účetní obce, rozpočtář/ka

Před 152 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
na dobu: neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce místo výkonu práce: obec Svobodné Heřmanice , Obecní úřad Svobodné Heřmanice zařazení v platové třídě: 9. – 10. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., a nařízení vlády č. 222/2010 Sb. + možnost osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce) termín nástupu: 01.10.2024 nebo dle dohody Charakteristika vykonávané práce: - správce rozpočtu (sestavování návrhu rozpočtu, provádění rozpočtových opatření) - kompletní vedení účetnictví obce - fakturace a likvidace faktur, provádění platebního a zúčtovacího styku s bankou - evidence majetku a závazků obce – inventarizace - komplexní výkon personální a mzdové agendy obce - daňová agenda, správa místních poplatků - správa bytového hospodářství - agenda správy dotací nebo jiných účelově vázaných příspěvků - zpracování statistických výkazů - legalizace a vidimace, evidence obyvatel, Czech Point, správa agendy čísel popisných - správní činnosti v působnosti obecního úřadu (rušení ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Účetní a administrativní služby
Přidáno dnes - HYPERINZERCE
Dobrý den, nabízím zpracování podkladů pro danová přiznání , vedení danové evidence - účetnictví pro FO i PO. Danové přiznání... (více v detailu)
Účetní a daňové služby
Před 1 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím účetní a daňové služby pro FO, OSVČ a malé firmy. --- účetnictví a daňová evidence --- daň z příjmů FO... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
REFERENT/KA PRODEJE
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
Mzdoví účetní
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 30000 - 40000 Obor činnosti: Ad... (více v detailu)
Samostatný/á finanční účetní s praxí
Životopis zasílejte na e-mail: luciehromadova@apos.info Praktická znalost vedení účetnictví min. 1 rok. Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem. Požadujeme samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se. Uvítáme praktickou znalost daňových zákonů (DPH, silniční daň, daň z ... (více v detailu)
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Přidáno včera - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Přidáno včera - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Přidáno včera - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Hlavní účetní
praxe v oboru, osobní kontakt možný po tel. domluvě (kontakt též pan Martin Lysoněk, tel. 777 785 560, e-mail: m.lysonek@seveza.cz... (více v detailu)
Externí účetní
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím účetní služby pro malé a střední podniky nebo živnostníky - vedení účetnictví - daňová evidence - zpracování mezd A další, více na: www.osobniucetni.com ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
mzdový/á účetní - administrativní pracovník/pracovnice
Kompletní zpracování mezd a souvisejících agend, příhlašování a odhlašování zaměstnanců, vystavování faktur. Nástupní mzda 36 000,- Kč - možn... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Účetní
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou v ekonomickém oboru, pečlivost, spolehlivost, samostatnost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, jednosměnný provoz ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: stravenky... (více v detailu)
Neuvedeno
Vrátní
Evidence příchodů, odchodů, kontrolní a obchůzková činnost. Kontakt na tel. od 10:00 hod, na mail. pracovní poměr... (více v detailu)
Pomocný pracovník/pracovnice v účetnictví a personalistice
Kontakt e-mailem. Vyhrazeno pro OZP. Zkrácený úvazek 10-20 hod./týdně. Výše mzdy dle úvazku. Výrobce propagačních a dárkových předmětů s vlastním výrobním a tiskařským zázemím, hledá pomocného pracovníka/pracovnici v účetnictví a personalistice. Požadujeme: Praxi v oboru, samostatnost, spolehli... (více v detailu)
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
System Administrator
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Vaše povinnosti: o Správa uživatelů systémů RACF, Linux a IMS o Správa uživatelských účtů a hesel interních a externích zákazníků o Definování a udržování bezpečnostních profilů o Sestavování a revize zpráv o zabezpečení systému o Udržování procesů shody zabezpečení pomocí systému správy identit (IIQ) o Údržba digitálních certifikátů o Správa zabezpečení cloudu Váš profil: o Vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo srovnatelná kvalifikace a předchozí zkušenosti z IT zázemí o Zkušenosti se systémem z/OS (vč. TSO, ISPF, R... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Prvotní informace: e-mailem: info@zsbakovnj.cz telefonicky: 704 685 791 Upřesňující informace: Platové zařazení podle délky praxe a vzdělání, praxe v oboru vítána. Vedení komplexního účetnictví školské příspěvkové organizace včetně mzdového účetnictví. Smlouva na dobu neurčit... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážný/á OZP
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: Knoflíčková Renata, tel.: 730 152 298, Po - Pá 7:30 - 16 hod e-mail: renata.knoflickova@bartonapartner.cz Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí mít výpis z trestního rejstříku. Pracovní doba je rozvržena do 12 hod. směn po-ne. Nástup možný ihned. Náplň práce:... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedení účetnictví a daňové evidence
Před 7 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím KOMPLEXNÍ zpracování účetnictví pro OSVČ i firmy. DPH, MZDY (vč.Personální agendy), Silniční daně, zpracování přiznání pro podání DPFO i DPPO. Zastupování n... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Pracovník rezervací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: mzdová/ý účetní Nástup: ihned do 31.8.2025 s možností prodloužení Mzda: 29120,- až 33230,- Kč Kontakt: Bambasová Lucie Ing., tel.: 777 758 323, email : info@centrumpribram.cz Požadujeme: o Středoškolské vzdělání ekonomického směru o Praxe v oboru NUTNÁ o Dobrá znalost práce s PC - Word, Excel o Znalost práce v programu Byznys výhodou o Trestní bezúhonnost o Komunikační dovednosti o dobrý zdravotní stav Náplň práce: Výpočet platu a zúčtování náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného a sociální a zdravotní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce