cenový referent oddělení Hospodařšení s majetkem v účetnictví

Před 171 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Další požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, obor stavební nebo ekonomie výhodou nebo v jiném oboru nebo absolvent akreditačního kurzu "oceňování nemovitých věcí" nebo držitel certifikace odhadce nemovitých věcí praxe ve veřejné správě výhodou velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office) velmi dobrá znalost českého jazyka velmi dobrá znalost legislativy v oboru oceňování majetku (nápř. z. č. 151/1997 Sb. a v. č. 441/2013 Sb.) samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení §17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Popis pracovních činností: Komplexní analýzy, sledování a vyhodnocování cen na trhu nemovitostí a nájemného ve vymezené působnosti Územního pracoviště. Samostatné vypracování komplexního dokumentu ocenění majetku státu na úrovni znaleckého posudku, stanovení ceny podle legislativních norem, stanovení obvyklých cen majetku v oblasti působnosti Územního pracoviště... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT MAJETKOVÉ SPRÁVY ZZS JČK (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce zaměstnance je zejména: - samostatné a komplexní vedení evidence dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku, drobného dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku organizace, - odpovědnost za zaúčtování veškerých pohybů majetku - zařazení, vyřazení, převody, změny vstupních cen a jiné prováděné změny, sledování zdrojů financování majetku, - zajištění předání podkladů pro zaúčtování v účetnictví, - odsouhlasení a kontrola evidenčního stavu majetku se stavem v účetnictví, - zpracování odpisového plánu vč. návrhů změn a úprav, výpočet měsíčních odpisů majetku, - příprava podkladů pro inventarizaci majetku, realizace fyzických inventur majetku, vyhodnocení výsledků inventur, zpracování Inventarizační zprávy, - vedení agendy Likvidační a škodní komise, příprava materiálů pro jednání, zpracování zápisu - zpracování statistických výkazů a hlášení v oblasti majetku Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, - praxe v oblasti ú... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA Oddělení správy nemovitostí, Odboru majetku města MěÚ Nové Město nad Metují
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o v... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice odboru výstavby a územního plánování Městského úřadu Písek
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Druh práce: Místo výkonu práce: zajišťování správních činností na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, popř. ve věcech vodohospodářských staveb správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba určitá Předpokládaný nástup: 01.08.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: Bonusy: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky, pružná pracovní doba, 4 dny/rok indispozičního volna Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 356 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 470 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 417 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 252 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referent ekonomiky a provozních činností
Před 228 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Stručný popis pracovní pozice: Dílčí správce rozpočtu na odboru občanskosprávním, sestavování návrhu a sledování čerpání rozpočtu odboru občanskosprávního, evidence smluv, faktur, ověřování účetních dokladů a ostatní ekonomické práce a provozní činnosti. Předpoklady: a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk b) občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR c) bezúhonnost ( § 4, odst. 2 zák.č. 312/2002 Sb.) Požadavky na uchazeče: - znalost problematiky rozpočtového procesu, financování a legislativy územních samosprávných celků, zejména zák. č. 250/... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 617 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Mackurová Pavla. Nabídky zasílejte do 31.8.2023 na e-mail: personalni@sirius-opava.cz. Požadujeme: - znalost účetního SW Gordic výhodou - organizační a komunikační schopnosti, - samostatnost, spolehlivost, pečlivost. Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví příspěvkových organizací - účtován... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení péče o majetek
Před 389 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Stránská Jana Ing., tel.: 474 636 240 , e-mail: stranska@poh.cz Vedoucí oddělení péče o majetek - technický pracovník (pracoviště Karlovy Vary, Horova 12) Pracovní náplň: o Vedení menšího týmu zaměstnanců o Zabezpečuje péči o majetek ve správě závodu o Zajišťuje a kontroluje smlouvy a objednávky o Připravuje a kontroluje plnění oprav a investic, kontrolu požadavkových listů o Účast v příslušných komisích závodu o Spolupracuje s orgány státní správy, geodetickými firmami a dalšími subjekty o Pracuje v technické databázi ISyPo a ekonomickém systému K2 Požadujeme: o VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství, geodézie a kartografie o Znalost vodního zákona, stavebního zákona, zákona o ochraně přírody a krajiny, správního řádu a souvisejících předpisů o Znalost majetkoprávní problematiky, základů účetnictví a ekonomických procesů o Znalost a orientace v projektové dokumentaci staveb ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODBORU VÝSTAVBY, ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 417 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*Bližší informace: Ing. Miroslava Kunzová, vedoucí OVÚPŽP, tel.: 556 312 260 nebo Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, tel: 556 312 203. Uzávěrka přihlášek: do 21.3.2024, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT ODBORU VÝSTAVBY, ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MĚÚ VÍTKOV - DOBA NEURČITÁ - NEOTVÍRAT", s uvedením adresy podavatele. Druh práce: referent odboru výstavby, územního plánování a životního prostředí Městského úřadu ve Vítkově Charakteristika práce: výkon speciálního stavebního úřadu v rámci přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností - povolování staveb - silniční, vodoprávní, obecné. Místo výkonu práce: ORP Vítko... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent
Před 405 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace : - výkon správy daně z nemovitých věcí, zpracování a evidence daňových tvrzení - vydávání rozhodnutí při správě daní, vyřizování řádných, mimořádných opravných prostředků a dozorčích prostředků v rozsahu své působnosti - komplexní správa osobních daňových účtů přiděleného okruhu daňových subjektů - provádění vyhledávací činnosti a místních šetření a komplexní provádění daňové kontroly Zaměstnanecké výhody: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zaří... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ TECHNIK/ČKA
Před 448 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - Projektová a inženýrská příprava silničních staveb, koordinace činností a vyřízení potřebných dokladů pro územní řízení a stavební povolení a další související správní řízení. - Komplexní zajištění majetkoprávního vypořádání pozemků pro stavby. - Zajištění realizace silničních staveb. - Účast na kontrolních dnech staveb a průběžná kontrola finančního a věcného průběhu staveb a pravidelnosti dotací. - Kontrola faktur vydaných v rámci přípravy, realizace a dokončení stavby, a kontrola návrhů na změny během výstavby a zajišťování podkladů pro administraci takových změn. - Zpracování přehledů o stavu projektové přípravy a realizace silničních staveb. - Příprava podkladů pro zařazení realizovaných staveb do majetku Jihočeského kraje. - Koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent Oddělení regionálního rozvoje a územního plánování (2)
Před 417 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Pořizování nástrojů územního plánování včetně zajišťování vyhodnocení vlivu na udržitelný rozvoj území, pořizování územních plánů, územně analytických podkladů, územních studií, vydávání závazných stanovisek (posuzování stavebního záměru s politikou územního rozvoje, se zásadami územního rozvoje a s územním plánem pro stavební záměry). Požadavky zaměstnavatele: Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské v bakalářském studijním programu Obor vzdělání: dle § 24 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), tj.: - vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování nebo příbuzného oboru (např. architektura a urbanismus, geografie, kartografie, krajinářství), nebo - vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením - př... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Samostatný referent oddělení investic a údržby majetku kraje v odboru investičním
Před 409 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrovéh... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrátor GIS
Před 281 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
POŽADUJEME - VŠ vzdělání technického směru - základní znalost práce s geografickým informačním systémem, výhodou znalost Misys - znalost práce s Bentley Microstation výhodou - samostatnost, aktivitu, komunikativnost - řidičský průkaz B Pracovní náplň: - komplexní správa geografických informačních systémů - GIS Misys - pro naše zákazníky, především z řad měst a obcí - příprava a aktualizace dat GIS (Katastr, digitální technická mapa, územní plánování, správa majetku) - vlastní sběr dat v terénu - aktual... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
REFERENT INVESIČNÍ TECHNIK / REFERENTKA INVESTIČNÍ TECHNIČKA Oddělení rozvoje města, Odboru majetku města - MěÚ Nové Město nad Metují
Před 290 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: září 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.). Co bude náplní Vaší práce: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, studie; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a převzetí staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků a zajištění příslušné agendy; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocování efektivity investic a podávání návrhů na změny. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v technické a projektové dokumentaci; zkušenost s projektovým řízením, zadáváním veřejných zakázek výhodou; zkušenosti v oblasti energetického managementu výhodou; pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Účetní obce
Před 281 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: -komplexní vedení účetnictví obce, personální a mzdové agendy, zpracování měsíčních a ročních závěrek účetnictví, vedení a účtování pokladny, poplatková agenda (místní poplatky, správní poplatky ...), evidence majetku, závazků a pohledávek obce, zpracování statistických výkazů a přehledů, komplexní vedení rozpočtu obce, např. sestavení rozpočtu, sledování jeho plnění, provádění rozpočtových opatření, sestavení střednědobého výhledu rozpočtu obce atd., státní správa, další administrativní práce na obecním úřadě. Požadujeme: -státní občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost -minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo obdobného zaměření, praxe na pozici samostatného/samostatné účetního obce/účetní obce, rozpočtáře obce/rozpočtářky obce, vítána znalost účetnictví obcí, znalost vedení rozpočtu obce, uživatelská znalost PC (Windows, MS Word, MS Excel, MS Outlook), znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Ostraha majetku a osob
Před 607 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bajgerová Kateřina, tel.: 777560540, e-mail: bajgerova@spectrumfm.cz Komunikativní znalost českého jazyka nutná. Ostraha majetku... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent majetkové správy
Před 417 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt e-mailem: personalni@vum.cz - vybraní uchazeči budou osloveni. Požadujeme: pracovitost, loajalitu, dochvilnost, bezúhonnost, spolehlivost, profesionální jednání Náplň práce: - zajišťuje správu majetku organizace (nabývání, uchovávání, prodej) - zpracovává a kontroluje návrhy smluv, zajišťuje uveřejnění smluv v registru smluv - připravuje objednávky - sleduje čerpání rozpočtu na správu majetku - vyřizuje požadavky na pořízení, opravy a údržbu majetku, vede úplnou a podrobnou operativní evidenci majetku - vystavuje vydané faktury - sestavuje odpisový plán, provádí odpisy veškerého majetku v souladu s odpisovým plánem, včetně vyřazení z evidence majetku - provádění inventur ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referenti majetkové správy
Před 248 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: referenti majetkové správy Nástup: 1.10.2024 na neurčito Mzda: 20130,- až 29520,- Kč Kontakt: Ing. Václav Trávníček, tel. 318 622 961, email: vaclav.travnicek@cuzk.cz Prvotní kontakt: telefonicky, emailem, osobně Místo výkonu: Pod Šachtami 353, Příbram IV Náplň práce: Zajišťování správy majetku organizace nebo majetku státu ve vymezené působnosti, jeho nabývání, uchovávání, prodeje nebo jiných forem dispozice. Zabe... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Provozáři
Před 290 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pšenáková Pavlína, e-mail: psenakova.pavlina@npu.cz Národní památkový ústav, územní památková správa v Ústí nad Labem, hledá kandidáta/tku na pozici: Provozář/ka - pracoviště Praha 3 Pracovní náplň: " provádí drobné provozní a údržbové práce související s chodem pracoviště " v oblasti autoprovozu provádí pravidelnou a sezonní údržbu vozového parku (max. 10 vozidel - kontrola tech. stavu vozidel, sezonní výměna pneu, zajišťuje servisní prohlídky, STK a měření emisí, zajišťuje servisní opravy vozidel, dohled nad stavem interiéru vozidel aj.) " vede dokumentaci o motorových vozidlech, následně zapracovává data do tabulkových přehledů evidence spotřeby pohonných hmot vozidel a strojů všech pracovišť ÚPS ÚL a památkových objektů na základě obdržených podkladů " spravuje agendu pojištění vozidel (spolupráce při řešení pojistných událostí) " jako řidič zajišťuje občasné jízdy služebním vozem dle potřeb pracoviště " dohled nad dodržováním vnitřních pravidel a aktuálních směrnic " odpovědn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialista staveb drah
Před 453 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, nový stavební úřad, který má za cíl urychlit a zkvalitnit schvalování projektů klíčové dopravní a energetické infrastruktury, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista staveb drah. Náplň práce: Vedení správních řízení a dalších správních postupů podle stavebního zákona a liniového zákona ve věcech staveb drah v územní působnosti oddělení, Výkon komplexních právních činností, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně řešení věcně a právně složitých případů a zastupování v soudních a obdobných sporech, Spolupráce s dalšími útvary úřadu při r... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
EKONOM/-KA ODBORU NAKLÁDÁNÍ S MAJETKEM (m+ž)
Před 281 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
EKONOM/-KA ODBORU NAKLÁDÁNÍ S MAJETKEM (m+ž) Osobnostní předpoklady pro práci ve veřejné správě, orientace v zákoně č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; samostatnost; výborné komunikační schopnosti; výhodou praxe ve veřejné správě. Mzda od 27.138,- Kč - 39.775,- kč + osobní příplatek Zaměstnanecké výhody: strav... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Finanční referent/ka, účetní
Před 237 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce