Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Před 393 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 18.3.2024 Náplň práce: správa vozového parku a správa majetku, administrativní práce,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník a asistent vedení společnosti
Sháníme pracovníka do naší firmy B&B Kranballast, s. r. o.. Firma se zabývá výrobou betonových prvků na jeřáby. Náplň práce: • administrativní práce / pochůzky po úřadech • vystavování dodacích listů a faktur • správa kmenových dat v systému • příjem a výdej zboží, kontrola faktur • mzdy, personální agenda + kontrola pracovní doby • měsíční sestavení hospodářského výsledku (BWA) • správa inventáře a skladových seznamů • organizace přípravy výroby • Kontrola skladových zásob a zboží / materiálu / lehké práce ve výrobě Požadavky pro přijetí: • ukončené odborné vzdělání • znalost práce s PC • účetnictví • Excel / Word atd. • poctivost / spolehlivost • aktivní němči... (více v detailu)
Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení
Před 2 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO PRO OZP Pracovní náplň: - správa majetkového/technického oddělení. - převážně v oddělení vozidel (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL) - objednávání servisů vozidel a jejich evidence, kontrola nájezdů, měsíční vyúčtování, kompletní evidence a reporting, administrativa s tím spojená, vypracování předávacích protokolů - další drobné úkoly spojené majetkového/technického oddělení - pracovní doba: zkrácený úvazek, ranní směny Požadujeme: spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost, práce na PC Excel, Word (Suma) řidičský průkaz sk. B výhodou, praxe výhodo... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK/ PRACOVNICE PRO OBSLUHU V BISTRU
Před 5 dny - AVIZO_CZ
16.4.2025 - obsluha v bistru. I ZŠ, pružná pracovní doba, ŘP sk. B výhodou. KONTAKT: Fojtík Zdeněk, tel.: 603 583 232... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka marketingu a sociálních sítí na částečný úvazek
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pro naši centrálu - Servisní centrum na ulici Košinova 93 v Brně, přijmeme do pracovního týmu asistenta/tku marketingu sociálních sítí na částečný úvazek. Co ti můžeme nabídnout: o zajímavou práci s možností seberealizace a rozvoje v oblasti marketingu o nástupní plat 250 Kč/hod. o částečný úvazek s flexibilní pracovní dobou, naše představa je: od pondělí do pátku 8:00 - 13:00 nebo 13:00 - 17:00 nebo dle dohody o možnost seberealizace a rozvoje v oblasti marketingu o příjemné pracovní prostředí v Brně - Králově Poli v nové klimatizované budově o sympatické kolegy a fajn šéfa o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a neomezený zaměstnanecký tarif s 3 GB internetem zcela zdarma o dobrou kávu na pracovišti zdarma o možnost nástupu ihned Co bude náplní tvojí práce: o správa a vytváření obsahu pro sociální sítě (Facebook, Instagram, TikTo... (více v detailu)
Neuvedeno
Produkťák - produktový manažer
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pro naši centrálu v Brně hledáme šikulu produkťačku nebo produkťáka. Co ti můžeme nabídnout: o zajímavou práci kde se budeš rozvíjet stejně tak, jak se rozvíjí naše firma o nástupní plat 40.000 Kč, jakmile se vzájemně shodneme že Ti práce jde a víš o čem to je, zapojímě Tě do našeho provizního systému, kde si můžeš sáhnout na zisk ze zboží, které budeš mít na starosti o příjemné pracovní prostředí v Brně-Králově Poli v nové klimatizované budově o sympatické kolegy a fajn šéfa o výplatu nejpozději desátého na účtě a stabilní firmu s historií skoro 20 let o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a neomezený zaměstnanecký tarif s 3 GB internetem zcela zdarma o pracovní dobu od pondělí do pátku od 7.30 do 16.30 hod o dobrou kávu na pracovišti zdarma Co bude náplní tvojí práce o práce na našem webu, správa produktů které budeš mít na starost o sledování trendů nových modelů telefonů, tabletů,... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka / Asistent
Před 9 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž - Náplň práce: Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti, Organizace schůzek a správa kalendáře, Příprava podkladů a prezentací pro jednání, Komunikace s klienty a partnery, Správa dokumentace a databází - Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, Vhodné i pro OZZ/OZP, Zkušenost na podobné pozici výhodou, Znalost práce s kancelářskými apli... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení M/Ž
Před 9 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. NÁPLŃ PRÁCE-o - - administrativní podpora obchodního zástupce - evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů - obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …) - příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení PRACOVNÍ DOBA- ranní směny POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, spolehlivost - praxe na obdobné pozici vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní obce
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent/ka pro zeleň
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Vzdělání: min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru zahradnictví, krajinářství, zahradní architektura, životní prostředí. Kompletní zajištění realizace projektů zeleně; zajišťuje komplexní správu a péči o městskou zeleň (např. údržba, kontrola péče, rekultivace devastovaných ploch) vede a průběžně doplňuje řádnou evidenci ploch městské zeleně zařazené do údržby, zpracovává návrhy uspořádání trvalé zeleně na veřejných prostranstvích. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - pravý sloupec -nabíd... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka managementu
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 14 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 35 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Zábavní park
Před 40 dny - HYPERINZERCE
Na prodej: Kompletní nový zábavní park – 500 m² Nabízíme k prodeji kompletně nový, nepoužitý zábavní park, který lze instalovat do prostoru o velikosti 500 m². Všechny atrakce jsou zcela nové, připravené k okamžitému provozu. Součástí parku: 🎯 Trampolíny s interaktivní zdí – moderní a zábavná aktivita pro všechny věkové kategorie 🛝 Vnitřní prolézačky se skluzavkami – bezpečné a dobrodružné pro děti 🏆 Ninja aréna pro teenagery – výzvy, překážky a adrenalin 🎈 Dětský kuličkový svět – oblíbená aktivita pro nejmenší... (více v detailu)
2 680 000
 Kč
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 212 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chen Dominik, e-mail: info@czechtech.net
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ODBORNÝ PRACOVNÍK V OCHRANĚ A PODPOŘE VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ
Před 414 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
- Komplexní výkon státního zdravotního dozoru a dalších odborných činností v jednotlivých oblastech ochrany a podpory veřejného zdraví, v oblasti epidemiologie, - Výkon státního zdravotního dozoru nad dodržováním zákazů a plněním dalších povinností stanovených přímo použitelnými předpisy EU; - Uplatňování stanovisek k územně plánovací dokumentaci z hlediska ochrany veřejného zdraví; - Stanovování protiepidemických opatření a provádění epidemiologických šetření; - Usměrňování činnosti osob poskytujících péči v oblasti hygieny provozu a předcházení infekcí spojených se zdravotní péčí; ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 323 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: info@itaca.cz Znalost ruštiny na úrovni rodileho mluvciho. *Vyborna znalost AJ *Vyborna znalost španělštiny *dalši jazyky jsou vyhodou *Přijemne vystupovani *Samostatnost, logicke a procesni myšleni, organizacni a rozhodovací schopnosti na vysoke urovni *Schopnost řesit standartni a ne... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 248 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Odborný rada (rada) v Oddělení monitoringu trhu
Před 389 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
datová analýza energetických trendů a aktuální energetické situace – v rámci ČR/EU/celosvětově, podpora výkonu regulační činnosti (procesní analýza, návrh řešení), rozvoj datových zdrojů pro regulační činnost (trhy, ceny,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 544 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Otřísal Gabriel, e-mail: gabriel@czechrelocate.cz Prosím emailem ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 768 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Oskina Irina, e-mail: alfarost.sro@gmail.com Znalost ruštiny.
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 414 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 212 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Pracovníci ostrahy, strážní
Před 241 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 19.8.2024 Hledáme pracovníky pro střežení areálu nemocnice v Novém Jičíně. Denní i noční směny, možnost výběru. Určeno pouze pro OZP (invalidní důchodce). Mzda od 117 Kč/hod... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce