Business Finance Analyst

Před 191 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Business Finance Analyst je členem týmu GBFS Brno se sídlem v Brně SSC a podporuje regionální týmy podnikových financí a jednotlivce tím, že shromažďuje, zaznamenává, analyzuje a interpretuje finanční/obchodní informace. Hraje klíčovou roli při poskytování finančních odborných znalostí a podpory různým zainteresovaným stranám v regionu a ve spojení s transakčními týmy (GL/AP/AR) se sídlem v Brně SSC. Pozice vyžaduje silné finanční a IT zázemí a vysoký stupeň plánovacích, analytických, organizačních a interpersonálních dovedností. Hlavní odpovědnosti: - Poskytovat účinnou a včasnou podporu regionálním týmům podnikových financí a jednotlivcům v následujících oblastech: o Účast na měsíčních závěrečných činnostech a případně podpora měsíčního předpovědního procesu o Činnosti finanční analýzy o Příprava interního, ale v případě potřeby podpůrného i externího reportingu o Spolupráce s týmem Central Cos... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Analyst tester
První kontakt e-mailem. Níže uvedené dovednosti jsou vítány: - Zkušenosti s Microsoft .NET a C# - Znalost a zkušenosti s programem Selenium webdriver - Znalost a zkušenosti s testováním Rest API - Vysokoškolské vzdělání - Zkušenosti s předchozí prací v oblasti analýzy nebo testování - Sebevědomí a schopnost převzít iniciativu vzhledem k prostředí zaměřenému na klienty a dodávky - Nezávislý, samostatný a na dodávku zaměřený sty... (více v detailu)
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
Stavební projektant / projektantka
1. kontakt telefonicky v Po- Pá 7:00 - 15:00 hodin, e-mailem. Tel.: 720 851 439, e-mail: marie.petrovska@vitkovice.cz Požadavky: - SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního nebo zaměření - v oboru minimálně 5 let - čtení projektové dokumentace a stavebních rozpočtů - znalost legislativy spojené s pracovní náplní - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) - dobré komunikační znalosti - samostatné uvažování - schopnost týmové práce - aktivní přístup, zodpovědnost a samostatnost Pracovní náplň: - částečná nebo komplexní spoluúčast na zadaném projektu - samostatné vedení menších projektů, projektantů a týmu specialistů - zpracování všech stupňů projektové dokumentace včetně studií - kontrola technické kval... (více v detailu)
Specialista/tka robotizace a automatizace výroby
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Specialista/stka automatizace a robotizace Firma ELGAS, s.r.o. hledá pro potřebu zvýšení produktivity práce specialistu/ku automatizace a robotizace. Náplň práce : - Najít ve výrobním procesu operace vhodné pro automatizaci, navrhovat úpravy konstrukce, technologie a výrobního postupu pro zlepšení těchto předpokladů - Navrhovat a realizovat tato pracoviště - Řešit návaznosti mezi pracovišti, přepravu, uložení v zásobnících - Řešit problémy v chodu těchto pracovišť, poskytovat podporu výrobě - Definovat požadavky z pohledu automatizace a podílet se na vývoji nových výrobků Požadavky: - Zkušenost s aplikací robotů do výrobního procesu - Znalost pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Produktový manažer / produktová manažerka
Kontakt e-mailem na adresu personalni@stamont.eu. Požadujeme: - minimálně 5 let praxe v obchodním sektoru v oblasti nákupu a prodeje - výborná znalost práce na pc (Excel, Word, Power point, Power Bl) - samostatnost a zodpovědnost - proaktivní přístup - řidičský průkaz sk.B. Náplň práce: - odpovědnost za svěřené portfolio produktů a dodavatelů v oblasti stavebnin - výběr dodavatelů a příprava obchodních smluv - rozšiřování portfolia prod... (více v detailu)
Provozní manažer / manažerka restaurace
Náplň práce: - plánování směn - vedení týmu - administrativa Požadujeme: - znalost práce na PC - praxe v gastronomii výhodou První kontakt e-mailem nebo telef... (více v detailu)
specialista dodavatelské kvality ( m/ž )
- mít zkušenosti z oblasti dodavatelské kvality výrobní firmy, má výborné komunikační a vyjednávací schopnosti. náplň práce - zajišťovat a udržovat vysokou úroveň kvality dodávek od našich dodavatelů, spolupracovat na zlepšování procesů a řešení reklamací. -i hlavní úkoly zodpovědnost za zajištění dodavatelské kvality zodpovědnost za rozvoj a zlepšování výkonnosti dodavatelů provádění auditů u dodavatelů vedení reklamačního řízení u dodavatelů, kontrola akčních plánů a opatření optimalizace procesů kvality dodavatelů spolupráce na nových projektech spolupráce při tvorbě FMEA a KP zodpovědnost za přenesení SCR v rámci dodavatelského řetězce. Tato práce vyžaduje technicky založeného člověka s ... (více v detailu)
obchodní referent/-ka
z: 15.1.2025 - Vhodné pro souběžné zaměstnanecké karty. Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
RECEPČNÍ
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledáme Recepční pro Naši Pobočku! Chceš být součástí mladé a dynamické firmy, která si zakládá na rodinné atmosféře a růstovém prostředí? Recepce je první místo, které naši klienti vidí - a právě ty můžeš být jejich prvním úsměvem. Co bude tvým úkolem? - Zajištění chodu recepce a péče o naše klienty. - Komunikace s návštěvníky, poštou a telefonicky. - Podpora týmu v administrativních úkolech. - Udržování příjemného prostředí na naší pobočce. Co od tebe očekáváme? - Reprezentativní a příjemné vystupování. - Komunikační a organizační schopnost... (více v detailu)
Neuvedeno
Právník/právnička - Věznice Pardubice
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň a druh práce: - zabezpečení právní agendy věznice - příprava a sepis smluv, revize smluv druhých stran - účast na interních jednáních a poskytování právní podpory - příprava a vypracování právních stanovisek - příprava vnitřních předpisů - zpracování správních rozhodnutí - podíl na přípravě veřejných zakázek - zastupování v řízení před soudy a orgány státní správy - agenda veřejných zakázek, agenda svobodného přístupu k informacím Předpoklady k přijetí: - dobré komunikační schopnosti - trestní bezúhonnost - spolehlivost, flexibilitu a asertivní jednání - schopnost samostatné práce i práce v týmu - ukončené VŠ vzdělání v magisterském stud... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka majetkové správy - rozpočtář/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - příprava, plánování a sestavování rozpisu finančních prostředků pro nemovitou infrastrukturu; - kontrola příjmových a výdajových smluvních vztahů; - řešení rozpočtování cenového marketingu; - řešení závazků a pohledávek; - rozborová a kontrolní činnost v cenové oblasti stavebních zakázek; - odpovědnost za správnost cenových kalkulací v oblasti stavebních zakázek; Požadujeme: - orientace a znalost zákona o zadávání veřejných zakáz... (více v detailu)
Neuvedeno
Kuchař/ka
Požadavky: - Zkušenost s vedením kuchyně/restaurace - Zkušenost (prokazatelnou) s italskou gastronomií alespoň 2 roky - zahraniční praxe alespoň 1 rok. - Praxe v pozici kuchaře alespoň 2 roky Hlavní odpovědnosti a činnosti: - Příprava pokrmů - Příprava tradičních italských jídel podle standardizovaných receptur (např. těstoviny, risotto, pizza, antipasti, dezerty). - Zajištění správného zpracování čerstvých surovin, jako jsou těstoviny, omáčky, mořské plody a další ingredience typické pro italskou kuchyni. - Kreativní přístup k tvorbě a prezentaci jídel. - Udržování čistoty na pracovišti v souladu s HACCP normami. - P... (více v detailu)
Customer Care Specialist II
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Martinková Zuzana, e-mail: hr@vshosting.cz Poskytování seniorní zákaznické podpory - technických, administrativních nebo obchodních záležitostí. Pracovní zkušenosti se zákaznickou péčí. Velmi dobrá znalost angličtiny - písemná i mluvená. Dobré IT dovednosti. Schopnost efektivně a trpělivě jednat se zákazníky. Základní znalost síťového inžen... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Pohodový parťák do kanceláře /25 000 – 60 000 Kč/
Před 3 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Co takhle mít pohodovější rána? Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví? Pojď a přidej se k nám! Co budeš dělat: * Komunikace s potenciálními klienty * Zajištění kompletního servisu a požadavků klienta * Budovat a dále rozvíjet velmi dobré obchodní vztahy se zákazníky firmy * Podporovat klientské požadavky, registrovat zákazníky * Evidovat dokumenty v systému CRM * Účast na firemních seminářích a školeních Co od Tebe očekáváme? * SŠ vzdělání * Český – rodný jazyk * Znalost MS Office * Výborné komunikační dovednosti * Spolehlivost, zodpově... (více v detailu)
Hlavní město Praha
60 000
 Kč
Montéři
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: Výuční list ve strojírenském oboru. Zkušenosti s prací na obráběcích strojích nebo montáží strojních celků - výhodou. Znalost čtení výkresové dokumentace (pokud neznáš, rádi tě zaučíme). Schopnost pracovat v týmu i samostatně, manuální zručnost, pečlivost. Ochota cestovat. ŘP sk. B. NÁPLŇ PRÁCE: Montáž + demontáž mechanických částí na nových obráběcích strojích. Kompletace, odlaďování stroje + případný servis stroje. Práce ve 2-3 členném týmu. Po zaučení montážní práce u zákazníka. NABÍZÍME: Práce na 1 směnu v čistém pracovním prostředí. Zajíma... (více v detailu)
Neuvedeno
IT Tester senior
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - měl/a byste mít VŠ/SŠ vzdělání (super možnost pro absolventy) - být aktivní a samostatný v přístupu k práci - budete potřebovat systematičnost, pečlivost a soustředění - potřebujete zodpovědnost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti - zkušenosti s JIRA a Confluence - znalost SQL, SoapUI - AJ na komunikativní úrovni výhodou - měl/a byste být tý... (více v detailu)
Neuvedeno
ČÍŠNÍK-SERVÍRKA
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Zámecký hotel Štekl**** hledá do svého týmu novou kolegyni/kolegu na pozici Číšník/Servírka. Náplň práce: obsluha hostů v hotelové restauraci, zajištění obsluhy při svatbách a firemních akcích. Požadujeme: - hovorová znalost anglického jazyka na úrovni restaurace, němčina výhodou, - praxe v oboru min. 2 roky, - loajalita, spolehlivost, flexibilita a profesionalita, - příjemné vystupování. Nabízíme... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADNÍK / SKLADNICE
Jsme přední výrobci matrací, postelí, roštů, lůžkovin a ostatního příslušenství pro zdravé spaní. Do našeho stabilního týmu přijmeme nového kolegu na pozici skladník v expedičním skladu. Očekáváme od Vás: o zkušenosti na podobné pozici výhodou o zodpovědnost, samostatnost, být týmovým hráčem o fyzickou zdatnost o práce ve dvousměnném provozu o základní znalost práce na PC o řidičské oprávnění VZV (není podmínkou) Co bude náplní Vašeho pracovního dne: o přejímání zboží a kontrola dokumentů, které zbo... (více v detailu)
Obchodní zástupci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Popis pozice: Hledáme motivovaného a dynamického obchodního zástupce, který se připojí k našemu týmu. Co bude Vaší náplní práce: Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí Udržování a rozvoj vztahů se stávajícími klienty Prezentace našich služeb a vyjednávání podmínek Příprava obchodních nabídek a analýza trhu Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání Prokazatelné zkušenosti na pozici obchodního zástupce minimálně 10 let Vynikající komunikační a vyjednávací dovednosti Orientaci na výs... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Ergoterapeut/ka - náborový příspěvek
Před 3 dny - AVIZO_CZ
* náborový příspěvek 80 000,- Kč na úvazek 1,0 při trvání PP nad 12 měsíců * náborový příspěvek 100 000,- Kč na úvazek 1,0 při trvání PP nad 36 měsíců NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY PRACOVNÍ NÁPLŇ: - vykonává činnosti v oboru ergoterapie - provádí ergoterapeutické vyšetření zaměřené na analýzu aktivit pacienta - podílí se na spolupráci multidisciplinárního týmu - aplikuje ergoterapeuticképostupy a metodiky v individuálá a skupinové ergoterapii - doporučuje zdravotnické prostředky a učí pacienty tyto pomůcky používat - aplikuje zásady ergonomie v rámci primární a sekundární prevence - provádí výcvik komunikačních a rozumových funkcí - provádí zápisy do zdravotnické dokumentace KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY: - podmínka vzdělání v oboru - praxe v oboru vítána - pečlivost, odpovědnost, svědomitost, proklientský přístup - zdravotní způsobilost - dobré komunikační dovednosti NABÍZÍME: - zajímavou práci v příjemném zd... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
Montéři kovových konstrukcí
Co budete na této pozici dělat? oSestavovat na základě technických podkladů finální produkt pro zákazníka. Může se jednat o kryty na turbíny, potrubní systémy, ocelové konstrukce apod. oStanovovat celý postup montáže, volit nástroje a metody. oNastavovat a seřizovat potřebné stroje a také o ně pečovat. Bez čeho se neobejdete? oTechnické myšlení, prostorová představivost, oZákladní znalost výkresové dokumentace, oZ práce ve výškách se vám nepodlomí kolena, oUvítáme praxi ve výrobě nebo na montáži, ale není pro nás podmínkou Zaměstnanecké výhody: Proč zrovna k nám? oFunguje nám to spolu - jsme tým lidí a přátel, který si navzájem pomáhá, podporuje se a společně chce změnit budoucnost strojírenství. oPracujeme v krátkém a dlouhém týdnu, 12 hod. režim od 6:00 do 18:00 a můžeme se tak přizpůsobit dennímu rytmu a potřebám našich lidí. oZa dobře odvedenou práci máme nárok na roční bonus. oMáme... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce