referent odboru dopravy - agenda přestupků - výběrové řízení

Před 152 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpokládaný nástup: nejdříve 01.10.2024, na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou. Místo výkonu práce: - Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk pracoviště: Městský úřad Vimperk, Nad Stadiónem 199, 385 01 Vimperk - správní obvod města Vimperk Platová třída: 10 Náplň práce: přestupková agenda - přestupková správní řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu a dalších zvláštních zákonů na úseku dopravy a silničního hospodářství, další činnosti související s touto agendou a administrativní práce spojená s činností odboru. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon spr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent / referentka státní správy a samosprávy (agenda dopravních přestupků), odboru správních čin
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Výběrové řízení - bližší informace a požadované náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na www.rychnov-city.cz. Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 27.2.2025. Případné bližší či doplňující informace podá vedoucí odboru Bc. Jana Michlová, tel.: 737 843 879. Požadujeme: - vzdělání min. SŠ s maturitou - řidičský průkaz sk. B - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - dobré komunikační a organizačn... (více v detailu)
Referent/referentka stavebně správních řízení
Klíčová náplň práce: . vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona (např. územní řízení, stavební řízení), . projednává správní delikty a přestupky. Požadavky: . vzdělání VŠ obor stavební, architektura nebo právo, . vzdělání SŠ maturitou obor stavebnictví dle ust. § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, . aktivní znalost stavebního zákona, jeho prováděcích vyhlášek a správního řádu výhodou, . ZOZ při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vy... (více v detailu)
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent odboru výstavby a územního plánování
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe podle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon v platném znění, přičemž zkoušku odborné způsobilosti je možné získat následně po vzniku pracovního poměru a) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblastí vzdělávání architektury, stavebnictví nebo právo, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 r... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent odboru výstavby a územního plánování
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe podle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon v platném znění, přičemž zkoušku odborné způsobilosti je možné získat následně po vzniku pracovního poměru a) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblastí vzdělávání architektury, stavebnictví nebo právo, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 r... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 52 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 52 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.:... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.:... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějov
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějov
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent územního plánování
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe pro výkon územně plánovací činnosti podle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon v platném znění, přičemž zkoušku odborné způsobilosti je možné získat následně po vzniku pracovního poměru - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet) - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, časová flexi... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent územního plánování
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe pro výkon územně plánovací činnosti podle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon v platném znění, přičemž zkoušku odborné způsobilosti je možné získat následně po vzniku pracovního poměru - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet) - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, časová flexi... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Před 52 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator. Vaše náplň práce: Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech: HR administrativa Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů, Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců, Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting, Komunikace s externími zpracovateli mezd, Práce s interními systémy firmy. Recruitment Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku dopravní obslužnosti odboru dopravy a silničního hospodářství
Před 52 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou1) o znalost problematiky silniční dopravy o zájem o problematiku veřejné hromadné dopravy o základní orientaci v problematice zajišťování dopravní obslužnosti kraje o schopnost zpracovávat odborné analýzy v oblasti dopravní obslužnosti o znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost postupů a fungování státní správy a samosprávy o logické, koncepční a tvůrčí myšlení o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů o schopnost týmové práce o schopnost rychle se učit nové věci o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost a spolehlivost dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet) o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o znalost zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službác... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku dopravní obslužnosti odboru dopravy a silničního hospodářství
Před 52 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou1) o znalost problematiky silniční dopravy o zájem o problematiku veřejné hromadné dopravy o základní orientaci v problematice zajišťování dopravní obslužnosti kraje o schopnost zpracovávat odborné analýzy v oblasti dopravní obslužnosti o znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost postupů a fungování státní správy a samosprávy o logické, koncepční a tvůrčí myšlení o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů o schopnost týmové práce o schopnost rychle se učit nové věci o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost a spolehlivost dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet) o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o znalost zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službác... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
referent/ka přestupků Odboru správního
Před 52 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: v úředních dnech, tel. v pracovní dny od 7.00-11.30, 12.00-13.00, Po a St do 17.00 hodin, e mailem Požadavky pro výkon funkce: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu (obor právo nebo veřejná správa výhodou) - orientace zejména v právních předpisech (ve znění pozdějších předpisů): zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích - praxe v oblasti výkonu správní agendy a zkouška ZOZ v oboru výhodou - vysoká úroveň komunikačních schopností vč. písemného projevu - odpovědnost, samostatnost, psychická odolnost - schopnost zvládat zátěžové situace spojené s výkonem činnosti - uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, apod.) - řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Samostatná finanční a mzdová účetní
Před 52 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výrobou špičkových nerezových zařízení pro stravovací provozy, hledáme vhodného kandidáta na pozici Samostatná finanční a mzdová účetní. Náplň práce: Kompletní vedení účetnictví společnosti včetně podkladů pro mzdy (35 lidí), Zpracování agendy DPH včetně daňových přiznání a všech souvisejících reportů, Příprava podkladů pro zpracování přiznání k DPPO, Zpracování měsíční a roční účetní závěrky, Účtování přijatých a vydaných faktur, Vedení a účtování pokladny a bankovních výpisů, Kontrola plateb, Účtování pravidelných položek – vyúčtování služebních cest, vyúčtování výdajů plynoucích z používání platebních karet, Účtování ostatních hospodářských nebo účetních operací (majetek, sklad, provoz), Komunikace s úřady, Příprava podkladů pro a... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
referent/ka registru vozidel - technik/čka, odbor dopravních a správních agend
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
VŠ/VOŠ vzděláíní v souladu s § 2 NV č. 341/2017 Sb., v platném znění; Náplň práce - zajištění odborné agendy na úseku registru vozidel; výkon státní správy na úseku agendy registru vozidel, MHD, taxislužby, autoškol a stanic měření emisí motorových vozidel, zajištění odborné agendy na úseku autoškol; Více informací na webových stránkách... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce