mzdová účetní

Před 273 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
- min. SŠ vzdělání, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, znalost mzdové problematiky a související legislativy a účetnictví výhodou, znalost práce na PC -prac. doba 7:00-15:30 - kompletní zpracování mezd, veden... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Přidáno včera - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
MZDOVÁ ÚČETNÍ - home office
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Ekonomka/ mzdová účetní, SŠ vzdělání ekonom. směru, komplexní zpracování mezd včetně personalistky, přijme praco... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledáme účetní
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - BAZOS
Do firmy zabývající se dopravou hledáme účetní. Náplň práce: vedení kompletní účetní a mzdové agendy. Zpracování daňových přiznání (DPH, silniční daň, …). Kontrola přijatých a vystavených faktur, zajištění schválení a zaúčtování. Správa závazků a pohledávek.
Agenda majetku, příprava majetkových karet, zpracování odpisů (účetní a daňové), vyřazení . Zpracování mezd, spolupráce a komunikace s příslušnými úřady (ČSSZ, ÚP, exekutorské úřady…), vystavování dokladů pro zaměstnance, zpracování výkazů, zpracování exekucí, insolvencí, nemocen... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedení účetnictví, daňové evidence, mzdové účetnictví
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - BAZOS
Spolehlivá účetní nabízí zpracování účetnictví a vedení daňové evidence, včetně zpracování mezd, DPFO, DPP... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ na HPP nebo IČ,DPP
Přidáno včera - Hlavní město Praha - BAZOS
Do malé účetní kanceláře hledáme samostatnou účetní. Místo výkonu práce : Praha 4 Minimální praxe: v délce 4 let v oboru účetnictví a daně, - znalost účetního systému Pohoda výhodou, – zkušenost se samostatným vedením účetnictví, – znalost zákona o dani z přidané hodnoty a dani z příjmu - znalost mzdového účetnictví výhodou - praxe v oboru, ideálně v účetní společnosti (zkušenost s účtováním více účetních jednotek najedn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
60 000
 Kč
Finanční účetní, mzdová účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci jako finanční účetní, příp. hlavní účetní v podnikatelské sféře. Mám 25 let praxe ve vedení kompletního finančního a mzdového účetnictví ... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 3 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) Spolupráce na zpracování účetních závěrek Příprava a tvorba přiznání k DPH Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti Spolu... (více v detailu)
Středočeský kraj
38 000
 Kč
všeobecná účetní - fakturantka
Samostatná účetní - podvojné účetnictví, mzdy (10 zaměstnanců),pracovní smlouvy, vystavení faktur,vedení pokladny, DPH, výsledovky a rozvahy - konzultace s externí daňovou poradkyní. Pevná pracovní doba 6.00-14.30.Praxe n... (více v detailu)
Samostatná účetní (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím účetní služby – KAPLA accounting s.r.o
Před 2 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Hledáte spolehlivého partnera pro vedení účetnictví, daňové evidence nebo zpracování mezd? 📌 KAPLA accounting s.r.o. nabízí: Kompletní vedení účetnictví a daňové evidence Zpracování přiznání k DPH, kontrolních hlášení a KH Mzdové účetnictví a personalistiku Daňové poradenství Komunikaci s úřady a poradenst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Účetní (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Náplň práce: účtování běžných účetních operací,vystavování režijních faktur ,zajišťování podkladů pro DPH a KH a následné zpracování výstupů, kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, spolupráce při inventarizaci skladových zásob, pod vedením a kontrolou hlavní účetní zpracování a účtování uzávěrkových operací, kon... (více v detailu)
Neuvedeno
Fakturant/fakturantka
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NÁPLŇ PRÁCE: Vytváření faktur ve firemním systému Odesílání faktur odběratelům Zpracování dodaných faktur Vedení evidence faktur Kontrola správnosti údajů na fakturách POŽADUJEME: Základní orientace v daňových předpisech Pečlivost, odpovědnost, přesnost při zadávání dat Dobrá znalost práce na PC NABÍZÍME: možnost kariérního růstu práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - ... (více v detailu)
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Operátor/ka textilní výroby
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: e-mail: ivan.rjabokon@ecoinsul.eu - ruský nebo anglický jazyk slovem a písmem - podmínkou je znalost Airlay technologii, používané při výrobě izolačních materiálů - znalost řídicího softwaru, vyvinutého společnosti CORMATEX Srl. pro obsluhu technologických linek s Airlay technologií. - praktická zkušenost v oblasti výroby net... (více v detailu)
Neuvedeno
Technolog/technoložka SENIOR
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VÝZVY, KTERÉ VÁS ČEKAJÍ: - Tvorba technologických postupů a normování výrobních časů - Tvorba cenových kalkulací - Příprava a aktualizace výkresové dokumentace - Optimalizace a zefektivňování technologie výroby svěřených produktů - Úzká spolupráce s výrobou na řešení technologických problémů - Podílení se na projektech s cílem snižování výrobních nákladů, zvyšování produktivity a efektivity výroby PRO DOSAŽENÍ POŽADOVANÝCH VÝSLEDKŮ SE VÁM BUDE HODIT: - SŠ/VŠ vzdělání v oboru strojírenství (případně jiné technické vzdělání) - Praxe ve výrobním závodě na pozici technolog min. 3 roky (znalost problematiky tvorby technologických postupů a normování ve výrobě) - Velmi dobrá znalost strojírenské technologie (dělení, frézování, broušení) - Znalost čtení výkresové dokumentace - Orientace v ocelových materiále... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik/technička zemědělského výzkumu pro oddělení agrotechniky
První kontakt: e-mailem do 30.4.2025 posílat životopis, motivační dopis. Souhlas se zpracováním a uchováním osobních údajů - GDPR (ke stažení na stránkách www.vupt.cz) Zaměstnání na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: - technické zabezpečení polních pokusů: vyměření, založení, ošetření, hodnocení a sklizeň pokusů, odebírání vzorků za vegetace a po sklizni, zpracování vzorků v laboratořích - zpracování výsledků v PC - ostatní technické práce spojené s výzkumným zaměřením oddělení Požadujeme: - středoškolské vzdělání, výhodou je vzdělání zemědě... (více v detailu)
ÚČETNÍ
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického směru - znalost účetnictví a českých účetních standardů, orientace v daňových zákonech - výhodou: účtování v programu Gordic - bezúhonnost, zdravotní způsobilost - praxe v obdobné pozici minimálně 3 roky Nabízíme: - dovolenou v délce 5 týdnů - stravování za zvýhodněnou cenu - možnost čerpání přís... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Administrativní pracovníci
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
obchodník
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Stavební a investiční technik/technička
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
Denní recepční v hotelu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hotel Flora, Purkyňova 128, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dohodou. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (2 dny / 5 dní) dle rozpisu vedoucího, 7:00-19:00 h. Náplň práce: zpracování a evidence rezervací poptávek a objednávek, ubytování hosta, pokladní operace a další agenda s tím spojená, zajištění souvisejících služeb pro hosta, komunikace s hosty v recepci (e-mailem a telefonicky... (více v detailu)
Neuvedeno
disponent/ka logistiky
Před 3 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost a praxe na podobné pozici vítána, plánování výroby a jejich kapacit, koordinace potřeb zákazníka a výrobních kapacit na základě týdenních, měsíčních a ročních plánů, řízení potřeb surových a montážních dílů, kontakt pro zákazníka v oblasti termínů a množství dodávek, evidence a zpracování všech odvolávek, kontrola jejich správnosti, tvorba odvolávek, sledování dodržování termínů dodávek, plánování a provádění roční... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Před 9 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent / referentka odboru financí a rozpočtu - pokladní / účetní
Před 8 dny - AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Evidence došlých faktur. " Vystavování faktur, navádění pohledávek a j... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce