Administrativní pracovnice - asistentka
Podobné inzeráty

Administrativní pracovníci
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
- aktivní znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, praxe v oboru vítána - po zaučení navýšení mzdy - životopisy s motivačním dopisem zasílat ... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovníci
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Leader20051@gmail.com pracovní poměr od: 13.03.2025, mzda: 20800 Obo... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno

*administrativní pracovník (m/ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Zpracování a administrace dotačních projektů ve skupině AGM, komunikace se SZIF, příp.dalšími institucemi Průběžné zpracování výsledků hospodaření jednotlivých společností dle zadání SŠ nebo VŠ vzdělání, znalost účetnictví, povědomí o zemědělské činnosti a praxe výhodou Po zapracování možnost sm... (více v detailu)
Neuvedeno

účetní obce
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
určenko Valerija, tel.: 222 103 129, e-mail: office.graceholdings@gmail.com Pracovní flexibilita Návštěvní hodiny od 10:00 do 13:00 Požadavky: řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), znalost... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník údržby hardware (m/ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce poskytování IT podpory a asistence uživatelům evidování a kategorizování požadavků uživatelů, jejich vyřizován, popř. jejich eskalace na vyšší level podpory zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení dohled a prevence na základní funkčnost IT hardware a software ve společnosti Požadujeme dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority obecné zkušenosti a přehled v oblasti IT (počítače/notebooky, UPS, tiskárny, atd.) dobrá znalost operačních systémů MS Windows a ... (více v detailu)
Neuvedeno

DISPEČER/KA autobusové dopravy
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: dispečink v pravidelné, smluvní a zájezdové-komerční přepravě cestujících v rámci regionu i mimo region v rámci podnikatelských záměrů společnosti ČSAD Liberec a.s. Vyřizování objednávek a zajišťování přímé obchodně-přepravní transakce po stránce provozní i administrativní (bez práva podpisu přepravních smluv), přímá komunikace s objednavateli, zejména telefonická, zajišťování dopravních prostředků v souladu s optimálním využití vozového parku vlastní firmy. Zajištění dispečerského řízení. Komunikace s řidiči. Admi... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Dariya Rymar, e-mail: office.ak.sedivy@email.cz pracovní poměr od: 03.04.2025, mz... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník do sklenářství
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme spolehlivého pracovníka do sklenářství. Požadujeme manuální zručnost, fyzickou zdatnost, ŘP sk. B. Náplň práce: opracování skla - řezání, vrtání, broušení a montáž skla. V případě potřeby rádi pracovníka zaškolíme. 13.plat podle výsledků hospodaření Prosíme z... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník recepce/ostrahy 12h směny pro OZP
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Ostraha objektu, recepce, pochůzky, evidence návštěv. Denní/noční směny 12 hod - dle plánu a domluvy. Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením (invalidní důchod, invalidita, OZZ). Prosíme kontaktuje nás... (více v detailu)
Neuvedeno

Nabídka spolupráce: Hledám tipaře v oblasti financí! 🤑💼💰
Před 3 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
💼💰
Hledám šikovného člověka, který se chce zapojit do zajímavé práce v oblasti financí a zároveň mít flexibilitu a volnost. Hledám tipaře, který bude propojením mezi lidmi, kteří potřebují finanční poradenství, a naším odborným týmem.
Náplň práce:
-Vyhledávání lidí, kteří mají zájem o finanční produkty (např. pojištění, spoření, investice, důchod, hypotéka, reality...).
-Doporučení těchto kontaktů mně – o klienty se postarám já.
-Jednoduchá práce, kterou můžete dělat odkudkoliv a kdykoliv.
Co nabízím:
-Provize za každého úspěšně doporučeného klienta 100-3.000,- / doporučení.
-Flexibilní spolupráci – pracujete, kdy ch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ice
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Možno i na zkrácený úvazek. Finanční bonusy. Sdělení zaměstnavatele: Hledáme kvalifikovaného administrativního pracovníka s licencí České národní banky ( ČNB ) pro oblast finančnictví a pojišťovnictví. Hlavní náplní práce bude vyřizování a sjednávání finančních produktů v kanceláři na naší pobočce.Okrajově... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Neuvedeno

Skladník (M/Ž)
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: " Manipulace s materiálem a zbožím (příjem a výdej) " Příprava a balení zboží k expedici " Udržování pořádku a organizace ve skladu " Evidence zboží v interním systému " Spolupráce s kolegy s dalšími odděleními Co požadujeme: " Spolehlivost a zodpovědnost " Znalost práce na PC " Fyzickou zdatnost " Řidičský průkaz sk. B " Zkušenost s manipulací VZV " Zkušenost s prací ve skladu výhodou Nabízíme Vám: o zaměstnání v ryze české prosperující společ... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na dopravu, multisport karta, penzijní připojištění... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit dle vašeho požadavku) " pracovní doba je pouze PO... (více v detailu)
Neuvedeno

Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 14 dny
- HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti.
Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi.
Nechte komunikaci s úřady na nás.
Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb.
💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎
• Živnostenský úřad
• Finanční úřad
• Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno

Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 14 dny
- HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti.
Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi.
Nechte komunikaci s úřady na nás.
Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb.
💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎
• Živnostenský úřad
• Finanční úřad
• Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno

Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 14 dny
- HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti.
Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi.
Nechte komunikaci s úřady na nás.
Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb.
💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎
• Živnostenský úřad
• Finanční úřad
• Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno

PRACOVNÍK, PRACOVNICE ÚKLIDU - VYHRAZENO PRO ČID
Před 16 dny
- AVIZO_CZ
KO: Tomanová Jolana, tel.: 723 446 851 - volejte pouze Po - Pá 8:00 - 14:00 hod., e-mail: stredisko100@jaspa.cz Požadujeme pečlivost, pracovitost, zodpovědný přístup k docházce. Úklid administrativní budovy, včetně sociálních zařízení, spr... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník
Před 18 dny
- Olomoucký kraj - BAZOS
Hledáme administrativní pracovnici / pracovníka, který má dlouhodobou zkušenost /min. 2 roky/ s administrativou zaměřenou na evidenci cizinců včetně vyřízení potřebných dokumentů.
Požadujeme zkušenost na úřadech, znalost PC /Excel, Word/, řidičský průkaz skupiny... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 24 dny
- Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ.
✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek
✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace
✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy
Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu.
Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará.
Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce