REFERENT INVESIČNÍ TECHNIK / REFERENTKA INVESTIČNÍ TECHNIČKA Oddělení rozvoje města, Odboru majetku města - MěÚ Nové Město nad Metují
Podobné inzeráty

Referentka / referent vodoprávního úřadu v odboru životního prostředí
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajišťuje výkon státní správy vodního hospodářství v rozsahu stanoveném zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností, -zajišťuje výkon státní správy vodovodů a kanalizací v rozsahu stanoveném zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zar... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní skupiny podpory a evidence majetku
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Odpovídá za vedení účetnictví a vedení účetní evidence majetku v souladu s platnými legislativními normami a rezortními vnitřními předpisy. Ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, vykonává pozici účetní; - účtování majetku; - zpracovává stanovené přehledy z evidence majetku apod.; - podílí se na provádění pravidelných inventarizací majetku; - zodpovídá za vedení účetní evidence majetku. Práce na dobu určitou s možností prodloužení. Výše pla... (více v detailu)
Neuvedeno

Referentka / referent ochrany zemědělského půdního fondu v odboru životního prostředí
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o ni... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru výstavby
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Charakteristika vykonávané činnosti: Výkon státní správy na úseku územního a stavebního řízení, dopravy a životního prostředí na pověřeném úřadě, agenda přestupků proti stavebnímu řádu, agenda RUIAN, AIS, podávání informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o právu na informace. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dní indispozičního volna. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 2. června 2025 ta... (více v detailu)
Neuvedeno

Informatik - správce sítě (m/ž)
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Informatik – správce sítě (Odbor správních a vnitřních věcí) - na dobu neurčitou Popis pozice: Zajišťování a odpovědnost za: •zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat; •zajišťování servisu a údržby kancelářské techniky, správy počítačové sítě, správy serverů a softwarového vybavení; •zajišťování školení na práci s vybranými SW a bezpečné chování v on-line prostředí. Požadavky: •min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru; •obecná orientace v informačních technologiích; •znalost administrace OS Windows 10, 11; •znalost SW MS Office 2016 a vyšší; •znalost technické angličtiny; •zodpovědnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce; •flexibilita, samostatnost, ochota; •schopnost pracovat pod zátěží; •dobré komunikační schopnosti, schopnost poradit, vysvětlit; •prezentační dovednosti, schopnost školit pracovníky MěÚ; •znalost problematiky správy s... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLANOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: Vysokoškolské vzdělání: - VŠ vzdělání ve studijním oboru architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - VŠ vzdělání v jiném oboru a středoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebnictví nebo - středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - praxe ve veřejné správě výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou - řidičský průkaz skupiny "B" výhodou - velmi dobré komunikační schopnosti jak v mluveném, tak v písemném projevu - samostatnost, zodpovědnost, odolnost v zátěžových situacích - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, Inte... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno

ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, KONKURZY, STÍŽŘNOSTI, EVVO (m/ž)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - Výkon státní správy na úseku základních škol, včetně inkluzivního vzdělávání a metodiky poskytování podpůrných opatření podle zákona č. 561/2004 Sb. - Spolupráce s odborem životního prostředí, zemědělství a lesnictví v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty. - Administrativní zajištění konkursních řízení na pracovní místa ředitelů škol a školských zařízení, které nejsou zřizovány krajem a v případě potřeby výkon funkce člena konkursní komise. - Příprava podkladů pro rozpočet základních škol a spolupráce při kontrole čerpání prostředků ze státního rozpočtu podle zákona č. 563/1991 Sb. - Metodická, analytická a konzultační činnost v oblasti integrace cizinců. - Metodická, analytická, konzultační a správní činnost na úseku škol (školy pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami, PPP, SPC, zařízení pro ústavní a ochrannou výchovu, přípravné třídy základní školy speciální; internát atd.). - Zajištění agendy stížností mateřských a základn... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA SAMOSTATNÉHO PRACOVIŠTĚ HAVARIJNÍHO A KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE TAJEMNÍKA MAGISTRÁTU MĚ
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - vysokoškolské vzdělání - specializace ochrana obyvatel a krizové řízení výhodou - praxe v oblasti krizového řízení, hospodářských opatření pro krizové stavy, plánování na obranu státu, ochrany před povodněmi, požární ochrany a BOZP výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení výhodou - zkušenosti s krizovým řízením a řešením krizových, mimořádných situací výhodou - orientace v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, psychická a fyzická odolnost - řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou - vynikající zdravotní stav (v případě nutnosti i noční směny, práce pod tlakem) Písemná přihláška k výběrovému říz... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí odboru sociálních služeb
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.mesto-brandys.cz Předpokládaný termín nástupu: červen–červenec 2025 Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 10. platová třída; do platového stupně bude zaměstnanec zařazen dle dosažené prokazatelné praxe. Nabízíme: zajímavou práci ve veřejné správě, zaměstnanecké benefity, osobní ohodnocení a odměny. Charakteristika vykonávaných činností: Činnosti v oblasti sociálních služeb např. sociální poradenství, sociální pomoc občanům a starším občanům, občanům těžce zdravotně postiženým apod. Přímé a metodické řízení pečovatelské služby. Administrativní práce týkající se žádostí a vyúčtování dotací v sociální oblasti, statistická zjišťování sociálních služeb.Komplexní vedení agendy pohřebnictví, včetně komunikace s nájemci hrobových míst. Požadavky na uchazeče: - Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu zaměřeném na sociáln... (více v detailu)
Neuvedeno

Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborný referent - ochrana přírody se zaměřením na agendu přestupků, právník - výběrové řízení
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu : Vimperk Požadované vzdělání : VŠ právnická fakulta Další předpoklady : Znalost zákona č. 250/2016 Sb. Zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich Znalost správního, obchodního, občanského, pracovního a obecného práva Znalost Správního řádu Znalost zákona o ochraně přírody a krajiny a předpisů souvisejících Dobré komunikační dovednosti, spolehlivost Uživatelská znalost práce na PC Řidičský průkaz skup. B Trestní a občanská bezúhonnost Praxe ve státní správě vítána Zkoušky odborné způsobilosti v oblasti pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věci pořádku ve státní správě výhodou Náplň práce : Zajištění právního poradenství, řešení sporů, příprava právních stanovisek ke všem právním vztahům a smluvním ujednáním, posouzení návrhů sledování vývoje legislativy v ČR a anotace zákonů, podávání trestních oznámení n... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí Oddělení komunálních služeb
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/úřednice sociálně právní ochrany dětí
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve veřejné správě - výhodou - z... (více v detailu)
Neuvedeno

pozice - Referent stavebního úřadu 04 - průběžná výzva
Před 20 dny
- AVIZO_CZ
popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a... (více v detailu)
Neuvedeno

hasič(m/ž)
Před 20 dny
- AVIZO_CZ
Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, kontrola a údržba věcných prostředků požární ochrany, práce při údržbě a opravách požární techniky, pomoc strojní službě při kontrole kompletnosti a funkčnosti vybavení požární techniky věcnými prostředky požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu hasičské stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek pře... (více v detailu)
Neuvedeno

hasič - strojní služba (m/ž)
Před 20 dny
- AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA. Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,řidičský průkaz skupiny C výhodou,věk 21 let,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech,řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech,kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany,údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby,provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme:zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úko... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 262 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 315 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 442 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 418 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 430 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 442 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 495 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce