referenti majetkové správy

Před 194 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: referenti majetkové správy Nástup: 1.10.2024 na neurčito Mzda: 20130,- až 29520,- Kč Kontakt: Ing. Václav Trávníček, tel. 318 622 961, email: vaclav.travnicek@cuzk.cz Prvotní kontakt: telefonicky, emailem, osobně Místo výkonu: Pod Šachtami 353, Příbram IV Náplň práce: Zajišťování správy majetku organizace nebo majetku státu ve vymezené působnosti, jeho nabývání, uchovávání, prodeje nebo jiných forem dispozice. Zabe... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)
SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 4. 2025 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program Město Týn nad Vltavou si vyhrazuje právo přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vzdělání potřebného pro 10. platovou třídu 2. znalosti oboru 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) Nevyžaduje se 4. Praxe - Praxe v oboru zahradnictví výhodou 5. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - znalost Standardů péče o přírodu a krajinu AOPK výhodou - dovednost prac... (více v detailu)
referent odboru investic a údržby
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
220033 - REFERENT V ODDĚLENÍ KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ II ODBOR KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ (m/ž
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, - provádění kontroly použití prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu, státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně; - vedení ... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 11 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno
Komplexní podpora pro Vaše podnikání
Před 55 dny - HYPERINZERCE
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu. Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 302 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 416 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 364 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referenti společné státní správy a samosprávy
Před 364 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kačírek Lukáš Mgr., e-mail: lukas.kacirek@mvcr.cz oprávnění k základnímu platu + příplatky Náplň práce: Přepážkový pracovník - odbavování klientů na úseku přijímání žádostí o pobytová oprávnění cizinců v ČR a související administrativa (vedení správního řízení) Předpoklady: - dobré komunikační a vyjadřovací schopno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 198 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referent/ka odboru životního prostředí
Před 232 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání se zaměřením na ochranu životního, ochranu přírody a krajiny, ochranu vod, lesní hospodářství Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce: výkon přenesené působnosti státní správy na úřadu obce s rozšířenou působností, a to podle zákona o ochraně př... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent
Před 227 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména: - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní-daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně silniční - připravuje a vede ucelené daňové spisy daňových subjektů po jednotlivých daních, včetně soupisu daňového spisu - v daňovém řízení připravuje rozhodnutí, kterými jsou ukládány povinnosti a přiznávána práva v souladu s daňovým řádem; zpracovává žádosti podané v souladu s daňovým řádem - zajišťuje agendu a provádí pravidelnou kontrolu přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních a v řízení postupuje v souladu s daňovým řádem Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnispra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 209 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODD. MAJETKOVÉ SPRÁVY
Před 235 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou (stavební obor výhodou); komunikativnost, samostatnost; řidičský průkaz skupiny B; znalost práce na PC (Office); pracovní a časovou flexibilitu; orientace v katastru nemovitostí. Stručná charakteristika: zpracovává podklady k majetkoprávnímu vypořádání pozemků zastavěných silnicemi ve vlastnictví fyzických nebo právnických osob, příprava podkladů pro změny v silniční síti; účastní se jednání souvisejících s majetkoprávním vypořádáním; zajišťuje vklady smluv do katastru nemovitostí; zajišťuje ve spolupráci s krajským úřadem, ODSH uzavírání smluv; v rámci krajských in... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
účetní
Před 331 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 27.3.2024. Požadavky: - znalost práce na PC, MS Office, znalost podvojného účetnictví, práce v IS Gordic, Cygnus výhodou - praxe na pozici účetní podmínkou - trestní bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost - řidičský průkaz - řidič referentských vozidel - znalost státní správy a účtování v příspěvkové organizaci výhodou Náplň práce: Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření vč. sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih. Zajišťuje kompletní styk s bankou ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
odborný referent /ka, dopravní inženýr/ka (zařazen do odboru investic a údržby)
Před 163 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky vzdělání - VŠ stavebního nebo dopravně-stavebního směru. Popis pracovního místa: příprava a realizace investičních záměrů dopravních staveb, správa a údržba místních komunikací vč. dopravního značení, pasport a vedení registru místních komunikací a dopravního značení. Více na www.hodonin.eu - v pravém sloupci - Nabídka zaměstnání. Strave... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Daňový referent
Před 204 dny - ANNONCE
Nutná podmínka: v termínu do 26. 8. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení na SM 300337 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovová... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný referent oddělení hospodářské správy - ÚDRŽBÁŘ v odboru kancelář ředitele (m,ž)
Před 356 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici vám poskytne ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka správy majetku
Před 163 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Město vlastní nemovitý i movitý majetek a je zodpovědné za jeho efektivní, hospodárné a výhodné využívání. Dbá také na jeho správu, rozvoj a ochranu. Disponujete odpovědností, důsledností a systematickým přístupem? Jste dobrý v komunikaci a dokážete jednat s lidmi? Chcete se podílet na správě majet... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Daňový referent
Před 163 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nutná podmínka: v termínu do 27. 9. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovová... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
grafické práce a správa webu
Před 314 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
hledáme zaměstnance na grafické práce, správu webu a základní admini... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
odborní/vrchní referenti Oddělení vyměřovacího III, Odboru vyměřovacího I
Před 163 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, - správu osobních daňových účtů - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (napříkl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce