Asistent/ka velkoobchodního oddělení

Před 511 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Asistent/ka velkoobchodního oddělení Kontakt: Tomášek Jindřich, e-mail: prace@tomiscz.cz První kontakt e-mailem. Náplň práce: - podpora obchodního zástupce "back office" (přidělení dlouholeté klientely) - komunikační schopnosti - řešení potřeb klientů a poskytování poradenství a služeb na míru - každodenní kontakt s klientem z řad firem různých velikostí napříč všemi odvětvími (telefon, e-mail) - zpracování cenových nabídek (Word, Excel, Adobe Acrobat - požadujeme středně pokročilou znalost) - procesování objednávek (příjem, revize, sledování, kontrola, expedice) - skladové hospodářst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Technik/technička zemědělského výzkumu pro oddělení agrotechniky
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem do 30.4.2025 posílat životopis, motivační dopis. Souhlas se zpracováním a uchováním osobních údajů - GDPR (ke stažení na stránkách www.vupt.cz) Zaměstnání na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: - technické zabezpečení polních pokusů: vyměření, založení, ošetření, hodnocení a sklizeň pokusů, odebírání vzorků za vegetace a po sklizni, zpracování vzorků v laboratořích - zpracování výsledků v PC - ostatní technické práce spojené s výzkumným zaměřením oddělení Požadujeme: - středoškolské vzdělání, výhodou je vzdělání zemědě... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Operátor call centra s ruským jazykem
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Isabel Costa da Silva, e-mail: hr@mardormconsult.cz (osobní kontakt Mardorm Consult s.r.o. (Hvězdova 1716/2b) Vhodná práce i pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Telefonický kontakt se zákazníky či potenciálními zákazníky Kontaktování stávajících zákazníků, zjišťování spokojenosti a nabídka dalších služeb Kontaktování potenciálních klientů a domlouvání schůzek obchodníkům Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost navázat vztah po telefonu, umět pokládat o... (více v detailu)
Neuvedeno
JUNIOR OBCHODNÍK S MĚNAMI - FOREX DEALER S POLSKÝM JAZYKEM (HRAZENÉ UBYTOVÁNÍ VE ZLÍNĚ)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
SAB Finance a.s. působí na trhu déle než 19 let a po celou dobu svého působení naplňuje vizi, spočívající v poskytování nejvýhodnějších devizových kurzů. Jsme jedničkou na trhu a dlouhodobě se držíme naší vize poskytovat klientům ty výhodné měnové kurzy. Chcete mít 4 denní pracovní týden? Baví Vás sledovat investice a kurzy měn? Umíte polsky a chcete si dobře vydělat? Co budete dělat jako Forex Dealer: o Kontaktovat stávající polské a české klienty SAB Finance, kteří chtějí být kontaktováni při výhodném kurzu na měnové burze o Sbírat zkušenosti a znalosti na měnové burze o Aktivně komunikovat a pečovat o stávající klienty z Polska a ČR o Sledovat výhodné kurzy o Zpracovávat, sjednávat a kontrolovat obchodní podklady o Spolupracovat s kolegy Co byste měl/a mít: o Umět dobř... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ/INVESTIČNÍ PORADCE/PORADKYNĚ
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt kancelar.furis@gmail.com Pracovní doba: 8:00-15:30 (je možné pracovní dobu upravit dle potřeby zaměstnance). Náplň práce: Jako Investiční poradce budete denně aktivně komunikovat s klienty osobně i telefonicky. Budete poskytovat investiční služby s maximálně profesionálním přístupem založený na důvěře a velké odbornosti. Nabízet portfolio služeb zaměstnavatele a uzavírat smlouvy s klienty. Samozřejmostí je následná péče o klienta. Požadujeme: velice aktivní přístup pracovat... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na dopravu, multisport karta, penzijní připojištění... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit dle vašeho požadavku) " pracovní doba je pouze PO... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodejní asistent/ka
Před 13 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem Popis podmínek a očekávání: · základní orientace a zájem o přírodní kosmetiku je výhodou · příjemné a reprezentativní vystupování nutností · výborné komunikační dovednosti · pracovní režim - 12h směny (krátký/dlouhý týden) · otevírací doba prodejny: 9:00 - 21:00 · práce na plný hlavní úvazek HPP · ochota pracovat 2 víkendy v měsíci · pracoviště v lokalitě OC Olympia Brno - Modřice · uvítáme životopis včetně fotografie a motivačního dopisu Nabízíme... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice reklamačního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED PRACOVNÍ NÁPLŇ: - příjem, evidence a zpracování reklamací - zavádění nápravných opatření POŽADUJEME: - znalost NJ podmínkou nebo AJ perfektní slovem i písmem - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost VÝHODOU: praxe v oblasti kvality, znalost nástrojů kvality (8D report, atd…)... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ KNIHOVNY a spolkového centra IGI Vratislavice
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: - státní občan ČR, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt - dosažení věku 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání českého jazyka Požadavky uchazeče: - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe v oblasti knihovnictví nebo kulturních zařízení a center výhodou - znalost anglického nebo německého jazyka výhodou - časová flexibilita nutná - dobré organizační a komunikační schopnosti - kreativní myšlení - dobrá znalost práce s PC - řidičský průkaz skupiny B výhodou - samostatnost při vykonávání práce - vysoká zodpovědnost a důslednost při vykonávání práce - odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení Platové zařazení: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce Nabízené výhody: příspěvek na st... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNOLOG SVAŘOVÁNÍ
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Do výrobní společnosti Sinop SMP hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Technolog svařování. Společnost Sinop SMP je předním českým výrobcem plechových produktů a dílů. Našimi zákazníky jsou mimo jiné střední i velké regionální i zahraniční firmy ze širokého spektra průmyslu. Naše firma má sídlo v Homolích u Českých Budějovic. Naší vizí je dále zdokonalovat námi nabízené služby a poskytovat našim zákazníkům spolehlivý servis. Předpokladem pro to je inovativní a odvážné myšlení, kterým se firma vyznačuje. Nyní stojíme před mnoha důležitými úkoly, a právě proto hledáme spolehlivou posilu do našeho technicko-obchodního týmu. Jste připraven/a přijmou novou výzvu? Charakteristika práce: - Hlavním úkolem pracovníka/ pracovnice na této pozici budou úkoly spojené s technickou přípravou výroby svařenců - Vytváření technologických postupů svařování (WPS) pro různé typy svařování (MIG, MAG, TIG, Laser, odporové) - Tvorba kvalifikace svařovacích postupů (WPQR) - Kontrola kvality a testová... (více v detailu)
Neuvedeno
Odpolední telefonní asistent / asistentka obchodního odděolení (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stup
Před 15 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost se 40 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody.Jedná se o práci od 13:00 - 17:00 hodin (4 hodiny). Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít: Profesionální jednání a empa... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro Polsko
Před 23 dny - AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v této zemi. Znám d... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodník s nemovitostmi
Před 72 dny - AVIZO_CZ
Na realitním trhu se pohybujeme již od roku 2003 a nyní hledáme do týmu perspektivního kolegu, jehož pracovní náplní bude především: - provázet klienty celým procesem koupě, pronájmu nebo prodeje nemovitosti primárně v okrese Frýdek-Místek, - zajišťovat kompletní servis spojený s procesem prodeje/pronájmu nemovitosti (inzerce, prohlídky nemovitostí, poradenství) Co nabízíme? - zaškolení k výkonu profese na naší pobočce ve Frýdku-Místku, - finanční podporu do začátku ve výši 60.000... (více v detailu)
Neuvedeno
Global OT Infrastructure Architect
Před 1099 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Role Úkol / Odpovědnost Zajištění podpory infrastruktury OT Podnikové potřeby k analýze nových a stávajících požadavků infrastruktury OT aplikací na identifikaci potřeby změn a vývoje. Zajišťuje, aby infrastruktura fungovala optimálně, a analyzujte obchodní požadavky Identifikace potřeb nového hardwaru, operačních systémů nebo řešení konektivity. Doporučuje alternativní technologie nebo vylepšení pro vylepšení stávajících systémů OT. Zajišťuje správnou dokumentaci systémů OT Automation podle požadavků OT Odpovídá za udržování aktuálnosti po celý životní cyklus: -seznam všech aktiv OT (včetně jejich stavu a kritičnosti) -síťová architektura podle průmyslových modelů a bezpečnostních standardů -technická dokumentace v oblasti odpovědnosti (tj. seznam I/O, architektura systému atd.) Spravuje globální standardy OT Vede návrh automatizačního systému společně s místním týmem prosazováním používání globálních standardů OT. Eskaluje a rozhodujte, pokud dojde k jakémukoli porušení globálního st... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 221 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vychovatelé (kromě vychovatelů pro osoby se speciálními vzdělávacími potřebami)
Před 200 dny - ANNONCE
Vzdělání: Vysokoškolské či vyšší odborné vzdělání získané studiem v akreditovaném studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřené na speciální pedagogiku nebo sociální pedagogiku zakončené státní závěrečnou zkouškou titul Bc., Mgr. Předpoklady: Vyšetření o psychické způsobilosti, schopnost samostatné i týmové práce s klienty s poruchami chování, psychická odolnost, sebezkušenostní výcvik výhodo... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní asistent/asistentka
Před 273 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT OSOBNĚ (Jakubská 91/IV, Jindřichův Hradec), TELEFONIKY NEBO E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Náplň práce: - Obvolávání stávajících a nových klientů - Zpracování nabídek - Příprava realizovaných nabídek pro obchodní zástupce Požadujeme: - min. SOU vzdělání s maturi... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Specialista logistiky
Před 389 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Nákupčí zemědělských komodit
Před 357 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Nákupčí zemědělských komodit Společnost Oilseed s.r.o. je jedna z největších obchodních firem zabývající se obchodem s ořechy, suchými plody a semeny v České Republice s vlastní produkcí. Zabýváme se mezinárodním velkoobchodním prodejem potravinářských a zemědělských komodit. Mezi hlavní produkty patří mák, pistácie, piniové ořechy, sušené meruňky atd. Výkon práce na centrále v Praze nebo ve zpracovatelském závodě (okres Nymburk) příp. Home Office. Náplň práce : o Telefonická a osobní komunikace při udržování vztahů se stávajícími obchodními partnery (zemědělci a farmy) o Vyhledávání a kontaktování nových zemědělců a farem (oblast Čechy) o Komunikace s agronomy, sběr informací pro následné výstupy tykající se uzavíraní dlouhodobých kontraktů (futures) o Zabezpečení nákupního plánu máku, uzavírání běžných i dlouhodobých kontraktů o Vyjednává... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialista prodeje energií od ČEZ, Brno, Královo Pole
Před 392 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jaká práce Vás čeká, když půjdete ve stopách našich specialistů? První měsíc se Vám budeme intenzivně věnovat a projdete všemi kurzy a školeními, abyste mohli být klientům plně k dispozici (zaškolení probíhá v jiném městě, než je místo pracoviště). Budete komunikovat s klienty a pozorně naslouchat jejich potřebám., Klientům pomůžete vybrat vhodný produkt pro jejich situaci a představíte ho., Uzavřete smlouvy na produkty od ČEZ., Budete vyřizovat klientské požadavky na přepážce a po telefonu, poskytovat klientům poradenství., Od kolegů a kolegyň z ostatních pošt budete sbírat a zpracovávat obchodní tipy.. Jak se st... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Zástupce šéfkuchaře (Chef de Partie)
Před 617 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Do našeho hotelu Courtyard by Marriott Pilsen hledáme vyučeného nebo zkušeného uchazeče na pozici Zástupce šéfkuchaře (Chef de Partie). Co vás u nás čeká · Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla · Práce na směny · Budete mít na starosti nejen á la carte, ale i bufetové snídaně a bankety · Práce v malém přátelském týmu · Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kultura Co od vás očekáváme · Máte rád/a gastronomii a spokojený klient je vaší prioritou · Potraviná... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Obchodní manažer
Před 392 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, českého výrobce tepelné techniky, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodního manažera. Vaše náplň práce: Převzetí a podpora stávajících klientů v rámci svěřených regionů Praha, Střední Čechy, Liberecký a Ústecký kraj (montážní a servisní firmy, velkoobchody, projekční firmy), Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů, Tvorba cenových nabídek, Spolupráce s kolegy z technického oddělení a odbornou veřejností. Budete obeznámeni s nabídkou firemních výrobků, poctivě zaškoleni a vše potřebné bude vysvětleno. Pokud Vás ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referenti nákupu
Před 273 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Průmyslový park 32/20, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Mzdové ohodnocení: od 35.000,- Kč (v závislosti na zkušenostech). Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce