Referenti oddělení pronájmu a prodeje použitých strojů

Před 569 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Tereza Vrábelová, e-mail: Tereza.vrabelova@still.cz Hledáme cílevědomé uchazeče který bude zodpovídat za realizaci obchodních případů krátkodobého pronájmu manipulační techniky, zpracování obchodních případů, vedení evidence, fakturace, sledování pohledávek a běžné agendy obchodního oddělení VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru Aktivní znalost Aj Znalost práce v systému SAP výhodou Předchozí praxe v obchodní oblasti, nabídky, objednávky, kupní smlouvy, fakturace, obchodní jednání nutná Čistý trest... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Pracovník/nice obchodního oddělení
Před 22 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED CO BUDETE DĚLAT? " získávání nových zákazníků " podpora stávajících obchodních vztahů " vyhledávání obchodních příležitostí " komplexní obchodní činnost (správa poptávek, tvorba nabídky, správa objednávek, fakturace, atd.) CO OD VÁS OČEKÁVÁME? " výborné komunikační a organizační schopnosti " silná osobní motivace k úspěchu " prozákaznický přístup " samostatnost, spolehlivost " řidičský průkaz sk. B výhodou " min. středoškolské vzdělání s maturitou " výpis z rejstříku trestů CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT? " jednosměnný provoz " mzdové ohodnocení: fixní část + pohyblivá část závislá na výkonu " možnost finančního růstu " odměny za dlouhodobě dobré výsledky " 5 týdnů dovolené " příspěvek na obědy " příspěvek na životní či penzijní pojištění " odměny + dny dovolené navíc za odpracované roky Pokud splňujete výše uvedené podmínky a máte zájem o námi nabízené pracovní místo, zašlete nám prosím svůj životopis na email uvedený v kontaktech. Pokud máte jakékoli dotazy, zasílejte... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Pracovník/nice obchodního oddělení
Před 22 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED CO BUDETE DĚLAT? " získávání nových zákazníků " podpora stávajících obchodních vztahů " vyhledávání obchodních příležitostí " komplexní obchodní činnost (správa poptávek, tvorba nabídky, správa objednávek, fakturace, atd.) CO OD VÁS OČEKÁVÁME? " výborné komunikační a organizační schopnosti " silná osobní motivace k úspěchu " prozákaznický přístup " samostatnost, spolehlivost " řidičský průkaz sk. B výhodou " min. středoškolské vzdělání s maturitou " výpis z rejstříku trestů CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT? " jednosměnný provoz " mzdové ohodnocení: fixní část + pohyblivá část závislá na výkonu " možnost finančního růstu " odměny za dlouhodobě dobré výsledky " 5 týdnů dovolené " příspěvek na obědy " příspěvek na životní či penzijní pojištění " odměny + dny dovolené navíc za odpracované roky Pokud splňujete výše uvedené podmínky a máte zájem o námi nabízené pracovní místo, zašlete nám prosím svůj životopis na email uvedený v kontaktech. Pokud máte jakékoli dotazy, zasílejte... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZÁSOBOVÁNÍ a PRODEJE pro zahraniční obchod
Před 22 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťuje podporu při prodeji zboží a podílí se na koordinaci prodeje zpracovává prodejní objednávky, faktury, podklady pro uzavírání obchodních smluv připravuje poklady pro účetní evidenci, podklady pro vymáhání pohledávek zajišťuje překlady nutná telefonická a písemná komunikace s odběrateli v anglickém jazyce Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou - ekonomického směru či chemického směru Anglický jazyk - komunikativní úroveň slovem i písmem Německý jazyk - výhodou organizační a komunikační schopnosti odolnost vůči stresu a schopnost řešit nenadálé situace samostatnost, flexibilita Ostatní sdělení... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZÁSOBOVÁNÍ a PRODEJE pro zahraniční obchod
Před 22 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťuje podporu při prodeji zboží a podílí se na koordinaci prodeje zpracovává prodejní objednávky, faktury, podklady pro uzavírání obchodních smluv připravuje poklady pro účetní evidenci, podklady pro vymáhání pohledávek zajišťuje překlady nutná telefonická a písemná komunikace s odběrateli v anglickém jazyce Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou - ekonomického směru či chemického směru Anglický jazyk - komunikativní úroveň slovem i písmem Německý jazyk - výhodou organizační a komunikační schopnosti odolnost vůči stresu a schopnost řešit nenadálé situace samostatnost, flexibilita Ostatní sdělení... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ASISTENT(KA) PRODEJE A VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Před 42 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Vhodné pro absolventy Možnost zkráceneho úvazku 30H/týden Doba určitá 1r. s možností prodloužení Náplň práce: Evidence cenových nabídek, zpracování a odesílání cenových nabídek dle podkladů techniků Příjem, evidence a potvrzování objednávek. Aktivní komunikace se zákazníky - obchodní podmínky, stav zakázek, dodací termíny Fakturace Komunikace se zákazníky Správa objednávek - evidence v IS Zajištění podkladů pro měsíční uzávěrky Bilance zakázek Správa pohledávek Administrativní podpora vedení společnosti¨ Bilance zakázek Požada... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT(KA) PRODEJE A VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Před 42 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Vhodné pro absolventy Možnost zkráceneho úvazku 30H/týden Doba určitá 1r. s možností prodloužení Náplň práce: Evidence cenových nabídek, zpracování a odesílání cenových nabídek dle podkladů techniků Příjem, evidence a potvrzování objednávek. Aktivní komunikace se zákazníky - obchodní podmínky, stav zakázek, dodací termíny Fakturace Komunikace se zákazníky Správa objednávek - evidence v IS Zajištění podkladů pro měsíční uzávěrky Bilance zakázek Správa pohledávek Administrativní podpora vedení společnosti¨ Bilance zakázek Požada... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka technického oddělení
Před 50 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Suchánková Petra, tel.: 312 316 339, Po - Pá 8 - 14 hod e-mail: petra.suchankova@montex.cz osobně: v sídle firmy Po - Pá 8 - 14 hod. V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na níže uvedený e-mail. Do našeho týmu hledáme komunikativního a týmového kolegu pro zajištění technické a administrativní podpory technického oddělení. Náplň práce: Zajištění kompletní administrativy spojené s chodem technického oddělení, Zajištění podpory techniků, technická výpomoc při průběhu obchodních případů, komunikace se zákazníky, příprava podkladů pro ukončení a fakturaci obchodních případů, Spolupráce při prodeji standardních ND, Spolupráce s nákupním oddělením na zajištění výrobních objednávek a jejich aktivní správa... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka technického oddělení
Před 50 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Suchánková Petra, tel.: 312 316 339, Po - Pá 8 - 14 hod e-mail: petra.suchankova@montex.cz osobně: v sídle firmy Po - Pá 8 - 14 hod. V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na níže uvedený e-mail. Do našeho týmu hledáme komunikativního a týmového kolegu pro zajištění technické a administrativní podpory technického oddělení. Náplň práce: Zajištění kompletní administrativy spojené s chodem technického oddělení, Zajištění podpory techniků, technická výpomoc při průběhu obchodních případů, komunikace se zákazníky, příprava podkladů pro ukončení a fakturaci obchodních případů, Spolupráce při prodeji standardních ND, Spolupráce s nákupním oddělením na zajištění výrobních objednávek a jejich aktivní správa... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Telefonický referent
Před 74 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Oblouková č.p. 391, Skorotice, Ústí nad Labem. Požadujeme: - středoškolské vzdělání - znalost ukrajinštiny, ruštiny, angličtiny a češtiny - výborné komunikační schopnosti, obchodní vhled - administrativa, práce s PC Náplň práce: - telefonická obsluha stávajících zákazníků a vyhledávání nových v daném jazyce - realizace projektů zakázkové výroby - vym... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Telefonický referent
Před 74 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Oblouková č.p. 391, Skorotice, Ústí nad Labem. Požadujeme: - středoškolské vzdělání - znalost ukrajinštiny, ruštiny, angličtiny a češtiny - výborné komunikační schopnosti, obchodní vhled - administrativa, práce s PC Náplň práce: - telefonická obsluha stávajících zákazníků a vyhledávání nových v daném jazyce - realizace projektů zakázkové výroby - vym... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
referent prodeje
Před 319 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
místo výkonu práce: Dvorce náplň práce: obchodní činnost v ČR a na zahraničních trzích, poptávkové a nabídkové řízení, jednání s úřady příspěvek na dopravu do zaměst... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referenti oddělení pronájmu a prodeje použitých strojů
Před 569 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ong. Tereza Vrábelová,e-mail: Tereza.vrabelova@still.cz Hledáme cílevědomé uchazeče který bude zodpovídat za realizaci obchodních případů krátkodobého pronájmu manipulační techniky, zpracování obchodních případů, vedení evidence, fakturace, sledování pohledávek a běžné agendy obchodního oddělení VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru Aktivní znalost Aj Znalost práce v systému SAP výhodou Předchozí praxe v obchodní oblasti, nabídky, objednávky, kupní smlouvy, fakturace, obchodní jednání nutná Čistý trestn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent obchodního oddělení
Před 139 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: NJ slovem i písmem, - znalost MS Office, - obchodní nádaní, zkušenost v obchodu ve výrobním podniku, - zpracování, aktualizace nabídek, - hledání nových zákazníků, udržování vztahu se zákazníky.... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 244 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referenti oddělení pronájmu a prodeje použitých strojů
Před 569 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ong. Tereza Vrábelová,e-mail: Tereza.vrabelova@still.cz Hledáme cílevědomé uchazeče který bude zodpovídat za realizaci obchodních případů krátkodobého pronájmu manipulační techniky, zpracování obchodních případů, vedení evidence, fakturace, sledování pohledávek a běžné agendy obchodního oddělení VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru Aktivní znalost Aj Znalost práce v systému SAP výhodou Předchozí praxe v obchodní oblasti, nabídky, objednávky, kupní smlouvy, fakturace, obchodní jednání nutná Čistý trestn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referenti oddělení pronájmu a prodeje použitých strojů
Před 569 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Tereza Vrábelová, e-mail: Tereza.vrabelova@still.cz Hledáme cílevědomé uchazeče který bude zodpovídat za realizaci obchodních případů krátkodobého pronájmu manipulační techniky, zpracování obchodních případů, vedení evidence, fakturace, sledování pohledávek a běžné agendy obchodního oddělení VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru Aktivní znalost Aj Znalost práce v systému SAP výhodou Předchozí praxe v obchodní oblasti, nabídky, objednávky, kupní smlouvy, fakturace, obchodní jednání nutná Čistý trest... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent prodeje
Před 179 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
místo výkonu práce: Dvorce náplň práce: obchodní činnost v ČR a na zahraničních trzích, poptávkové a nabídkové řízení, jednání s úřady příspěvek na dopravu do... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Key account manager
Před 198 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - Obchodní činnost směřující k zajištění nových zakázek - Komunikace s novými i stávajícími zákazníky - Odpovědnost za svěřené zákazníky - Tvorbu cenových a technických nabídek, prezentací - Cenové vyjednávání, uzavírání obchodních smluv - Zajišťování odbytu, dodržování a hodnocení plánu odbytu - Realizace vymáhání pohledávek Požadavky na uchazeče: - VŠ/SŠ vzdělání - Praxe alespoň 1 rok na obdobné pozici, prok... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 244 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Telefonický referent
Před 95 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Oblouková č.p. 391, Skorotice, Ústí nad Labem. Požadujeme: - středoškolské vzdělání - znalost ukrajinštiny, ruštiny, angličtiny a češtiny - výborné komunikační schopnosti, obchodní vhled - administrativa, práce s PC Náplň práce: - telefonická obsluha stávajících zákazníků a vyhledávání nových v daném jazyce - realizace projektů zakázkové výroby - vym... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
referent prodeje
Před 319 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
místo výkonu práce: Dvorce náplň práce: obchodní činnost v ČR a na zahraničních trzích, poptávkové a nabídkové řízení, jednání s úřady příspěvek na dopravu do zaměst... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent exportního oddělení
Před 94 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky " ÚSO/VŠ - ideálně ekonomický, příp. technický směr " ČJ a RU plynule slovem i písmem, AJ základní znalost " Znalost problematiky mezinárodního obchodu výhodou " SAP výhodou, Microsoft 365 " Komunikativnost, aktivní přístup Pracovní náplň " Obchodní a administrativní podpora rusky hovořících teritorií včetně Ruska " Tvorba nabídek, příjem a zpracování objednávek " Denní komunikace se zákazníky na... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního oddělení
Před 177 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pro své zákazníky staví moderní nízkoenergetické dřevostavby v nejvyšší kvalitě, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka obchodního oddělení. Náplň práce: Telefonická a e-mailová komunikace s klienty, Vyřizování došlých poptávek a dotazů, Zpracování a uzavírání obchodních případů, Práce s interním systémem. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontakto... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního oddělení
Před 249 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Vokál Petr Ing., tel.: 312 316 336, Po - Pá 8 - 14 hod e-mail: montex@montex.cz osobně: Po - Pá 8 - 14 hod. Náplň práce: Zajištění kompletní administrativy spojené s chodem obchodního oddělení, podpora obchodníků, správa průběhu obchodních případů, komunikace se zákazníky, administrativní podpora technického a ekonomickému oddělení s oběhem a zpracováním dokladů, spolupráce na vystavování homologačních dokumentů nástaveb. Předpoklady: Minimálně SŠ technického ne... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka obchodního oddělení m/ž
Před 249 dny - ANNONCE
Požadavky: - uživatelská znalost MS Office (Excel, Word). - znalost logistických software výhodou - miniímálně ÚSO vzdělání obchodního zaměření s maturitou a praxí min. 3 roky, nebo VŠ s obchodním zaměřením - komunikační schopnosti, spolehlivost a samostatnost - časová flexibilita - ŘP sk. B Pracovní náplň: - obchodní činnost v dané oblasti - zajištění servisu odběratelům (kupní smlouvy, kontrola linek, zboží, časy závozů, řešení reklamací, vratkové listy, osobní návštěvy, pohledávky atd.) - zajištění servisu řetězcům (návštěva, řešení reklamací, vratkové listy, zajištění sezónních akcí) - návštěva zákazníků a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce