Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Podobné inzeráty
obchodní referent/-ka
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
z: 15.1.2025 - Vhodné pro souběžné zaměstnanecké karty. Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Administrativní práce v kanceláři mrazíren. Náplň práce: fakturace, vedení kanceláře a dispečink. Požadavky: spolehlivost, pečlivost a samostatnost. Výhody: příspěvek na stravovávní a čtvrtletní prémie. K... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupci
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Popis pozice: Hledáme motivovaného a dynamického obchodního zástupce, který se připojí k našemu týmu. Co bude Vaší náplní práce: Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí Udržování a rozvoj vztahů se stávajícími klienty Prezentace našich služeb a vyjednávání podmínek Příprava obchodních nabídek a analýza trhu Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání Prokazatelné zkušenosti na pozici obchodního zástupce minimálně 10 let Vynikající komunikační a vyjednávací dovednosti Orientaci na výs... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný/á administrativní pracovník/pracovnice
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti (pobočka Pardubice) s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník. Jedná se o pomocné administrativní práce. Požadujeme chuť učit se nové věci, spolehlivost, samostatnost. Vyhrazeno pro OZP. Pracovní doba: 8:00 - 12:00 hod. dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu. Jedná s... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně (pouze pro OZP)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
POUZE pro OZP NÁPLŇ: přijmeme obchodního zástupce/zástupkyni na zkrácený úvazek 15 hodin týdně, jedná se o aktivní oslovování potencionálních klientů (firem) s nabídkou našich služeb, získávání nových zákazníků (oslovování zákazníků přes telefon, e-mail, osobně), udržovávní kontaktů se zákazníkem, komunikace s klienty - práce na internetu a PC POŽADAVKY: příjemné vystupování, spolehlivost, dochvilnost, služební cesty po ČR, aktivní řidič, ochota cestovat, znalost ,or... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
BRIGÁDA – PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ
Před 3 dny
- Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta.
Hledáme kolegu/kolegyni pro běžnou firemní administrativní agendu, pro archivaci, skenování, evidenci a ukládání dokumentů, administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy, sekretářské služby a pomocné kancelářské činnosti.
Co nabízíme?
Stabilní práci s možností přechodu na hlavní úvazek, příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří, odborné zaškolení, možnost seberealizace a dalšího profesního rozvoje, fir... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Customer Care Specialist II
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Martinková Zuzana, e-mail: hr@vshosting.cz Poskytování seniorní zákaznické podpory - technických, administrativních nebo obchodních záležitostí. Pracovní zkušenosti se zákaznickou péčí. Velmi dobrá znalost angličtiny - písemná i mluvená. Dobré IT dovednosti. Schopnost efektivně a trpělivě jednat se zákazníky. Základní znalost síťového inžen... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (M+Ž)
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Požadavky: - vzdělání splňující podmínky dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách, na pozici sociálního pracovníka. Na pozici pracovníka v soc.službách min. středoškolské vzdělání. - výpis z RT - abstinence od návykových látek, - psychická stabilita, odolnost vůči stresu, - komunikační dovednosti; umění jednat v krizových situacích; rozhodnost; schopnost týmové i samostatné práce, empatie, spolehlivost, zodpovědnost, kreativita. Zodpovědnost za svěřenou práci. - schopnost pracovat bez předsudků s lidmi ohroženými sociálním vyloučením. Výhodou je: - praxe v oboru sociální práce, výcvik v krizové intervenci, v motivačních rozhovorech, znalost sociální sítě, znalost z oboru adiktologie Náplň práce: kontaktní práce a pora... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro Polsko
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v této zemi. Znám d... (více v detailu)
Neuvedeno
Pronájem obchodních prostor (208,6 m2), ul. Siemensova, Prah
Před 11 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízíme pronájem samostatné obchodní jednotky (lze také showroom nebo kancelář) o podlahové ploše 208,6 m2, umístěné v přízemí v objektu City West, ul. Siemensova, Praha 5 - Stodůlky. Obchodní prostory se nacházejí v přízemí administrativní budovy.
Budova se nachází v lokalitě Prahy 5 Stodůlkách. Svou polohou u stanice ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
55 436
Kč
mzdová účetní (m/ž)
Před 16 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou a minimálně 5 let praxe v oblasti mzdového účetnictví. Zejména zpracování podkladů pro mzdy, zpracování mezd, odvody, platby (styk s bankou, spořitelnou), styk s FÚ, OSSZ, ÚP a zdravotní pojišťovny, statistiky EÚ, výkazy, roční a čtvrtletní hlášení ČSÚ a administrativní práce spojené se mzdo... (více v detailu)
Neuvedeno
HLEDÁME BUDOUCÍ OBCHODNÍ LÍDRY! (45-90.000 Kč)
Před 36 dny
- ANNONCE
Máte drive, ambice a chuť vést? Pro našeho významného klienta hledáme šikovné jednotlivce, kteří umí nacházet nové obchodní příležitosti a chtějí růst v prostředí, kde se jejich nápady neztratí. Pokud cílíte vysoko a láká vás budování týmu i dlouhodobých vztahů, pak čtěte dál! Co u ná... (více v detailu)
Neuvedeno
Pronájem obchodních prostor v centru Lysé nad Labem
Před 41 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Nabízíme vám k pronájmu obchodní prostor o velikosti 61 m² v centru města Lysá nad Labem, hned za kinem. Obchodní prostory jsou po vnitřní rekonstrukci a skládají se ze tří místností, toalety a chodby s únikovým východem. Přímo před vchodem je k dispozici veřejné a bezplatné parkování s možností příjezdu nákladním autem a velké přilehlé parkovišt... (více v detailu)
Středočeský kraj
24 000
Kč
Obchodní zástupce pro Polsko
Před 51 dny
- AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v t... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka oddělení hygieny práce 2
Před 51 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Hradební 516/16, 350 02 Cheb. Služební poměr na dobu neurčitou. Požadujeme: odborné zaměření vzdělání (stavební, zdravotnické, chemické nebo přírodovědné), řidičský průkaz ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Manažer/manažerka obchodního oddělení
Před 51 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
INSIZE Czech je pobočka světového výrobce měřicích přístrojů značky INSIZE. V INSIZE Czech zabezpečujeme předprodejní a poprodejní zákaznický servis pro koncové zákazníky i distributorskou síť v rámci Evropy. Prodáváme měřicí přístroje, máme vlastní interaktivní Showroom a sklad pro střední Evropu přímo v ČR. Protože chceme naše zastoupení rozšířit i do dalších zemí EU, tak nyní k sobě hledáme: manažera obchodního oddělení (m/ž) . Jaké budou Vaše úkoly? Vedení a motivace týmu,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - KALKULANT (M/Ž)
Před 51 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: " kalkulace výkresů a dokumentace za účelem určení ceny a zajištění časové náročnosti výroby " kalkulace dle norem pro výrobu " práce v SAP, Microsoft Office Obecné požadavky: " minimální znalost strojírenských technologií " SOU/SOŠ - technického směru " umět číst výkresovou dokumentaci " práce je vhodná pro absolventa " ovládání PC (MS OFFICE), znal... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - KALKULANT (M/Ž)
Před 51 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: " kalkulace výkresů a dokumentace za účelem určení ceny a zajištění časové náročnosti výroby " kalkulace dle norem pro výrobu " práce v SAP, Microsoft Office Obecné požadavky: " minimální znalost strojírenských technologií " SOU/SOŠ - technického směru " umět číst výkresovou dokumentaci " práce je vhodná pro absolventa " ovládání PC (MS OFFICE), znal... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž)
Před 51 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž) Vhodné i pro OZZ Požadujeme: základní znalost práce s PC, ŘP sk. B - výhodou HLÁSIT SE: PO-PÁ d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž)
Před 51 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž) Vhodné i pro OZZ Požadujeme: základní znalost práce s PC, ŘP sk. B - výhodou HLÁSIT SE: PO-PÁ d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro polský trh
Před 51 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Práce na ŽL, ŘP sk. B.,polský rodilý mluvčí, angličtina na komunikativní úrovni C1, jedná se o práci vykonávanou na home office - výkon práce Polsko, výborné koordinanční a komunikační schopnosti, praxe v oblasti prodeje - zaměření technického směru výhodou, znalost programu MS Excel, MS Word, Outloo... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce