Všeobecní administrativní pracovníci

Před 267 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Andriy Khalus, tel.: 606 039 315 Po - St od 9:00 do 12:00, e-mail: personalistka@bbs-agency.cz Dobrá znalost českého, ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni, výborná znalost MS Office a PC, výborné organiza... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Skladník/ce s řízením vysokozdvižného vozíku
Upřesňující údaje: Vyžadujeme: praxe s řízením VZV (průkaz lze získat u nás), znalost ČJ alespoň na mírně komunikativní úrovni, znalost práce na PC, manuální zručnost a fyzickou zdatnost. První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po-Pá: 9:00 - 15:0... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Kontrolor výroby (m/ž)
První kontakt: Chaloupka Tomáš, tel.: 723 481 689 e-mail: tomas.chaloupka@lavat.cz Rámcová náplň práce: Dílenský kontrolor strojírenské výroby; Mezioperační kontrola; Obsluha 3D souřadnicového měřícího stroje. Požadujeme: Znalost čtení technických výkresů a norem; Aktivní přístup k řešení úkolů, komunikační schopnosti (interakce s výrobou); Ochota učit se novým vě... (více v detailu)
Logistik / Logistička
První kontakt je možný POUZE e-mailem. Vhodné i pro OZZ. Nástup dle dohody. Náplň práce - Plánování a koordinace přepravy - Organizování vývozů a exportů - Zajištění celních formalit a dokumentace pro export - Zajištění objednávek materiálu pro montáž dle kusovníků - Práce se systémem SAP (tvorba výrobních zakázek, dodací listů, příjmy materiálu do systému) - Skladové činnosti (příjem a výdej materiálu, kontrola průvodních dokumentů, expedice) Požadujeme - Min SŠ vzdělání v oboru logistiky nebo příbuzném oboru - Znalost MS Office podmínkou, SAP výhodou - Schopnost řešit problémy a ... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE v sociálních službách - aktivizace
Žádosti s životopisem zasílejte e-mailem na adresu ved.psp@domovpv.cz , telefonní kontakt: 582 402 131, 607 014 781 Hledáme do týmu aktivizačního pracovníka na zástup za pracovní neschopnost. Charakteristika vykonávané práce: základní výchovná nepedagogická činnost, aktivní podílení na plánování harmonogramu aktivizačních činností, zajišťování skupinových a individuálních aktivizačních činností, napomáhání s upevňováním motorických, psychických a sociálních schopností a dovedností, provádění nácviku chůze a kondičního cvičení s uživateli. Požadujeme:minimální dosažené vzdělání - střední s maturitou + kurz pro PSS (možno absolvovat do 18 měsíců od uzavření pracovní... (více v detailu)
Makléř/ka
Z důvodu rozšíření úspěšného týmu realitních makléřů společnosti LILAN, s.r.o. hledáme obchodníky s nemovitostmi/realitní makléře pro Českolipsko. Požadujeme: - výborné komunikační schopnosti - reprezentativní vystupování - sebevědomého, vytrvalého obchodníka s orientací na výsledek - spolehlivost, samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - přizpůsobení času potřebám klientů - chuť pracovat a stát se profesionálem v oblasti realit - zkušenosti v realitním oboru nebo přímého prodeje výhodou - základní znalost práce na PC - min. středoškolské vzdělání s maturitou, čistý trestní rejstřík - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) Nabízíme: - zajímavou a flexibilní práci - 100% podporu nejen v začátku Vaší práce s on-line poradenstvím - odborné vedení majitelem realitní kanceláře - vše potřebné naučíme, zaškolíme a pravidelně doškolujeme - vysoce motivační systém odměňování, možnost nadstandardních výdělků (náš odměňovací systém nemá strop), fix + provize - ... (více v detailu)
administrativní pracovník/pracovnice projektu
Před 11 dny - AVIZO_CZ
úvazek 0,5, dobré organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, flexibilita v organizaci prac. úkolů, znalost PC (Word, Excel), ŘP "B", zástup za mateř. dovo... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovníci
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Klimtová Eva, tel.: 226886205, e-mail: ucetni@medicalhelp.cz POŽADUJEME znalost práce na PC, nejlépe program MEDICUS, spolehlivost, flexibilnost, pečlivost, vítáme ŘP skupiny B Zaměstnanecké... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník
Před 11 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT - ANATOLY BORZDYKH, tel.: +420 608 761 073, e-mail: mercurytradecompany@seznam.cz JAZYK RUSKÝ VÝHODOU pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Číšníci a servírky
Před 11 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT - Nandwani Sumit, tel.: 601576222, e-mail: kthetwobrothers@gmail.com Požadavky: - dobrá fyzická zdatnost (dlouhé stání na nohou), - zkušenost s prací v Indické restauraci výhodou, - zna... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovník pro přípravu rychlého občerstvení
Před 11 dny - AVIZO_CZ
KO: RSDr. Pavel Nádvorník, e-mail: bogo010453@gmail.com Požadavky: - znalost výroby kurdských jídel a speciálních omáček - znalost obsluhy zařízení pro výrobu kebabu - znalost ture... (více v detailu)
Neuvedeno
Zákaznický kvalitář/ kvalitářka
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Vávrová Michaela, tel.: 734 427 131, e-mail: michaela.vavrova@witte-automotive.cz Podmínkou AJ na komunikativní úrovni, technické znalosti a analytické ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 13 dny - AVIZO_CZ
-mail: administrativa@svholding.cz jazyková vybavenost , časová flexibilita , možnost služební cesty pracovn... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník rezervací
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník technické kontroly
Před 13 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - vzdělání strojírenského zaměření - praxe v oddělení kontroly nebo ve strojírenství výhodou - čtení výkresové dokumentace - znalost práce na PC - spolehlivost, preciznost, samostatnost, odpovědnost NABÍZÍME: - možnost kariérního růstu - práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci - motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na do... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER / MANAŽERKA štíhlé výroby (LEAN MANAGER)
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Náplň práce: implementace lean projektů, jejich sledování, vyhodnocení a prezentace, budování štíhlé kultury ve firmě, zodpovědnost za neustálé zlepšování výrobních procesů, kontrola zavedených metod, procesů a standardů, provádění interních lean tréninků a koučování vedoucích v Shopfloor Managementu, úzká spolupráce s kolegy. Požadavky: SŠ vzdělání technického zaměření nebo praxe v oboru, znalost NJ na komunikativní úrovni, AJ - výhodou, znalost principů a metod štíhlé výroby, znalost práce s PC - MS Office... (více v detailu)
Neuvedeno
asistent/ka s NJ
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Asistent/tka s NJ. Člověka, který chce pracovat na důležité pozici. Na této pozici budete pomáhat s plánováním a organizováním montáží, servisů a reklamací. Abyste na této pozici byli úspěšní, jediné, co potřebujete je znalost německého jazyka na komunikativní úrovni, technické myšlení, příjemné vystupování a organizační schopnosti. Nabízíme: - úvazek na plný pracovní poměr - nástup možný ihned ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Před 22 dny - AVIZO_CZ
Zdravím, hledám práci (i zkrácený úvazek) nejlépe v administrativě. Okres Frýdek-Místek příp. Karviná. Praxi mám. Pracovala jsem v e-shopech a malých firmách.. Velmi dobře ovládám práci na PC, MS Office (Word, Excel), píšu všemi deseti (cca 220 úh./min.), mám... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativa
Před 32 dny - AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 43 dny - HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje ASISTENTKA PRODEJE UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie. Náplň práce: Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí. Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky. Práce s penězi. Objednávání a evidence zboží na prodejně. Požadujeme: Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost. Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd) Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií. Plynul... (více v detailu)
30 000
 Kč
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 55 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Správce sociálních sítí (IG a FB). Social media manager
Před 80 dny - HYPERINZERCE
Správce sociálních sítí (IG a FB). Social media manager 300 – 500 Kč / hodina Jste na sociálních sítích jako doma a víte, co na nich platí? Baví vás tvořit obsah, postovat, komentovat a sledovat nové trendy? Hledáme někoho, kdo nám pomůže naše sociální sítě tvořit a rozvíjet. Převážně z domu. Co požadujeme? Výborná angličtina základní znalost PC ... (více v detailu)
300
 Kč
Manipulační dělníci ve výrobě
Před 367 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nutný dobrý zdravotní stav. Fyzicky náročná práce, zvedání a manipulace s těžkými břemeny. Spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, pracovitost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Šéfkuchař/ka
Před 355 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Co by Vás v práci čekalo? - skvělá pracovní doba Po-Pá v čase od 5:30-14.00 hod., víkend patří Vám, ne práci - péče o Váš tým - motivace, vedení, organizace práce a jejich podpora - jako šéf kuchyně přjdete do styku nejen s vařečkou, ale i s počítačem - řízení chodu firemní kuchyně - tvorba menu, kalkulace, příprava pokrmů, zajištění zásobování, inventury - za uvařené jídlo hrdě ponesete zodpovědnost - Vaši práci ocení strávníci i osobně, se svými kolegy budete svá jídla z pozice šéfkuchaře i vydávat - příprava menu a gastronomických akcí klienta - průběžně budete pracovat na zlepšení image firemní restaurace a neustále posouvat celý tým kupředu - plánování a implementace nových konceptů - dodržování technologických a hygienických předpisů je pro nás samozřejmostí Co u nás budete... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce