Administrativní pracovnice - asistentka

Před 347 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost A3B, s.r.o. Jsme na trhu již více jak 20 let. Nakupujeme nemovitosti a následně je spravujeme. Jejich opravy provádíme vlastním stavebním týmem. Provádíme i zakázkovou výstavbu a rekonstrukce ve spolupráci s naší druhou společností Rek, spol. s r.o. Náplň práce: • Administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PROVOZNÍ ASISTENT / ASISTENTKA PRO VOZY LEXUS
Před 33 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - každodenní komunikace se zákazníky, administrativní podpora prodeje vozů, vedení samostatné pokladny, komunikace s ekonomickým oddělením, péče o zázemí autosalonu, dobrá úroveň práce s PC POŽADAVKY : - minimálně SŠ vzdělání - reprezentativní a komunikativní vystupování - profesionální přístup k pracovním povinnostem - řidičské oprávnění sk. B - praxe na obdobné pozici výhodou NABÍ... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážci, operační důstojníci
Před 36 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Koordinační a řídící činnost v OC Olympia Teplice - Srbická - Komunikace pomocí radiostanice - Obsluha zařízení operačního střediska, kamerového systému, zabezpečovacího systému a PC - Zodpovědnost za dodržování pracovního a návštěvního řádu - Zodpovědnost za denní personální zajištění objektu - rozpisy pracovních směn - Vedení evidence o průběhu služby - Komunikace se servisními organizacemi - Zpracovávání dokumentace - Vhodné i pro invalidní důchodce Požadavky: - Chuť pracovat - Trestní bezúhonnost - Zkušenost... (více v detailu)
Neuvedeno
asistentka - technickoekonomický pracovník
Před 38 dny - AVIZO_CZ
pracovní poměr od: 01.07.2025, mzda: 18000 - 20000 Obor činnosti: Ad... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka pro stavební firmy, správce nemovitostí
Před 39 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
🏗️ Virtuální asistentka pro stavební či správcovské firmy a řemeslníky, která Vám uvolní ruce a zklidní agendu Věřím, že pořádek v administrativě je základem každé stavby. Z tohoto důvodu bych Vám ráda nabídla své služby, mohu pro Vás zajistit všechny administrativní záležitosti – od jednání s úřady, přes vedení dokumentace, až po fakturaci. Vy se tak můžete naplno věnovat realizaci projektů a rozvoji svého podnikání. 🛠️ Co Vám mohu nabídnout: 📞 Dispečink a organizační podpora - Přijímání objednávek, případná koordinace pracovníků 📑 Příprava a vyřizování dokumentů - Pracovní, zápůjční, kupní a další smlouvy - Převody vozidel, lodí a jiného majetku - Změny v Obchodním rejstříku 🏗️ Inženýring a jednání s úřady - Pomoc s přípravou podkladů pro kolaudaci (bytové i nebytové prostory) - Pomoc s vyřizováním dokladů pro stavební povolení - Jednání s úřady a institucemi (ČEZ, Voda a kanalizace, Stavební úřad, Památkáři, Hygiena aj.) - Administrativa pro protlaky a přípojky – komunikace s ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 39 dny - AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 39 dny - AVIZO_CZ
Jazykové požadavky: - Ruština C1 nebo rodilý mluvčí - Čeština minimální úroveň A2 Náplň práce: - vyřizování příchozích hovorů a zpráv klientů, zodpovídání dotazů, vyřizování žádostí o služby a řešení stížností; - identifikace požadavků a zadávání řešených situací do počítačového systému; - fakturace a vyřizování plateb v případě potřeby; - odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům; - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 40 dny - AVIZO_CZ
Velebová Zdeňka, tel.: 725 995 862 - od 9:00 do 17:00 h , e-mail: info@stochlgroup.cz Náplň práce: • Koordinace a řízení provozu (vozidel / zakázek / techniků) • Komunikace se zákazníky a řidiči (telefonicky, e-mailem, systémem) • Operativní řešení vzniklých situací • Zpracování a evidence zakázek v systému • Spolupráce s kolegy v týmu Požadujeme: • SŠ... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 40 dny - AVIZO_CZ
b.petriv.bossautocz@gmail.com pracovní poměr od: 09.06.2025, mzda: 21700... (více v detailu)
Neuvedeno
Fakturant/fakturantka - (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 40 dny - AVIZO_CZ
Vyhrazeno pro OZZ, OZP První kontakt telefonicky nebo e-mailem v pracovní dny 8-15 hodin. Náplň práce: - Vystavování vydaných faktur - Evidence a kontrola přijatých faktur včetně jejich základního zaúčtování - Administrativní podpora účetního oddělení - Aktivní znalost práce v účetním systému POHODA - Aktivní práce... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 40 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK, PRACOVNICE ÚKLIDU - VYHRAZENO PRO ČID
Před 42 dny - AVIZO_CZ
KO: Tomanová Jolana, tel.: 723 446 851 - volejte pouze Po - Pá 8:00 - 14:00 hod., e-mail: stredisko100@jaspa.cz Požadujeme pečlivost, pracovitost, zodpovědný přístup k docházce. Úklid administrativní budovy, včetně sociálních zařízení, spr... (více v detailu)
Neuvedeno
MANIPULAČNÍ DĚLNÍK/CE
Před 42 dny - AVIZO_CZ
Nástup dohodou Po zapracování navýšení platu na 25 650 Kč NÁPLŇ PRÁCE: - přejímka - uskladňování a výdej surovin, obalových materiálů, pomocného a režijního materiálu s využitím výpočetní techniky - vedení předepsané eviden... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referenti
Před 42 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno
Mistři a příbuzní pracovníci v ostatní výrobě M/Ž
Před 44 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - koordinace a dohled obsluhy výrobní a montážní linky - obsluha výrobní a montážní linky - zpracovávání odhadů nákladů, evidence a zpráv, pracovních postupů, parametrů, schémat a nákresů - kontrola a testování hotových komponent a zařízení - odhalování nedostatků a vyřazování vadných výrobků - zajišťování funkčnosti výrobní a montážní linky a bezpečnosti pracovníků Požadavky na zaměstnance: - podmínkou zkušenost s obsluhou výrobní a montážní linky v rozsahu alespoň 3 let - znalost práce s PC, tabulkam... (více v detailu)
Neuvedeno
Flexibilní finanční pomoc online
Před 47 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Ve společnosti MB Financial Solutions se specializujeme na poskytování rychlého, spolehlivého a bezpečného financování pro jednotlivce i firmy. Ať už zahajujete nový podnik, investujete do nemovitostí nebo se potýkáte s finančními výzvami, naše flex... (více v detailu)
Hlavní město Praha
30 000
 Kč
Dispečer/ka dopravy MKD
Před 343 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce v prosperující společnost - příprava plánu práce řidičů kamionové dopravy - komunikace s řidiči - komunikace se zákazníky - objednávání přeprav - zpracování prvotní evidence Požadujeme: - úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitou - praxe v oblasti řízení dopravy výhodou - není podmínkou - or... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 302 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chen Dominik, e-mail: info@czechtech.net
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 412 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: info@itaca.cz Znalost ruštiny na úrovni rodileho mluvciho. *Vyborna znalost AJ *Vyborna znalost španělštiny *dalši jazyky jsou vyhodou *Přijemne vystupovani *Samostatnost, logicke a procesni myšleni, organizacni a rozhodovací schopnosti na vysoke urovni *Schopnost řesit standartni a ne... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VÝROBNÍ PLÁNOVAČ
Před 562 dny - ANNONCE
Máte zkušenost z oblasti plánování výroby? Anglický nebo německý jazyk pro Vás není problém? Neváhejte a zašle životopis! Stabilní a zavede... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 337 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 857 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Oskina Irina, e-mail: alfarost.sro@gmail.com Znalost ruštiny.
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 503 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník - Náborář (10 hodin týdně) - OZP
Před 375 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky v době 8:00-15:00 hodin nebo e-mailem! Tel.: 605 047 030, e-mail: nabor@optimia.cz Popis činnosti: práce na PC, zpracovávat data pro účely společnosti, pravidelná komunikace s uchazeči, kontrola práce z... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 374 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 326 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce