ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE na personální a mzdové oddělení

Před 354 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Administrativní činnosti spojené s personální a mzdovou agendou (vznik, změna, ukončení pracovněprávních vztahů, inzerce, pracovní úrazy). Spolupráce se mzdovou účetní a vedoucí oddělení PaM při zpracování měsíčních výplat, ročního zúčtování. Požadavky pro přijetí: SŠ vzdělání ekonomického směru Praxe na obdobné pozici min. 3 roky Zkušenosti v administrativě v oblasti personální a mzdové agendy Znalost práce ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Pracovník/ce přípravných a dokončovacích prací
Před 5 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: velmi zajímavá nejednotvárná práce s možností profesního a osobnostního růstu v moderním prostředí silné a stabilní společnosti nezávislé na automobilním průmyslu s 25-letou tradicí v Moravské Třebové. Nevyrábíme jen komponenty, ale kompletní stroje a výrobky. Přijďte rozšířit náš úspěšný tým! NÁPLŇ: Budete vykonávat přípravné práce na materiálu pro další zpracování, práce na automatických pilkách dle technického zadání a dokončovací práce na výrobcích - kontrola a dořezávání závitů, odjehlování a broušení, čištění a další přípravné práce pro další opracování daných výrobků dle technických postupů. Nabízená hrubá mzda od 25.000 Kč odpovídá cca 149 Kč/hod. POŽADAVKY: vzdělání se zaměřením na strojírenství je výhodou, zkušenosti na podobné pozici jsou vítány, ale nejsou podmínkou. NABÍZÍME: dynamický mzdový systém - aktivní hodnocení z... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 157 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodní manažeři
Před 422 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Požadované zkušenosti a kvalifikace: o Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské) o Skvělý time-management a výborné komunikační dovednosti včetně velkého důrazu na detaily o Analytické dovednosti a strukturované myšlení o Schopnost vykonávat práci pod tlakem v rychle se měnícím prostředí o Nutná výborná znalost psané i mluvené angličtiny Náplň práce: - Vyhodnocování a identifikace nových příležitosti pro růst společnosti - Nastavování obchodních a strategických cílů s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 153 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Kuchaři
Před 442 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Savoy Spa & Medical Hotel, Ruská 427/4, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: většinou krátký x dlouhý týden (pracovní doba dle domluvy/potřeb zaměstnavatele). Náplň práce: příprava teplých a studených pokrmů do hotelového rautu i a la carte, spolupráce při zjišťování nákladů, objednávání surovin, přejímce, zodpovědnost za dodržování receptur a za kvalitu použitých surovin, rozdělení připravených pokrmů na samostatné porce, aranžování a dekorování jídel před podáváním, pé... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 209 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 225 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného a logického uvažování, čtení technických výkresů, uživatelská znalost MS Office Z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 173 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních
Před 1005 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: accounting34@global-accounting-services.com Pro luxusní hotel The Dominican, který se nachází pár minut pěší chůze od Staroměstského orloje, hledáme Recepční, pro kterého/kterou působení zde nebude jen práce, ale také radost. Hlavními úkoly recepční je: ? provoz recepce a reprezentace hotelu a jeho služeb ? zajištění příjezdu a odjezdu hosta, včetně Registrace hostů do hotelového systému ? zajištění platné garance na pohledávky spojené s pobytem hosta ? řešení stížností a požadavků hostů ? přiřazování pokojů hostům včetně vydávání klíčů/karet od pokojů ? natěžování položek a uzavírání faktur a účtů v hotelovém systému, finanční vyrovnání s hosty ? tížení minibarů na základě reportu od housekeepingu ? odpovědnost za svěřené finanční prostředky ? odpovědnost za správně uzavřenou finanční uzávěrku a odvod peněz ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Personalista/Personalistka
Před 178 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Městský soud v Praze vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici: PERSONALISTA / PERSONALISTKA. Pracovní náplň (rámcový výčet): zpracování a komplexní zajišťování personální agendy týkající se pracovněprávních vztahů zaměstnanců, soudců, justičních kandidátů a asistentů soudců Městského soudu v Praze; vkládání a změny personálních údajů v evidenčních databázích, zpracovávání souhrnných výstupů z evidenčních databází; agenda ohlašovací povinnosti vůči zdravotním pojišťovnám, ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu
Před 375 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Referent/ka stavebního úřadu na Odbor stavebního úřadu Městského úřadu Kyjov Popis pracovní činnosti: zajišťování odborných agend na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, např. ve věcech umístění, povolení, kolaudace a odstranění staveb, sankcí. Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku a dalších finančních benefitů. Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpoklady a požadavky: o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem) o Podmínkou vzdělání: ? VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo ? VOŠ v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Personálně mzdový specialista
Před 396 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
místo výkonu práce: Krnov Požadujeme: o Prokazatelnou praxi min. 5 let na pozici mzdového a personálního specialisty o Výbornou znalost pracovně-právní a mzdové legislativy o Minimálně SŠ vzdělání o Výbornou znalost MS Office (Excel, Word, PP) o Znalost mzdového programu "KS" výhodou o Ochotu učit se novým věcem, navrhovat je a mít zodpovědnost za svěřený úkol Pracovní náplň: o Metodické řízení mezd (úkolových, časových) o Vydávání a aktualizace interních mzdových směrnic, kontrola... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Mzdoví účetní
Před 353 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu nás kontaktujte: - osobně v pracovní dny PO - ČT od 8:00 do 14:00 hod, PÁ od 8:00 do 12:00 na adrese výkonu práce - emailem na: sekretariat@ordos.cz, zašlete strukturovaný životopis - telefonicky v pracovní dny PO - ČT od 7:30 do 15:30 hod, PÁ od 7:30 do 13:00 hod na tel.č. 474 667 220. Požadujeme: - vzdělání eko... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 375 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
mzdová/ý účetní
Před 276 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Mzdová účetní společnosti (bez znalosti cizích jazyků) Prosíme o zasílání životopisu předem na e-mail: nabor@bbs.eu BBS - Plzeň jsme česká, středně velká společnost s 30letou tradicí, poskytující služby. Dlouhodobě působíme na chráněném trhu práce. Vaše pracoviště bude v sídle naší společnosti, které se nachází v Plzni na Jižním Předměstí. Nástup je možný po vzájemné domluvě (možný ihned). Práce není fyzicky náročná, a proto je vhodná i pro OZP. Lokalita: Plzeň Bory Plat: 40.000,- Kč/měsíc Typ úvazku: Plný úvazek (možnost zkráceného úvazku) Náplň práce: " Samostatné vedení mzdové agendy " Komunikace s úřady (ČSSZ, zdravot... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
SAMOSTATNÝ/Á ÚČETNÍ TECHNICKÉ UNIVERZITY V LIBERCI
Před 353 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Pracoviště: rektorát Technické univerzity v Liberci Úvazek: 100 % (40hod./týden) Mzdové zařazení: mzdová třída B4 dle Vnitřního mzdového předpisu TUL, mzda v návaznosti na předchozí odbornou praxi, možnost přiznání osobního příplatku Pracovní smlouva: na dobu určitou v délce 1 roku s možností prodloužení Nástup: květen 2024 nebo dle dohody Termín podání přihlášek do 30.04.2024 Náplň práce: Samostatná účetní zajišťuje prvotní evidenci jednotlivých činností účetní jednotky a účtování jednotlivých oblastí finančního účetnictví: vedení příslušné účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy účetní jednotky, inventura přidělených účtů, plná odpovědnost za svěřenou agendu. Požadavky: SŠ vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru, odborná praxe na obdobné pozici, orientace v oblasti účetn... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
stavbyvedoucí
Před 609 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Kroměříž - stavby v ČR nebo SR - Náplň práce: řízení průběhu stavebních prac, zajištění subdodavatelů a dodavatelů materiálu pro stavby, kontrola kvality odvedené práce, zodpovědnost za personální vedení staveb a zajištění dodržování BOZP a PO - Požadavky: SŠ / VŠ vzdělání stavebního směru, zkušenosti v řízení realizace pozemních staveb, zkušenosti s řízením lidí a subdodavatelů, ŘP sk. B, práce s PC, komunikativnost, autorizace (není podmínko... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
INŽENÝR KVALITY
Před 336 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace se zákazníkem Řešení zákaznických, interních reklamací ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění interních auditů a účast na zákaznických auditech Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům Spolupráce na neustálém zlepšování v rámci svěřených projektů POŽADAVKY NA UCHAZEČE: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací je výhodou Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči stresu, proaktivní přístup ŘP skupiny B a ochot... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU na Odboru Stavební úřad Magistrátu města Prostějova
Před 178 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která e státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání a... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 455 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 22.11.2023 Místo vhodné i pro OZZ. Firma INVO CZECH s.r.o.- česká strojírenská firma zaměřená na výrobu měřidel, forem, nástrojů, přípravků, montážních pracovišť, jednoúčelových strojů a zařízení. Náplň práce: • Komplexní vedení účetnictví • Komplexní zpracování mezd a mzdové agendy • Kontrola podkladů a zpracování přiznání k DPH, KH, SH, daňová agenda • Zpracování pravidelných měsíčních a ročních závěrek, controlling • Zpracování ročního zúčtování daně z příjmu • Reporting, řízení cash flow • Inventarizace majetku a rozvahových účtů • Zadávání plateb, zpracování bankovních výpisů • Průběžná evidence pohybu zboží do zahraničí, EHS (Intrastat) Požadavky na vzdělání a znalosti:... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Obsluha CNC plošné frézky
Před 346 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nabízíme práci v rozvíjející se firmě s rodinnou atmosférou a kreativním pracovním přístupem. Výjimečné projekty na mezinárodní úrovni. Nejsme korporát. Věci tady netrvají nekonečně dlouho. Známe se a víme kdo co dělá. Kvalitní práci dokážeme dobře ohodnotit. Jsme komunikativní a jednáme na rovinu. Koho hledáme: Těší tě, když za sebou vidíš výsledek své dobře odvedené práce? Hledáš jistotu stabilní práce a dobrého finančního ohodnocení? Jsi manuálně zručný se zaměřením pro preciznost? Nevadí ti časová flexibilita, rád občas vyjedeš i mimo firmu? Pak hledáme právě tebe! POŽADAVKY: vzdělání min. vyučení v technickém oboru, základní znalost CNC obrábění (není podmínkou), vhodné i pro absolventy, samostatnost, spolehlivost, manuální zručnost, schopnost učit se novým věcem, přizpůsobení pracovní doby dle povahy za... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení péče o majetek
Před 325 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Stránská Jana Ing., tel.: 474 636 240 , e-mail: stranska@poh.cz Vedoucí oddělení péče o majetek - technický pracovník (pracoviště Karlovy Vary, Horova 12) Pracovní náplň: o Vedení menšího týmu zaměstnanců o Zabezpečuje péči o majetek ve správě závodu o Zajišťuje a kontroluje smlouvy a objednávky o Připravuje a kontroluje plnění oprav a investic, kontrolu požadavkových listů o Účast v příslušných komisích závodu o Spolupracuje s orgány státní správy, geodetickými firmami a dalšími subjekty o Pracuje v technické databázi ISyPo a ekonomickém systému K2 Požadujeme: o VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství, geodézie a kartografie o Znalost vodního zákona, stavebního zákona, zákona o ochraně přírody a krajiny, správního řádu a souvisejících předpisů o Znalost majetkoprávní problematiky, základů účetnictví a ekonomických procesů o Znalost a orientace v projektové dokumentaci staveb ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
PERSONALISTA (45-55.000 Kč)
Před 315 dny - ANNONCE
Máte již zkušenosti s vedením personální agendy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: PERSONALISTA (45-55.000 Kč) Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení., Zpracování a správa per... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce