Trvalý pobyt
Podobné inzeráty

Kuchař - kuchařka
Před 19 dny
- AVIZO_CZ
Připojte se k našemu týmu kuchařů v restauraci LEGENDA! Co vás u nás čeká? Jako klíčový člen našeho kulinářského týmu budete mít na starosti přípravu lahodných pokrmů. Po zaučení se stanete zodpovědnými za celkový chod kuchyně, od otevření až po závěrečné přípravy na každý den. Vaše role zahrnuje: " Kompletní přípravu a kontrolu snídaňového bufetu " Přípravu večeří podle jídelního lístku nebo formou bufetu v zimní sezóně " Spolupráci s týmem pod vedením šéfkuchaře či jeho zástupce Co od vás očekáváme? " Lásku k vaření a chuť pracovat v gastronomii " Zákazník na prvním místě: váš úkol je zajistit jeho maximální spokojenost " Vyučení v oboru, případně přesvědčivou praxi a zkušenosti v gastronomii " Schopnost pracovat v týmu a adaptovat se na různé provozní situace. Co nabízíme? Náborový příspěvek: 30 000 Kč Naše restaurace LEGENDA je místem, kde se snoubí tradice s moderním kuchařským uměním. Nabízíme stabilní zaměstnání, konkurenceschopné ohodnocení a možnost profesního růstu. Přidejte ... (více v detailu)
Neuvedeno

Dodavatelé řemeslníků
Před 31 dny
- Kraj Vysočina - BAZOS
Pro dlouhodobou spolupráci hledáme spolehlivého partnera, který nám pomůže zajistit dělníky na manuální práce. Upřednostňujeme pracovníky z Ukrajiny – ideálně zkušené, ochotné a s možností nástupu v dohledné době.
Jedná se o stabilní zakázky, férové pracovní podmínky a seriózní pří... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

REFERENT INVESIČNÍ TECHNIK / REFERENTKA INVESTIČNÍ TECHNIČKA Oddělení rozvoje města, Odboru majetku města - MěÚ Nové Město nad Metují
Před 358 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: září 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.). Co bude náplní Vaší práce: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, studie; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a převzetí staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků a zajištění příslušné agendy; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocování efektivity investic a podávání návrhů na změny. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v technické a projektové dokumentaci; zkušenost s projektovým řízením, zadáváním veřejných zakázek výhodou; zkušenosti v oblasti energetického managementu výhodou; pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Prodejce na prodejně, administrativní pracovník/ce - práce v eshopu www.kancelarskezidle.com
Před 285 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
KOHO HLEDÁME? Hledáme nového kolegu (práce vhodná pro ženy i muže), který je komunikativní, zaměřený na zákazníky a má rád hledání nových způsobů, jak oslovit lidi, ať už jsou to jednotlivci nebo firmy. Tato práce je skvělá pro někoho, kdo má rád pestrou náplň práce a chce se zapojit do různých aktivit spojených s obchodem. CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE? " Zpracování objednávek zákazníků: Částečně se budete podílet na zpracování objednávek, čímž zajistíte jejich plynulý průběh od přijetí až po expedici. " Podpora na chatu a telefonu: Poskytnete profesionální podporu našim zákazníkům prostřednictvím chatu a telefonu, odpovíte na jejich dotazy a pomůžete s řešením problémů. " Zpracování emailů a cenových nabídek: Budete zpracovávat příchozí e-maily, připravovat cenové nabídky a vytvářet podklady pro jednání vedení. " Péče o zákazníky na prodejně: Budete v kontaktu s našimi zákazníky, starat se o jejich potřeby a zajišťovat, aby byli spokojení s našimi službami a produkty. To zahrnuje osobní... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA SPRÁVY DANÍ A POPLATKŮ
Před 285 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub Charakteristika vykonávané činnosti: správa poplatků města - odpady, psi, pobyt, užívání veřejného prostranství správa a vymáhání pohledávek - obchodní, z poplatků, z hospodaření s majetkem, z bytového hospodářství podpůrné administrativní aktivity dle pokynu vedoucího odboru a vedoucí oddělení Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.: státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání českého jazyka a další Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost účetních programů a práce s MS Office (Word, Excel, Outlook) Jiné požadavky: komunikační schopnosti a schopnost týmové práce pečlivost, samostatnost, odpovědnost a smysl pro detail znalost práce s účetní... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Recepční
Před 349 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
RECEPČNÍ - možno i 1/2 úvazek - pracovní smlouva (na dobu neurčitou) Min. vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou Další informace o hotelích nalezne na www.hotel-windsor.cz a www.hotel-zatisi.com. Kontaktujte nás prostřednictvím tlačítka Odpovědět na inzerát. Co vás u nás čeká? Vašim úkolem bude starost o naše hosty, zajišťování prvotního kontaktu a následného celkového pobytu. Přijímání a ubytovávání hostů, podávání rad, vyřizování administrativních úkonů, vyřizování ojedinělých nespokojeností a přání, vyřizování rezervací, doplňkový prodej atd. Po zaučení budete zodpovídat za recepční úsek ve smyslu otevření střediska, kompletní přípravy agendy s tímto spojené. Provoz recepce je v hotelu Windsor nepřetržitý 24 hodin denně, v hotelu Zátiší od 07:30 do 19:30 hodin. Vaše pozice v týmu bude rovnocenná s kolegy a kolegyněmi (pozice recepční), práci celého týmu koordinují kolegyně z rezervačního a obchodního oddělení. Po letech praxe si dovolíme nazvat recepci hotelu, snad... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

účetní obce, rozpočtář/ka
Před 285 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
na dobu: neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce místo výkonu práce: obec Svobodné Heřmanice , Obecní úřad Svobodné Heřmanice zařazení v platové třídě: 9. – 10. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., a nařízení vlády č. 222/2010 Sb. + možnost osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce) termín nástupu: 01.10.2024 nebo dle dohody Charakteristika vykonávané práce: - správce rozpočtu (sestavování návrhu rozpočtu, provádění rozpočtových opatření) - kompletní vedení účetnictví obce - fakturace a likvidace faktur, provádění platebního a zúčtovacího styku s bankou - evidence majetku a závazků obce – inventarizace - komplexní výkon personální a mzdové agendy obce - daňová agenda, správa místních poplatků - správa bytového hospodářství - agenda správy dotací nebo jiných účelově vázaných příspěvků - zpracování statistických výkazů - legalizace a vidimace, evidence obyvatel, Czech Point, správa agendy čísel popisných - správní činnosti v působnosti obecního úřadu (rušení ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Recepční
Před 555 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
RECEPČNÍ - možno i 1/2 úvazek - pracovní smlouva (na dobu neurčitou) Min. vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou Další informace o hotelích nalezne na www.hotel-windsor.cz a www.hotel-zatisi.com. Kontaktujte nás prostřednictvím tlačítka Odpovědět na inzerát. Co vás u nás čeká? Vašim úkolem bude starost o naše hosty, zajišťování prvotního kontaktu a následného celkového pobytu. Přijímání a ubytovávání hostů, podávání rad, vyřizování administrativních úkonů, vyřizování ojedinělých nespokojeností a přání, vyřizování rezervací, doplňkový prodej atd. Po zaučení budete zodpovídat za recepční úsek ve smyslu otevření střediska, kompletní přípravy agendy s tímto spojené. Provoz recepce je v hotelu Windsor nepřetržitý 24 hodin denně, v hotelu Zátiší od 07:30 do 19:30 hodin. Vaše pozice v týmu bude rovnocenná s kolegy a kolegyněmi (pozice recepční), práci celého týmu koordinují kolegyně z rezervačního a obchodního oddělení. Po letech praxe si dovolíme nazvat recepci hotelu, snad... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

TAJEMNÍK/-ICE Městského úřadu Týn nad Vltavou
Před 457 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců Platové zařazení: platová třída 12 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Požadavky na uchazeče/ku: 1. podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních a samosprávných celků a o změně některých zákonů: • fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk • způsobilost k právním úkonům • bezúhonnost • splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971) 2. podle § 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: Osoba, která splňuje předpoklady uvedené v § 4 zákona č. 312/2002 Sb. a má nejméně tříletou praxi v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce: a) jako vedoucí zaměstna... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Sociální pracovník/pracovnice - kurátor/ka pro dospělé
Před 478 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané činnosti Zajišťování sociální prevence a poskytování sociálně-právního poradenství, sociální podpory a pomoci osobám, skupinám, rodinám a dětem v nepříznivé sociální situaci, sociálně vyloučeným či sociálním vyloučením ohroženým osobám, osobám po ukončení hospitalizace nebo pobytové léčby závislosti, osobám bez přístřeší, osobám v bytové nebo hmotné nouzi či osobám bytovou nebo hmotnou nouzí ohrožených, osobám a rodinám ohrožených sociálním vyloučením z důvodu péče o osobu závislou na péči jiné fyzické osoby a osobám ohrožených násilným chováním vykázané osoby včetně vedení případové dokumentace a zpracování citlivých dat. Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýza této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. Posuzování individuálních potřeb osob, skupin a komunit v nepříznivé sociální situaci, tvorba návrhů jejího řešení, společné plánování a hodnocení. Depistážní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Půjčte 300.000 Kč, vrátím 600.000 Kč
Před 530 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, seriózní žena hledá někoho, kdo mi půjčí 300.000 Kč, vrátím 600.000 Kč. Prodávám dobrovolně svůj dům, peníze pošlu ihned po... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Vedoucí finančního odboru Městského úřadu Dobřany
Před 477 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 3/2024 na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany - vedoucí finančního odboru Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města. Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř. Pracovní úvazek: plný Předpokládaný datum nástupu: duben 2024 nebo dle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, příplatek za vedení, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon. Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Sociální pracovník/pracovnice - kurátor/ka pro dospělé
Před 478 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané činnosti Zajišťování sociální prevence a poskytování sociálně-právního poradenství, sociální podpory a pomoci osobám, skupinám, rodinám a dětem v nepříznivé sociální situaci, sociálně vyloučeným či sociálním vyloučením ohroženým osobám, osobám po ukončení hospitalizace nebo pobytové léčby závislosti, osobám bez přístřeší, osobám v bytové nebo hmotné nouzi či osobám bytovou nebo hmotnou nouzí ohrožených, osobám a rodinám ohrožených sociálním vyloučením z důvodu péče o osobu závislou na péči jiné fyzické osoby a osobám ohrožených násilným chováním vykázané osoby včetně vedení případové dokumentace a zpracování citlivých dat. Provádění cíleného sociálního šetření u osob nacházejících se v nepříznivé sociální situaci, analýza této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu řešení. Posuzování individuálních potřeb osob, skupin a komunit v nepříznivé sociální situaci, tvorba návrhů jejího řešení, společné plánování a hodnocení. Depistážní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ
Před 285 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub Charakteristika vykonávané činnosti: vedení účetnictví města účtování bytového hospodářství ekonomická správa příspěvkových organizací města ve vztahu k rozpočtu města kontrola účetnictví ve vazbě na plnění rozpočtu města spolupráce s auditorem při přezkumu hospodaření příspěvkových organizací Předpoklady pro vznik pracovního poměru: podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.: státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání českého jazyka a další Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, vyšší vzdělání v oboru ekonomie nebo účetnictví výhodou praxe v oblasti účetnictví minimálně 2 roky znalost platné legislativy v oblasti účetnictví a rozpočtových pravidel znalost účetních programů a práce s M... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Prodejce na prodejně, administrativní pracovník/ce - práce v eshopu www.kancelarskezidle.com
Před 285 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
KOHO HLEDÁME? Hledáme nového kolegu (práce vhodná pro ženy i muže), který je komunikativní, zaměřený na zákazníky a má rád hledání nových způsobů, jak oslovit lidi, ať už jsou to jednotlivci nebo firmy. Tato práce je skvělá pro někoho, kdo má rád pestrou náplň práce a chce se zapojit do různých aktivit spojených s obchodem. CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE? " Zpracování objednávek zákazníků: Částečně se budete podílet na zpracování objednávek, čímž zajistíte jejich plynulý průběh od přijetí až po expedici. " Podpora na chatu a telefonu: Poskytnete profesionální podporu našim zákazníkům prostřednictvím chatu a telefonu, odpovíte na jejich dotazy a pomůžete s řešením problémů. " Zpracování emailů a cenových nabídek: Budete zpracovávat příchozí e-maily, připravovat cenové nabídky a vytvářet podklady pro jednání vedení. " Péče o zákazníky na prodejně: Budete v kontaktu s našimi zákazníky, starat se o jejich potřeby a zajišťovat, aby byli spokojení s našimi službami a produkty. To zahrnuje osobní... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Osobní automobil na leasing bez registru
Před 541 dny
- ANNONCE
Hledám někoho, kdo pomůže zajistit (zprostředkovat) osobní automobil na ... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí finančního odboru
Před 440 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 4/2024 na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany - vedoucí finančního odboru Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města. Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř. Pracovní úvazek: plný, pracovní poměr na dobu neurčitou Předpokládaný datum nástupu: květen 2024 nebo dle dohody Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, příplatek za vedení, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon. Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

referent odboru dopravy - agenda přestupků - výběrové řízení
Před 319 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpokládaný nástup: nejdříve 01.10.2024, na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou. Místo výkonu práce: - Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk pracoviště: Městský úřad Vimperk, Nad Stadiónem 199, 385 01 Vimperk - správní obvod města Vimperk Platová třída: 10 Náplň práce: přestupková agenda - přestupková správní řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu a dalších zvláštních zákonů na úseku dopravy a silničního hospodářství, další činnosti související s touto agendou a administrativní práce spojená s činností odboru. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon spr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

referent odboru dopravy - agenda přestupků - výběrové řízení
Před 319 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpokládaný nástup: nejdříve 01.10.2024, na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou. Místo výkonu práce: - Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk pracoviště: Městský úřad Vimperk, Nad Stadiónem 199, 385 01 Vimperk - správní obvod města Vimperk Platová třída: 10 Náplň práce: přestupková agenda - přestupková správní řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu a dalších zvláštních zákonů na úseku dopravy a silničního hospodářství, další činnosti související s touto agendou a administrativní práce spojená s činností odboru. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon spr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Referent/ka stavebního úřadu
Před 396 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát:-fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -dosáhla věku 18 let -je způsobilá k právním úkonům, -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky stanovené dle ustanovení § 6 odst. 2 písm. d) zákona o úřednících ÚSC: -velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, -samostatnost v rozhodování, spolehlivost a odolnost proti stresu -osobnostní předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě, -dobrá znalost práce s MS Office -řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Kvalifikační požadavky na vzdělání a praxi dle ustanovení § 30a s... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK, PRACOVNICE ODD.SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 540 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 16.02.2024. Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat: - přesné označení výběrového řízení - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu - kontaktní telefonní číslo, kontaktní e-mail, - datum a podpis uchazeče Požadované doklady: - profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušník... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

TAJEMNÍK/-ICE Městského úřadu Týn nad Vltavou
Před 333 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpokládaný vznik pracovního poměru: ihned Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců Platové zařazení: platová třída 12 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Druh práce Tajemník plní úkoly svěřené § 110 odst. 4 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a zároveň má následující práva, povinnosti a odpovědnosti a) vymezuje práva, povinnosti a odpovědnost vedoucích odborů a vyjadřuje je v pracovních náplních; b) v rozsahu své působnosti stanovuje odborům konkrétní úkoly; c) zabezpečuje dodržování právních předpisů v působnosti úřadu; d) pečuje o zvyšování odborné úrovně zaměstnanců úřadu; e) v případě nutnosti koordinuje činnosti nebo stanoviska jednotlivých odborů; f) řeší vzniklé spory mezi odbory úřadu při zabezpečování pracovních úkolů g) zabezpečuje vstupní školení, průběžná školení a školení vedoucích pracovníků úřadu, zajišťování zkoušek odborné způsob... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení sociálních služeb (m/ž)
Před 319 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Tvorba koncepce a strategie výkonu sociální práce vedoucí k řešení nepříznivé sociální situace a k sociálnímu začleňování osob, skupin nebo komunit. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Vedoucí finančního odboru Městského úřadu Dobřany
Před 477 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 3/2024 na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany - vedoucí finančního odboru Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města. Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř. Pracovní úvazek: plný Předpokládaný datum nástupu: duben 2024 nebo dle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, příplatek za vedení, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon. Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

účetní obce, administrativní pracovník/ice
Před 354 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Starosta obce Uhřice v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o úřednících") vyhlašuje VEŘEJNOU VÝZVU - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice: účetní obce, administrativní pracovník/ice Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - komplexní vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - účtování pokladny - fakturace - evidence majetku, závazků a pohledávek obce - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - příprava auditu, komunikace s auditory - personalistika, zpracování podkladů pro mzdy (1xHPP,6xDPP a 7x zástupci obce) - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankou - skartace a archivace účetních dokladů - komlexní vedení spisové služby, datové schránky a před archivní péče o písemnosti, včetně vedení archivu - obsluha pracoviště Czech Point - evidence obyvatel - další administrativní práce ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Marketing, prodej, pořádání akcí