Administrativní pracovnice - asistentka

Před 390 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost A3B, s.r.o. Jsme na trhu již více jak 20 let. Nakupujeme nemovitosti a následně je spravujeme. Jejich opravy provádíme vlastním stavebním týmem. Provádíme i zakázkovou výstavbu a rekonstrukce ve spolupráci s naší druhou společností Rek, spol. s r.o. Náplň práce: administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník
Před 4 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Firma Mion kovo hledá administrativní pracovnici nebo pracovníka do pracovního poměru. Jed... (více v detailu)
Středočeský kraj
42 000
 Kč
Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení
Před 2 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO PRO OZP Pracovní náplň: - správa majetkového/technického oddělení. - převážně v oddělení vozidel (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL) - objednávání servisů vozidel a jejich evidence, kontrola nájezdů, měsíční vyúčtování, kompletní evidence a reporting, administrativa s tím spojená, vypracování předávacích protokolů - další drobné úkoly spojené majetkového/technického oddělení - pracovní doba: zkrácený úvazek, ranní směny Požadujeme: spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost, práce na PC Excel, Word (Suma) řidičský průkaz sk. B výhodou, praxe výhodo... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA PERSONALISTIKY A MEZD
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Náplň práce: příjem a evidence nových zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy, zajišťování administrativní agendy personálního oddělení. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, základní znalost zákoníku práce, komunikativní a příjemné vystupování, časová flexibilita.... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka / Asistent
Před 9 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž - Náplň práce: Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti, Organizace schůzek a správa kalendáře, Příprava podkladů a prezentací pro jednání, Komunikace s klienty a partnery, Správa dokumentace a databází - Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, Vhodné i pro OZZ/OZP, Zkušenost na podobné pozici výhodou, Znalost práce s kancelářskými apli... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení M/Ž
Před 9 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. NÁPLŃ PRÁCE-o - - administrativní podpora obchodního zástupce - evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů - obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …) - příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení PRACOVNÍ DOBA- ranní směny POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, spolehlivost - praxe na obdobné pozici vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka v advokátní kanceláři
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chrudim Zavedená advokátní kancelář v centru Chrudimi přijme administrativní pracovnici - asistentku na max. 6 hodin denně. Požadavky : středoškolské vzdělání s maturitou, PC (Word, Excel), psaní deseti výhodou, praxe v oboru výhodou. Nabízíme : zajímavá a variabilní práce, zaškolení, stravenkový benefit, 5 týdnů do... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní obce
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 14 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 25 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 25 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 25 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 35 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 213 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chen Dominik, e-mail: info@czechtech.net
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 323 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: info@itaca.cz Znalost ruštiny na úrovni rodileho mluvciho. *Vyborna znalost AJ *Vyborna znalost španělštiny *dalši jazyky jsou vyhodou *Přijemne vystupovani *Samostatnost, logicke a procesni myšleni, organizacni a rozhodovací schopnosti na vysoke urovni *Schopnost řesit standartni a ne... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 248 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 768 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Oskina Irina, e-mail: alfarost.sro@gmail.com Znalost ruštiny.
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 414 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník - Náborář (10 hodin týdně) - OZP
Před 285 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky v době 8:00-15:00 hodin nebo e-mailem! Tel.: 605 047 030, e-mail: nabor@optimia.cz Popis činnosti: práce na PC, zpracovávat data pro účely společnosti, pravidelná komunikace s uchazeči, kontrola práce z... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 285 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 237 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti
Před 771 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Požadovaná jazyková vybavenost: cebuánský/filipínský jazyk (ideálně na úrovni rodilý mluvčí), anglický jazyk (mi... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
všeobecná administrativní pracovnice (M/Ž)
Před 649 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Nutná znalost angličtiny, práce o víkendech, svátcích. Kontakt: e-mailem.
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 233 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Práce v kanceláři, asistování, příprava účetnictví, archivace, komunikace s klienty, práce na pc(CRM). Příspěvek na... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 463 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Tumurbaatar Temuulen, e-mail: temuulent@seznam.cz Znalost thajského jazyka na úrovni rodilý mluvčí.
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce