikační schopnosti Příjemný... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pavel Martynov, e-mail: anastasia.zhiryakova@fasfinance.com Popis pracovní pozice: - Péče o návštěvy - Otevírání, rozdělování a odesílání pošty - Komunikace se správou budovy - Organizování pracovních cest (letenky, ubytování) - Komunikace s externími partnery společnosti - Vykonávání dílčích administrativních prací Očekávané zkušenosti: Dobré komunikační schopnosti Příjemný... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Sanchez Michaela, tel.: +420 739 029 711, e-mail: michaela.sanchez@ntautomation.eu Rozšiřujeme tým o administrativního pracovníka, který by posílil naše středisko v Praze. Máte spoustu energie, zvládáte řešit náhlé situace, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Hledáme zodpovědnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře, povede evidenci práce, bude spravovat dokumentaci, komunikovat s týmem, připravovat reporty, případně občas něco vy... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Sanchez Michaela, tel.: +420 739 029 711, e-mail: michaela.sanchez@ntautomation.eu Rozšiřujeme tým o administrativního pracovníka, který by posílil naše středisko v Praze. Máte spoustu energie, zvládáte řešit náhlé situace, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Hledáme zodpovědnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře, povede evidenci práce, bude spravovat dokumentaci, komunikovat s týmem, připravovat reporty, případně občas něco vy... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovníci v sociálních službách - terénní pracovníci pečovatelské služby
Přidáno dnes - Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: personalni@meussj.cz, případně kontaktujte personální oddělení na t.č. 474 684 432 nebo 604 199 727. Kvalifikační předpoklady - odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (základní vzdělání + kurz pracovníka v sociálních službách nebo střední vzdělání s výučním listem v oboru pečovatelka), možnost si kvalifikační kurz doplnit v průběhu zaměstnání - znalost cílové skupiny - specifika práce se seniory - znalost individuálního plánování - práce s PC (MS Office - Word, Excel, program Cygnus výhodou) - nutnost vlastnit řidičské oprávnění sk. B. Osobnostní předpoklady - schopnost týmové spolupráce - flexibilita - vysoká morální zodpovědnost a sociální kompetence - spolehlivost - empatie - odolnost vůči stresu - ochota vzdělávat se. Ostatní - zdravotní způsobilost - trestní bezúhonnost Nabízíme: - odpovídající platové ohodnocení při nástupu (pla... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Pracovníci v sociálních službách - terénní pracovníci pečovatelské služby
Přidáno dnes - Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: personalni@meussj.cz, případně kontaktujte personální oddělení na t.č. 474 684 432 nebo 604 199 727. Kvalifikační předpoklady - odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (základní vzdělání + kurz pracovníka v sociálních službách nebo střední vzdělání s výučním listem v oboru pečovatelka), možnost si kvalifikační kurz doplnit v průběhu zaměstnání - znalost cílové skupiny - specifika práce se seniory - znalost individuálního plánování - práce s PC (MS Office - Word, Excel, program Cygnus výhodou) - nutnost vlastnit řidičské oprávnění sk. B. Osobnostní předpoklady - schopnost týmové spolupráce - flexibilita - vysoká morální zodpovědnost a sociální kompetence - spolehlivost - empatie - odolnost vůči stresu - ochota vzdělávat se. Ostatní - zdravotní způsobilost - trestní bezúhonnost Nabízíme: - odpovídající platové ohodnocení při nástupu (pla... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 19 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Backoffice pracovník je zodpovědný za administrativní podporu a zajištění plynulého chodu kanceláře.  Mezi hlavní činnosti patří: příjem telefonických požadavků příprava cenových nabídek objednávání zboží evidence faktur sp... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 19 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Backoffice pracovník je zodpovědný za administrativní podporu a zajištění plynulého chodu kanceláře.  Mezi hlavní činnosti patří: příjem telefonických požadavků příprava cenových nabídek objednávání zboží evidence faktur sp... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Administrativně technický specialista
Před 45 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, poskytuje komplexní správcovské služby pro nové a moderní bytové jednotky v Praze, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Administrativně technický specialista. Náplň práce: Každodenní komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailu, Příprava podkladů k fakturaci, Řešení a evidence pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami a zákazníkem, Komunikace s dodavateli: nabídky, poptávková řízení na dodavatele, objednávky., Vedení evidence všech objektů společnosti (revize včetně evidencí závad, odečty měřidel a aktivní kontrola jejich správnosti, reklamace z výstavby nových objektů v záruce, smlouvy jednotlivých SVJ), Práce s Obchodním rejstříkem, zápisy změn a kontrola, ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník BACK-OFFICE – práce z domova
Před 45 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, který se zabývá výrobou regálů a úložného řešení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník BACK-OFFICE. Náplň práce: Registrace nových objednávek do systému, Zpracování objednávek - tzn. převzetí případu od obchodníka, objednání ve výrobním závodě, příprava a realizace přepravy, Komunikace s výrobními závody a přepravními společnostmi, Fakturace projektů, Komunikace se zákazníky ohledně termínů dodání a realizace, Back office support pro obchodníky. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 52 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií Náplň práce: Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 66 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 66 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 72 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 72 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DOPRAVY
Před 74 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Lorenc Logistic, s.r.o. se sídlem v Klatovech přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici administrativního pracovníka dopravy. Vaší hlavní pracovní agendou bude včasné vyřízení požadavků zákazníka, zejména pak přijímání objednávek, zadávání do systému, vyřizování telefonní i emailové komunikace, zpracování podkladů pro fakturaci, spolupráce s ostatními členy dispečerského týmu. K práci u nás potřeb... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DOPRAVY
Před 74 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Lorenc Logistic, s.r.o. se sídlem v Klatovech přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici administrativního pracovníka dopravy. Vaší hlavní pracovní agendou bude včasné vyřízení požadavků zákazníka, zejména pak přijímání objednávek, zadávání do systému, vyřizování telefonní i emailové komunikace, zpracování podkladů pro fakturaci, spolupráce s ostatními členy dispečerského týmu. K práci u nás potřeb... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Účetně administrativní pracovník
Před 76 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem převážně italských potravin a jejich distribucí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetně administrativní pracovník. Náplň práce: Příprava podkladů pro přiznání k DPH, Příprava podkladů pro přiznání ke spotřební dani, Správa systému EMCS celní správy, Zpracování výkazů pro intrastat, Backoffice administrativní agenda, zejména v komunikaci s OVM, Fleet management – správa vozového parku, řešení pojistných událostí, Technicko-administrativní správa budov, Jako náhradník účtování banky, pokladny, přijatých faktur (v případě nepřítomnosti o... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK PRO OŠETŘOVATELSKÝ ÚSEK
Před 81 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Co od Vás očekáváme: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou; práci na PC (MS Office, účetní software); samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilitu; zájem o ošetřovatelskou a zdravotní tématiku výhodou; administrativní zajištění ošetřovatelského úseku, zpracovávání podkladů pro vykázání provedených ošetřovatelských výkonů zdravotním pojišťovnám Pracovní doba - jednosměnná pracovní doba od pon... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK PRO OŠETŘOVATELSKÝ ÚSEK
Před 81 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Co od Vás očekáváme: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou; práci na PC (MS Office, účetní software); samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilitu; zájem o ošetřovatelskou a zdravotní tématiku výhodou; administrativní zajištění ošetřovatelského úseku, zpracovávání podkladů pro vykázání provedených ošetřovatelských výkonů zdravotním pojišťovnám Pracovní doba - jednosměnná pracovní doba od pon... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 81 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Spolupráce při vedení účetnictví společnosti (pokladna, fakturace, mzdová agenda). Ve... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 81 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti. Spolupráce při vedení účetnictví společnosti (pokladna, fakturace, mzdová agenda). Ve... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce