administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Podobné inzeráty
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 14 dny
- ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 13 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem melnik@konceptfast.cz Požadujeme: - minimálně SŠ - uživatelskou znalost MS Office - ochotu se dále vzdělávat Vaše práce: - administrativní podpora střediska - fakturace - spolupráce s ostatními členy týmu Očekáváme: - aktivní a odpovědný přístup, pečlivo... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 13 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem melnik@konceptfast.cz Požadujeme: - minimálně SŠ - uživatelskou znalost MS Office - ochotu se dále vzdělávat Vaše práce: - administrativní podpora střediska - fakturace - spolupráce s ostatními členy týmu Očekáváme: - aktivní a odpovědný přístup, pečlivo... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnice - asistentka
Před 14 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost A3B, s.r.o. Jsme na trhu již více jak 20 let. Nakupujeme nemovitosti a následně je spravujeme. Jejich opravy provádíme vlastním stavebním týmem. Provádíme i zakázkovou výstavbu a rekonstrukce ve spolupráci s naší druhou společností Rek, spol. s r.o. Náplň práce: • Administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: tel.: +420 606 039 315, Po - Pa od 9:00 do 16:00 e-mail: personalistika@msmprofi.cz Dobrá znalost českého a ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni (slovem a písmem), výborná znalost MS Office a PC, výborn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: tel.: +420 606 039 315, Po - Pa od 9:00 do 16:00 e-mail: personalistika@msmprofi.cz Dobrá znalost českého a ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni (slovem a písmem), výborná znalost MS Office a PC, výborn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Manažer správy nemovitostí
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je předním poskytovatelem služeb v oblasti správy bytových a nebytových objektů, hledáme kandidáta na pozici Manažer správy nemovitostí.
Náplň práce:
Řízení provozu nemovitosti (SVJ a bytová družstva) – technická správa, revize, dohled nad dodržováním dodavatelských smluv – úklid, zahradnické služby, požární prevence, energetika, odpadové hospodářství atd., Zodpovědnost za veškeré dění ve svěřených nemovitostech, Zajištění výborného technického stavu a provozu nemovitostí, Komunikace a koordinace s výborem SVJ, dodavateli a kontrolními orgány (stavební úřady, policie atd.), Řešení havarijních stavů a krizových situací, Odpovědnost za vedení revizí a servisu zařízení umístěných v nemovitosti, Vyřizování žádostí, připomínek a stížností vlast... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků
Před 15 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
33411 Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků ZamK Kontakt e-mailem. Náplň práce: Řízení a zajištění chodu oddělení Nákupu a zásobování, hlavní administrativní činnosti pro oddělení Nákupu a zásobování. Spolupráce se všemi odděleními napříč společností, zpracování interních dokladů a dokumentace... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků
Před 15 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
33411 Vedoucí všeobecných administrativních pracovníků ZamK Kontakt e-mailem. Náplň práce: Řízení a zajištění chodu oddělení Nákupu a zásobování, hlavní administrativní činnosti pro oddělení Nákupu a zásobování. Spolupráce se všemi odděleními napříč společností, zpracování interních dokladů a dokumentace... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 15 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Sanchez Michaela, tel.: +420 739 029 711, e-mail: michaela.sanchez@ntautomation.eu Rozšiřujeme tým o administrativního pracovníka, který by posílil naše středisko v Praze. Máte spoustu energie, zvládáte řešit náhlé situace, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Hledáme zodpovědnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře, povede evidenci práce, bude spravovat dokumentaci, komunikovat s týmem, připravovat reporty, případně občas něco vy... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 15 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Sanchez Michaela, tel.: +420 739 029 711, e-mail: michaela.sanchez@ntautomation.eu Rozšiřujeme tým o administrativního pracovníka, který by posílil naše středisko v Praze. Máte spoustu energie, zvládáte řešit náhlé situace, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Hledáme zodpovědnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře, povede evidenci práce, bude spravovat dokumentaci, komunikovat s týmem, připravovat reporty, případně občas něco vy... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovníci v sociálních službách - terénní pracovníci pečovatelské služby
Před 14 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: personalni@meussj.cz, případně kontaktujte personální oddělení na t.č. 474 684 432 nebo 604 199 727. Kvalifikační předpoklady - odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (základní vzdělání + kurz pracovníka v sociálních službách nebo střední vzdělání s výučním listem v oboru pečovatelka), možnost si kvalifikační kurz doplnit v průběhu zaměstnání - znalost cílové skupiny - specifika práce se seniory - znalost individuálního plánování - práce s PC (MS Office - Word, Excel, program Cygnus výhodou) - nutnost vlastnit řidičské oprávnění sk. B. Osobnostní předpoklady - schopnost týmové spolupráce - flexibilita - vysoká morální zodpovědnost a sociální kompetence - spolehlivost - empatie - odolnost vůči stresu - ochota vzdělávat se. Ostatní - zdravotní způsobilost - trestní bezúhonnost Nabízíme: - odpovídající platové ohodnocení při nástupu (pla... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Pracovníci v sociálních službách - terénní pracovníci pečovatelské služby
Před 14 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: personalni@meussj.cz, případně kontaktujte personální oddělení na t.č. 474 684 432 nebo 604 199 727. Kvalifikační předpoklady - odborná způsobilost dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (základní vzdělání + kurz pracovníka v sociálních službách nebo střední vzdělání s výučním listem v oboru pečovatelka), možnost si kvalifikační kurz doplnit v průběhu zaměstnání - znalost cílové skupiny - specifika práce se seniory - znalost individuálního plánování - práce s PC (MS Office - Word, Excel, program Cygnus výhodou) - nutnost vlastnit řidičské oprávnění sk. B. Osobnostní předpoklady - schopnost týmové spolupráce - flexibilita - vysoká morální zodpovědnost a sociální kompetence - spolehlivost - empatie - odolnost vůči stresu - ochota vzdělávat se. Ostatní - zdravotní způsobilost - trestní bezúhonnost Nabízíme: - odpovídající platové ohodnocení při nástupu (pla... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 15 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pavel Martynov, e-mail: anastasia.zhiryakova@fasfinance.com Popis pracovní pozice: - Péče o návštěvy - Otevírání, rozdělování a odesílání pošty - Komunikace se správou budovy - Organizování pracovních cest (letenky, ubytování) - Komunikace s externími partnery společnosti - Vykonávání dílčích administrativních prací Očekávané zkušenosti: Dobré komunikační schopnosti Příjemný... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 15 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pavel Martynov, e-mail: anastasia.zhiryakova@fasfinance.com Popis pracovní pozice: - Péče o návštěvy - Otevírání, rozdělování a odesílání pošty - Komunikace se správou budovy - Organizování pracovních cest (letenky, ubytování) - Komunikace s externími partnery společnosti - Vykonávání dílčích administrativních prací Očekávané zkušenosti: Dobré komunikační schopnosti Příjemný... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 33 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Backoffice pracovník je zodpovědný za administrativní podporu a zajištění plynulého chodu kanceláře. Mezi hlavní činnosti patří: příjem telefonických požadavků příprava cenových nabídek objednávání zboží evidence faktur sp... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 33 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Backoffice pracovník je zodpovědný za administrativní podporu a zajištění plynulého chodu kanceláře. Mezi hlavní činnosti patří: příjem telefonických požadavků příprava cenových nabídek objednávání zboží evidence faktur sp... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Administrativně technický specialista
Před 60 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, poskytuje komplexní správcovské služby pro nové a moderní bytové jednotky v Praze, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Administrativně technický specialista.
Náplň práce:
Každodenní komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailu, Příprava podkladů k fakturaci, Řešení a evidence pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami a zákazníkem, Komunikace s dodavateli: nabídky, poptávková řízení na dodavatele, objednávky., Vedení evidence všech objektů společnosti (revize včetně evidencí závad, odečty měřidel a aktivní kontrola jejich správnosti, reklamace z výstavby nových objektů v záruce, smlouvy jednotlivých SVJ), Práce s Obchodním rejstříkem, zápisy změn a kontrola, ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník BACK-OFFICE – práce z domova
Před 60 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, který se zabývá výrobou regálů a úložného řešení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník BACK-OFFICE.
Náplň práce:
Registrace nových objednávek do systému, Zpracování objednávek - tzn. převzetí případu od obchodníka, objednání ve výrobním závodě, příprava a realizace přepravy, Komunikace s výrobními závody a přepravními společnostmi, Fakturace projektů, Komunikace se zákazníky ohledně termínů dodání a realizace, Back office support pro obchodníky. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 67 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Náplň práce:
Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 80 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 80 dny
- ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 133 dny
- ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 133 dny
- ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 939 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce