administrativní pracovník-referent

Před 640 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Odboru investic a rozvoje
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka. Kvalifikační požadavky: - úplné střední vzdělání (zakončené maturitní zkouškou) nebo vyšší. Hlavní předmět činnosti: - spolupráce při tvorbě a aktualizaci strategických dokumentů a rozvojových plánů města, jejich implementaci, monitoringu a hodnocení - zapracování principů bezpečné a udržitelné dopravy do plánovacích dokumentů, podpora projektů zaměřených na zvyšování bezpečnosti a kvality života, - monitoring dotačních výzev, ověřování způsobilosti, příprava a administrace dotačních žádostí včetně práce v dotačních systémech, - komunikace s poskytovateli dotací, projektanty, úřady, dodavateli a dalšími partnery, - příprava zadávací dokumentace, organizace výběrových řízení a práce s profilem zadavatele, - koordinace a monitoring projektů ve všech fázích realizace, - administrat... (více v detailu)
Manažer vzdělávání a konferenčních služeb
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
zástup za mateřskou (1. 9. 2025 - 31. 8. 2028) Zaškolení do všech požadovaných činností Požadujeme: Komunikativní a organizační schopnosti na vysoké úrovni Orientaci v problematice vzdělávání dospělých výhodou Nabízená pracovní pozice zahrnuje: o Přípravu a realizaci vzdělávacích akcí pro veřejnost i na zakázku o Přímou komunikaci s veřejností o Management pronájmů místností a konferenčních služeb o Man... (více v detailu)
Administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Velebová Zdeňka, tel.: 725 995 862 - od 9:00 do 17:00 h , e-mail: info@stochlgroup.cz Náplň práce: • Koordinace a řízení provozu (vozidel / zakázek / techniků) • Komunikace se zákazníky a řidiči (telefonicky, e-mailem, systémem) • Operativní řešení vzniklých situací • Zpracování a evidence zakázek v systému • Spolupráce s kolegy v týmu Požadujeme: • SŠ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru územního plánování
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Učitel/ka na 1. stupni základní školy
První kontakt: Holíková Jitka Mgr., tel.: 731 449 114, po 12:30 hod e-mail: zs.krakovany@seznam.cz Učitel/ka na 1. stupni základní školy v 1.- 5. ročníku, vzdělávací a výchovná činnost ve všeobecně vzdělávacích předmětech. Znalost cizího jazyka... (více v detailu)
IT BP ISC Planning & Operations
První kontakt e-mailem. Níže uvedené je vítáno: - Pokročilá znalost anglického jazyka - Schopnost vyvíjet a implementovat strategie zajišťování zdrojů s cílem optimalizovat náklady, kvalitu a výkonnost dodávek - Schopnost provádět průzkum trhu a hodnocení dodavatelů - Schopnost vyjednávat s cílem zajistit ... (více v detailu)
Referent/ka zákaznického oddělení
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Neuvedeno
Obsluha ostatních manipulačních zařízení
Kontakt: k.vynnycuk@workincz.eu spolehlivost, cizí jazyky výhodou praxe pracovní poměr od: 06.03... (více v detailu)
Prodej komerčního pozemku, 35 m², Dolní Bojanovice
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Prodej pozemku o výměře 35 m2 v katastru obce Dolní Bojanovice. Jedná se o stavební parcelu, na které stojí stavba cizího vlastníka, pozemek je do... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
365 000
 Kč
Telefonní operátor/ka, administrativní pracovník/ce
Kontakt: od 8-15 hodin telefonicky, emailem: call.zabreh@gmail.com Pacovní poměr na dobu určitou jednoho roku. ... (více v detailu)
PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
b.petriv.bossautocz@gmail.com pracovní poměr od: 09.06.2025, mzda: 21700... (více v detailu)
Neuvedeno
Přípravář stavební výroby
Před 2 dny - AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Dělnická č.p. 2040/110, Děčín VI-Letná, 405 02 Děčín 2 Výše měsíční hrubé mzdy bude stanovena dohodou s ohledem na dosaženou praxi a zkušenosti. Technická příprava stavebních projektů, sestavování rozpočtů, kalkulací a harmonogramů. Komunikace s dodavateli, subdodavateli a projektanty. Příprava podkladů pro výběro... (více v detailu)
Neuvedeno
Quality Inspector
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Řízení a implementace projektů Výrobní kvality. Podpora projektů a reportování dat u interního procesu lakování. Spolupráce a podpora systémové kvality v rámci procesu neustálého zlepšování a auditů. Účast na interních a externích projektech... (více v detailu)
administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ A PERSONALISTA/KA, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
KO: Tyburcová Radka, tel.: 728 247 638, e-mail: tyburcova@pam-ucto.cz Praxe v oboru mzdové a personální agendy min. 2 roky. Znalost odměňování platem a programu Vema výhodou. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovole... (více v detailu)
Léto bez starostí
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Jsi pohledná studentka a máš zájem o nějakou monetizaci pro zajištění prázdninových akcí? Symp... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Prodám hrob
Před 2 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Prodám dvojhrob v obci Bělčice, okres Strakonice , Jižní Čechy.Plocha 210 x 200 cm.
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Someliér/ka
Kontakt: e-mail: eventy.lobkowicz@gmail.com - prezentace a nabídka vín, vedení degustací pro skupiny a jejich příprava, práce v prostředí vinného sklepa Požadujeme: komunikativnost, spole... (více v detailu)
Směnárníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT - Truneček Václav, tel.: 731102747, e-mail: vtrunecek@interchange.cz Požadujeme trestní bezúhonnost a komunikativní znal... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný/á kuchař/ka
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: 5. května 106/9, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (dělené směny 6:00-14:00 h a 16:00-20:00 h). Náplň práce: příprava surovin pro vaření (mytí, krájení, loupání, porcování apod.), pomoc při přípravě jednoduchých pokrmů dle pokynů hlavního kuchaře, úklid kuchyně a udržování čistoty na pracovišti v souladu s hygienickými předpisy HACCP, obsluha kuchyňského vybavení (např. myčky nádobí, kráječe, varné zařízení), příjem a uskladnění dodaného zboží a su... (více v detailu)
Someliér/ka
Kontakt: e-mail: eventy.lobkowicz@gmail.com - prezentace a nabídka vín, vedení degustací pro skupiny a jejich příprava, práce v prostředí vinného sklepa Požadujeme: komunikativnost, spolehlivo... (více v detailu)
technik / technička kontroly kvality
Před 2 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE - spolupráce na výrobě železničních pražců na jedné z nejmodernějších linek v Evropě - účast na dodržování Kontrolního zkušebního plánu (kvalita vstupních materiálů, analýza dat z laboratoře, vyhodnocování dat ze systému ad.) - kontrola správnosti připravy forem pro výrobu železničních pražců - sběr a vyhodnocení informací z výroby - spolupráce na účast na testování vzorků z laboratoře - dodržování a návrhování inovací technologických postupů PROFIL UCHAZEČE - pozitivní osoba, kterou rádi v... (více v detailu)
Neuvedeno
asistent/-ka, administrativní pracovník/-ce, podpora obchodu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
tel.: 605 506 506, e-mail: jaroslav.mrvka@advantiq.cz Hledáme na zkrácený úvazek (min. 4h), Preferujeme 6h úvazek Notebook, mobil, Sickdays, pruž... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce