Všeobecní administrativní pracovníci

Před 276 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 5 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník / pracovníce
Před 4 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Přijmeme na hlavní pracovní poměr pracovníka na provozování e-shopu, vkládání zboží a vyřizování objednávek, vedení skladu (v tabulkách Excel) a pomocné administrativní práce. Práce na jednu směnu od pondělí do pátku, možnost i zkrácený úvazek (není vhodné pro OZP) Místo výk... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 6 dny - AVIZO_CZ
určenko Valerija, tel.: 222 103 129, e-mail: office.graceholdings@gmail.com Pracovní flexibilita Návštěvní hodiny od 10:00 do 13:00 Požadavky: řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), znalost... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitel/učitelka všeobecně vzdělávacích předmětů
Před 3 dny - AVIZO_CZ
z: 9.4.2025 - zaměření na předmět ICT na střední škole - platové zařazení: 12. platová třída dle příloha č. 4 NV č. 341/2024 Sb. - magisterské vysokoškolské vzdělání dle zákona o pedagogických pracovnících Přihlášku zašlete do: 13. 6. ... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovníci
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Leader20051@gmail.com pracovní poměr od: 13.03.2025, mzda: 20800 Obo... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník
Před 5 dny - AVIZO_CZ
- aktivní znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, praxe v oboru vítána - po zaučení navýšení mzdy - životopisy s motivačním dopisem zasílat ... (více v detailu)
Neuvedeno
*Pracovník / Pracovnice ÚŘJ - mezioperační kontrola
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadavek: - SŠ vzdělání - zodpovědnost a chuť pracovat - schopnost pracovat v týmu - dobré organizační schopnosti - 2 směnný provoz Náplň práce: - kontrola dílců, polotovarů a hotových výrobků vyplývajících z platné výrobně technické dokumentace a požadavků zákazníků - vizuální kontrola, ověřování rozměrů, provádění funkčních zkoušek - příslušná administrativa - záznamy (Excel) ... (více v detailu)
Neuvedeno
*administrativní pracovník (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Zpracování a administrace dotačních projektů ve skupině AGM, komunikace se SZIF, příp.dalšími institucemi Průběžné zpracování výsledků hospodaření jednotlivých společností dle zadání SŠ nebo VŠ vzdělání, znalost účetnictví, povědomí o zemědělské činnosti a praxe výhodou Po zapracování možnost sm... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka v advokátní kanceláři
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chrudim Zavedená advokátní kancelář v centru Chrudimi přijme administrativní pracovnici - asistentku na max. 6 hodin denně. Požadavky : středoškolské vzdělání s maturitou, PC (Word, Excel), psaní deseti výhodou, praxe v oboru výhodou. Nabízíme : zajímavá a variabilní práce, zaškolení, stravenkový benefit, 5 týdnů do... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 5 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník údržby hardware (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce poskytování IT podpory a asistence uživatelům evidování a kategorizování požadavků uživatelů, jejich vyřizován, popř. jejich eskalace na vyšší level podpory zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení dohled a prevence na základní funkčnost IT hardware a software ve společnosti Požadujeme dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority obecné zkušenosti a přehled v oblasti IT (počítače/notebooky, UPS, tiskárny, atd.) dobrá znalost operačních systémů MS Windows a ... (více v detailu)
Neuvedeno
DISPEČER/KA autobusové dopravy
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: dispečink v pravidelné, smluvní a zájezdové-komerční přepravě cestujících v rámci regionu i mimo region v rámci podnikatelských záměrů společnosti ČSAD Liberec a.s. Vyřizování objednávek a zajišťování přímé obchodně-přepravní transakce po stránce provozní i administrativní (bez práva podpisu přepravních smluv), přímá komunikace s objednavateli, zejména telefonická, zajišťování dopravních prostředků v souladu s optimálním využití vozového parku vlastní firmy. Zajištění dispečerského řízení. Komunikace s řidiči. Admi... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník do sklenářství
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hledáme spolehlivého pracovníka do sklenářství. Požadujeme manuální zručnost, fyzickou zdatnost, ŘP sk. B. Náplň práce: opracování skla - řezání, vrtání, broušení a montáž skla. V případě potřeby rádi pracovníka zaškolíme. 13.plat podle výsledků hospodaření Prosíme z... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Dariya Rymar, e-mail: office.ak.sedivy@email.cz pracovní poměr od: 03.04.2025, mz... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ pracovnice úklidu / DPP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakter vykonávané činnosti: • pracovník vykonává úklid prostor sociální služby NZDM EMKO ve Vysokém Mýtě • pracovní doba – 3 hodiny 2x týdně - dle domluvy (práce v dopoledních nebo pozdních odpoledních hodinách) Požadujeme: • spolehlivost, preciznost, samostatnost Nabízíme: • dohodu o provedení práce • mzda 125,- Kč/ hod • nástup možný ihned • zázemí zavedené neziskové organizace Náležitosti písemné přihlášky: • strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů; • Životopis je třeba doplni... (více v detailu)
Neuvedeno
Bezpečnostní pracovník strážný/á
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Přijmeme pracovníky na pozici bezpečnostní pracovník (strážný/á) do prodejny Albert. Náplň práce: Pochůzková činnost po prodejní ploše, kamerový dohled. Kontrola bezpečnosti v rámci objektu. Jednoduchá administrativa. Monitoring zákazníků. Eliminace nepoctivých zákazníků. Práce s kamerovým systémem. Směny 12 hodinové (krátký/dlouhý týden). Požadujeme: výpis ... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabídka spolupráce: Hledám tipaře v oblasti financí! 🤑💼💰
Před 4 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
💼💰 Hledám šikovného člověka, který se chce zapojit do zajímavé práce v oblasti financí a zároveň mít flexibilitu a volnost. Hledám tipaře, který bude propojením mezi lidmi, kteří potřebují finanční poradenství, a naším odborným týmem. Náplň práce: -Vyhledávání lidí, kteří mají zájem o finanční produkty (např. pojištění, spoření, investice, důchod, hypotéka, reality...). -Doporučení těchto kontaktů mně – o klienty se postarám já. -Jednoduchá práce, kterou můžete dělat odkudkoliv a kdykoliv. Co nabízím: -Provize za každého úspěšně doporučeného klienta 100-3.000,- / doporučení. -Flexibilní spolupráci – pracujete, kdy ch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ice
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Možno i na zkrácený úvazek. Finanční bonusy. Sdělení zaměstnavatele: Hledáme kvalifikovaného administrativního pracovníka s licencí České národní banky ( ČNB ) pro oblast finančnictví a pojišťovnictví. Hlavní náplní práce bude vyřizování a sjednávání finančních produktů v kanceláři na naší pobočce.Okrajově... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník / pracovnice v sociálních službách
Před 9 dny - AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme aktivního a kreativního člověka pro aktivizační činnost s klienty, zodpovědného, spolehlivého a komunikativního pracovníka. Kurz pracovníka v sociálních službách je výhodou. Nabízíme: flexibilní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 9 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, doc... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník výrobný
Před 10 dny - HYPERINZERCE
Výrobný pracovník (potravinárska výroba) – Štajersko, Rakúsko 📍 Lokalita: Štajersko, Rakúsko 📄 Typ zmluvy: Rakúska pracovná zmluva cez overenú leasingovú agentúru 📆 Nástup: Ihneď ⏳ Trvanie: Dlhodobá spolupráca 🕒 Pracovný čas: 38,5 hodín / týždeň 💶 Mzda: 2 270 – 2 500 € brutto / mesiac ________________________________________ Profil pracovnej pozície: Hľadáme spoľahlivých, precíznych a zodpovedných pracovníkov pre potravinársku výrobu – práca je vhodná najmä pre ženy z dôvodu charakteru práce (jemná, detailná práca pri výrobnej linke). Nie je to však podmienkou, radi zvážime aj mužov so zodpovedajúcim profilom. Práca nie je pre pár ________________________________________ Požiadavky na uchádzača: ✔ Skúsenosti s prácou vo výrobe potravín (napr. konzervy, hotové jedlá, spracovanie surovín) ✔ Výhodou je vyučenie v potravinárstve alebo ako kuchár ✔ Ochota pracovať v trojzmennej prevádzke ✔ Dobrá znalosť nemeckého jazyka ✔ Nutné vlastné auto na dochádzanie ✔ Tímový du... (více v detailu)
Neuvedeno
Řídící pracovník ve zpracovatelském průmyslu (M/Ž)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Do dřevozpracovatelské dílny hledáme řídícího pracovníka. Obsahem práce bude řízení lidí i zdrojů (zadávání práce, alokace pracovníků mezi fázemi produkce za účelem zajištění synchronizace a efektivity provozu, dohlížení na výkon práce, příjem zakázek, určování potřebného objemu pracovníků, surovin, strojů, nařízení a nářadí, zajištění produktivity prov... (více v detailu)
Neuvedeno
Posuzovatel shody zdravotnických prostředků (Product reviewer)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
kontakt: Ing. Lukáš Holub, e-mail: holub@ll-c.cz Společnost LL-C (4Med) a.s. poptává pracovníka na pozici posuzovatel shody zdravotnických prostředků. Posuzovatel má ve společnosti na starosti zejména posuzování technické dokumentace výrobků (product review) dle požadavků MDR a příslušných technických norem. Náplní práce je dále audit systémů řízení kvality výrobců a rozhodování ohledně certifikací. Příslušná pracovní pozice vyžaduje vysokoškolské vzdělání technického směru, ce... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 15 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce