MZDOVÁ A VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ

Před 181 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:12/7/2024 Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - praxe na obdobné pozici alespoň 3 let - znalost zpracování mezd a jejich legislativy - znalost podvojného účetnictví a daňových zákonů - dobrou znalost MS Office - zkušenosti s účetním softwarem Money S4 výhodou - samostatnost, pečlivost, komunikativnost, pracovní nasazení. Vaší náplní práce bude především: - kompletní vedení účetnictví celé firmy, včetně roční závěrky a zpracování výroční zprávy - kompletní zpracování mezd dle platné legislativy - vedení personální agendy firmy - zpracování ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

účetní služby
Před 2 dny - Moravskoslezský kraj - SBAZAR
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence včetně zpracování v... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Účetní služby
Nabízíme služby pro OSVČ Firma EichOn, s.r.o - daňovou evidenci - účetnictví pro malé firmy -daňové přiznání za rok... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy
Před 3 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence pro firmy a OSVČ, jednoduché a podvojné účetnictví, daňová evidence, zpracování mezd, vedení mzdové agendy, daňová přiznání, daň z přidané hodnoty - DPH, kontrolní hlášení, DPPO - daň z příjmů prá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: samostatné komplexní zpracování účetnictví několika firem, vč. vypracování přiznání k DPH, přiznání k dani silniční, přiznání k dani z příjmů právnických a fyzických osob a roční účetní závěrky. Nejedná se o zpracování mezd. zaměstnanecké výhody: Vzdělávací kurzy, školení Firemní akce Příspěvek na stravování Bonusy/prémie ... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Samostatné účtování podle platných zákonů, účtové osonovy a postupů účtování pro podnikatele. Požadujeme: VŠ ekonomického směru; základní znalost účetní a daňové legislativy; praxe v účetnictví Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - Mgr. Aleny Okáčové: - zasláním životopisu (CV) ... (více v detailu)
Neuvedeno
všeobecný administrativní pracovník/ce
Náplň práce: administrativa, skenování dokumentů, zpracování administrativy, pochůzky, zpracování dat, backoffice. Požadujeme: - Spolehlivost, pečlivost, chuť pracovat -... (více v detailu)
Vedení účetnictví za rozumnou cenu, daňová přiznání,
Před 4 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví pro právnické osoby a OSVČ vč. všech daňových přiznání a zpracování a vyúčtování mezd. 30 let praxe. Zastupování na úřadech. Odesílání přiznání cestou dat. schránky. V případě potřeby ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedení účetnictví
Před 1 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Nabízím profesionální vedení účetnictví pro podnikatele, malé i střední firmy. Naše služby zahrnují kompletní účetní servis, daňové poradenství, kontrolu a vedení mzdové agendy. Naším cílem je ušetřit Vám čas a elimino... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Všeobecná sestra (m/ž)
Požadujeme organizační schopnosti, komunikativní a pozitivní přístup, úzká spolupráce s vrchní sestrou a týmem přímé péče, praxe ve zdravotnictví a odborná způsobilost dle zák. č.96/2004 Sb. Náborový příspěvek ve výši 40 000 Kč, vzdělávání, 5 týdnů dovolené,finanční... (více v detailu)
obchodní referent/-ka
z: 15.1.2025 - Vhodné pro souběžné zaměstnanecké karty. Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
Stavební projektant / projektantka
1. kontakt telefonicky v Po- Pá 7:00 - 15:00 hodin, e-mailem. Tel.: 720 851 439, e-mail: marie.petrovska@vitkovice.cz Požadavky: - SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního nebo zaměření - v oboru minimálně 5 let - čtení projektové dokumentace a stavebních rozpočtů - znalost legislativy spojené s pracovní náplní - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) - dobré komunikační znalosti - samostatné uvažování - schopnost týmové práce - aktivní přístup, zodpovědnost a samostatnost Pracovní náplň: - částečná nebo komplexní spoluúčast na zadaném projektu - samostatné vedení menších projektů, projektantů a týmu specialistů - zpracování všech stupňů projektové dokumentace včetně studií - kontrola technické kval... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontak: e-mail: vislousov@seznam.cz Upřesňující informace: znalost ruštiny na dobré úrovni výhodou pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
AGRONOM/KA
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: veškeré agronomické práce, řízení polních prací, vedení evidence hnojiv a chemických přípravků, příprava osevních plánů, vedení evidence půdních bloků Požadavky: ŘP skup. B podmínkou Pracovní doba: 7.00 - 11.30 hod.; 12.00 - 15.30 hod. Nabízíme: stravovací pauš... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti státní správy - mzdoví účetní
Lenka Němečková PhDr., e-mail: nemeckova@ducr.cz Znalost personálního a mzdového programu GINIS výhodou. možnost profesního a jazykového vzdělávání; kariérní růst; pružné rozvržení pracovní doby; 5 týdnů dovolené; ... (více v detailu)
specialista dodavatelské kvality ( m/ž )
- mít zkušenosti z oblasti dodavatelské kvality výrobní firmy, má výborné komunikační a vyjednávací schopnosti. náplň práce - zajišťovat a udržovat vysokou úroveň kvality dodávek od našich dodavatelů, spolupracovat na zlepšování procesů a řešení reklamací. -i hlavní úkoly zodpovědnost za zajištění dodavatelské kvality zodpovědnost za rozvoj a zlepšování výkonnosti dodavatelů provádění auditů u dodavatelů vedení reklamačního řízení u dodavatelů, kontrola akčních plánů a opatření optimalizace procesů kvality dodavatelů spolupráce na nových projektech spolupráce při tvorbě FMEA a KP zodpovědnost za přenesení SCR v rámci dodavatelského řetězce. Tato práce vyžaduje technicky založeného člověka s ... (více v detailu)
administrativa-recepce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci na HPP v administrativě. Mám zkušenosti ve zpracování podkladů mzdy pro účetní, personalistika, běžná administrativa(dopisy, emaily, datová schránka), vedení a obsluha bankovních účtu, příjem a úhrad... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedení účetnictví, daňové evidence
Před 6 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví nebo daňové evidence živnostníkům, menším a středním firmám z okolí Uherského Hradišt... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt e-mail: Kristiz@post.cz AJ, Rj– aktivní (další jazyk výhodou), organizační schopnosti na vysoké úrovni, znalost práce na PC, schopnost naučit se pra... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitelé všeobecně vzdělávacích předmětů na SŠ - Španělský jazyk
Před 3 dny - AVIZO_CZ
e-mail: prace@ssgh.cz Učitelé všeobecně vzdělávacích předmětů na SŠ - Španělský jazyk Požadováno vzdělání dle zákona o pedagogických pracovnících, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, dobré komunikační schopnosti, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní manažer / manažerka restaurace
Náplň práce: - plánování směn - vedení týmu - administrativa Požadujeme: - znalost práce na PC - praxe v gastronomii výhodou První kontakt e-mailem nebo telef... (více v detailu)
METROLOG (m/ž)
Hlavní činnosti zaměstnance: - Měření přípravků pomocí CMM a laser trackeru - Měření dílů pomocí CMM - Zaměřování výrobních linek a zařízení pomocí laser trackeru - Tvorba grafických reportů pro zákazníka - Kontrola a evidence měřidel - Pravidelná údržba a kalibrace CMM a laser trackeru Požadované odborné znalosti: - SŠ/VŠ - obor strojírenství - Znalost softwaru TouchDMIS, PCDMIS, CAMIO STUDIO apod. - Znalost čtení výkresové dokumentace - AJ -... (více v detailu)
Montážní dělníci výrobků z ostatních materiálů (M/Ž)
Základní znalost českého jazyka, obsluha výrobnich strojů, zpracování a kompletace materiálů a komponentů, kontrola vyrobených dílů. osobní kontakt po tel. domluvě PO-PÁ 7.00-15.00 hod.,přípa... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce