referent odboru dopravy - agenda přestupků - výběrové řízení

Před 100 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpokládaný nástup: nejdříve 01.10.2024, na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou. Místo výkonu práce: - Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk pracoviště: Městský úřad Vimperk, Nad Stadiónem 199, 385 01 Vimperk - správní obvod města Vimperk Platová třída: 10 Náplň práce: přestupková agenda - přestupková správní řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu a dalších zvláštních zákonů na úseku dopravy a silničního hospodářství, další činnosti související s touto agendou a administrativní práce spojená s činností odboru. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon spr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/ka odboru finančního a školství 1
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Holice v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen zákon o úřednících ÚSC), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka odboru finančního a školství. Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky na uchazeče: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a dalších so... (více v detailu)
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku přezkoumání hospodaření obcí odboru kontroly
Před 3 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o střední vzdělání s maturitní zkouškou1) o praxe ve smyslu § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání) nejméně 3 roky o základní přehled v oblasti veřejné správy, zejména znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů o znalost účetnictví územních samosprávných celků a jejich příspěvkových organizací o logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti o samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, schopnost učit se nové věci o smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti o ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku přezkoumání hospodaření obcí odboru kontroly
Před 3 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o střední vzdělání s maturitní zkouškou1) o praxe ve smyslu § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání) nejméně 3 roky o základní přehled v oblasti veřejné správy, zejména znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů o znalost účetnictví územních samosprávných celků a jejich příspěvkových organizací o logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti o samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, schopnost učit se nové věci o smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti o ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Před 3 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
D01 z:6/11/2024 Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 27.11.2024 do 17:00 hod., a to na adresu Městský úřad Jablunkov, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov, čp. 104. Požadujeme: - splnění kvalifikačních požadavků pro výkon územně plánovací činnosti podle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon * autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, * fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo * fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě. POZN.: - Úředník nesplň... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Před 3 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
D01 z:6/11/2024 Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 27.11.2024 do 17:00 hod., a to na adresu Městský úřad Jablunkov, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov, čp. 104. Požadujeme: - splnění kvalifikačních požadavků pro výkon územně plánovací činnosti podle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon * autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, * fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo * fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě. POZN.: - Úředník nesplň... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Úředník/úřednice odboru životního prostředí - oddělení ekologie krajiny - správce veřejné zeleně
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Popis činnosti a požadavky: hlavní náplní práce je provádění konzultační a poradenské činnosti v ucelené odborné agendě státní správy nebo samosprávy včetně vydávání stanovisek, zajišťování agendy správy složek životního prostředí (ovzuší, vody, půdy, odpadů, ochrany přírody), odborné posuzování zdrojů znečistění jednotlivých složek životního prostředí, provádění specializovaných odborných činností na úseku ochrany životního prostředí, požadujeme vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání zejména v oboru krajinářství, zahradnictví, lesnictví nebo zemědělství, uvítáme orientaci v pravních předpisech - zejm... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka Odboru sociálního, Úsek sociální právní ochrany dětí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ustanovení § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká ... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení správních agend
Před 7 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. ledna 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - organizační a komunikační schopnosti - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění (městská autobusová doprava) - rámcová znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvat... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení správních agend
Před 7 dny - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. ledna 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - organizační a komunikační schopnosti - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění (městská autobusová doprava) - rámcová znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvat... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista odvolacích řízení / metodik
Před 7 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, nový stavební úřad, který má za cíl urychlit a zkvalitnit schvalování projektů klíčové dopravní a energetické infrastruktury, hledáme vhodné kandidáty na pozici SPECIALISTU ODVOLACÍCH ŘÍZENÍ / METODIKA Náplň práce: vedení vyvlastňovacích řízení ve věcech vyhrazených staveb, vedení řízení o zbytku věci ve smyslu § 4a liniového zákona, výkon dalších činností vyvlastňovacího úřadu podle zákona o vyvlastnění a liniového zákona, spolupráce s ostatními útvary ve věcech souvisejících s agendou vyvlastnění, výkon činnosti nadřízeného a odvolacího správního orgánu vůči krajským stavebním úřadům ve věcech vyhrazených staveb, výkon komplexních právních činností, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předp... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka Odboru sociálních věcí
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Osobní kontakt: v úřední dny, tel. v úředních hodinách 8.00-11.30, 12.00-13.00, Po a St do 17.00 hodin, e mailem. Požadavky pro výkon funkce: - ukončené magisterské, bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání sociálně - právního zaměření ve studijním programu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, speciální pedagogika a právo - orientace v zákoně č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů - orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů - dobrá orientace v sociální oblasti - praxe na úseku sociálně-právní ochrany vítána - získaná zvláštní odborná způsobilost v sociální oblasti vítána - komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita - dobrý zdravotní stav - schopnost zvládat zátěžové situace - psychická odolnost - uživatelská znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vism... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Kontakt POUZE telefonicky - v pracovní dny od 8:00 do 14:00 nebo písemně. Co u nás budete dělat: - Vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (například: jednání se zájemci o sociální službu, se správními orgány a jinými organizacemi, s opatrovníky klientů, provádění sociálních šetření, vedení sociální agendy atd.), - vést depozitní pokladnu. Co od Vás požadujeme: - Vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, - znalost zákona o sociálních službách a jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkajících se sociální a rodinné oblasti, - orientace v problematice osob s mentálním postižením, - znalost problematiky individuálního plánování, - flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, samostatnost, - psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi s mentálním ... (více v detailu)
Neuvedeno
právník/právnička v odboru školství, mládeže a sportu
Před 10 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo a právní věda, nebo jemu odpovídajícímu o orientaci v oblasti veřejné správy ČR a občanském právu o schopnost logického a analytického myšlení o samostatnost při řešení pracovních úkolů i schopnost práce v týmu o velmi dobré komunikační schopnosti o velmi dobrý písemný a ústní projev o odpovědnost za výsledky vlastní práce o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského SW o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o pracovní zkušenosti z výkonu státní správy a samosprávy v oblasti školství, mládeže a sportu o zkušenosti z oblasti správního řízení o orientace v oblasti financování regionálního školství o zkouška odborné způsobilosti pro výkon správních činností ve školství o znalost fungování krajského zřízení, zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost zákona č. 250/... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent územního plánování
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující informace: - splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe pro výkon územně plánovací činnosti podle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon v platném znění, přičemž zkoušku odborné způsobilosti je možné získat následně po vzniku pracovního poměru - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet) - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, časová flexibilta, aktivita, vysoké pracovní nasazení - řidičský průkaz minimá... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent oddělení mezinárodní ochrany
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Nabízená mzda spadá pod 12. platovou třídu, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. Nástup možný k 1.11.2024 nebo dle dohody. Náplň práce: samostatné vedení správního řízení ve věci mezinárodní ochrany dle zákona č. 325/199 Sb., o azylu, ve znění pozdějších předpisů • provádění úkonů správního řízení, vypracování podkladů pro rozhodování a návrhů rozhodnutí o žádostech o mezinárodní ochranu • administrativní a evidenční činnosti spojené se správním řízením Požadavky: • bakalařské nebo magisterské studium, vhodné i pro absolvent • způsobilost seznamovat s utajovanými informacemi pro stupeň utajení Vyhrazené (po nástupu zajistí úřad) • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet, evidenční programy) • státní občanství ČR • trestní a morální bezúhonost • zvládání konfliktních a stresových situací Další předpoklady: • znalost anglického jazyka a dalšího jazyka • všeobecný přehled se zaměřením na politickou a bezpečnostní... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent oddělení mezinárodní ochrany
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Nabízená mzda spadá pod 12. platovou třídu, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. Nástup možný k 1.11.2024 nebo dle dohody. Náplň práce: samostatné vedení správního řízení ve věci mezinárodní ochrany dle zákona č. 325/199 Sb., o azylu, ve znění pozdějších předpisů • provádění úkonů správního řízení, vypracování podkladů pro rozhodování a návrhů rozhodnutí o žádostech o mezinárodní ochranu • administrativní a evidenční činnosti spojené se správním řízením Požadavky: • bakalařské nebo magisterské studium, vhodné i pro absolvent • způsobilost seznamovat s utajovanými informacemi pro stupeň utajení Vyhrazené (po nástupu zajistí úřad) • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet, evidenční programy) • státní občanství ČR • trestní a morální bezúhonost • zvládání konfliktních a stresových situací Další předpoklady: • znalost anglického jazyka a dalšího jazyka • všeobecný přehled se zaměřením na politickou a bezpečnostní... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/technička odboru správy majetku MěÚ Odolena Voda
Před 19 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané investorsko-inženýrské činnosti ve fázi přípravy záměru, realizace a předání přidělených staveb: - vypracování investičního záměru a zajištění zadání staveb, studie staveb, projektovou dokumentaci staveb včetně konzultací (i s budoucím uživatelem) a konečného odsouhlasení, zadání měřičských a průzkumových prací, podklady pro výstavbu - územní rozhodnutí, stavební povolení až po kolaudaci, výběr a předání staveniště, - vedení písemné agendy v informačním systému, technické dokumentace a veškeré předepsané doklady k jednotlivým akcím, - zajištění přejímacích řízení, kontrolu a potvrzení faktur, dodacích listů v souladu s cenovými předpisy, kontrola realizace a fakturaci dle rozpočtu stavby, - spolupráce na přípravě podkladů pro žádosti o dotace či granty, dohled na dodržování dotačních podmínek v oblasti přípravy a realizace stavby a příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce dle podmínek provázejících přidělení finančních prostředků v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/technička odboru správy majetku MěÚ Odolena Voda
Před 19 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané investorsko-inženýrské činnosti ve fázi přípravy záměru, realizace a předání přidělených staveb: - vypracování investičního záměru a zajištění zadání staveb, studie staveb, projektovou dokumentaci staveb včetně konzultací (i s budoucím uživatelem) a konečného odsouhlasení, zadání měřičských a průzkumových prací, podklady pro výstavbu - územní rozhodnutí, stavební povolení až po kolaudaci, výběr a předání staveniště, - vedení písemné agendy v informačním systému, technické dokumentace a veškeré předepsané doklady k jednotlivým akcím, - zajištění přejímacích řízení, kontrolu a potvrzení faktur, dodacích listů v souladu s cenovými předpisy, kontrola realizace a fakturaci dle rozpočtu stavby, - spolupráce na přípravě podkladů pro žádosti o dotace či granty, dohled na dodržování dotačních podmínek v oblasti přípravy a realizace stavby a příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce dle podmínek provázejících přidělení finančních prostředků v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent
Před 19 dny - ANNONCE
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 301844 Upřesňující informace: Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. - správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmu fyzických osob provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů - provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí. Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 301844 Upřesňující informace: Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. - správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmu fyzických osob provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů - provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí. Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent
Před 19 dny - ANNONCE
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 301195 Upřesňující informace: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz) Služba zahrnuje zejména: - správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z přidané hodnoty - provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů - provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Zaměstnanecké výhody: pružná služební doba,... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 301195 Upřesňující informace: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz) Služba zahrnuje zejména: - správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z přidané hodnoty - provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů - provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Zaměstnanecké výhody: pružná služební doba,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Náměstek/náměstkyně ředitele, vedoucí odboru ekonomiky
Před 19 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
[] Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Popis pracovní činnosti: • řízení a metodická podpora odboru ekonomiky Správy NP • řízení oddělení ekonomiky a oddělení informatiky • koordinace systému vícezdrojového financování Správy NP • plánování rozpočtu státní příspěvkové organizace Správy NP • plánování investičního rozvoje, příprava a realizace investic • vedení ekonomicko-hospodářských statistik a výkaznictví • vedení daňové evidence a plnění daňových povinnosti Správy NP • podílí se na zajišťování kybernetické bezpečnosti Správy NP • komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek, včetně administrace zadávacího řízení • schvalování výdajů Správy NP Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském programu ekonomického zaměření • trestní bezúho... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce