Administrativní pracovník
Podobné inzeráty

Administrativní pracovníci
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
První kontakt: osobně: PO: 10.00-11.00hod Vyšehrad 2, Zásmuky e-mailem: kucinkova@perritosnacks.eu telefonicky: PO-PÁ 9.00-16.00 Co u nás budete dělat? " Vyřizování firemní korespondence a hovorů. " Komunikace s externími partnery. " Zpracování objednávek, komunikace se zákazníky. " Sklad, inventarizace. " Příjem zboží a hotových výrobků Ranní směna od 7.30 - 16.00 hod Odpolední směna od 9.30 - 18.00 ho... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovníci
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Leader20051@gmail.com pracovní poměr od: 13.03.2025, mzda: 20800 Obo... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
- aktivní znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, praxe v oboru vítána - po zaučení navýšení mzdy - životopisy s motivačním dopisem zasílat ... (více v detailu)
Neuvedeno

*administrativní pracovník (m/ž)
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Zpracování a administrace dotačních projektů ve skupině AGM, komunikace se SZIF, příp.dalšími institucemi Průběžné zpracování výsledků hospodaření jednotlivých společností dle zadání SŠ nebo VŠ vzdělání, znalost účetnictví, povědomí o zemědělské činnosti a praxe výhodou Po zapracování možnost sm... (více v detailu)
Neuvedeno

DISPEČER/KA autobusové dopravy
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: dispečink v pravidelné, smluvní a zájezdové-komerční přepravě cestujících v rámci regionu i mimo region v rámci podnikatelských záměrů společnosti ČSAD Liberec a.s. Vyřizování objednávek a zajišťování přímé obchodně-přepravní transakce po stránce provozní i administrativní (bez práva podpisu přepravních smluv), přímá komunikace s objednavateli, zejména telefonická, zajišťování dopravních prostředků v souladu s optimálním využití vozového parku vlastní firmy. Zajištění dispečerského řízení. Komunikace s řidiči. Admi... (více v detailu)
Neuvedeno

*Pracovník / Pracovnice ÚŘJ - mezioperační kontrola
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Požadavek: - SŠ vzdělání - zodpovědnost a chuť pracovat - schopnost pracovat v týmu - dobré organizační schopnosti - 2 směnný provoz Náplň práce: - kontrola dílců, polotovarů a hotových výrobků vyplývajících z platné výrobně technické dokumentace a požadavků zákazníků - vizuální kontrola, ověřování rozměrů, provádění funkčních zkoušek - příslušná administrativa - záznamy (Excel) ... (více v detailu)
Neuvedeno

Master Data Specialist
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Upřesňující informace: Plynulá znalost angličtiny. Práce s daty v interním systému, zakládání dodavatelů, klientů atp. Správa interní databáze, práce v SAP, Oracle. Komunikace s interními odděleními společnosti aj. Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, Stravenky... (více v detailu)
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
určenko Valerija, tel.: 222 103 129, e-mail: office.graceholdings@gmail.com Pracovní flexibilita Návštěvní hodiny od 10:00 do 13:00 Požadavky: řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), znalost... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.com - Vzdělání - tech.obor - Zkušenosti s prací na velkých a komplexních projektech vývoje IT.? - Dobrá pracovní znalost Scrumu, Kanbanu nebo jiného agilního rámce. - Znalost podnikových IT procesů, životního cyklu vývoje softwaru (SDLC) a zásad řízení projektů.? - Základní znalost principů inženýrství kvality a implementace CI/CD DevOps.? - Technické zkušenosti s jazykem pro vývoj kódu?? - ... (více v detailu)
Neuvedeno

Telefonní operátor/operátorka
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Komunikace se zákazníky po telefonu. Správa firemní databáze. Komunikace s novými klienty. Práce na PC. Nutná komunikativnost, příjemné vystupování, pozitivní nálada a chuť pracovat. Vyžadujeme spolehlivost a zodpovědnost. Nabízíme 25 ... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Dariya Rymar, e-mail: office.ak.sedivy@email.cz pracovní poměr od: 03.04.2025, mz... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/pracovnice pro sociálně terapeutickou dílnu
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň: DLE ÚROVNĚ VZDĚLÁNÍ (PSS nebo SP) Naplňování základních činností služby pro klienty s mentálním handicapem o Podpora klienta při získávání a rozvoji pracovních návyků a dovedností o Pomoc při osobní hygieně o Poskytnutí a pomoc při zajištění stravy o Nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, podpora soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění klienta Individuální práce a plánování v roli klíčového pracovníka, práce s potenciálem klienta. Každodenní práce s různorodou skupinou klientů v rámci jednotlivých programů. Evidence činností, denní zápisy, vedení dokumentace a vykazování činnosti v systému Equip. Doprovod a podpora klientů na venkovní pracovní terapie. Prezentace služby na předváděcích akcích a v komunikaci s veřejností, propagace. Příprava a zpracování smluv, tvorba a hodnocení IP, metodické vedení pracovníků při tvorbě individuálních plánů, vyhledávání informací, práce na metodikách porady, týmové supervize a vzdělávání, vykazov... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník (-ice) v sociálních službách - pečovatel (-ka)
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ I OZZ. Místo výkonu práce: Šluknov, Sídliště 1019. Pracovník/pracovnice v sociálních službách poskytuje základní ošetřovatelskou péči a pomáhá s běžnými úkony seniora. Požadujeme empatii a pozitivní přístup k seniorům, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Jedná se o smysluplnou prá... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno

Provozní vedoucí úklidu - Jihomoravský kraj
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 do 14:00 hodin NÁPLŇ PRÁCE o zajištění kompletního provozu všech svěřených zakázek (Jihomoravský kraj) o komunikace s klientem, řešení požadavků a stížností o odpovědnost za personální stav zakázek o kontrola a zajištění školení pracovníků : PO a BOZP, používaní chemie a čistících prostředků, vybavení a strojů o zpracovávání podkladů pro fakturaci o podílení se na začlenění pracovníků se zdravotním postižením POŽADUJEME o zkušenost na obdobné pozici o znalost problematiky zajišťování úklidových prací, ostrahy a dalších provozních činností o komunikační dovednosti, zkušenosti z obchodních jednání o uživatelská znalost MS Office... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Běžné kancelářské práce -každodenní administrativa, zakládání dokladů a smluv, zadávání dokladů do systému, příprava podkladů k fakturaci, komunikace s dodavateli - např. vyhledávání ... (více v detailu)
Neuvedeno

odborný referent/ka pro zeleň
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Vzdělání: min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru zahradnictví, krajinářství, zahradní architektura, životní prostředí. Kompletní zajištění realizace projektů zeleně; zajišťuje komplexní správu a péči o městskou zeleň (např. údržba, kontrola péče, rekultivace devastovaných ploch) vede a průběžně doplňuje řádnou evidenci ploch městské zeleně zařazené do údržby, zpracovává návrhy uspořádání trvalé zeleně na veřejných prostranstvích. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - pravý sloupec -nabíd... (více v detailu)
Neuvedeno

Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka managementu
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno

DISPEČER/KA / LOGISTIK/ČKA (specialista) dopravy
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - Koordinace a řízení činnosti zaměstnanců v rámci pobočky (střediska) - Plánování tras a přidělování jednotlivých pracovních úkolů - Dohled nad zakázkami po celou dobu jejich průběhu - Komunikace s řidiči a kontrola pohybu vozidel Zajištění provozu pobočky: - Zařizování a zásobování provozu na pobočce - Komunikace v rámci společnosti i mimo ni - Související administrativa, běžná denní operativa - Zajištění a řízení kvality produktů - Inventarizaci skladu pobočky - Péče a údržba o techniku (vozový park) na pobočce Požadujeme: středoškolské vzdělání, min. 3 - letou praxi v oboru dispečer/logistik dopra... (více v detailu)
Neuvedeno

Streetworker - práce s uživateli drog (m/ž)
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: - věk min. 21 let - kvalifikace: min. SŠ s maturitou - kurz pracovníka v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb. (kvalifikační kurz lze doplnit po nástupu do zaměstnání) - řidičský průkaz sk. B - schopnost komunikace a práce s lidmi - samostatnost - základy práce na PC - Windows, MS Office, internet - čistý trestní rejstřík - vyjasněný postoj vůči drogám Náplň práce: Naší kanceláří je přirozené prostředí uživatelů drog. V genderově vyvážených dvojicích se pohybujeme v ulicích měst, navštěvujeme squaty a drogové byty. Pomáháme uživatelům komplexně řešit jejich situaci. Naší filozofií je Harm Reduction. Lidský přístup a moderní postupy. Věříme, že každý má šanci začít znovu. Nabízíme: - práci, která má smysl - 30 dní dovolené - možnost si zorganizovat vlastní čas - seberealizaci při... (více v detailu)
Neuvedeno

PRACOVNICE / PRACOVNÍK DO VÝROBY NÁTĚROVÝCH A ROZPOUŠTĚDLOVÝCH HMOT
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - dobrou pracovní morálku a vůli odvádět dobrou a precizní práci, - manuální zručnost, - dobrý zdravotní stav, - spolehlivost - flexibilitu. Víme, že věk není překážkou a všichni jsou u nás vítáni. - práce s PC NABÍZÍME: - práce v příjemném a moderním prostředí - Možnost prodloužení PP - firemní bene... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce