Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem

PlaceholderNo Image
Před 875 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací
Plnění povinností v oblasti řízení příležitostí, které zahrnují: účast na interních schůzkách s klienty; účast na externích schůzkách s klienty za účelem ověření/kvalifikace příležitostí, pochopení potřeb klienta a nastavení očekávání; poskytování mater... (více v detailu)
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací
Plnění povinností v oblasti řízení příležitostí, které zahrnují: účast na interních schůzkách s klienty; účast na externích schůzkách s klienty za účelem ověření/kvalifikace příležitostí, pochopení potřeb klienta a nastavení očekávání; poskytování mater... (více v detailu)
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník/pracovnice
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
administrativní podpora manažera, kontrolní činnost, komunikace se zákazníky, prac. doba 8.00 - 12.00 hod., znalost PC (MS Office), pečlivost, zodpovědnost, organizační ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník/pracovnice
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
administrativní podpora manažera, kontrolní činnost, komunikace se zákazníky, prac. doba 8.00 - 12.00 hod., znalost PC (MS Office), pečlivost, zodpovědnost, organizační ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
asistentka, administrativní pracovník
Přidáno včera - Karlovarský kraj - ANNONCE
- prac. poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou - požadavky: řidičský průkaz sk. B, praxe v oboru administrativa - náplň práce: komunikace... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
asistentka, administrativní pracovník
Přidáno včera - Karlovarský kraj - ANNONCE
- prac. poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou - požadavky: řidičský průkaz sk. B, praxe v oboru administrativa - náplň práce: komunikace... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Řídící pracovníci v oblasti ekonomiky a financí (Deputy Finance General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zjména vedení oddělení Treasury a Corporate reporting, spolupráce s Finance General Director při implementaci nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, organizování a kontrola veškerých reportingových dokumentů tak, jak požaduje mateřská společnost, odpovědnost za vypracovávání a atualizaci finanční politiky společnosti a účetních strategií, řízení digitalizace v souladu s požadavky mateřské společnosti, realizace dalších souvisejících požadavků mateřské společnosti, rea... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí obchodního oddělení se zájmem o moderní architekturu
Před 2 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá výrobou a prodejem oken a dveří té nejvyšší kvality, s ohledem na osobitost a unikátnost jednotlivých domů a projektů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí obchodního oddělení se zájmem o moderní architekturu, který zastřeší naše obchodní oddělení. Náplň práce: Koordinace obchodních případů a vyhledávání obchodních příležitostí, Úzká kooperace s vedením společnosti ohledně dalších vizí a obchodní strategie, Komunikace s architekty, stavebními společnostmi i koncovými zákazníky, Podpora jednatele, domlouvání a účast na obchodních schůzkách, Koordinace jednotlivých projektů, Dodržování a nastavení časového harmonogramu, Kontrola technické dokumentace, za... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí dopravního střediska / Dispečer - dispečerka
Přidáno včera - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Plánování práce řidičů v dopravě štěpky, dříví a přepravy strojů Rozvíjení dopravního střediska - organizace práce, technické vybavení, externí doprava Intenzivní komunikace s řidiči a ostatními vedoucími Plánování tras, pomoc při řešení technických problémů s nákladními vozidly Stahování, kontrola a evidence tachografů vozidel a karet řidičů Požadujeme: - zkušenosti práce n... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí dopravního střediska / Dispečer - dispečerka
Přidáno včera - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Plánování práce řidičů v dopravě štěpky, dříví a přepravy strojů Rozvíjení dopravního střediska - organizace práce, technické vybavení, externí doprava Intenzivní komunikace s řidiči a ostatními vedoucími Plánování tras, pomoc při řešení technických problémů s nákladními vozidly Stahování, kontrola a evidence tachografů vozidel a karet řidičů Požadujeme: - zkušenosti práce n... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 4 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií Náplň práce: Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti strategie (Strategic Coordination Deputy General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplňí práce je zejména: odpovědnost za obchodní koordinaci ve vztahu k mateřské společnosti, řízení strategického plánování a investic, zajišťování požadavků na strategii, prověřování stávajících strategií a politik společnosti, vypracovávání a aktualizace interních politik v oblasti strategie, řízení a koordinace, plnění dalších souvisejících úkolů předelěných Strategic Coordinator General Director spol... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti řízení rizik (Legal Affairs Deputy General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zejména: prověřování stávajících strategií a politik společnosti a legislativy s cílem identifikovat odchylky a zastaralá ustanovení, přípravu a revizi vnitřních směrnic společnosti týkajících se compliance a řízení rizik. Dále komunikaci s oddělením compliance a řízení rizik, posuzování nebezpečí a rizik a přípravu reakcí na ně, s cílem odhalit slabiny a rozpory v procesech a dokumentech společnosti, a předávání výsledků posuzování a analýzy nadřízeným pracovníkům. Prověřování operací pro zajištěn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Information Security Engineer
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: jiri.kucera@deutsche-boerse.com Vaše povinnosti: o Přispívat k navrhování bezpečnostních strategií a odpovídajících kontrol předem do služeb a produktů Energy IT o Podporovat sdílení znalostí a přenos dovedností. o Podporovat vedoucího bezpečnostního inženýra v roli primárního rozhraní pro ostatní interní týmy. o Zajistit nasazení nezbytných bezpečnostních kontrol, nástrojů a standardů podle návrhu. o Zvýšit kvalitu zabezpečené infrastruktury a poskytovat odborné znalosti v oblasti požadavků na shodu na základě odpovídajících norem bezpečnosti informací. o Proaktivně posuzovat stávající cloudová řešení Energy IT, identifikovat slabá místa a odpovídající zmírnění o Podpora procesů řízení rizik a zranitelnosti a podpora externích dodavatelů při provádění ročních penetračních testů. o Spolupracáce s interními vývojovými a operačními jednotkami za účelem zavedení osvědčených postupů zabezpečení IT. o Vytváření technické a procedurální dokumentace, která bude sdílena s nezbytnými z... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Information Security Engineer
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: jiri.kucera@deutsche-boerse.com Vaše povinnosti: o Přispívat k navrhování bezpečnostních strategií a odpovídajících kontrol předem do služeb a produktů Energy IT o Podporovat sdílení znalostí a přenos dovedností. o Podporovat vedoucího bezpečnostního inženýra v roli primárního rozhraní pro ostatní interní týmy. o Zajistit nasazení nezbytných bezpečnostních kontrol, nástrojů a standardů podle návrhu. o Zvýšit kvalitu zabezpečené infrastruktury a poskytovat odborné znalosti v oblasti požadavků na shodu na základě odpovídajících norem bezpečnosti informací. o Proaktivně posuzovat stávající cloudová řešení Energy IT, identifikovat slabá místa a odpovídající zmírnění o Podpora procesů řízení rizik a zranitelnosti a podpora externích dodavatelů při provádění ročních penetračních testů. o Spolupracáce s interními vývojovými a operačními jednotkami za účelem zavedení osvědčených postupů zabezpečení IT. o Vytváření technické a procedurální dokumentace, která bude sdílena s nezbytnými z... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí prodejního střediska
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Popis pracovního místa: Zodpovědnost za kompletní provoz a obsluhu zákazníků daného střediska Plnění úkolů zadaných vedoucím prodejních středisek Zodpovědnost za připravenost střediska v případě auditu Vedení pracovníků střediska včetně obchodního týmu – kontrola organizace práce a plnění úkolů Tvorba a kontrola nabídek Řízení cílů, rizik a změn týkajících se střediska Péče o stávající zákazníky Zodpovědnost za reprezentativní vzhled prodejny Analytická činnost – rozbory prodeje Tvorba objednávek zboží včetně hlídání stavu zásob skladu Provádění inventur zboží a majetku Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru Praxe ve vedoucí pozici podmínkou Znalost obchodu s... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Obchodní zástupci
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme novou posilu pro BRNO! Jsme česká nezávislá společnost s celorepublikovou působností. Od r. 2001 poskytujeme služby převážně v oblasti privátních financí a při zavádění zaměstnaneckých benefitů. Hledáme do týmu ambiciózní, samostatné a spolehlivé kolegy, kteří se nebojí komunikace s lidmi a dokáží být ve své práci důslední. Naším cílem je zkvalitnit služby na finančním trhu a vychovat profesionály v oboru. Proč do toho jít s námi - zvládneme naučit obor financí i obchodu každého, kdo projeví opravdoví zájem - chceme za nás nechat mluvit výsledky, ne reklamní banery. Proto investujeme mnoho vlastních prostředků do vzdělání našich lidí - kariérní růst je u nás spravedlivý dle zásluh nikoliv oblíbenosti Jak si práci s námi představit - naučíte se rozumět bankovnictví, obchodu, investicím, úvěrům i pojištění tak, aby jste klientům poskytli kvalitní službu - flexibilní časová doba - nabízíme Vám zázemí moderní kanceláře v nejvyšší budově ČR - budete se s námi neustále rozvíjet v... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka do zahraničí
Asistentka do zahraničí
Před 7 dny - Plzeňský kraj - BAZOS
Hledáme talentovanou a motivovanou asistentku, která se připojí k našemu týmu a podpoří nás v následujících oblastech: Náplň práce: Mluvený a psací překlad: Překlady z angličtiny do češtiny a naopak, včetně tlumočení během schůzek a konferencí. Organizace služebních cest: Vyřizování a plánování služebních cest, včetně rezerva... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí oddělení General Affairs
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Náplň práce Podílení se na řízení všeobecných záležitostí a na správě majetku společnosti. Komunikace s firmami spravující zabezpečovací systémy a IT. Řízení komunikace a podpory ohledně firemních bytů, vozů a pracovních víz. Požadujeme Středoškolské vzdělání, praxe v GA výhodou, AJ na komunikativní úrovni, japonština výhodou, znalost MS Office, znalost Helios Orange výhod... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Podpora letištního provozu, pracovník FBO
Před 7 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: Podpora letištního provozu, pracovník FBO Nástup: 1.9.2024 Mzda : 30000,- Kč Kontakt: Lenka Krůtová, email:kariera@ok-aviation.cz Pracovní náplň: - péče o letadla klientů (tahání, tankování, mytí, apod.) - péče o klienty a jejich letadla - péče o firemní hangáry - dohled nad letištní stojánkou naší společnosti - řízení pohybu a parkování letadel - evidence parkování letadel a vybírání po... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Podpora letištního provozu, pracovník FBO
Před 7 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: Podpora letištního provozu, pracovník FBO Nástup: 1.9.2024 Mzda : 30000,- Kč Kontakt: Lenka Krůtová, email:kariera@ok-aviation.cz Pracovní náplň: - péče o letadla klientů (tahání, tankování, mytí, apod.) - péče o klienty a jejich letadla - péče o firemní hangáry - dohled nad letištní stojánkou naší společnosti - řízení pohybu a parkování letadel - evidence parkování letadel a vybírání po... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Před 8 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem Požadujeme: výbornou znalost AJ (komunikace na denní bázi), zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, schopnost komunikovat a smysl pro detail. Náplň práce: zpracování prodejních objednávek a fakturace, tvorba cenových nabídek a kalkulací, plánování skladových zásob, objednávání zboží, zpracování nákupních objednávek a fakturace, zajišťování přeprav k zákazníkům i na sklad, organizace a zabezpečení provozu kanceláře včetně re... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Před 8 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Požadujeme: výbornou znalost AJ (komunikace na denní bázi), zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, schopnost komunikovat a smysl pro detail. Náplň práce: zpracování prodejních objednávek a fakturace, tvorba cenových nabídek a kalkulací, plánování skladových zásob, objednávání zboží, zpracování nákupních objednávek a fakturace, zajišťování přeprav k zákazníkům i na sklad, organizace a zabezpečení provozu kanceláře včetně re... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Obchodní reprezentantka – systémy pro farmacii - 4 dny HO
Před 8 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na poskytování pokročilých datových a analytických řešení v oblasti farmacie a vývoje léčiv, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní reprezentantka – systémy pro farmacii. Hledáme ambiciózní a dynamickou osobnost s vášní pro obchod a komunikaci, která bude zastupovat společnost v oblasti farmacie. Náplň práce: Péče o stávající klienty a rozvíjení obchodních vztahů, Akvizice nových klientů se zaměřením na zahraniční trhy, Účast na mezinárodních veletrzích v Evropě (cca 1x ročně) – získávání nových kontaktů a navazování obchodních příležitostí, Účast na jednání s klienty v zahraničí (cca 3x ročně), Komunikace mezi klien... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí odboru péče o zeleň a veřejná prostranství
Před 8 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, Úřad městské části Brno - Žabovřesky hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí odboru péče o zeleň a veřejná prostranství. Náplň práce: Řízení Odboru péče o zeleň a veřejná prostranství v rámci Městské části Brno-Žabovřesky, Zodpovědnost za plnění úkolů odboru, vyplývajících z organizačního řádu úřadu, Příprava podkladů pro jednání v Radě městské části a Zastupitelstvu městské části, Plnění usnesení Rady a Zastupitelstva městské části ve věcech působnosti odboru, Výkon funkce tajemníka Komise pro životní prostředí a rodinu, Příprava žádostí o dotace a výběrová řízení na veřejné zakázky, Kontrolní činnost v oblasti odborné působnosti odboru, ukládání opatření k odstranění závad, Zajištění údržby zeleně, čistoty komunikací a veřejných prostranství ve správě městské část, Technic... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce