Referenti oddělení pronájmu a prodeje použitých strojů

Před 750 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Tereza Vrábelová, e-mail: Tereza.vrabelova@still.cz Hledáme cílevědomé uchazeče který bude zodpovídat za realizaci obchodních případů krátkodobého pronájmu manipulační techniky, zpracování obchodních případů, vedení evidence, fakturace, sledování pohledávek a běžné agendy obchodního oddělení VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru Aktivní znalost Aj Znalost práce v systému SAP výhodou Předchozí praxe v obchodní oblasti, nabídky, objednávky, kupní smlouvy, fakturace, obchodní jednání nutná Čistý trest... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 2 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 455 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent /referentka odboru sociálních věcí (oddělení sociální pomoci)
Před 428 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání odpovídající § 110 odst. 4 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, výborná znalost práce na PC, řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič, praxe ve veřejné správě, znalost sociální práce NABÍZÍME: Příspěvek na strav... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Referenti nákupu
Před 275 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Průmyslový park 32/20, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Mzdové ohodnocení: od 35.000,- Kč (v závislosti na zkušenostech). Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ... (více v detailu)
Neuvedeno
Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 448 dny - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 424 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialisté v oblasti prodeje a nákupu IT
Před 254 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: nikola.mareckova@ibs-sro.com V této pozici budete řídit integrované plánování a koordinovanou realizaci prodeje produktů a služeb společnosti HPE. Vaším úkolem bude vedení obchodních jednání na nejvyšší úrovni mezi zákazníkem a IT oddělením. Budete velmi úzce spolupracovat s externími... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
OBCHODNĚ-TECHNICKÝ SPECIALISTA PRODEJE - Servis + renovace VZT zažízení
Před 491 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
VAŠE ODPOVĚDNOST: - Příprava cenových nabídek a technických řešení v oblasti prodeje servisních služeb, zpracování postupů pro jejich realizaci - Práce s návrhovými softwary na zpracování řešeni renovací stávajících vzduchotechnických zařízení - Provádění měření parametrů vzduchotechnických jednotek v místě instalace za účelem zpracování návrhů jejich renovací - Aktivní vyhledávání servisních příležitostí v rámci již dodaných projektů - Nabízení dlouhodobých servisních kontraktů, kalkulace rozpočtů a vedení jejich agendy - Spolupráce se současným obchodním týmem při vyhledávání nových obchodních příležitostí a řešení zakázek VÁŠ PROFIL - POŽADUJEME: - Technické myšlení (SŠ/VŠ vzdělání technického směru) - Znalost TZB problematiky,... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně - prodej IT
Před 422 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - ZÁSTUPKYNĚ - prodej IT sortimentu do firem a škol. ( tiskárny, notebooky, PC, software ). Mzda od 27.000,-Kč + osobní ohodnocení, služební vozidlo, telefon, notebook. Mimořádné odměny dle sjednaných zakázek. P... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent Oddělení regionálního rozvoje a územního plánování (2)
Před 402 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Pořizování nástrojů územního plánování včetně zajišťování vyhodnocení vlivu na udržitelný rozvoj území, pořizování územních plánů, územně analytických podkladů, územních studií, vydávání závazných stanovisek (posuzování stavebního záměru s politikou územního rozvoje, se zásadami územního rozvoje a s územním plánem pro stavební záměry). Požadavky zaměstnavatele: Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské v bakalářském studijním programu Obor vzdělání: dle § 24 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), tj.: - vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování nebo příbuzného oboru (např. architektura a urbanismus, geografie, kartografie, krajinářství), nebo - vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením - př... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
referent rozvojových programů - ekonom (m, ž) oddělení rozvojových programů odboru regionálního rozvoje
Před 230 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Co budete dělat? o připravovat a realizovat projekty investičního charakteru dle finančního, časového a věcného plnění o provádět kontrolu čerpání a užití dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků o zpracovávat investiční záměry a plány o vyhledávat finanční zdroje pro realizaci projektů o navrhovat způsoby financování projektů Co potřebujeme od vás, co byste měl znát/umět o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - nejlépe v oborech zaměřených na finanční řízení, regionální rozvoj, veřejnou ekonomiku, veřejné finance o vítáme účast při přípravě, poradenství, realizaci projektů spolufinancovaných z dotačních zdrojů EU, znalost finančního řízení příspěvkových organizací o další požadavky: o schopnost efektivně komunikovat se zainteresovanými stranami projektu o předpokládá se, že budete ř... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka velkoobchodního oddělení
Před 512 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Asistent/ka velkoobchodního oddělení Kontakt: Tomášek Jindřich, e-mail: prace@tomiscz.cz První kontakt e-mailem. Náplň práce: - podpora obchodního zástupce "back office" (přidělení dlouholeté klientely) - komunikační schopnosti - řešení potřeb klientů a poskytování poradenství a služeb na míru - každodenní kontakt s klientem z řad firem různých velikostí napříč všemi odvětvími (telefon, e-mail) - zpracování cenových nabídek (Word, Excel, Adobe Acrobat - požadujeme středně pokročilou znalost) - procesování objednávek (příjem, revize, sledování, kontrola, expedice) - skladové hospodářst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 183 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupci pro prodej tabákových výrobků
Před 266 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kolomazník Zbyněk, e-mail: zbynek.kolomaznik@bitters.cz Jsme výrobci a distributoři tabákových výrobku jako jsou prémiové cigaretové papírky, filtry a další sortiment tohoto druhu. Do teamu naší společnosti hledáme zkušeného obchodního zástupce pro prodej našich výrobků v rámci regionu hlavního města Prahy. Co bude náplní Vaší práce? o Zajištění aktivního prodeje našich značek v rámci svěřeného regionu o A... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodní referenti
Před 395 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Co Vás čeká a koho hledáme? Aktivní péče o stávající zákazníky, získávání nových zákazníků, komunikace s dodavateli, zpracování obchodních případů od fáze poptávky až po fakturaci. Sledování a řízení stavu objednávek. Provádění externích a interních auditů. Požadavky: SŠ vzděl... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodní referenti
Před 472 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Létalová Lenka, e-mail: jobs.prague@corinthia.com Popis pozice: o Úzce spolupracuje se členy prodejního a marketingového týmu na rozvoji znalostí o prodejních a marketingových aktivitách a plánování o Telefonní operátor pro oddělení. o Zajišťuje okamžité vyřízení požadavků zákazníků o Pokrývá kancelář během nepřítomnosti/prázdnin/prodejních cest o Poskytuje obecnou administrativní pomoc a podporu týmům Sales & Marketing a PR. o V případě potřeby vytváří nákupní objednávky pro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technický suport pro obchodní oddělení
Před 545 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Požadavky: - Znalost jazyků angličtina, arabština, španělština, filipínština - Zkušenost a praxe min. 3 roky v o... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
REFERENT INVESIČNÍ TECHNIK / REFERENTKA INVESTIČNÍ TECHNIČKA Oddělení rozvoje města, Odboru majetku města - MěÚ Nové Město nad Metují
Před 275 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: září 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.). Co bude náplní Vaší práce: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, studie; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a převzetí staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků a zajištění příslušné agendy; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocování efektivity investic a podávání návrhů na změny. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v technické a projektové dokumentaci; zkušenost s projektovým řízením, zadáváním veřejných zakázek výhodou; zkušenosti v oblasti energetického managementu výhodou; pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Technický pracovník, referent obchodního oddělení
Před 1091 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt:e-mail: bezdekova@zakladani.cz, tel.: 222744219 (volejte v pracovní dny 7:00-16:00 hodin) Upřesňující informace: zaměstnání od: ihned Zavedená stavební společnost se sídlem v Praze přijme technického pracovníka do obchodního úseku. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru (SPŠ stavební, ČVUT, VUT)... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně - prodej IT
Před 422 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - ZÁSTUPKYNĚ - prodej IT sortimentu do firem a škol. ( tiskárny, notebooky, PC, software ). Mzda od 27.000,-Kč + osobní ohodnocení, služební vozidlo, telefon, notebook. Mimořádné odměny dle sjednaných zakázek. P... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Inside Sales Officer (Obchodní referent)
První kontakt e-mailem. Náplň práce: - komunikace se zákazníky společnosti - tvorba nabídek zákazníkům - spolupráce s ostatními týmy ve společnosti - lokální i zahraniční - administrativní práce spojená s obchodní pozicí - práce v systému Navision Následující požadavky jsou vítány: - pracovní zkušenost z oblasti zákaznické podpory - pracovní zkušenost z prostředí velké mezinárodní společnosti - velmi dobrá znalost angličtiny a ruš... (více v detailu)
Referent prodeje
Před 237 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Popis pracovního místa: Vyřizování požadavků od zákazníků Poskytování informací o nabízených produktech a službách Prezentace produktů a služeb zákazníkům Vystavování faktur, dodacích listů, prodejek, výdejek, objednávek apod. Tvorba nabídek Vyřizování reklamací Starost o reprezentativní vzhled střediska, vhodné umístění zboží a jeho označení, doplňování katalogů, propagačních letáků Účast na inventurách střediska Rozvoz zboží zákazníkům Manipulace s břemeny (nakládka/vykládka zboží a tlakových lahví) Požadavky: SOU/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru Praxe v obchodování... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 341 dny - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNĚ-TECHNICKÝ SPECIALISTA PRODEJE - Servis + renovace VZT zažízení
Před 202 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
VAŠE ODPOVĚDNOST: - Příprava cenových nabídek a technických řešení v oblasti prodeje servisních služeb, zpracování postupů pro jejich realizaci - Práce s návrhovými softwary na zpracování řešeni renovací stávajících vzduchotechnických zařízení - Provádění měření parametrů vzduchotechnických jednotek v místě instalace za účelem zpracování návrhů jejich renovací - Aktivní vyhledávání servisních příležitostí v rámci již dodaných projektů - Nabízení dlouhodobých servisních kontraktů, kalkulace rozpočtů a vedení jejich agendy - Spolupráce se současným obchodním týmem při vyhledávání nových obchodních příležitostí a řešení zakázek VÁŠ PROFIL - POŽADUJEME: - Technické myšlení (SŠ/VŠ vzdělání technického směru) - Znalost TZB problematiky,... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce