Místo výkonu práce: Městský úřad Český Dub Charakteristika vykonávané činnosti: správa poplatků města - odpady, psi, pobyt, užívání veřejného prostranství správa a vymáhání pohledávek - obchodní, z poplatků, z hospodaření s majetkem, z bytového hospodářství podpůrné administrativní aktivity dle pokynu vedoucího odboru a vedoucí oddělení Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, tj.: státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., v platném znění, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání českého jazyka a další Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou znalost účetních programů a práce s MS Office (Word, Excel, Outlook) Jiné požadavky: komunikační schopnosti a schopnost týmové práce pečlivost, samostatnost, odpovědnost a smysl pro detail znalost práce s účetní... (více v detailu)