Administrativní zaměstnanec - Cestní přeprava (Administrative Analyst - Road Transportation)
Podobné inzeráty

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
KO: Stankeová Kateřina Ing., tel.: 553 687 124, e-mail: personalistika@rkl.cz RKL Opava, spol. s r.o. je moderní, dynamická společnost poskytující komplexní rozsah logistických služeb. Jedná se především o služby ve vnitrostátním a mezinárodním zasílatelství zahrnující realizaci všech typů silničních přeprav přednostně uskutečňovanými vlastními vozidly. Součástí služeb jsou také komplexní celní služby.Naše firemní kultura je založena na hodnotách jako jsou důvěryhodnost, profesionalita a týmová spolupráce. Věříme, že úspěch firmy je výsledkem úsilí každého jednotlivce. Hledáme spolehlivého a pečlivého kandidáta na pozici Mzdový / mzdová účetní, který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oboru minimálně 5 let. Vznik pracovního poměru dle domluvy, pravidelné pracoviště: Opava -Suché Lazce, provozovny: Suché Lazce, Dolní Benešov. Náplň práce - Zpracování podkladů mezd pro zaměstnance společnosti. - Vedení mzdové agendy a související dokumentace. - Komunikace s úřady a... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce
Před 471 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Odborní asistenti v administrativě
Před 270 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Specialista logistiky
Před 459 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 828 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: rodopi@post.cz tel.: 775188302 Upřesňující informace: Náplň práce: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací: kopírování dokumentů: příprava jednoduchých zpráv a korespondence: kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 811 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Rudchenko, e-mail: vitaliiarudchenko@gmail.com Znalost 1C 7-10 na... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 450 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Evidence došlých faktur a fakturace Zabezpečení platebního styku, Cash flow Příprava denního, týdenním a měsíčním reportingu Analýza a komplexní zpracování saldokont, SELF-BILLING Účtování bankovních výpisů, zodpovědnost za pokladní hotovost. Spolupráce s auditory, zpracování statistických údajů. Provádění měsíčních a ročních závěrek, revize zůstatků účtů, inventarizace majetku Příprava měsíčních hlášení pro skupinu, koordinace se společnosti ve skupině POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru Praxe na obdobné pozici podmínkou Pokročilá znalost MS Office ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 342 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného a logického uvažování, čtení technických výkresů, uživatelská znalost MS Office Z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovníci - Disponenti dopravy
Před 471 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Požadavky Znalost Ukrajinského jazyka - komunikativní úroveň, nutná praxe v oboru dispečer - disponent kamionové dopravy min 1 rok, dobrá znalost práce na PC (MS office, internet), znalost Španělského jazyka výhodou, ŘP sk B , samosta... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 601 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: sales@emeg.cz Ačkoli tato pozice nevyžaduje žádnou formální kvalifikaci, pracovní znalost svahilštiny a angličtiny je podmínkou. Způsobilost pro tuto práci musíte prokázat již při podávání žádosti. Nejprve musíte zaslat svůj životopis (ve formátu PDF) a motivační dopis v angličtině (v MS WORD i v těle e-mailu). Následně, budete-li zařazeni do užšího výběru (o čemž budete informováni e-mailem), proběhne co nejdříve formální pohovor (on-line, tj. s použitím Zoom, nebo Google Meet softwaru; členů výběrové komise b... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 243 dny
- ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno

PROJEKTANT/KA-KONSTRUKTÉR/KA vodohospodářských staveb
Před 318 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - spolupráce na tvorbě projektů v oblasti liniových vodohospodářských sítí, vodních nádrží, odvádění dešťových vod, čistění odpadních vod, úpravy pitných vod, - návrhy kanalizačních a vodovodních sítí a dalších vodohospodářských objektů, - zhotovení výkresové dokumentace a technických zpráv, - práce v týmu vedeném hlavním inženýrem projektu, koordinace s ostatními profesemi. Požadujeme: - absolvent SPŠ, VOŠ, VŠ se zaměřením na vodohospodářské stavby, - znalost práce na PC, AutoCAD, MS Office, - schop... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Specialisté v produkčním středisku s plynulou angličtinou
Před 298 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Karpalová Tereza, e-mail: Tereza.Karpalova@kearney.com Náplň práce: - Příprava prezentací v PowerPoint na základě zadaných podkladů - Grafická úprava dokumentů ve Word a Excel - Infografika, letáky, newslettery, pozvánky apod. - Kresba rukou - Finalizace dokumentů (tisk, vazba, pálení CD) - Komunikace se zákazníky - Pravidelný reporting - Aktivní týmová spolupráce na nových a stávajících projektech Nabízíme: - Zázemí stabilní mezinárodní společnosti - Firemní benefity - Pestré portfolio pracovních úkolů - Vstupní školení Požadujeme: - Výbornou znalost následujících software: MS PowerPoint, Word, Excel, Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe Acrobat, - Praxe v oboru grafický desi... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník
Před 583 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Paramonova Irina, tel.: 775 216 216, e-mail: irina.paramonova@email.cz Dobrá ználost práce na PC (MS Off... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 492 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 463 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 243 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Front End Developer (Specialista v oblasti reportu)
Před 1125 dny
- ANNONCE
První kontakt e-mailem. Náplň práce: - poskytování podpory koncovým uživatelům a asistence při vytváření Power BI reportů - zajištění kvalitní dokumentace, školení koncovým uživatelům - spolupráce s Data Domain Stewards pro Sales & Marketing s důrazem na definování a dodržování pravidel, procesů a definic - vytváření Power BI reportů Následující požadavky jsou vítány: - vysokoškolské vzdělání - pracovní zkušenost z oblasti globální optimalizace a automatizace business procesů - znalost technologí M... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 829 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Pätnický Radek, tel.: 358 880 043, e-mail: radekpatnicky@gmail.com Pokud máte zájem, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Hledáme pracovníky na administrativní pozici se znalostí NJ, na živnost nebo HPP. Va... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - poloviční úvazek
Před 383 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Martincová Jana, tel.: 721 443 980, e-mail: martincova@apap.cz Pro OZP (1., 2. stupeň). Pracovní náplň - - markování zboží na pokladně - příjem objednávek, vytváření dodacích listů, vytváření faktur z objednávek, kontrola přijatých faktur, vystavování dobropisů, plánování a objednávání dopravy, objednávání zboží a vystavování příjemek Požadujeme - - samostatnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci - ohleduplnost - znalost MS Excel, Word - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe výhodou Nabízíme - - mzda 12 000 Kč hrubé... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

SERVICE ADMINISTRATOR
Před 318 dny
- ANNONCE
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: Středoškolské vzdělání a vyšší, MS Applications, zkušenosti s vedením lidí, výborná znalost angličtiny. Základní znalost filipínštiny je výhodou. Zaměstnanecké ... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / KLIENTSKÝ SERVIS (M/Ž)
Před 470 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
První kontakt e-mailem:kselikova@ibis.cz Znalost práce s MS OFFICE. Znalost AJ nebo NJ vítána (není podmínkou). Pracovní doba v rozsahu 8 hod. v časovém rozmezí 7-18 hod. - dle potřeby. Pracovní poměr na dobu určitou s možno... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Projektový manažer/ka
Před 318 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Požadavky: technické vzdělání nebo kvalifikace; zkušenost v oblasti projektového managementu a procesního řízení výhodou; znalost a zkušenost v managementu kvality výhodou - ISO 9001, příp. IATF 16949; aktivní znalost NJ nebo AJ; znalost MS Office - Excel, Word; znalost programu SAP výhodou; schopnost týmové spolupráce; chuť a o... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - LOGISTIK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - LOGISTIČKA
Před 409 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb. Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); zn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce