Odborní administrativní pracovníci a asistenti - Administrativa

Před 660 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kmenový zaměstnanec společnosti Spolehlivost, časová flexibilita, samostatnost eva.svobodova@europ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

odborný pracovník/pracovnice v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 2 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: jazykové : ruský jazyk a anglický jazyk (nejméně úroveň Intermediate), německý jazyk (min. úroveň A1) zkušenosti s prací s účetními systémy 1S (RU) a OR-system (CZ) zkušenosti s vývojem koncepcí a mechanismů integrace mezi různými účetními a ekonomickými systémy zkušenosti s přípravou koncepce rozvoje účetních systémů, včetně přípravy zadání pro vývoj a metodických doporučení pro přizpůsobení účetní... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt Voiacková tel. 776 265 357 jazyká vybavenost do: 30.06.2025, mzda: 2... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt e-mail: Kristiz@post.cz AJ, Rj– aktivní (další jazyk výhodou), organizační schopnosti na vysoké úrovni, znalost práce na PC, schopnost naučit se pra... (více v detailu)
Neuvedeno
BRIGÁDA – PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta. Hledáme kolegu/kolegyni pro běžnou firemní administrativní agendu, pro archivaci, skenování, evidenci a ukládání dokumentů, administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy, sekretářské služby a pomocné kancelářské činnosti. Co nabízíme? Stabilní práci s možností přechodu na hlavní úvazek, příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří, odborné zaškolení, možnost seberealizace a dalšího profesního rozvoje, fir... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Zdravím, hledám práci (i zkrácený úvazek) nejlépe v administrativě. Okres Frýdek-Místek příp. Karviná. Praxi mám. Pracovala jsem v e-shopech a malých firmách.. Velmi dobře ovládám práci na PC, MS... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - KALKULANT (M/Ž)
Před 51 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: " kalkulace výkresů a dokumentace za účelem určení ceny a zajištění časové náročnosti výroby " kalkulace dle norem pro výrobu " práce v SAP, Microsoft Office Obecné požadavky: " minimální znalost strojírenských technologií " SOU/SOŠ - technického směru " umět číst výkresovou dokumentaci " práce je vhodná pro absolventa " ovládání PC (MS OFFICE), znal... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - KALKULANT (M/Ž)
Před 51 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: " kalkulace výkresů a dokumentace za účelem určení ceny a zajištění časové náročnosti výroby " kalkulace dle norem pro výrobu " práce v SAP, Microsoft Office Obecné požadavky: " minimální znalost strojírenských technologií " SOU/SOŠ - technického směru " umět číst výkresovou dokumentaci " práce je vhodná pro absolventa " ovládání PC (MS OFFICE), znal... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 52 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
předem kontakt Ristić Sanja, e-mail: zoryana@volny.cz jazyková vybavenost , možno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 52 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
předem kontakt Ristić Sanja, e-mail: zoryana@volny.cz jazyková vybavenost , možno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Znalost práce v MS Office (MS Excel, MS Word, Outlook), administrativní činnost, poptávky, objednávky, fakturace, archivace, komunikace s dodavate... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Znalost práce v MS Office (MS Excel, MS Word, Outlook), administrativní činnost, poptávky, objednávky, fakturace, archivace, komunikace s dodavate... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Specialist GBS P2P
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce - zpracování a účtování faktur v systému SAP - párování nákupních objednávek s fakturami - kontrola správnosti faktur - každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu - účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách - úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data) - přínos implementace nových a aktualizovaných procesů - pravidelný reporting Požadavky: - min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou - pokročilá znalost turečtiny a angličtiny - velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP - orientace na záka... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialist GBS P2P
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce - zpracování a účtování faktur v systému SAP - párování nákupních objednávek s fakturami - kontrola správnosti faktur - každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu - účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách - úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data) - přínos implementace nových a aktualizovaných procesů - pravidelný reporting Požadavky: - min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou - pokročilá znalost turečtiny a angličtiny - velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP - orientace na záka... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní specialisté a odborní pracovníci v oblasti výchovy a vzdělávání jinde neuvedení
Před 52 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zkrácený pracovní poměr: 20 hodin týdně resp. až 4 hodiny denně (dopoledne) Náplň práce: každý den dopoledne navštívit na cca 2 až 4 hodiny jednu mateřskou školu v Libereckém kraji a seznamovat děti s německou kulturou a německým jazykem. Stabilní spolupráce s 5 MŠ po celou dobu projektu (... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Ostatní specialisté a odborní pracovníci v oblasti výchovy a vzdělávání jinde neuvedení
Před 52 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zkrácený pracovní poměr: 20 hodin týdně resp. až 4 hodiny denně (dopoledne) Náplň práce: každý den dopoledne navštívit na cca 2 až 4 hodiny jednu mateřskou školu v Libereckém kraji a seznamovat děti s německou kulturou a německým jazykem. Stabilní spolupráce s 5 MŠ po celou dobu projektu (... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:8/11/2024 Náplň práce: - administrativní práce pro vedoucího pobočky, vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek - práce na PC, evidence přijaté a odchozí pošty - komunikace se zákazníky - plánování a domlouvání práce pro techniky - bližší informace pří výběrovém řízení. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu) - výborné o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:8/11/2024 Náplň práce: - administrativní práce pro vedoucího pobočky, vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek - práce na PC, evidence přijaté a odchozí pošty - komunikace se zákazníky - plánování a domlouvání práce pro techniky - bližší informace pří výběrovém řízení. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu) - výborné o... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
pokojské
Před 52 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: H3440-hk@accor.com Požadujeme spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost. -schopnost pracovat v týmu i samostatně, dobré komunikační, organizační schopnosti, český jazyk, uk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
pokojské
Před 52 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: H3440-hk@accor.com Požadujeme spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost. -schopnost pracovat v týmu i samostatně, dobré komunikační, organizační schopnosti, český jazyk, uk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Řemeslníci a kvalifikovaní pracovníci na stavbách
Před 52 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
český jazyk na komunikativní úrovni a další světový jazyk výhodou min. 10 let ve stavebnictví s ověřitelnými referencemi schopnost postavit kompletní RD, flexibilita, spolehlivost, bezúhonnost ŘP sk. B, C vý... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Řemeslníci a kvalifikovaní pracovníci na stavbách
Před 52 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
český jazyk na komunikativní úrovni a další světový jazyk výhodou min. 10 let ve stavebnictví s ověřitelnými referencemi schopnost postavit kompletní RD, flexibilita, spolehlivost, bezúhonnost ŘP sk. B, C vý... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:8/11/2024 Náplň práce: - administrativní práce pro vedoucího pobočky - vystavování faktur, kontrola faktur a objednávek - práce na PC - evidence přijaté a odchozí pošty - komunikace se zákazníky - plánování a domlouvání práce pro techniky - bližší informace pří výběrovém řízení. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Office, perfektní orientace v Excelu a Wordu) - výborné ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce