Hlavní účetní

Před 254 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - kompletní vedení účetnictví (1x obchodní firma) + účtování sklady "A"; a 2x firma pro evidenci a správu nájemních domů - příprava měsíční a roční účetní uzávěrky, řešení vzniklých problémů. - přiznání DPH, souhrnných a kontrolních hlášení. - evidence majetku, odpisy. - Mzdová agenda - daňová evidence vč. zpracování daňového přiznání a dalších statistických výkazů. - aktivní účast na interních a externích finančních auditech. - spolupráce a komunikace s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy. - v... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Účetní pro Moravskoslezský kraj !!!
Před 2 dny - Moravskoslezský kraj - HYPERINZERCE
Účetní pro Moravskoslezský kraj !!! Samostatná účetní s více jak 15-letou praxí hledá práci a nové spolupráce, při rozšíření své dosavadní působnosti. Nabízím komplexní zpracování účetní agendy pro společnosti a OSVČ (podvojné účetnictví , daňová evidence, mzdy a... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Účetní služby
Před 3 dny - Pardubický kraj - BAZOS
Dobrý den, Ráda bych vám nabídla své účetní služby. Uvědomuji si, že váš čas i vaše energie, kterou vkládáte do svého podnikání jsou drahocenné. Díky spolupráci se mnou a vaší důvěře ohledně odborných účetních službách, můžete mít více času a klidu potřebný k soustředění se na nejdůležitější aspekty, jak vašeho osobního, tak i podnikatelského života. Neustále sleduji aktuální vývoj, daňové a účetní legislativy. Jestli se rozhodnete využívat mé služby, můžete se spolehnout na zodpovědné a přesné vedení. Snažím se vyjít potřebám každého svého klienta. A to vše navíc online bez zbytečného zdržování. Budu se snažit vám být kdykoliv po r... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Účetní pro Moravskoslezský kraj
Přidáno včera - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Samostatná účetní s více jak 15-letou praxí hledá práci a nové spolupráce, při rozšíření své dosavadní působnosti. Nabízím komplexní zpracování účetní agendy pro společnosti a OSVČ (podvojné účetnictví , daňová evidence, mzdy a personalistika, daně a daňové výstupy, účetní uzávěrky, účetní monitorin... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: Praxi v účetnictví a rozpočtu pro příspěvkové organizace. Dobrou znalost a orientaci v účetních výkazech, velmi dobrou znalost účetnictví a rozpočtu, znalost příslušnkých právních předpis... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby - celá ČR
Před 6 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím účetní služby pro OSVČ a malé firmy: -daňová evidence a účetnictví -zpracování online (nikam nevozíte doklady) -konzultace 24/7 -zpracování přiznání k dani z příjmu pro PO nebo FO -přehledy pro OSSZ a ZP -přiznání DPH, KH Dále nab... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 000
 Kč
ÚČETNÍ
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme znalost zákona o účetnictví a související daňové legislativy, dokončené středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru s odpovídající praxí, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, komunikační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu, znalost programu Excel a uživatelská znalost práce na PC, trestní bezúhonnost. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nabíz... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní administrativní pracovník/ce
Před 5 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Firma Kovovýroba Dobeš hledá posilu do svého týmu na pozici účetní-administrativní pracovník/ce. Pracoviště a kontakty Kovovýroba Dobeš ulice Hvozdenská, bez č.p. Zlín - Lužkovice. tel: +420 606 702 426 e-mail: dobes@dobes.eu Pracovněprávní vztah: plný úvazek Minimální stupeň vzdělání: střední s maturitou Mzdové rozpětí: 28000–35000 Náplň práce: Vyřizování pošty a komunikace se zákazníky a dodavateli Zpracování a potvrzování objednávek Práce v účetním programu MONEY Vystavování, zasílání... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
mzdový/á účetní - personalista/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Kroměříž - Popis pracovní pozice: Příprava a zpracování údajů pro výpočet platu vč. souvisejících plnění a odměn z dohod konaných mimopracovní poměr a zajišťování jejich výplat. Výpočet platu, náhrad platu, odměn DPP/DPČ a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a pojistného na sociální a zdravotní pojištění. Plnění zákonných registračních a oznamovacích povinností ve vztahu k pracovněprávním vztahům zaměstnanců organizace. Zajišťování a řešení dalších pracovněprávních úkonů a personalistických prací. - Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání, ekonomické zaměření výhodou; znalost zákoníku práce, mzdové a související legislativy; uživatelskou znalost práce na PC, a to zejména MS Office; samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost; pozitivní příst... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodník
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní - senior (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Plný, nebo zkrácený pracovní úvazek 20-40 hodin týdně, možno i DPP, DPČ. Znalost AJ. pracovní poměr od: 01.03.... (více v detailu)
Neuvedeno
VŠEOBECNÍ ÚČETNÍ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
20.12.2024 - účetní práce, min. SŠ. KONTAKT: Michna Petr Ing., tel.: 602790726, e-mail: info@globalservis.eu Místo výkonu práce: Vrbice pracovní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: minimálně vyšší odborné vzdělání v oboru finance, ekonomie; dobrou znalost podvojného účetnictví a problematiky daně z přidané hodnoty, praxe v oboru; znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, řidičský průkaz skupiny B - výhodou, bezúhonnost, flexibilita, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 4 dny - AVIZO_CZ
z:7.2.2025 https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Druh práce: vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: odbor místního hospodářství a údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1 Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Zařazení: vedoucí úředník - požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykoná... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Společnost Libristo Media hledá do týmu kolegu/kolegyni se zkušenostmi, pro kterého/kterou jsou čísla radost a který/á bude zodpovědný/á za správné vedení finančního účetnictví. Hledáme někoho, kdo se snaží věcem porozumět a je aktivní v řešení problémů. Více o nás Jsme český internetový obchod prodávající do celé EU. Zboží nakupujeme z celého světa. Patříme mezi největší prodejce cizojazyčné literatury. Díky jedinečnému konceptu podnikání jsme stabilní a stále rostoucí firmou pohybující se v oblasti e-commerce. Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky. Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy. Co vás u nás čeká: Zodpovědnost za řízení účetních činností dle platné legislativy a standardů. Zodpovědnost za přípravu vnitřních směrnic. Účtování komplexních transakcí a závěrkových operací. Sestavení účetní uzávěrky a daňového přiznání k DPPO. Příp... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/ka zákaznické péče
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem Pro naši centrálu v Brně hledáme šikovného specialistu zákaznické péče Co ti můžeme nabídnout: o zajímavou práci na infolince, aniž by jsi musel/a někomu něco prodávat o nástupní plat 30.000,-Kč o příjemné pracovní prostředí v Brně - Králově Poli v nové klimatizované budově o sympatické kolegy a fajn šéfa, který Tě vše naučí o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a neomezený zaměstnanecký tarif s 3 GB internetem zcela zdarma o pracovní dobu od pondělí do pátku od 8 do 17 hod nebo od 7 do 16 hod o dobrou kávu na pracovišti zdarma o možnost nástupu ihned Co bude náplní tvojí práce o telefonní a emailová komunikace s našimi zákazníky o řešení požadavků zákazníků na e-shopu a servis o pomoc zákazníkům s případnými reklamacemi o podávání informací o našich produktech o spolupráce ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 4 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetnictví
Před 10 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Komplexní vedení účetnictví je jednou z našich stěžejních služeb, kterou poskytujeme už téměř 25 let. Zajistíme pro vás nejen zpracování běžné účetní agendy na denní, měsíční či čtvrtletní bázi podle vašich individuálních potřeb, ale také zpracování roční účetní závěrky. Co zpracování účetnictví obnáší? Vedení účetní evidence ve smyslu zákona o účetnictví Účtování všech operací na základě získaných podkladů. Účtování přijatých, vydaných faktur, zápočtů, ostatních pohledávek a závazků. Účtování banky a pokladny, příprava bankovních příkazů. Účtování závěrkových operací. Kontrola dokladů a zůstatků položek účetních výkazů. Běžná komunikace s klientem, týkající se příslušných účetních dokladů. Zpracování a účtování cestovních příkazů. Vedení registru majetku pro účetní a daňové účely. Příprava pro evidenci k DPH (záznamní povinnost). Zpracování měsíční nebo čtvrtletní obratové předvahy, rozvahy a výsledovky. Příprava individuálních reportů požadovaných klientem. Průběž... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referenti - specialisté dávek hmotné nouze
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o státní službě"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo referent - specialista dávek hmotné nouze v Oddělení NSD II. Odboru Kontaktního pracoviště v Chomutově Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Chomutově, ID 11010247. Údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze. Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi. V... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebního úřadu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA - DOPRAVNÍ STRATEGIE
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pozice: zpracovává a naplňuje dlouhodobé koncepce a strategické dokumenty města v oblasti dopravy připravuje zadání pro zpracování podkladů, dokumentací, studií týkajících se dopravy ve městě a spolupracuje na jejich vyhotovení a aktualizacích zpracovává odborná vyjádření k dopravním záměrům a stavbám na území města z hlediska zájmů města spolupracuje na projektech participace občanů při tvorbě koncepčních záměrů a podílí se na udržování informovanosti a aktualizaci informací u přidělených dopravních projektů vyjadřuje se jménem města k uzavírkám komunikací a udělení licence pro linkovou osobní dopravu platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění je nastaven systém výkonového odměňování, tzn. souběžně s platovým tarifem reálná možnost osobního příplatku a odměn budeme se snažit vyjít vstříc i ... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní (M/Ž)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru , znalost účetnictví , zkušenost na pozici účetní velkou výhodou, samostatnost, pečlivost, zaměření na detail Náplň práce: účtování faktur došlých i vydaných, vedení a účtování pokladních dokladů, účtování bankovních výpisů, kontrola neuhrazených faktur, příprava a zp... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/ce
Před 6 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž - Odlehčovací služba pobytová a denní stacionář - Náplň práce: sociálně-právní poradenství, analytická a metodická činnost v sociální péči v zařízeních sociálních služeb, základní sociální agenda včetně zajišťování standartní dokumentace - Požadavky: VOŠ, VŠ vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku podle zákona č. 108/2006 Sb., zákon o sociálních službách, znalost zákona o sociálních službách a zákonů souvisejících, praxe ve vedení základní sociální agendy a dokumentace, znalost právní agendy, profesní vystupování, práce na PC, řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - zástup za mateřskou dovolenou, pracovní úvazek zahrnuje 0,5 úv... (více v detailu)
Neuvedeno
Sales Representative
Před 6 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt E-MAILEM: hr@xevos.eu Do našeho obchodního týmu hledáme posilu! A ne jen tak ledajakou - my hledáme nadšence pro IT a nové technologie, kterého/kterou baví komunikace s lidmi, ví jak budovat a rozvíjet obchodní vztahy, má drive a rozhodně má rád/a výzvy. Co bude tvou náplní práce: - Hledání nových obchodních příležitostí. - Vytváření nabídek a kalkulací ve spolupráci s techniky a programátory. - Komunikace s dodavateli jak z ČR, tak i ze zahraničí. - Péče a rozvoj stávajících zákazníků. - Reprezentace společnosti na různých eventech. - A taky trochu té nezbytné administrativy. Co potřebuješ mít a umět: - Zkušenosti v obchodě, ideálně v IT oboru a B2B prostředí. - Silné komunikační dovednosti a schopnost prezentovat. - Znalost angličtiny na komunikativní úrovni. - Vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce