Obchodní referenti
Podobné inzeráty

obchodní zástupci - matrace, PUR pěny a zvukové izolace
Před 40 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT:TELEFONICKY nebo E-MAILEM Náplň práce: • Aktivní prodej produktů a plnění obratového plánu • Sledování odběrů a monitorování sortimentu u zákazníků • Koordinace práce merchandisingové agentury • Vyhledávání nových odběratelů a monitorování konkurence • Řešení reklamací a kontrola promočních akcí • Budování obchodních vztahů a sledování platební morálky • Dodržování firemních předpisů a účast na pracovních poradách • Zajišťování distribuce zboží... (více v detailu)
Neuvedeno

Sales Performance Coach - Ostrava
Před 40 dny
- AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Sales Performance Coach - Ostrava Jsme inovativní společnost zaměřená na vývoj a prodej revolučních AI řešení, která pomáhají firmám zefektivnit jejich procesy a dosahovat lepších výsledků. Naším cílem je být lídrem na trhu a neustále posouvat hranice možného. Hledáme týmového hráče, který nám pomůže v neustálém zkvalitňování našich služeb. TVOJE MISE Tvoříš closery. Ne školence. Tvým úkolem je zvednout každého obchodníka - výkonnostně, mentálně a výrazově. Trénuješ hlas, přechody, smyčky, výzvy, námitky i mindset. KOHO HLEDÁME Máš zkušenost se školením, vedením nebo tréninkem v obchodě. Poznáš ze dvou vět, kde je slabina v hovoru. Umíš být tvrdý i empatický. V pravý čas. Miluješ rytmus, tlak a viditelný růst výkonu. Víš, co znamená "držet přímku" a budovat status. Chceš být u něčeho velkého. A udělat z toho školu pro elitu. CO BUDEŠ DĚLAT Vést denně roleplaye a 1to1 tréninky. Diagnostikovat slabiny (hlas, výzva, přechody, smyčky, intonace). Nastavovat výkonová KPI... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní zástupce/zástupkyně
Před 43 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný IHNED. Jednání s koncovými zákazníky, stavebními firmami, developery. Zpracování poptávek, běžná obchodní administrativa, reporting. Požadavky: - obchodní a komunikační dovednosti, celková samostatnost při práci a flexibilita, schopnost samostatně fungovat na základě za... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/ce obchodního oddělení - obchodní referent/ka
Před 43 dny
- AVIZO_CZ
Práce na HPP, po prvním roce na dobu neurčitou. Možnost i zkráceného pracovního úvazku 30 hodin týdně. Jedná se o komunikaci se zákazníky, zpracovávání poptávek, zadávání objednávek do informačního systému (Helios Orange), vyřizování e-mailů, telefonů, vedení obchodní agendy, zajišťování dopravy apod. Znalost cizího jazyka – AJ, vzdělání obchodního zaměření nebo... (více v detailu)
Neuvedeno

*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 45 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno

PRODAVAČ/-KA
Před 46 dny
- AVIZO_CZ
KO: Bc. Jan Miketa, tel.: 773 452 282, životopisy zasílat na email: info@snabytek.cz, předmět "ŽIVOTOPIS PRODAVAČKA HLUČÍN". Na základě zaslaného životopisu Vás pozveme na osobní pohovor. Smluvní vztah: Pracovní smlouva / DPP Benefity: výkonnostní a obratové prémie, stravenkový paušál, sleva na firemní výrobky, flexibilní plánování směn, firemní akce, vzdělávání, Náplň práce: prodej domácích potřeb, dekorací, nábytku a příslušenství do domu a bytu, obsluha zákazníků, práce v týmu, práce s hotovostí, práce na pc, objednávání a doplňování zboží, Přijímání a vyskladňování zboží, úklid prodejny, aranžování zboží, zbožíznalství, poradenství zákazníkům. Požadujeme: - pozitivní přístup k zákazníkům - ochotu učit se nové prodejní postupy - vstřícnost, komunikativnost, obchodního ducha, - zvládat procesy obsluhy na profesionální úrovni - znalost práce na PC. - časovou flexibilitu v rámci plánování směn Co nabízíme: Budete pra... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 47 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno

Digital Hub Data Engineer/ Návrháři a správci databází
Před 47 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Horáková Petra, e-mail: petra.horakova@nn.cz Náplň práce: - Odpovědnost za získávání datových sad odpovídajících obchodním potřebám a vývoj algoritmů pro transformaci dat na užitečné a akceschopné informace. - Vytváření, testování a údržba architektury datových toků, zajištění plynulého toku dat od zdroje k cíli. - Spolupráce s datovými vědci, analytiky a dalšími kolegy v obchodních jednotkách za účelem pochopení požadavků a tvorby nových datových produktů a nástrojů. - Zajištění souladu s pravidly správy dat a bezpečnostními zásadami společnosti NN. - Navrhovat (modelovat) a spravovat datové sklady a databáze, jak relační, tak nerelační. - Používání statistických metod a algoritmů k odhalování vzorců a trendů, tvorba grafů, diagramů a dashboardů pomocí BI nástrojů, které shrnují zjištění a poskytují akceschopné poznatky. - Automatizace procesů doručování dat a optimalizace datových toků za účelem zajištění efektivity a kvality dat. - Práce v DevOps týmech, spolupráce s kolegy... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referenti
Před 49 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 49 dny
- AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka makléře
Před 49 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodník/Nákupčí
Před 51 dny
- AVIZO_CZ
Naše společnost hledá zkušené zaměstnance na pracovní pozici obchodník / nákupčí. Jedná se o pracovní pozici s flexibilní pracovní dobou do významné české společnosti působící na trhu již desetiletí a je součástí nadnárodní skupiny Chiho Environmental Group. Obchodník má na starosti akvizice nových materiálů v Plzeňském kraji (nákup materiálu), komunikace a udržování obchodního styku se stávajícími dodavateli, nákup materiálu od dodavatelů, účast na výběrových řízení, průzkum trhu a jeho cenové hladiny ve všech komoditách, uzavírání rámcové smlouvy s novými dodavateli, příprava nabídkových cen do výběrového řízení a spolupráce při řešení reklamací materiálu se zákazníky. Požadujeme: vzdělání SOŠ ekonomického nebo technického směru, znalost železných a barevných kovů výhodou, praxe na podobné pozici ... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní zástupce pro Polsko
Před 63 dny
- AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v této zemi. Znám d... (více v detailu)
Neuvedeno

obchodní zástupce a specialista pro Asii (m/ž)
Před 460 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce : příprava registrační dokumentace, zpracování dat z polních pokusů v anglickém jazyce, komunikace s místními a mezinárodními autoritami, obchodní činnost a komunikace se zákazníky zejména v Asii, realizace obchodních... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 381 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Obchodní asistent/asistentka
Před 381 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT OSOBNĚ (Jakubská 91/IV, Jindřichův Hradec), TELEFONIKY NEBO E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Náplň práce: - Obvolávání stávajících a nových klientů - Zpracování nabídek - Příprava realizovaných nabídek pro obchodní zástupce Požadujeme: - min. SOU vzdělání s maturi... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCI pro zahraniční trh s NJ (m+ž)
Před 765 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
OBCHODNÍ ZÁSTUPCI pro zahraniční trh s NJ (m+ž) Mzda: 50.000-55.000,-Kč Náplň práce: - Aktivní akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti strojírenského průmyslu: výroba a kompletaci nerezových potrubních systémů, svařování a montáže ve farmaceutickém, potravinářském, aj. průmyslu; - Zaměření především na německý trh; - Kombinace práce v kanceláři (rešerše trhu, oslovování zákazníků, sjednávání schůzek a prezentací, tvorba cenových nabídek) a výjezdy do zahraničí na osobní jednání se zákazn... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Referent technické podpory
Před 675 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice
Před 501 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Náplň práce: komunikace s dodavateli, cenové kalkulace, jednání se z... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Obchodní ředitel/ka
Před 329 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost zaměřená na prototypování pro automotive a další oblasti průmyslu a služeb hledá zkušeného kolegu/kolegyni, jehož úkolem bude dále rozvíjet naše obchodní aktivity a dosahovat ambiciózních cílů. Využíváme nejmodernější metody 3D tisku (SLS Rapid Prototyping), jakož i standardní technologie obrábění a tváření. Náplň práce: - Zodpovědnost za plnění obchodních plánů. - Strategické plánování a realizace obchodní strategie společnosti. - Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a udržování vztahů s klíčovými zákazníky. - Analýza trhu, monitorování konkurence a identifikace nových trendů. - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti pro zajištění efektivního fungování obchodu. Požad... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Obchodní manažer
Před 501 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, českého výrobce tepelné techniky, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodního manažera.
Vaše náplň práce:
Převzetí a podpora stávajících klientů v rámci svěřených regionů Praha, Střední Čechy, Liberecký a Ústecký kraj (montážní a servisní firmy, velkoobchody, projekční firmy), Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů, Tvorba cenových nabídek, Spolupráce s kolegy z technického oddělení a odbornou veřejností. Budete obeznámeni s nabídkou firemních výrobků, poctivě zaškoleni a vše potřebné bude vysvětleno.
Pokud Vás ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Referenti nákupu
Před 381 dny
- ANNONCE
Místo výkonu práce: Průmyslový park 32/20, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Mzdové ohodnocení: od 35.000,- Kč (v závislosti na zkušenostech). Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní manažeři
Před 578 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Požadované zkušenosti a kvalifikace: o Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské) o Skvělý time-management a výborné komunikační dovednosti včetně velkého důrazu na detaily o Analytické dovednosti a strukturované myšlení o Schopnost vykonávat práci pod tlakem v rychle se měnícím prostředí o Nutná výborná znalost psané i mluvené angličtiny Náplň práce: - Vyhodnocování a identifikace nových příležitosti pro růst společnosti - Nastavování obchodních a strategických cílů s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 555 dny
- ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 382 dny
- ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce