Koordinátor/ka expedice a prodeje

Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

VEDOUCÍ EXPEDICE
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do Velkoobchodního skladu v Nymburce hledáme vedoucího expedice. Požadujeme: pracovitost a spolehlivost. Nabízíme: stravenkový paušál, 200 hodin dovolené; Zájemci se mohou hlásit u vedoucí Velkoobchodního skladu p.... (více v detailu)
Neuvedeno
Master Data Specialist
První kontakt e-mailem. Upřesňující informace: Plynulá znalost angličtiny. Práce s daty v interním systému, zakládání dodavatelů, klientů atp. Správa interní databáze, práce v SAP, Oracle. Komunikace s interními odděleními společnosti aj. Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, Stravenky... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce
Před 4 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Servisní Technik IT
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Instalace, konfigurace a servis síťových prvků (Unifi, MikroTik) Správa a údržba serverů (MS Windows Server, Linux výhodou) Diagnostika a řešení technických problémů u zákazníků Podpora uživatelů a konzultace v oblasti IT Co od Vás očekáváme? Znalost TCP/IP a správy sítí Zkušenosti se systémy MS Windows Server Znalost Linux serverů (výhodou, nikoliv ... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany.... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistenti prodeje
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Zájemci ozývejte se telefonicky t.č. 773676929 od středy do čtvrtka v čase od 15 - 17 hod nebo pište email: dinhtuan0911@gmail.com. Jedná se o manipulaci se zbožím na prodejně, pomocné práce. Práce s pokladnou. Požadujeme: Fyzická zdatnost, dochvilnost, znalost práce s po... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní vedoucí úklidu - Jihomoravský kraj
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 do 14:00 hodin NÁPLŇ PRÁCE o zajištění kompletního provozu všech svěřených zakázek (Jihomoravský kraj) o komunikace s klientem, řešení požadavků a stížností o odpovědnost za personální stav zakázek o kontrola a zajištění školení pracovníků : PO a BOZP, používaní chemie a čistících prostředků, vybavení a strojů o zpracovávání podkladů pro fakturaci o podílení se na začlenění pracovníků se zdravotním postižením POŽADUJEME o zkušenost na obdobné pozici o znalost problematiky zajišťování úklidových prací, ostrahy a dalších provozních činností o komunikační dovednosti, zkušenosti z obchodních jednání o uživatelská znalost MS Office... (více v detailu)
*Odborní účetní všeobecní (m/ž)
JOBMATCH - OZP do: 28.02.2027, mzda: 17000 Obor činnosti: Administrativa n... (více v detailu)
Úředníci v oblasti účetnictví, účetní, hlavní účetní
Nabízíme: Sick days, strav. paušál, příspěvek ŽP/DPS/DIP, bonusy, prémie, částečně Home office, cafetérie, poskytnutí zaškolení, vzdělávacích kurzů, dovolená navíc Požadavky: práce s PC, kvalitní znalost MS Office, uživatelsky PC, výhodou účetní program 6k; ekonomika, znalost úče... (více v detailu)
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Operátor/ka PC
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující informace: - náplň práce - administrativní práce, práce na PC, digitalizace dokumentů. - speciální požadavky - znalosti: dobrá znalost práce na PC a schopnost samostatné práce na PC, pečlivost, spolehlivost POUZE PRO OZP! Zaměstnavatel uznan... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovníci pokládky dlažby, obruby, venkovní zednictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
znalost a praxe v pokládce dlažby, obruby, venkovní zednictví a další stavební práce doprava zajištěná prace v okolí a Moravskoslezský kraj Způso... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
pomocný kuchař - prodej kebabu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Matějíček David, tel.: 777 645 392, e-mail: davidmatejicek@seznam.cz příprava jídel v provozovně KEBAB, komunikace v těchto jazycích Kurdsky,Ar... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
První kontakt: osobně: PO: 10.00-11.00hod Vyšehrad 2, Zásmuky e-mailem: kucinkova@perritosnacks.eu telefonicky: PO-PÁ 9.00-16.00 Co u nás budete dělat? " Vyřizování firemní korespondence a hovorů. " Komunikace s externími partnery. " Zpracování objednávek, komunikace se zákazníky. " Sklad, inventarizace. " Příjem zboží a hotových výrobků Ranní směna od 7.30 - 16.00 hod Odpolední směna od 9.30 - 18.00 ho... (více v detailu)
ROZPOČTÁŘ / ROZPOČTÁŘKA
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme min. SŠ vzdělání ve stavebním oboru, praxe výhodou ne podmínkou, dobrá orientace ve stavební dokumentaci, znalost technologických postupů při realizaci staveb výhodou, dobrá znalost práce na PC - Excel, Word, AutoCAD. Organizační schopnosti, pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost. Řidičský průkaz skupiny B. ... (více v detailu)
Neuvedeno
*Pracovnice/pracovník úklidových služeb
JOBMATCH - OZZ, OZP; Úklid kanceláří, POUZE PRO OZP (chráněný trh práce); První kontakt: - telefonicky - ihned; - na výběrovém řízení - bude upřesně... (více v detailu)
Účetní
Požadujeme minimálně 5 let praxe v oboru. Zaměstnání na HPP. Pracovní doba Po-Pá, 40 hodin týdně. Více informací na osobní schůzce. prac... (více v detailu)
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Asistent/ka managementu
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Mzdoví účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme : praxi v oboru, zodpovědnost. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel.: 602647031 nebo e-mailem: novak@triton-czech.... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný kuchař/ka
Upřesňující údaje: Kontakt se zaměstnavatelem telefonicky PO-PÁ od 9-12 hod. Jedná se o práci v asijské restauraci. Požadujeme dobrou znalost přípravy pokrmů tradičn... (více v detailu)
Administrativní posila
Před 2 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Rozšiřujeme náš tým! Baví Vás práce v administrativě a rádi se učíte novým věcem? Přidejte se k nám. Náplň práce: - příjem/výdej a expedice zboží, pokladna, administrativa, podpora prodejců Požadujeme: - maturitní vzdělání - ŘP sk. B - práci na PC (Excel, Word... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Pomocní pracovníci obchodního provozu
Znalost vietnamského jazyka výhodou. pracovní poměr od: 17.02.2025, mzda: 20... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce