Všeobecní administrativní pracovníci

Před 996 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Znalosti jazyků: Rusky B2 ,Aj B2, Čeština B2 MS Excel, MS Office
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt e-mail: Kristiz@post.cz AJ, Rj– aktivní (další jazyk výhodou), organizační schopnosti na vysoké úrovni, znalost práce na PC, schopnost naučit se pra... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontak: e-mail: vislousov@seznam.cz Upřesňující informace: znalost ruštiny na dobré úrovni výhodou pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bartoš František, tel.: 723 347 485 (9:00-13:00), e-mail: debasist@seznam.cz pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt Voiacková tel. 776 265 357 jazyká vybavenost do: 30.06.2025, mzda: 2... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
pracovní poměr od: 31.01.2025, mzda: 20800 Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Neuvedeno
všeobecný administrativní pracovník/ce
Náplň práce: administrativa, skenování dokumentů, zpracování administrativy, pochůzky, zpracování dat, backoffice. Požadujeme: - Spolehlivost, pečlivost, chuť pracovat -... (více v detailu)
Administrativní pracovník/pracovnice / zkrácený úvazek
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: znalost práce na PC (Excel, Outlook) PRACOVNÍ DOBA: v dopoledních hodinách dle domluvy KONTAKT: telefonicky nebo e-mail... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní referent/-ka
z: 15.1.2025 - Vhodné pro souběžné zaměstnanecké karty. Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
Konstruktér ve strojírenství
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce: - SŠ nebo VŠ - strojní - PC - znalost 3D CAD (Solid Edge), MS Office - praxe - min. 3 roky ve strojnické oblasti nebo šikovný absolvent - tvůrčí nadání, samostatnost, komunikativnost, pracovitost, pečli... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatný/á provozní technik/čka.
Před 3 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilit... (více v detailu)
Středočeský kraj
40 000
 Kč
Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
kontakt: e-mailem: jitka.honzakova@ibs-sro.com Znalost anglického jazyka - aktivní znalost Znalosti dalších cizích jazyků výhodou Znalosti:technologie XML and XML Schema, web services (SOAP) - network communication protokoly, konfigurace a management, administrace TCP/IP based network - adm... (více v detailu)
pomocný pracovník v restauraci a prodejně potravin
znalost asijské kuchyně výhodou DPČ, max 20 hodin týdně do: 31.08.2025, m... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ice
KONTAKT: emailem, telefonicky pracovní poměr od: 09.01.2025, mzda: 20800... (více v detailu)
Administrativní pracovník/pracovnice
Administrativní práce v kanceláři mrazíren. Náplň práce: fakturace, vedení kanceláře a dispečink. Požadavky: spolehlivost, pečlivost a samostatnost. Výhody: příspěvek na stravovávní a čtvrtletní prémie. K... (více v detailu)
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Administrativní práce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o dohodu o provedení práce (na cca 1/2 roku) - poté možné převedení na pracovní smlouvu !!! Místo výkonu práce: Lipová 622/1, 352 01 Aš. Nástup možný ihned. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: dle dohody (4 hod/denně, ranní směna, např. 7:00-11:00 h nebo 10:00-14:00 h). Náplň práce: personální administrativa a třídění, uk... (více v detailu)
Neuvedeno
BRIGÁDA – PRÁCE V ADMINISTRATIVĚ
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
CREDO REAL GROUP a.s. je stabilní obchodní společnost s více než 20letou tradicí, zastřešující své dceřiné společnosti. Zabýváme se především obchodem a službami na trhu nemovitostí, on-line dražbami nemovitostí a službami v oblasti komerční bezpečností. Naše činnost je založena na profesionálním přístupu, kvalitě a komplexnosti poskytovaných služeb, dlouhodobé důvěře a spokojenosti klienta. Hledáme kolegu/kolegyni pro běžnou firemní administrativní agendu, pro archivaci, skenování, evidenci a ukládání dokumentů, administrativní činnosti spojené se zakázkami a provozem firmy, sekretářské služby a pomocné kancelářské činnosti. Co nabízíme? Stabilní práci s možností přechodu na hlavní úvazek, příjemné pracovní prostředí a zázemí plně vybavených kanceláří, odborné zaškolení, možnost seberealizace a dalšího profesního rozvoje, fir... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Učitelé všeobecně vzdělávacích předmětů na SŠ - Španělský jazyk
Před 3 dny - AVIZO_CZ
e-mail: prace@ssgh.cz Učitelé všeobecně vzdělávacích předmětů na SŠ - Španělský jazyk Požadováno vzdělání dle zákona o pedagogických pracovnících, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, dobré komunikační schopnosti, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní pracovníci pro přípravu rychlého občerstvení
Před 2 dny - AVIZO_CZ
kontakt emailem qmnguyen@danginvest.com 773 796 292 pondělí-pátek 09:00-12:00 Znalost vietnamštiny výhodou Pracovní dny jsou od pondělí až neděle - turnusové služby Přísp... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK PRO PŘÍPRAVU RYCHLÉHO OBČERSTVENÍ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
místo výkonu práce: České Vrbné 2360, České Budějovice Požadavky: Znalost vietnamštiny výhodou Pracovní dny jsou od pondělí až neděle - turnusové služby Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování ve střední směně V příp... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecné sestry se specializací
do: 31.01.2026, mzda: 40000 - 55000 Obor činnosti: Farmacie a zdr... (více v detailu)
Všeobecná sestra (m/ž)
Požadujeme organizační schopnosti, komunikativní a pozitivní přístup, úzká spolupráce s vrchní sestrou a týmem přímé péče, praxe ve zdravotnictví a odborná způsobilost dle zák. č.96/2004 Sb. Náborový příspěvek ve výši 40 000 Kč, vzdělávání, 5 týdnů dovolené,finanční... (více v detailu)
Všeobecná zdravotní sestra/bratr
Aktualizace 15.1.2025 První kontakt telefonicky, osobně nebo e-mailem. pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: ... (více v detailu)
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce