Administrativní zaměstnanec - Cestní přeprava (Administrative Analyst - Road Transportation)

Před 509 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Zollinger Vera, tel.: +420 608 994 749 Pondělí-pátek: 9:00-17:00, e-mail: vera.zollinger@xpo.com Požadavky na uchazeče: Předchozí zkušenost v logistice, v oblasti řešení reklamací, škod Skvělé komunikační a organizační dovednosti Proaktivní a dynamická osobnost Silná motivace a chuť pracovat v logistice a přepravě ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 16 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 16 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 81 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 81 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Administrativní zaměstnanec - Cestní přeprava (Administrative Analyst - Road Transportation)
Před 509 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Zollinger Vera, tel.: +420 608 994 749 Pondělí-pátek: 9:00-17:00, e-mail: vera.zollinger@xpo.com Požadavky na uchazeče: Předchozí zkušenost v logistice, v oblasti řešení reklamací, škod Skvělé komunikační a organizační dovednosti Proaktivní a dynamická osobnost Silná motivace a chuť pracovat v logistice a přepravě ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník - asistentka / asistent obchodu
Před 280 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Zaměstnavatel uznán na chráněném trhu práce - pozice je určená pro osoby se zdravotním postižením 1., 2. i 3. stupně. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - mzdový růst, motivační ohodnocení, pravidelné měsíční a roční odměny - zaměstnanecké slevy, příspěvek na penzijní připojištění - flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, firemní akce, právní poradenství Mzda 21 300 Kč/8 hodin - plný úvazek Požadujeme: - min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému - pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, akti... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Service Plan Analyst
Před 288 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: Středoškolské vzdělání a vyšší, znalost SQL, CRM, MS Office, Výborná znalost Angličtiny je vítána. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolen... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Business Analyst
Před 619 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Nutné požadavky: - 2 roky zkušeností s analýzou dat - zkušenost s prací s master daty - znalost reportingového nástroje Anaplan - velmi pokročilá znalost MS Excel - plynulá znalost anglického jazyka (slovem i písmem) - výborné komunikační... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník - Back office
Před 255 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt E-MAILEM: jirina.stastna@vpbastro.cz Požadavky: znalost strojírenské výroby, praxe v oboru výhodou; znalost práce na PC, MS Office; řidičský průkaz skup. B; znalost anglického jazyka podmínkou - úroveň B1 Náplň práce: - Zajištění administrativy; Příprava dokumentů pro managment společnosti - Zpracování došlých objednávek; tvorba objednávek pro nákup - Navádění položek do interního ERP systému - Podpora pro oddělení nákupu a o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Odborní administrativní pracovníci a asistenti - Administrativa
Před 603 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kmenový zaměstnanec společnosti Spolehlivost, časová flexibilita, samostatnost eva.svobodova@europ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Business Finance Analyst
Před 134 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Business Finance Analyst je členem týmu GBFS Brno se sídlem v Brně SSC a podporuje regionální týmy podnikových financí a jednotlivce tím, že shromažďuje, zaznamenává, analyzuje a interpretuje finanční/obchodní informace. Hraje klíčovou roli při poskytování finančních odborných znalostí a podpory různým zainteresovaným stranám v regionu a ve spojení s transakčními týmy (GL/AP/AR) se sídlem v Brně SSC. Pozice vyžaduje silné finanční a IT zázemí a vysoký stupeň plánovacích, analytických, organizačních a interpersonálních dovedností. Hlavní odpovědnosti: - Poskytovat účinnou a včasnou podporu regionálním týmům podnikových financí a jednotlivcům v následujících oblastech: o Účast na měsíčních závěrečných činnostech a případně podpora měsíčního předpovědního procesu o Činnosti finanční analýzy o Příprava interního, ale v případě potřeby podpůrného i externího reportingu o Spolupráce s týmem Central Cos... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Business Analyst
Před 619 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Nutné požadavky: - 2 roky zkušeností s analýzou dat - zkušenost s prací s master daty - znalost reportingového nástroje Anaplan - velmi pokročilá znalost MS Excel - plynulá znalost anglického jazyka (slovem i písmem) - výborné komunikační... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní administrativní pracovníci a asistenti - Administrativa
Před 603 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kmenový zaměstnanec společnosti Spolehlivost, časová flexibilita, samostatnost eva.svobodova@europ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Plan Analyst
Před 288 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: Středoškolské vzdělání a vyšší, znalost SQL, CRM, MS Office, Výborná znalost Angličtiny je vítána. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolen... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník - Back office
Před 255 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt E-MAILEM: jirina.stastna@vpbastro.cz Požadavky: znalost strojírenské výroby, praxe v oboru výhodou; znalost práce na PC, MS Office; řidičský průkaz skup. B; znalost anglického jazyka podmínkou - úroveň B1 Náplň práce: - Zajištění administrativy; Příprava dokumentů pro managment společnosti - Zpracování došlých objednávek; tvorba objednávek pro nákup - Navádění položek do interního ERP systému - Podpora pro oddělení nákupu a o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE na personální a mzdové oddělení
Před 262 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Administrativní činnosti spojené s personální a mzdovou agendou (vznik, změna, ukončení pracovněprávních vztahů, inzerce, pracovní úrazy). Spolupráce se mzdovou účetní a vedoucí oddělení PaM při zpracování měsíčních výplat, ročního zúčtování. Požadavky pro přijetí: SŠ vzdělání ekonomického směru Praxe na obdobné pozici min. 3 roky Zkušenosti v administrativě v oblasti personální a mzdové agendy Znalost práce ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 940 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Znalosti jazyků: Rusky B2 ,Aj B2, Čeština B2 MS Excel, MS Office
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 483 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Elvira Glazkova, e-mail: job.it.sro@gmail.com Naplň práce: evidence, příprava, tříděni, klasifikace a ukládání informaci; kopírovaní dokumentů, příprava jednoduchých zpráv a korespondence, kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence proběhlých finančních transakc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 940 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Znalosti jazyků: Rusky B2 ,Aj B2, Čeština B2 MS Excel, MS Office
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE na personální a mzdové oddělení
Před 262 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Administrativní činnosti spojené s personální a mzdovou agendou (vznik, změna, ukončení pracovněprávních vztahů, inzerce, pracovní úrazy). Spolupráce se mzdovou účetní a vedoucí oddělení PaM při zpracování měsíčních výplat, ročního zúčtování. Požadavky pro přijetí: SŠ vzdělání ekonomického směru Praxe na obdobné pozici min. 3 roky Zkušenosti v administrativě v oblasti personální a mzdové agendy Znalost práce ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Business Analyst
Před 619 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: linda.zakova@curiumpharma.com Nutné požadavky: - 2 roky zkušeností s ananlýzou dat - zkušenosti s prací master daty - znalost reportingového nástroje Anaplan - velmi pokročilá znalost MS Excel - plynulá znalost anglického jazyka (slovem i ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 483 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Elvira Glazkova, e-mail: job.it.sro@gmail.com Naplň práce: evidence, příprava, tříděni, klasifikace a ukládání informaci; kopírovaní dokumentů, příprava jednoduchých zpráv a korespondence, kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence proběhlých finančních transakc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Business Analyst
Před 619 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: linda.zakova@curiumpharma.com Nutné požadavky: - 2 roky zkušeností s ananlýzou dat - zkušenosti s prací master daty - znalost reportingového nástroje Anaplan - velmi pokročilá znalost MS Excel - plynulá znalost anglického jazyka (slovem i ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Business Finance Analyst
Před 134 dny - ANNONCE
Business Finance Analyst je členem týmu GBFS Brno se sídlem v Brně SSC a podporuje regionální týmy podnikových financí a jednotlivce tím, že shromažďuje, zaznamenává, analyzuje a interpretuje finanční/obchodní informace. Hraje klíčovou roli při poskytování finančních odborných znalostí a podpory různým zainteresovaným stranám v regionu a ve spojení s transakčními týmy (GL/AP/AR) se sídlem v Brně SSC. Pozice vyžaduje silné finanční a IT zázemí a vysoký stupeň plánovacích, analytických, organizačních a interpersonálních dovedností. Hlavní odpovědnosti: - Poskytovat účinnou a včasnou podporu regionálním týmům podnikových financí a jednotlivcům v následujících oblastech: o Účast na měsíčních závěrečných činnostech a případně podpora měsíčního předpovědního procesu o Činnosti finanční analýzy o Příprava interního, ale v případě potřeby podpůrného i externího reportingu o Spolupráce s týmem Central Cos... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce