Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Podobné inzeráty

Administrativní pracovnice
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Hledám práci může být i na zkrácený úvazek. Mám praxi jako recepční a také na podatelně velké společnosti. Dále jako asistentka vedoucího. Mám dlouhodobou praxi v administrativě a středoškolské vzdělání. Znalost práce ... (více v detailu)
Neuvedeno

Pomocný/á administrativní pracovník/pracovnice
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti (pobočka Pardubice) s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník. Jedná se o pomocné administrativní práce. Požadujeme chuť učit se nové věci, spolehlivost, samostatnost. Vyhrazeno pro OZP. Pracovní doba: 8:00 - 12:00 hod. dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu. Jedná s... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/ REFERENTKA ODDĚLENÍ OBCHODU
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
7.5.2025 - pravidelný kontakt se stávajícími dodavateli, zodpovědnost za skladbu sortimentu zboží odpovídající současnému trhu, zabezpečení nákupu a prodeje daného sortimentu zboží, zpracování kupních smluv, zodpovědnost za plnění uzavřených závazků, administrativní činnost spojená se zakládáním, zpraco... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovnice
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Hledám práci může být i na zkrácený úvazek. Mám praxi jako recepční a také na podatelně velké společnosti. Dále jako asistentka vedoucího. Mám dlouhodobou praxi v administrativě a středoškolské vzdělání. Znalost práce ... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Co bude vaší náplní práce: - sjednávání smutečních obřadů s pozůstalými a pomoc při výběru podoby posledního rozloučení - administrativa spojená s pohřební službou - vyřizování potřebných dokumentů a formalit spojených se smutečním rozloučením - komunikace s rodinami a příprava obřadů podle jejich přání - péče o prostory kanceláře Co požadujeme: - středoškolské vzdělání - administrativní pečlivost - znalost MS Office, další programy Vás rádi zaučíme - milé, vstřícné a profesionální vystupování, empatii - peč... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ASISTENT/KA
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Jste komunikativní a zajímají Vás finance? Zkušenosti v oboru nejsou podmínkou, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: - akvizice nových klientů - servis a péče o stávající klienty - příprava podkladů pro jednání s klienty - komunikace s obchodními partnery a úřady (banky, pojišťovny, stavební úřady,…) - zajišťování realitních obchodů (náběr, inzerce, prohlídky, realizace,…) - komunikace se zájemci o koupi nemovitosti - vytváření finančních plánů - vyřizování agendy ředitele Požadujeme: - ukončené SŠ vzdělání s maturitou - čistý trestní rejstřík - efektivní komunikace včetně telefonování - zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, tah na branku - týmového a obchodního ducha - chuť vzdělávat se a pracovat na sobě - řidičský průkaz sk. B ... (více v detailu)
Neuvedeno

zapisovatel/zapisovatelka
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
jednoduché administrativní práce související s činností soudu, zápis v jednancích síních,nutná znalost psaní na počítači hmatovou metodou a dobrá znalost českého pravopisu Zaměstnanecké výhody: 25 dnů do... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
7.5.2025 - příjem objednávek, komunikace se zákazníky, Min. SŠ, vhodné i pro absolventy, práce v programu POHODA výhodou, ŘP sk. B, znalost AJ - aktivní, znalost práce na PC - WORD, EXCEL.... (více v detailu)
Neuvedeno

referent/ka majetku
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Městys Jedovnice hledá zaměstnance/zaměstnankyni na pracovní pozici referent/ka majetku. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky a dosáhla: - věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk Požadované kvalifikační předpoklady: - střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru - nebo vyšší odborné vzdělání právní směru Další předpoklady: - právní povědomí v oblasti smluv - praxe v ekonomické činnosti - orientace v činnostech obce výhodou - znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení vozidla - komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi - spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, ochota - časová flexibilita Hlavní náplň pracovní pozice: - zveřejňování záměrů městyse pronajmout nebo prodat nemovitý majetek - připravování nájemních smluv, ostatních smluv souvisejících s majetkem městyse, jejich změn a dodatků - vedení účetní evidence nehmotného a hmotného majetku městyse - ... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí Oddělení komunálních služeb
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme komunikační schopnosti, samostatnost, znalost práce na PC, spolehlivost a zodpovědnost. Životopis prosíme zaslat na e-ma... (více v detailu)
Neuvedeno

*Prodejce zájezdů - administrativní pracovník (m/ž)
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní úvazek: zkrácený i plný, 20-40 h/t; Na dobu určitou; Jedná se o práci na počítači a i formou přímého odbavování klientů v kanceláři, sepisování smluv a pojištění, pozitivní práce v centru Žďáru nad Sázavou, potřebné komunikační znalosti, práce ... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/asistentka prodeje m/ž
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme manuální zručnost, spolehlivost, časovou flexibilitu, komunikativnost a pracovitost. Dobrá znalost práce na PC - znalost pokladních programů výhodou. Jedná se o prodej občerstvení, práce s objednávkovými počítačovými systémi, pokladnou, d... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka stavebního odboru
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 346, e-mail: sarka.matejckova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: Zajištění výkonu obecního stavebního úřadu na úseku stavebního řádu Požadavky: 1/ Kvalifikační požadavky a praxe dle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce a ... (více v detailu)
Neuvedeno

Pronájem obchodních prostor (208,6 m2), ul. Siemensova, Prah
Před 4 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízíme pronájem samostatné obchodní jednotky (lze také showroom nebo kancelář) o podlahové ploše 208,6 m2, umístěné v přízemí v objektu City West, ul. Siemensova, Praha 5 - Stodůlky. Obchodní prostory se nacházejí v přízemí administrativní budovy.
Budova se nachází v lokalitě Prahy 5 Stodůlkách. Svou polohou u s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
16
Kč

Referent/ka odboru SVZ - pracovník/ pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí / kolizní opatr
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 469, e-mail: eva.horakova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: výkon sociálně právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. v platném znění nebo kolizního opatrovnictví dle absolvovaného vzdělání. Požadavky: 1/ Odborné vzdělání: V případě výkonu SPOD je nutné vzdělání dle §10 zák. 108/2006 Sb. - VOŠ/VŠ zaměřené na sociální práci. V případě výkonu kolizního opatrovnictví je nutné VŠ vzdělání min. úroveň Bc. 2/ Odborná praxe: praxe v oboru vítána 3/ Datum nástupu: 1.6.2025 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou 4/ Další požadavky: znalost práce na PC, zkušenosti z oblasti sociálně právní ochrany dětí výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, schopnost flexibilně řešit problémy atd. 5/ Termín podání přihlášky: do 10.5.2025 poštou na adresu Městský úřad Neratovice, Kojetická 1028, PSČ 277 11, nebo na podat... (více v detailu)
Neuvedeno

Kalkulant M/Ž
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: o evidence a aktualizace obchodních případů a nabídek o kontrola obdržené projektové dokumentace o kontrola výkazů výměr, kontrola výpočtů výhodou o poptávky subdodavatelů, jejich vyhodnocení o zpracování cenových kalkulací v souladu s požadavky zákazníků o ostatní administrativní činnost a úzká spolupráce s vedoucím kalkulací Požadujeme: o SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru technického zařízení budov o časovou flexibilitu o znalost anglického nebo německého jazyka výhodou o řidičsk... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru správního
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Výkon agend na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, administrativní práce na Oddělení přestupků, výkon činností na Czech POINTu, výpomoc na úseku voleb. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - vysoká rychlost psaní na PC, schopnost provádět základní operace v textovém procesoru, protokolace Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, -... (více v detailu)
Neuvedeno

obchodně administrativní pracovník/pracovnice
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: péče o stávající a nové klienty. Práce v oblasti pojišťovnictví, penzijního a stavebního spoření, hypotečních úvěrů, investic. Fixní mzda + provize za sjednané smlouvy. Pružná pracovní doba. Komplexní systém zaškolení, přátelské prostředí na kanceláři, řada firemních benefitů. Podmínka: být komunikativní s obchodním duchem, umět pracovat s lidmi, ochota se učit novým věcem. Požadavk... (více v detailu)
Neuvedeno

Zámečníci
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Čopák Jiří, e-mail: jiri.copak@pcr.cz Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce PO-PÁ pevná pracovní doba 7:00 - 15:30 hodin, SO+NE a svátky volné termín pro zaslání životopisu: do 31. 05. 2025 možnost nástupu: dle dohody součástí přijímacího řízení je osobní pohovor. V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na e-mailovou adresu jiri.copak@pcr.cz s předmětem "zámečník" nebo doručte poštou na adresu Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje, oddělení provozu a údržby majetku, Jiří ČOPÁK, Dobrovského 1935, 356 04 Dolní Rychnov nejpozději do 31. 05. 2025 Náplň práce o opravy a údržba vnitřního a vnějšího zařízení v objektech krajského ředitelství o opravy zámků a zavíracích zařízení různých typů, o drobné opravy vodoinstalačního zařízení. o údržba venkovních prostor včetně sekání a údržby vegetace o obsluha a kontrola určených tlakových nádob ... (více v detailu)
Neuvedeno

konstruktér
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
práce v programu SOLIDWORKS, tvorba 3D modelů, vytváření sestav, výkresů a výrobní dokumentace, spolupráce při návrhu projektového řešení na základě požadavků zákazníka, podíl na koordinaci součinnosti ostatních oddělení společnosti při realizaci zakázek, chuť učit se stále něčemu novému, vzdělání tech. směru, znalost programu SOLIDWORKS (případně INVENTOR), výhodou praxe na pozici konstruktéra, schopnost řešit zadané ú... (více v detailu)
Neuvedeno

Obsluha středotlakého kotle (topič) m/ž
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Obsluha (topič) středotlakého parního kotle. Nástup dle dohody Pracoviště: provoz Pertoltická ulice 142, Mimoň VI. Požadujeme: - minimálně střední odborné vzdělání – vyučení - znalost technických zařízení, parních, plynových kotlů, tlakových nádob - zodpovědnost a samostatnost - výhodou topičský průkaz na obsluhu parních kotlů 3 a 4.třídy Nabízíme: - mzdu 135 - 140 Kč/ hodinu hrubého měsíčně + odměny, po osvědčení možnost navýšení mzdy - 5 týdnů dovolené - stravenkový paušál peněžitou formou do mzdy ( dle odpracovaných dnů cca 1650 Kč/měsíc) - pracovní poměr na plný (př... (více v detailu)
Neuvedeno

kalkulant - technolog
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
spolupráce při návrhu projektového řešení na základě požadavků zákazníka, tvorba interních kalkulací, poptávání výroby u specializovaných subdodavatelů + zajištění a vyhodnocení nabídek, podíl na koordinaci součinnosti ostatních oddělení společnosti při realizaci zakázek, chuť učit se stále něčemu novému, vzdělání tech. směru, praxe na obdobné pozici kalkulanta, schopnost řešit zadané úkoly samostatně i... (více v detailu)
Neuvedeno

Hledáme sekretářku na plný úvazek
Před 2 dny
- Jihomoravský kraj - BAZOS
Kdo jsme?
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta.
Pracovní náplň:
pracovní činnosti v rámci provozu sekretariátu a provádění běžné administrativní agendy, evidence, archivace a ukládání dokumentů a účetních dokladů, administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy, sekretářské služby a pomocné kancelářské práce.
Co nabízíme?
stabilní práci na plný úvazek (HPP), měsíční plat od 26.000, - Kč, nástup možný ihned, příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří, odborné zaškolení a následná školení a kurzy, možnost seberealizace a dalš... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce