Administrativní referent/ka obchodního oddělení

Před 133 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

obchodní referent
Vhodné pro OZP , kontakt telefonicky PO-PÁ 8,30-16 příp. e-mail Hledáme zaměstnance do nově vznikajícího obchodního týmu. Náplň práce je administrativa spojená s obchodem a komunikace se zákazníky. Požadujeme alespoň základní znalost práce na PC, k... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Obchodní zástupce
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Telefonický kontakt s potenciálními zákazníky Obchodní schůzky Analýzy a reporty Požadujeme: - Předchozí zkušenost na pozici obchodní zástupce - velký důraz na pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičský průkaz sk. B Nabízíme: - odpovídající platové ohodnocení - práci v čistém a moderně zařízeném prostředí - firemní notebook a mobil ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pronájem obchodního prostoru 306 m² Myslíkova, Praha - Nové
Před 3 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízíme vám k pronájmu obchodní prostory, které se nacházejí v ul. Myslíkova na Praze 1. Prostory o výměře 306 m2 se nacházejí v 1.patře a jsou rozděleny na několik místností. Prostory nabízí recepci s ostrahou 24/7, bezbariérový vstup, otevíratelná okna a klimatizaci. Příjemný je i vnitřní dvůr s možností posezení. Na podlaze jsou parkety, dlažba. Historický zrenovovaný objekt najdete na rohu Myslíkovy a Spálené ulice na rozhraní Prahy 1 a Prahy 2 s návazností na obchodní zónu Václavského náměstí a administrativní oblast Karlova náměstí. Vjezd do garáží je z ulice... (více v detailu)
Hlavní město Praha
91 800
 Kč
administrativní pracovníci (back offfice manager)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
administrativní pracovník v účetní kanceláři, velmi dobra´ znalost práce na PC, zejmena s kancela´rˇsky´m softwarem, znalost účetní problematiky, schopnost práce s technicky´m zarˇízením, znalost a... (více v detailu)
Neuvedeno
Pronájem obchodního prostoru 365 m² Myslíkova, Praha 1 - Nov
Před 3 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízíme vám k pronájmu obchodní prostory, které se nacházejí v ul. Myslíkova na Praze 1. Prostory o výměře 365 m2 se nacházejí v 1. patře s výtahem a jsou rozděleny na několik místností. Jednotka disponuje kuchyní, vlastním sociálním zázemím. Prostory nabízí recepci s ostrahou 24/7, bezbariérový vstup, otevíratelná okna a klimatizaci. Příjemný je i vnitřní dvůr s možností posezení. Na podlaze jsou koberce a parkety. Historický zrenovovaný objekt najdete na rohu Myslíkovy a Spálené ulice na rozhraní Prahy 1 a Prahy 2 s návazností na obchodní zónu Václavského náměstí a administrativní oblast Karlova náměstí. Vjezd do garáží je z ulice Č... (více v detailu)
Hlavní město Praha
109 512
 Kč
Aministrativní pracovník/ce e-shopu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: administrativní činnost v informačním systému spojená s provozem internetového obchodu, komunikace se zákazníky ( telefonicky, e-mail ) - Požadavky: výborná znalost českého jazyka a gramatiky, výborná znalost anglického jazyka mluvená, písemná, dobré vyjadřovací vlastnosti, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost - Možn... (více v detailu)
Neuvedeno
221210 - referent/ka v Oddělení kontrolním I
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u více druhů daní, především u daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, - vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami a úředních záznamů o průběhu postupu k odstranění pochybností, - předávání podkladů k vyměření daně a doměření daně příslušnému ú... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Hledáme administrativní pomoc na metrologii (vyplňování homologačních formulářů v českém i anglickém jazyce, evidence reklamací apod.). Znalost práce v programu Helios a znalosti v oboru strojírenství výhodou. Nejdříve prosím zašl... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce
Před 9 dny - AVIZO_CZ
z:11.2.2025 MULTIP Moravia - česká firma vyrábí školní a kancelářský nábytek a dodává kompletní vybavení škol Náplň práce: vyhledávání nových obchodních příležitostí realizace schůzek se stávajícími zákazníky a hledání nových zákazníků kalkulace cenové nabídky zpracování smluvních podkladů a kompletace smluv Požadujeme: dynamickou a komunikativní osobnost proaktivní přístup, vysoké pracovní nasazení zájem... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástipce - Sales representative
Před 9 dny - AVIZO_CZ
kontakt , e-mail: info@future-bridge.eu tel.: 773196965 od 10:00 do 17:00 Vyhledává nové zákazníky, udržuje vztahy s existujícími klienty, prezentuje produkty, vyjednává smlouvy a sleduje tržní trendy. Klíčové dovednosti zahrnují prodejní a vyjednávací schopnosti, komunikační dovednosti, schopnost analyzovat trh a budovat vztahy se zákazníky. VŠ vzdělání, ideálně v oblasti ekonomie, obchodu... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro Polsko
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v této zemi. Znám d... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kolesnik Jevgenij Ing., e-mail: director@eurostudy.cz, Akceptujeme úplné střední všeobecné vzdělání i v zahraničí. Rozsah úkolů a popis pracovní činnosti: - příjem, zapisování, jednoduché vedení dokumentace, - příjem a odesílání korespondence, zajišťování dis... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 17 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: ŘP sk. B výhodou, znalost práce na PC (MS Office), příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, administrativní činnost, komunikace se zákazníky, prodej služe... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní podpora Vašeho podnikání
Před 17 dny - HYPERINZERCE
Osvoboďte se od podnikatelských starostí. 💎 Svěřte je nám a soustřeďte se na to, co je pro Vás důležité! 💎 Poskytujeme komplexní podporu pro Vaše podnikání! Co pro Vás uděláme? 💎Založení firmy (s.r.o, v.o.s. apod.) 💎Založení spolku, SVJ, družstva 💎Likvidace firmy, spolku, družstva 💎Správa datové schránky 💎Virtuální sídlo (1 platba navždy) 💎Změny ve společnosti (sídlo, kapitál, jednatel, název, živnost aj.). 💎Komunikace s úřady (živnostenský, finanční, rejstříkový soud aj.) 💎Profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Pronájem obchodního prostoru 365 m² Myslíkova, Praha 1 - Nov
Před 18 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízíme vám k pronájmu obchodní prostory, které se nacházejí v ul. Myslíkova na Praze 1. Prostory o výměře 365 m2 se nacházejí v 1. patře s výtahem a jsou rozděleny na několik místností. Jednotka disponuje kuchyní, vlastním sociálním zázemím. Prostory nabízí recepci s ostrahou 24/7, bezbariérový vstup, otevíratelná okna a klimatizaci. Příjemný je i vnitřní dvůr s možností posezení. Na podlaze jsou koberce a parkety. Historický zrenovovaný objekt najdete na rohu Myslíkovy a Spálené ulice na rozhraní Prahy 1 a Prahy 2 s návazností na obchodní zónu Václavského náměstí a administrativní oblast Karlova náměstí. Vjezd do garáží je z ulice Č... (více v detailu)
Hlavní město Praha
109 512
 Kč
Obchodní zastoupění
Před 20 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Slovenská firma nabízí obchodní spolupráce českým výrobcúm pro slovenský trh. email. furdapeter@centrum.sk
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodník s nemovitostmi
Před 24 dny - AVIZO_CZ
Na realitním trhu se pohybujeme již od roku 2003 a nyní hledáme do týmu perspektivního kolegu, jehož pracovní náplní bude především: - provázet klienty celým procesem koupě, pronájmu nebo prodeje nemovitosti primárně v okrese Frýdek-Místek, - zajišťovat kompletní servis spojený s procesem prodeje/pronájmu nemovitosti (inzerce, prohlídky nemovitostí, poradenství) Co nabízíme? - zaškolení k výkonu profese na naší pobočce ve Frýdku-Místku, - finanční podporu do začátku ve výši 60.000... (více v detailu)
Neuvedeno
Profesionální administrativní a obchodní služeb
Před 26 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Nabízím služby v oblasti administrativy, zákaznické péče, back office podpory, navolávání schůzek, tvorby článků pomocí AI a vyhledávání obchodních příležitostí. Mám bohaté zkušenosti jako account manager, manažer cestovní kanceláře pro incoming, operátor zákaznických center a nákupčí IT. Pracuji výhradně z domova jako OSVČ , efektivně a spolehlivě, a zaměřuji se na dlouhodobou spolup... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
HLEDÁME BUDOUCÍ OBCHODNÍ LÍDRY! (45-90.000 Kč)
Před 71 dny - ANNONCE
Máte drive, ambice a chuť vést? Pro našeho významného klienta hledáme šikovné jednotlivce, kteří umí nacházet nové obchodní příležitosti a chtějí růst v prostředí, kde se jejich nápady neztratí. Pokud cílíte vysoko a láká vás budování týmu i dlouhodobých vztahů, pak čtěte dál! Co u ná... (více v detailu)
Neuvedeno
Pronájem obchodních prostor v centru Lysé nad Labem
Před 76 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Nabízíme vám k pronájmu obchodní prostor o velikosti 61 m² v centru města Lysá nad Labem, hned za kinem. Obchodní prostory jsou po vnitřní rekonstrukci a skládají se ze tří místností, toalety a chodby s únikovým východem. Přímo před vchodem je k dispozici veřejné a bezplatné parkování s možností příjezdu nákladním autem a velké přilehlé parkovišt... (více v detailu)
Středočeský kraj
24 000
 Kč
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 188 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
obchodní zástupce a specialista pro Asii (m/ž)
Před 303 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce : příprava registrační dokumentace, zpracování dat z polních pokusů v anglickém jazyce, komunikace s místními a mezinárodními autoritami, obchodní činnost a komunikace se zákazníky zejména v Asii, realizace obchodních... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce