účetní obce, administrativní pracovník/ice

Před 275 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Starosta obce Uhřice v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o úřednících") vyhlašuje VEŘEJNOU VÝZVU - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice: účetní obce, administrativní pracovník/ice Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - komplexní vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - účtování pokladny - fakturace - evidence majetku, závazků a pohledávek obce - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - příprava auditu, komunikace s auditory - personalistika, zpracování podkladů pro mzdy (1xHPP,6xDPP a 7x zástupci obce) - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankou - skartace a archivace účetních dokladů - komlexní vedení spisové služby, datové schránky a před archivní péče o písemnosti, včetně vedení archivu - obsluha pracoviště Czech Point - evidence obyvatel - další administrativní práce ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE PRO EKONOMICKOU AGENDU
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření, dobrá znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost. Náplň práce: sestavování rozpočtu organizace, řízení projektů, kontrola jejich čerpání a vyúčtování, kompletní příprava podkladů pro účetní, fakturace, vedení pokladny, spolupráce s Úřadem práce. Nabízíme práci v příjemném prostředí, smysluplnou a odpovědnou činnost, příspěvek na stravování, zvláštní mzdové odměny po zap... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová účetní m/ž
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kompletní zpracování platů pro zaměstnance v příspěvkové organizaci, včetně Dohod mimo pracovní poměr, vedení platové a personální agendy, komunikace s úřady, roční zúčtování daní, ELDP, spolupráce s ekonomickým oddělením, zajištění souladu s legislativou. Požadujeme: Očekáváme praxi alespoň 2 roky. Nabízíme: Nabízíme platovu třídu 9, stupeň dle o... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Přidáno dnes - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Směnový mistr - mistrová
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - zdělání se strojírenským nebo chemickotechnologickým zaměřením - praxe min. 2 roky - komunikační dovednosti - orientace ve výkresové dokumentaci - týmovou spolupráci - ř.p.sk. B Náplň práce: - orientace v technologických a organizačních procesech ve výroby - koordinace výrobních činností - řešení organizačních a provozních problémů - nastavení stroje a jeho regulace dle naměřených hodnot výrobků - dohled a spolupráce při výměně forem - kontrola a dodržování technologických postupů a kvality - příprava materiálů, přípravků a pomůcek ve výrobě - vedení provozní dokumentace výroby vedení pracovníků ... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní restaurace
Hledám práci na pozici provozní restaurace a kuchyně v Ostravě a okolí, Beskydy pouze s možností ubytování. Dlouholetá praxe, hlavně v česko/ rakouské kuchyni,... (více v detailu)
Administrativní pracovníci obchodního oddělení M/Ž
Před 2 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. NÁPLŃ PRÁCE-o - - administrativní podpora obchodního zástupce - evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů - obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …) - příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení PRACOVNÍ DOBA- ranní směny POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, spolehlivost - praxe na obdobné pozici vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabídka účetních služeb
Přidáno včera - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Dobrý den, dovoluji si Vám nabídnout profesionální účetní služby, které Vám pomohou zjednodušit administrativu, optimalizovat daně a zajistit bezchybný chod účetnictví podle aktuálně platné legislativy. Mé služby zahrnují: 🔹 Vedení účetnictví a daňové evidence – kompletní zpracování účetní agendy pro OSVČ, malé a střední firmy – účtování dokladů, bankovních výpisů, pokladen, skladových pohybů aj. 🔹 Zpracování mezd a personalistiky – výpočty mezd, odvody, přihlášky a odhlášky zaměstnanců – mzdové listy, výplatní pásky, roční zúčtování daně 🔹 Zpracování daňových přiznání – DPH, silniční daň, daň z příjmu (fyzické i právnické osoby), kontrolní hlášení – komu... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Recepční
Před 2 dny - AVIZO_CZ
V případě zájmu nás kontaktujte: - emailem na: personalni@zamek-jirkov.cz, zašlete strukturovaný životopis. Pracovní náplň: - administrativní práce spojené s chodem recepce - e-mailová a telefonická komunikace s hosty - péče o hosty při příjezdu, pobytu a odjezdu.... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme minimálně 5 let praxe v oboru. Zaměstnání na HPP. Pracovní doba Po-Pá, 40 hodin týdně. Více informací na osobní schůzce. prac... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní obce
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Neuvedeno
nejen vedení účetnictví+poradenství
Přidáno včera - Středočeský kraj - BAZOS
Dlouholetá členka Komory certif.účetních s 31 letou praxí nabízí kompletní vedení účetnictví včetně mzdového, zpracování daňových přiznání (DPH, kontrolní hlášení,souhrnné hlášení, DPPO,DPFO) intrastatu, výkazů pro státní správu a zastupování na úřadech,n... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • odbornou způsobilost podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů • orientace v sociální oblasti a problematice cílové skupiny seniorů • znalost zákona o sociálních službách a navazujících právních předpisů • znalost standardů kvality sociálních služeb a individuálního plánování služby • znalost práce na PC – MS Office (Excel, Word) • trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost • zodpovědnost, spolehlivost, vstřícné a trpělivé chování, samostatnost, flexibilita • schopnost práce v týmu • ochota se dále vzdělávat a zavádět nové postupy a principy do praxe • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič • praxe v oboru výhodou Nabízíme: • pracovní poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD dovolenou, s nástupem od 01.07.2025, zkušební lhůta 3 měsíce • základní plat v rozpětí dle započtené využitelné praxe od 29.740,- Kč do 43.180,- Kč (10. platová třída dle přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany.... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič - řidička
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - praxe v řízení dodávky výhodou (B), - morální a občanská bezúhonnost, spolehlivost, - pracovní doba od 01.00 hod. dle přidělené link... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Nástup: ihned Co od Vás očekáváme: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou; praxe v oboru výhodou; • znalost podvojného účetnictví výhodou; znalost účtování pokladny výhodou; znalost problematiky DPH výhodou; znalost fakturace výhodou; práce na PC (MS Office, účetní software); samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita Jaký Vám můžeme nabídnout plat: nástupní plat 30 920,- Kč + možnost osobního příplatku po tříměsíční zkušební době, možnost mimořádných odměn; po zapracování možný pl... (více v detailu)
Neuvedeno
Číšník - servírka BRIGÁDA
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: příjemné a slušné vystupování, možno i se základním s praxí v oboru, komunikativnost, preciznost, bezúhonnost, znalost jazyků výhodo... (více v detailu)
Neuvedeno
Montážní dělník/ce při výrobě jízdních kol
Místo výkonu práce: Hala B Cube, Obilná 24, 350 02 Odrava. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Pracovní doba: 2-směnný provoz (Po-Pá 6:00-14:30 h x 14:30-22:00 h), ale zatím máme jen ranní směnu. Požadujeme: manuální zručnost a znalost NJ/AJ výhodou. Nabízíme: stravenkový paušál. ... (více v detailu)
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Neuvedeno
UČITEL / UČITELKA MŠ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: kvalifikaci pro předškolní vzdělávání dle zákona č. 563/2004 Sb.; dále spolehlivost, pracovitost, kreativitu, zájem o hudbu a výtvarné činnosti. Respektující a láskyplný přístup k d... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitel/ka MŠ
Místo výkonu práce: Dolní Žandov 37, 354 93 Dolní Žandov. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Požadujeme: vzdělání příslušného pedagogického směru, bez logopedických vad, hra na hudební nástroje, praxe v oboru výhodou, znalo... (více v detailu)
Finanční účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - VŠ nebo SŠ + certifikát daňový a účetní specialista - Orientaci v účetní legislativě a závěrkách - Znalost DPH včetně přenosu DPH a přiznání k DPH - AJ na komunikativní úrovni - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) Náplň práce: - Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) - Spolupráce na zpracování účetních závěrek - Příprava a tvorba přiznání k DPH - Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti - Spolupráce při přípravě podkladů pro audit - Časové rozlišení nákladů a výdajů - Účetní dokumentace k dotacím - S... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: osobně: PO: 10.00-11.00hod Vyšehrad 2, Zásmuky e-mailem: kucinkova@perritosnacks.eu telefonicky: PO-PÁ 9.00-16.00 Co u nás budete dělat? " Vyřizování firemní korespondence a hovorů. " Komunikace s externími partnery. " Zpracování objednávek, komunikace se zákazníky. " Sklad, inventarizace. " Příjem zboží a hotových výrobků Ranní směna od 7.30 - 16.00 hod Odpolední směna od 9.30 - 18.00 ho... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce