administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů

Před 173 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 225 dny - ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 225 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1031 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
Před 209 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Jednosměnný provoz s pružnou pracovní dobou. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky či uchazeče/uchazečky bez praxe.. Náplň práce: zpracování a zadávání dat do systému, koordinace a řízení skladových zásob, plánování a zpracování objednávek, monitoring a správa dodavatelů, komunikace a spolupráce s dodavateli, nákup propagačních předmětů, úzká spolupráce s nákupním a obchodním oddělením Požadavk... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 159 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií Náplň práce: Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - LOGISTIK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - LOGISTIČKA
Před 291 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb. Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); zn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 257 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Andriy Khalus, tel.: 606 039 315 Po - St od 9:00 do 12:00, e-mail: personalistka@bbs-agency.cz Dobrá znalost českého, ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni, výborná znalost MS Office a PC, výborné organiza... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník-referent
Před 529 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník
Před 452 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : XUÂN LINH PHAM, e-mail: Phxu291090@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 609 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: administrativní činnost v kanceláři, písemné a ústní překlady zejména z ukrajinštiny, popř. angličtiny, spolupráce s dalšími odděleními firmy POŽADAVKY: pra... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 312 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem). Charakteristika činnosti: Zajišťování péče o kulturní památky a koordinace správy místních památek, kontrola plnění zákonných povinností vlastníků (uživatelů) kulturních památek, rozhodování o podmínkách péče, obnovy, nakládání, využívání a zajišťování ochrany kulturních památek v územní působnosti včetně administrace příslušných dotačních programů na obnovu památek. Administrativní spolupráce při pořizování územně plánovací dokumentace. Předpokládaný nástup: dohodou Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.ve znění pozdějších doplňků). Požadovaná kvalifikace: VŠ - mi... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnice - asistentka
Před 330 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost A3B, s.r.o. Jsme na trhu již více jak 20 let. Nakupujeme nemovitosti a následně je spravujeme. Jejich opravy provádíme vlastním stavebním týmem. Provádíme i zakázkovou výstavbu a rekonstrukce ve spolupráci s naší druhou společností Rek, spol. s r.o. Náplň práce: administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 225 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnice - asistentka
Před 198 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost A3B, s.r.o. Jsme na trhu již více jak 20 let. Nakupujeme nemovitosti a následně je spravujeme. Jejich opravy provádíme vlastním stavebním týmem. Provádíme i zakázkovou výstavbu a rekonstrukce ve spolupráci s naší druhou společností Rek, spol. s r.o. Náplň práce: • Administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Před 400 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, realizační společnost, která se zabývá dodávkami vzduchotechniky, klimatizace a topení pro stavby, hledáme vhodného kandidáta, který bude podporou celého týmu na pozici Administrativní pracovnice. Náplň práce: Odesílání a vyřizování objednávek, Fakturace, zapisování faktur, reportování účetní, Kontrola docházky a tvorba podkladů pro účetní, Tvorba cenových nabídek, Plánování servisů u zákazníků ve spolupráci s techniky, Plánování technických prohlídek firemních aut, popř. plánování servisu/oprav, Péče o správný chod kanceláře – zajišťování kanc. potřeb, drobný úklid kanceláře, Přebírání do... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 126 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Backoffice pracovník je zodpovědný za administrativní podporu a zajištění plynulého chodu kanceláře.  Mezi hlavní činnosti patří: příjem telefonických požadavků příprava cenových nabídek objednávání zboží evidence faktur sp... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Před 333 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 18.3.2024 Náplň práce: správa vozového parku a správa majetku, administrativní práce,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA EKONOMICKÉHO ÚSEKU
Před 385 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:31/1/2024 Náplň práce: - práce spojené s účetnictvím Společenství vlastníků, účtování banky, pokladny, faktury, úvěry apod. - komunikace se zástupci Společenství vlastníků - administrativní práce spojené se správou Společenství vlastníků - zastupování družstva na shromážděních vlastníků, p... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 680 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: generaldirection87@seznam.cz Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti. Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty , dodavateli a zaměstnanci. Spolupráce na propaga... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník
Před 452 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : XUÂN LINH PHAM, e-mail: Phxu291090@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ORGANIZAČNĚ PRÁVNÍHO ÚSEKU
Před 193 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:8/8/2024 Náplň práce: - komunikace se zástupci Společenství vlastníků - vedení členské evidence a administrativní práce spojené se správou Společenství vlastníků - zastupování družstva na shromážděních vlastníků, případně organiz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník BACK-OFFICE – práce z domova
Před 152 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, který se zabývá výrobou regálů a úložného řešení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník BACK-OFFICE. Náplň práce: Registrace nových objednávek do systému, Zpracování objednávek - tzn. převzetí případu od obchodníka, objednání ve výrobním závodě, příprava a realizace přepravy, Komunikace s výrobními závody a přepravními společnostmi, Fakturace projektů, Komunikace se zákazníky ohledně termínů dodání a realizace, Back office support pro obchodníky. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 201 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: o Jsme stabilní a úspěšná společnost, takže nab... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 225 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt e-mail: info@futureforukraine.eu - zkušenost na administrativní pozici - pokročilá úroveň práce na PC - týmová spolupráce - znalost čes... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Před 333 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 18.3.2024 Náplň práce: správa vozového parku a správa majetku, administrativní práce,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce