Mzdová /ý účetní, evidence půdy

PlaceholderNo Image
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadujeme: SŠ vzdělání, práce na PC (program ZEIS mzdy, Clever Assets - půda), zodpovědný a aktivní přístup, časová flexibilita, organizační a komunukační schopnosti. Náplň práce: Vedení mzdové evidence v souladu s platnou legislativou, komunikace s úřady (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, úřad práce, finanční správa... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Mzdová /ý účetní, evidence půdy
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadujeme: SŠ vzdělání, práce na PC (program ZEIS mzdy, Clever Assets - půda), zodpovědný a aktivní přístup, časová flexibilita, organizační a komunukační schopnosti. Náplň práce: Vedení mzdové evidence v souladu s platnou legislativou, komunikace s úřady (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, úřad práce, finanční správa... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Komplexní Vedení účetnictví a daňové evidence
Komplexní Vedení účetnictví a daňové evidence
Před 6 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím KOMPLEXNÍ zpracování účetnictví pro OSVČ i firmy. DPH, Mzdy (vč.Personální agendy), Silniční daně, zpracování přiznání pro podání DPFO i DPPO. Zastupování n... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedení účetnictví, daňové evidence
Vedení účetnictví, daňové evidence
Před 7 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví nebo daňové evidence živnostníkům, menším a středním firmám z okolí Uherského Hradišt... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Mzdoví účetní
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Výhodou je praxe v kumulované funkci mzdové účetní a personalisty v soukromé firmě a znalost účetního programu Helios. Kompletní zpracování mezd v účetním programu, včetně přípravy podkladů. Samostatné zpracování ročního zúčtování daně a ELDP. Příprava hlášení na OSSZ a zdravotní pojišťovny, přihlašování a odhlašování zaměstnanců. Komunikace s úřady. Zpracování exekucí a nemocenských dávek. Zpracování statistických výkazů a podkladů pro ekonoma firmy. Příprava pracovně-právní dokumentace... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní a mzdové služby - celá ČR
Účetní a mzdové služby - celá ČR
Před 16 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím externí služby v oblasti účetnictví, daňové evidence a mezd. Zaměřte se na růst svého podnikání, papírování nechte na mně. Fyzickým a právnickým osobám po celé ČR nabízím komplexní služby: - vedení účetnictví - vedení daňové evidence - průběžné měsíční uzávěrky - evidenci závazků a pohledávek - zpracování roční uzávěrky - daňová přiznání k dani z příjmu - kompletní vedení mzdové agendy - přihlašování / odhlašování zaměstnanců u příslušných orgánů - roční zúčtování daně z příjmu, evidenční listy, mzdové lis... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetní, metodik/metodička oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 17 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vyhotovení platebních poukazů za oblast transferů prostředků na podporu vzdělávání, výchovy a další rozvoj pro příspěvkové organizace v oblasti školství, uskutečňování bankovních operací, koordinace účtování o stavu a pohybu pohledávek a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech, zpracovávání podkladů pro vyúčtování finančních prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu a z rozpočtu Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, účetnictví, finanční kontrola, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -dalš... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetní, metodik/metodička oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 17 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vyhotovení platebních poukazů za oblast transferů prostředků na podporu vzdělávání, výchovy a další rozvoj pro příspěvkové organizace v oblasti školství, uskutečňování bankovních operací, koordinace účtování o stavu a pohybu pohledávek a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech, zpracovávání podkladů pro vyúčtování finančních prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu a z rozpočtu Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, účetnictví, finanční kontrola, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -dalš... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Finanční referent/ka, účetní
Před 17 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Finanční referent/ka, účetní
Před 17 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY NA ÚSEKU ZDRAVOTNICTVÍ
Před 17 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní poměr na dobu určitou. Obor školního vzdělání: Není stanoveno Pracovní náplň: - Dotační programy JčK v oblasti zdravotnictví (stanovování metodiky pro poskytování finančních podpor vč. přípravy a vlastní administrace dotačních programů). - Projekty EU v oblasti zdravotnictví (příprava projektu, management projektu po dobu jeho realizace vč. vedení dokumentace projektu). - Koncepční činnost v oblasti zdravotnictví (podíl na zpracování strategických a koncepčních dokumentů JčK v oblasti zdravotnictví, organizace a kontrola naplňování těchto dokumentů). - Krizové řízení v oblasti zdravotnictví (agenda traumatologických plánů apod.). - Přeshraniční spolupráce v oblasti zdravotnictví. - Agenda likvidace nepoužitých léčiv (podklady pro financování) - Agenda zdravotnické dokumentace. Znalosti oboru: Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), v platném znění; zá... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY NA ÚSEKU ZDRAVOTNICTVÍ
Před 17 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní poměr na dobu určitou. Obor školního vzdělání: Není stanoveno Pracovní náplň: - Dotační programy JčK v oblasti zdravotnictví (stanovování metodiky pro poskytování finančních podpor vč. přípravy a vlastní administrace dotačních programů). - Projekty EU v oblasti zdravotnictví (příprava projektu, management projektu po dobu jeho realizace vč. vedení dokumentace projektu). - Koncepční činnost v oblasti zdravotnictví (podíl na zpracování strategických a koncepčních dokumentů JčK v oblasti zdravotnictví, organizace a kontrola naplňování těchto dokumentů). - Krizové řízení v oblasti zdravotnictví (agenda traumatologických plánů apod.). - Přeshraniční spolupráce v oblasti zdravotnictví. - Agenda likvidace nepoužitých léčiv (podklady pro financování) - Agenda zdravotnické dokumentace. Znalosti oboru: Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), v platném znění; zá... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru služeb
Před 17 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Referent/referentka dopravy - Vykonávaná agenda: zabezpečení investorské činnosti při provádění dopravních staveb města, koordinace jejich výstavby, podíl na zpracování koncepčních řešení dopravního systému místních a účelových komunikací ve městě, jejich údržby, rekonstrukce apod., příprava podkladů a dokumentací ke sledování stavu a rozvoje dopravní infrastruktury města, zabezpečení metodického vedení a koordinačních činností v oblasti dopravy v rámci městského úřadu i ve spolupráci s organizacemi města - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu se zaměřením na oblast dopravy nebo stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, ze... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru služeb
Před 17 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Referent/referentka dopravy - Vykonávaná agenda: zabezpečení investorské činnosti při provádění dopravních staveb města, koordinace jejich výstavby, podíl na zpracování koncepčních řešení dopravního systému místních a účelových komunikací ve městě, jejich údržby, rekonstrukce apod., příprava podkladů a dokumentací ke sledování stavu a rozvoje dopravní infrastruktury města, zabezpečení metodického vedení a koordinačních činností v oblasti dopravy v rámci městského úřadu i ve spolupráci s organizacemi města - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu se zaměřením na oblast dopravy nebo stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, ze... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník/ce projektu pro ubytování osob z Ukrajiny
Před 20 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Co byste měl/a o projektu vědět? Cílem projektu je převedení osob z Ukrajiny z hromadného ubytování do soukromých bytů. Co by obnášela Vaše práce? - komunikace s ukrajinskými občany (v českém jazyce nebo ve spolupráci s tlumočníkem) - přijímání a zpracování žádostí o ubytování - finanční rozpočty domácností a stanovení finančních možností při hledání nového bydlení - pomoc s přechodem do soukromého ubytování – komunikace s realitními makléři - kontroly a úpravy nájemních smluv dle požadavků projektu - komunikace s dalšími organizacemi, návštěvy hromadných ubytovacích zařízení - administrativní činnost související s projektem (např. evidence podpořených osob, zajištění a kontrola povinných podkladů) Co od Vás očekáváme? - střední vzdělání zak... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník/ce projektu pro ubytování osob z Ukrajiny
Před 20 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Co byste měl/a o projektu vědět? Cílem projektu je převedení osob z Ukrajiny z hromadného ubytování do soukromých bytů. Co by obnášela Vaše práce? - komunikace s ukrajinskými občany (v českém jazyce nebo ve spolupráci s tlumočníkem) - přijímání a zpracování žádostí o ubytování - finanční rozpočty domácností a stanovení finančních možností při hledání nového bydlení - pomoc s přechodem do soukromého ubytování – komunikace s realitními makléři - kontroly a úpravy nájemních smluv dle požadavků projektu - komunikace s dalšími organizacemi, návštěvy hromadných ubytovacích zařízení - administrativní činnost související s projektem (např. evidence podpořených osob, zajištění a kontrola povinných podkladů) Co od Vás očekáváme? - střední vzdělání zak... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT/KA
Před 22 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Další složky platu: -zvláštní příplatek ve výši 2 200,- Kč Upřesnění pracovního poměru: - pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Vzdělání: SŠ ekonomického, technického nebo humanitního zaměření, praxe výhodou Požadované dovednosti a schopnosti: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita - schopnost organizovat a řídit jednání Další požadavky: - vyjádření souhlasu s poskytnutím osobních údajů - bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů - řidičské oprávnění skupiny B Popis pracovní činnosti: - zajišťování informačních a organizačních prací - zajišťování spisové s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT/KA
Před 22 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Další složky platu: -zvláštní příplatek ve výši 2 200,- Kč Upřesnění pracovního poměru: - pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Vzdělání: SŠ ekonomického, technického nebo humanitního zaměření, praxe výhodou Požadované dovednosti a schopnosti: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita - schopnost organizovat a řídit jednání Další požadavky: - vyjádření souhlasu s poskytnutím osobních údajů - bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů - řidičské oprávnění skupiny B Popis pracovní činnosti: - zajišťování informačních a organizačních prací - zajišťování spisové s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Provozáři
Před 23 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pavlína Pšenáková, tel.: 778 492 923, e-mail: psenakova.pavlina@npu.cz Národní památkový ústav, územní památková správa v Ústí nad Labem, hledá kandidáta/tku na pozici: Provozář/ka - pracoviště Praha 3 Pracovní náplň: o provádí drobné provozní a údržbové práce související s chodem pracoviště o v oblasti autoprovozu provádí pravidelnou a sezonní údržbu vozového parku (max. 10 vozidel - kontrola tech. stavu vozidel, sezonní výměna pneu, zajišťuje servisní prohlídky, STK a měření emisí, zajišťuje servisní opravy vozidel, dohled nad stavem interiéru vozidel aj.) o vede dokumentaci o motorových vozidlech, následně zapracovává data do tabulkových přehledů evidence spotřeby pohonných hmot vozidel a strojů všech pracovišť ÚPS ÚL a památkových objektů na základě obdržených podkladů o spravuje agendu pojištění vozidel (spolupráce při řešení pojistných událostí) o jako řidič zajišťuje občasné jízdy služebním vozem dle potřeb pracoviště o dohled nad dodržováním vnitřních pravidel a aktuálníc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Provozáři
Před 23 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pavlína Pšenáková, tel.: 778 492 923, e-mail: psenakova.pavlina@npu.cz Národní památkový ústav, územní památková správa v Ústí nad Labem, hledá kandidáta/tku na pozici: Provozář/ka - pracoviště Praha 3 Pracovní náplň: o provádí drobné provozní a údržbové práce související s chodem pracoviště o v oblasti autoprovozu provádí pravidelnou a sezonní údržbu vozového parku (max. 10 vozidel - kontrola tech. stavu vozidel, sezonní výměna pneu, zajišťuje servisní prohlídky, STK a měření emisí, zajišťuje servisní opravy vozidel, dohled nad stavem interiéru vozidel aj.) o vede dokumentaci o motorových vozidlech, následně zapracovává data do tabulkových přehledů evidence spotřeby pohonných hmot vozidel a strojů všech pracovišť ÚPS ÚL a památkových objektů na základě obdržených podkladů o spravuje agendu pojištění vozidel (spolupráce při řešení pojistných událostí) o jako řidič zajišťuje občasné jízdy služebním vozem dle potřeb pracoviště o dohled nad dodržováním vnitřních pravidel a aktuálníc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 25 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, kter... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 25 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, kter... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Mzdový účetní (M/Ž)
Před 32 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
První kontakt: telefonicky. Pracovní náplň o Komplexní vedení mzdové a personální agendy pro zhruba 200 zaměstnanců o Pracovní smlouvy, správa docházkového systému o Mzdy, odvody za zaměstnance, srážky ( exekuce a insolvence ze mzdy…) o Měsíční reporty, příprava podkladů pro audit o Komunikace s úřady ( ČSSZ, ZP, FÚ) o Roční zúčtovaní daní, ELDP, vyúčtování daně ze závislé činnosti a daně srážkové Požadujeme o Minimálně SŠ vzdělání s maturitou o Praxi na pozici samostatné mzdové účetní minimálně 3 roky o Znalost zákoníku práce, mzdových a daňových předpisů o Znalost práce s MS Office Znalost mzdového a personálního ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Mzdový účetní (M/Ž)
Před 32 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
První kontakt: telefonicky. Pracovní náplň o Komplexní vedení mzdové a personální agendy pro zhruba 200 zaměstnanců o Pracovní smlouvy, správa docházkového systému o Mzdy, odvody za zaměstnance, srážky ( exekuce a insolvence ze mzdy…) o Měsíční reporty, příprava podkladů pro audit o Komunikace s úřady ( ČSSZ, ZP, FÚ) o Roční zúčtovaní daní, ELDP, vyúčtování daně ze závislé činnosti a daně srážkové Požadujeme o Minimálně SŠ vzdělání s maturitou o Praxi na pozici samostatné mzdové účetní minimálně 3 roky o Znalost zákoníku práce, mzdových a daňových předpisů o Znalost práce s MS Office Znalost mzdového a personálního ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce