Administrativní referent/ka obchodního oddělení

Před 184 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Obchodní zástupce
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: o Minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici; o Orientace v oblasti stavebnictví, ideálně dopravního stavitelství - výhodou; o Výborné komunikační a prezentační dovednosti; o Samostatnost, zodpovědnost a obchodní myšlení; o Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič); o Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). Pracovní náplň: o Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů; o Péče o stávající zákazníky a budování dlouhodobých vztahů; o Prezentace služeb a nabídek společnosti; o Zpracování obchodních nabídek a smluv; o Účast na obchodních jednáních a výběrových řízeních; o Sp... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka v advokátní kanceláři
Místo výkonu práce: Chrudim Zavedená advokátní kancelář v centru Chrudimi přijme administrativní pracovnici - asistentku na max. 6 hodin denně. Požadavky : středoškolské vzdělání s maturitou, PC (Word, Excel), psaní deseti výhodou, praxe v oboru výhodou. Nabízíme : zajímavá a variabilní práce, zaškolení, stravenkový benefit, 5 týdnů do... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce
Před 4 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Technik/technička zemědělského výzkumu pro oddělení agrotechniky
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem do 30.4.2025 posílat životopis, motivační dopis. Souhlas se zpracováním a uchováním osobních údajů - GDPR (ke stažení na stránkách www.vupt.cz) Zaměstnání na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: - technické zabezpečení polních pokusů: vyměření, založení, ošetření, hodnocení a sklizeň pokusů, odebírání vzorků za vegetace a po sklizni, zpracování vzorků v laboratořích - zpracování výsledků v PC - ostatní technické práce spojené s výzkumným zaměřením oddělení Požadujeme: - středoškolské vzdělání, výhodou je vzdělání zemědě... (více v detailu)
Neuvedeno
RADA – finanční specialista/ka v Oddělení nepojistných sociálních dávek Krajské pobočky Úřadu práce
Před 2 dny - AVIZO_CZ
rada – finanční specialista/ka v Oddělení nepojistných sociálních dávek Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003738. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Koordinace a usměrňování poskytování dávek státní sociální podpory, dávek pěstounské péče nebo dávek pomoci v hmotné nouzi, dávek osobám se zdravotním postižením a průkazu osobám se zdravotním postižením, příspěvku na péči a dalších nepojistných sociálních dávek včetně poradenské činnosti. Sledujete a evidujete pohyb finančních operací a stav finančních prostředků u agendy státního příspěvku na výkon pěstounské péče. Zpracováváte žádosti o státní příspěvek na výkon pěstounské péče a administrujete jeho výplatu. Zpracováváte statistické podklady pro sledování čerpání a vývoj dávek, jak pro potřeby KrP, tak GŘ ÚP ČR. Ostatním subjekt... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecná/praktická sestra m/ž
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hledáme praktickou / všeobecnou sestru na plný úvazek na oddělení chirurgie - pracovní doba 6:45 - 15:15 hod. - pracovní pozice je vhodná i pro absolventy SŠ 2025 Požadujeme - spolehlivost, odpovědnost a organizační shopnosti Náplň práce - administrativní úkony s PC a v ambulantním systému - převazy akutních a chronických ran - příprava operačních stolků - plnění dezinfekčního a sterilizačního plán... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ice
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Možno i na zkrácený úvazek. Finanční bonusy. Sdělení zaměstnavatele: Hledáme kvalifikovaného administrativního pracovníka s licencí České národní banky ( ČNB ) pro oblast finančnictví a pojišťovnictví. Hlavní náplní práce bude vyřizování a sjednávání finančních produktů v kanceláři na naší pobočce.Okrajově... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ/INVESTIČNÍ PORADCE/PORADKYNĚ
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Kontakt kancelar.furis@gmail.com Pracovní doba: 8:00-15:30 (je možné pracovní dobu upravit dle potřeby zaměstnance). Náplň práce: Jako Investiční poradce budete denně aktivně komunikovat s klienty osobně i telefonicky. Budete poskytovat investiční služby s maximálně profesionálním přístupem založený na důvěře a velké odbornosti. Nabízet portfolio služeb zaměstnavatele a uzavírat smlouvy s klienty. Samozřejmostí je následná péče o klienta. Požadujeme: velice aktivní přístup pracovat... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 15 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 15 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 25 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro Polsko
Před 26 dny - AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v této zemi. Znám d... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí velkoobchodu
Před 32 dny - AVIZO_CZ
Hledáme vhodného pracovníka do oddělení domácích potřeb, jehož pracovní náplní bude komunikace s obchodními partnery (telefon, e-mail, osobní jednání), práce na PC (v interním systému firmy, excel) a obvyklá administrativa spojená s výkonem pozice. Práce bude vykonávána v kanceláři i v terénu. Pracovní doba: po - pá (7 - 15,30 hod.) Požadujeme: - min. SŠ vzdělání - dobrou znalost práce na PC (především MS Office - excel) - dobré komunikační znalosti - ŘP sk.... (více v detailu)
Neuvedeno
💎 Likvidace společnosti💎
Před 32 dny - HYPERINZERCE
💎 Likvidace společnosti💎 Nabízíme komplexní službu likvidace společnosti od A až do Z. Máte v plánu ukončit podnikání a bojíte se složitého procesu likvidace společnosti? Nemějte obavy. S odbornou asistencí to půjde hladce a bez komplikací. Co znamená likvidace? Likvidace společnosti = její vymazání z obchodního rejstříku. Jedná se o právní postup vedoucí k ukončení podnikání, vypořádání majetku a vyrovnání dluhů věřitelům. Úspěšná likvidace společnosti vede k jejímu vymazání z obchodního rejstříku. Proč likvidovat společnost? Likvidace společnosti neznamená neúspěch v podnikání. Stačí životní změna, kdy se chcete vydat jiným směrem, posunout někam dál a s původní společností již nechcete být spojováni nebo pro ni nemáte další využití. Co t... (více v detailu)
Neuvedeno
💎 Likvidace společnosti💎
Před 32 dny - HYPERINZERCE
Nabízíme komplexní službu likvidace společnosti od A až do Z. Máte v plánu ukončit podnikání a bojíte se složitého procesu likvidace společnosti? Nemějte obavy. S odbornou asistencí to půjde hladce a bez komplikací. Co znamená likvidace? Likvidace společnosti = její vymazání z obchodního rejstříku. Jedná se o právní postup vedoucí k ukončení podnikání, vypořádání majetku a vyrovnání dluhů věřitelům. Úspěšná likvidace společnosti vede k jejímu vymazání z obchodního rejstříku. Proč likvidovat společnost? Likvidace společnosti neznamená neúspěch v podnikání. Stačí životní změna, kdy se chcete vydat jiným směrem, posunout někam dál a s původní společností již nechcete být spojováni nebo pro ni nemáte další využití. Co teď? Nenechá... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní podpora Vašeho podnikání
Před 67 dny - HYPERINZERCE
Osvoboďte se od podnikatelských starostí. 💎 Svěřte je nám a soustřeďte se na to, co je pro Vás důležité! 💎 Poskytujeme komplexní podporu pro Vaše podnikání! Co pro Vás uděláme? 💎Založení firmy (s.r.o, v.o.s. apod.) 💎Založení spolku, SVJ, družstva 💎Likvidace firmy, spolku, družstva 💎Správa datové schránky 💎Virtuální sídlo (1 platba navždy) 💎Změny ve společnosti (sídlo, kapitál, jednatel, název, živnost aj.). 💎Komunikace s úřady (živnostenský, finanční, rejstříkový soud aj.) 💎Profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zastoupění
Před 70 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Slovenská firma nabízí obchodní spolupráce českým výrobcúm pro slovenský trh. email. furdapeter@centrum.sk
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodník s nemovitostmi
Před 75 dny - AVIZO_CZ
Na realitním trhu se pohybujeme již od roku 2003 a nyní hledáme do týmu perspektivního kolegu, jehož pracovní náplní bude především: - provázet klienty celým procesem koupě, pronájmu nebo prodeje nemovitosti primárně v okrese Frýdek-Místek, - zajišťovat kompletní servis spojený s procesem prodeje/pronájmu nemovitosti (inzerce, prohlídky nemovitostí, poradenství) Co nabízíme? - zaškolení k výkonu profese na naší pobočce ve Frýdku-Místku, - finanční podporu do začátku ve výši 60.000... (více v detailu)
Neuvedeno
Profesionální administrativní a obchodní služeb
Před 77 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Nabízím služby v oblasti administrativy, zákaznické péče, back office podpory, navolávání schůzek, tvorby článků pomocí AI a vyhledávání obchodních příležitostí. Mám bohaté zkušenosti jako account manager, manažer cestovní kanceláře pro incoming, operátor zákaznických center a nákupčí IT. Pracuji výhradně z domova jako OSVČ , efektivně a spolehlivě, a zaměřuji se na dlouhodobou spolup... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce