REFERENT/REFERENTKA EKONOMICKÉHO ÚSEKU
Podobné inzeráty

Účetní
Před 404 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, (znalost mezinárodního účetnictví IFRS a účetního programu WinFas výhodou), znalost daňových zákonů, práce na PC, samostatnost, pečlivost, spolehlivost Náplň práce: kompletní vedení podvojného účetnictví společnosti (závazky, pohledávky, pokladna, banka, záso... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 333 dny
- ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno

protokolující úředník/protokolující úřednice
Před 371 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadované předpoklady: Bezúhonnost (podmínku bezúhonnosti nesplňuje ten, kdo byl pravomocně odsouzen za trestný čin, pokud se na něj nehledí, jako by odsouzen nebyl). Kvalifikační předpoklady: - osvědčení o složení odborné zkoušky pro protokolující úředníky; - znalost psaní na PC hmatovou technikou (deseti prsty), uživatelská znalost práce na PC; - základní znalost MS Office Word; - výborná znalost českého jazyka - pravopis, gramatika; - praxe na trestním úseku, znalost justičních agend a informačních systémů výhodou. Popis pracovní pozice protokolujícího úředníka/protokolující úřednice: - samostatné provádění protokolace v řízení před soudem podle předpisů upravujících trestní řízení, spojené s osobní zodpovědností za správnost protokolace; - pořizování zvukového záznamu do počítače z hlediska jeho úplnosti a srozumitelnosti; - provádění přenosu zvukového záznamu do počítače, zajištění a uchování záznamu na kompaktním disku a serverovém uložišti okresního soudu; - vyhotovování ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

administrativní pracovník-referent
Před 636 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Prodej byty 3+kk, 56 m2 - Ostrava - Moravská
Před 330 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Prodej byty 3+kk, 56 m2 - Ostrava - Moravská Ostrava.Nabízíme k prodeji byt o dispozici 3+kk a podlahové ploše 56,30 m2, situovaný v centru města Moravská Ostrava v jeho klidné části, na ulici Petra Křičky.
Bytová jednotka se nachází v 6. nadzemním podlaží panelového domu s výtahem, náleží k ní sklepní kóje a balkón (2 m2). Je v osobním vlastnictví.
Bytový dům prošel celkovou revitalizací, má f... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
3 199 000
Kč

administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 280 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

HLAVNÍ STAVBYVEDOUCÍ
Před 280 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: VŠ vítána / SŠ stavební, vzdělání v oboru pozemní stavitelství, autorizace vítána (autorizovaný technik nebo autorizovaný inženýr), praxi v oboru alespoň 3 roky, řidičský průkaz sk. B, časovou flexibilitu, dobrý zdravotní stav, manažerské schopnosti, komunikativnost. Náplň práce: samostatné, pečlivé, odborné zodpovědné a hospodárné řízení stavby; zastupování společnosti vůči objednateli, projektantovi, veřejnoprávním orgánům a subdodavatelům; řízení a koordinace pracovníků i kapacity subdod... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

pracovník/ce ekonomického úseku
Před 494 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Výhodou ekonomické vzdělání, znalost účetnictví, práce s účetním programem vítána. Kontakt na mail.
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Právník/právnička Odboru majetkového
Před 427 dny
- ANNONCE
• zpracování materiálů do volených orgánů a jejich poradních orgánů, kontrola těchto materiálů, • zajišťování právního poradenství v rámci odboru, zejména ve vztahu k veřejným zakázkám a majetkoprávní problematice (především vyhotovování návrhů smluv, jejich připomínkování, kontrola zadávacích dokumentací, vypracovávání právních stanovisek a výkladů apod.), • zastup... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka kvality sociálních služeb oddělení sociální pomoci na odboru sociálních věcí
Před 333 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: poskytování odborné a metodické pomoci v oblasti kvality sociálních služeb, provádění kontrol poskytování sociálních služeb u právnických osob zřizovaných nebo zakládaných Olomouckým krajem pro poskytování služeb v oblasti sociální, prošetřování a vyřizování stížností, poskytování základního sociálního poradenství místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání - VŠ -obor vzdělání - v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - zákon o sociálních službách, standardy kvality sociálních služeb, zákon o kontrole, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností v sociálních službách výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B (ak... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 474 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem gabriela.uhrikova@mvcr.cz Náplň práce: - vedení správních řízení dle zák.č. 326/1999 Sb - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí a další s tím spojené administrativní činnosti související s pobytem cizinců na území České republiky - komunikace s dalšími orgány státní správy. Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 8.03.2024 na emailov... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

vedoucí ekonomického úseku
Před 392 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
požadujeme: praxi v oboru 5 let, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, důslednost, zodpovědnost, spolehlivost, znalost legislativy ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Pracovník v sociálních službách
Před 389 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Předložení Výpisu z TR. Nejlépe Kurs pro Pracovníka v sociálních službách, ale je možně kurs absolvovat později. Jedná se o zaměstnance na dohodu pro vykrytí nepřítomnosti stálých zaměstnanců v nepřetržitém provozu. Výkony práce js... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 333 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Jedná se o zástup za RD. Náplň práce: - vedení správních řízení dle zák.č. 326/1999 Sb - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí a další s tím spojené administrativní činnosti související s pobytem cizinců na území České republiky - komunikace s dalšími orgány státní správy. Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 31.7.2024 na emailovou adresu: gabriel... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hejtmana
Před 280 dny
- ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKH - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Neuvedeno

Referent/Referentka administrativy
Před 260 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned, nebo dohodou První kontakt e-mailem, nebo telefonicky od 8:00 do 15:00 hod. Pracovní náplň: - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme: - Aktivní přístup, flexibili... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Referent/referentka stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 280 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecními stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání v souladu se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru: stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, fr... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek
Před 461 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Osobní kontakt; Práce v kanceláři výrobní společnosti spojená se servisem pro obchodní managery. Vyhotovování podkladů, vyřizování emailové korespondence od zákazníků. Zpracování došlých objedná... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

REFERENT/REFERENTKA ORGANIZAČNĚ PRÁVNÍHO ÚSEKU
Před 301 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:8/8/2024 Náplň práce: - komunikace se zástupci Společenství vlastníků - vedení členské evidence a administrativní práce spojené se správou Společenství vlastníků - zastupování družstva na shromážděních vlastníků, případně organiz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

REFERENTI EKONOMICKÉHO ÚSEKU
Před 332 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:27/6/2024 Náplň práce: - Zpracování předpisů úhrad za užívání bytů a garáží, zpracování sald měsíčních záloh, ručních zápočtů, ruční dohledávání a rozpis dluhů, SIPO. - Zpracování vyúčtování služeb a zúčtovatelnýc... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Odborný rada (rada) v Oddělení mezinárodní spolupráce
Před 429 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
koordinace prací spojených se zpracováním podkladů pro odpovědi na dotazníky z ostatních členských států, od ACER, CEER, institucí EU a dalších mezinárodních organizací, zpracovává dotazníky obecného charakteru (na základě konzultací s odbornými útvary), zastupování ERÚ na resortní koordinační skupině (dále jen „RKS“) a zabezpečování zpracování instrukcí pro mezirezortní komisi pro EU (RKS) při MPO pro jednání pracovní skupiny Rady EU pro energetiku (H7) a pro CORE... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

referent/referentka Odboru živnostenského, Úsek kontroly
Před 474 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Mrázková Petra Bc., tel.: 234128202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), ŘP skupiny B, komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká flexibilita, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: výkon specializovaných odborných činností na úseku živnostenského podnikání, zajišťování agendy v oblasti přenesené působnosti dle zákona č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech, v platném znění, výkon státní s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

REFERENT/REFERENTKA ORGANIZAČNĚ PRÁVNÍHO ÚSEKU
Před 301 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:8/8/2024 Náplň práce: - komunikace se zástupci Společenství vlastníků - vedení členské evidence a administrativní práce spojené se správou Společenství vlastníků - zastupování družstva na shromážděních vlastníků, případně organiz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 333 dny
- ANNONCE
První kontakt e-mailem. Jedná se o zástup za RD. Náplň práce: - vedení správních řízení dle zák.č. 326/1999 Sb - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí a další s tím spojené administrativní činnosti související s pobytem cizinců na území České republiky - komunikace s dalšími orgány státní správy. Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 31.7.2024 na emailovou adresu: gabriel... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista pro společenství vlastníků
Před 312 dny
- ANNONCE
1. kontakt e-mailem. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem nám zasílejte na e-mail: ivana.sustkova@sbdporuba.cz Požadavky: ÚSO vzdělání s maturitou; zkušenosti se správou domu; zkušenosti s řízením a organizací činnosti společenství; komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, práce na PC, schopnost řešit problémy, řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič Popis pozice: Zmocnění k zastupování právnické osoby SBD Poruba ve fun... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce