Referent majetkové správy

Před 466 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt e-mailem: personalni@vum.cz - vybraní uchazeči budou osloveni. Požadujeme: pracovitost, loajalitu, dochvilnost, bezúhonnost, spolehlivost, profesionální jednání Náplň práce: - zajišťuje správu majetku organizace (nabývání, uchovávání, prodej) - zpracovává a kontroluje návrhy smluv, zajišťuje uveřejnění smluv v registru smluv - připravuje objednávky - sleduje čerpání rozpočtu na správu majetku - vyřizuje požadavky na pořízení, opravy a údržbu majetku, vede úplnou a podrobnou operativní evidenci majetku - vystavuje vydané faktury - sestavuje odpisový plán, provádí odpisy veškerého majetku v souladu s odpisovým plánem, včetně vyřazení z evidence majetku - provádění inventur ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent MÚ, odbor rozvoje a majetku města - péče o památky, administrativa
Prvotní informace: e-mail: vltavska@mubela.cz telefonicky: 602442015 Po-Pá 7-17hod Upřesňujicí informace: obor vzdělání - např. veřejná správna, stavebnictví, architektura, dějiny umění. Více informací k pracovní pozici a dalším požadavkům lze vyhledat na webových strán... (více v detailu)
Finance Associate
Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com - Podpora procesů licencování třetími stranami, provádění kreditních kontrol a analýza finanční stability zákazníků. - Podílení se na řízení finančních rizik a zajištění včasné a přesné fakturace zákazníků. - Účast na měsíčním uzávěrkovém procesu, uznávání příjmů a ... (více v detailu)
Finance Associate
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com - Podpora procesů licencování třetími stranami, provádění kreditních kontrol a analýza finanční stability zákazníků. - Podílení se na řízení finančních rizik a zajištění včasné a přesné fakturace zákazníků. - Účast na měsíčním uzávěrkovém procesu, uznávání příjmů a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič sk. C+E
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kvalifikační předpoklad: o řidičský průkaz skupin B + C (vč. platného průkazu profesní způsobilosti) + E (nad 750 kg), o jeřábnický nebo vazačský průkaz výhodou, o dopravně psychologické vyšetření. Charakteristika prací: o řízení silničních motorových vozidel s celkovou hmotností nad 12 t, vč. provádění denního ošetření a běžné údržby, vč. obsluhy přídavných zařízení (např. HAK systém apod.), o obsluha speciálních vozidel a jejich nástaveb, o vyvážení odpadů v kontejnerech, převoz silničních strojů a mechanismů, o řízení a obsluha stavebních pracovních strojů a mechanismů, vč. jejich běžné údržby, o řízení a obsluha pily na řezání živičných a betonových krytů, vibrační desky, vibrační lišty, energocentrály, o instruktáž obsluhy str... (více v detailu)
Neuvedeno
VRÁTNÁ/-Ý - STRÁŽNÁ/-Ý
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zodpovědné pracovníky na pozici vrátný/strážný. Požadujeme poctivost, chuť do práce a spolehlivost. Pracovník ostrahy provádí evidenci osob vstupujících do objektu, provádí kontrolu osob při odchodu z objekt a provádí kontrolní pochůzku po objektu. Za svědomitost, spolehlivost a dobré výsled... (více v detailu)
Neuvedeno
220042 - referent/ka v Oddělení kontroly zvláštních činností II Odbor kontroly zvláštních činností
Před 7 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Správce daně - dotace vykonává tyto činnosti: - Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. - Zajišťuje správu dotací a návratných finančních výpomocí, půjček a příspěvků poskytovaných ze státního rozpočtu v souladu s pravidly o hospodaření s rozpočtovými prostředky. - Provádí kontrolu event. místních šetření podle účelu poskytnutých dotací a návratných finančních... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný referent oddělení investic a údržby majetku v odboru investičním
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru - údržba majetku a zeleně města
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Náplň práce: - vedení týmu zaměstnanců při péči o veřejný prostor, údržby majetku a zeleně města Pardubic - řízení prací s nejmodernější komunální technikou a vybavením Nabízíme: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - vý... (více v detailu)
Neuvedeno
221088 - správce daně - vyměřování - Oddělení vyměřovací V Odbor vyměřovací II
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Komplexně zajišťuje vyměřování a doměřování daně z příjmu fyzických osob, daně ze závislé činnosti a daně z přidané hodnoty ve složitých případech správy daní, provádí komplexně postupy k odstranění pochybností. - Zajišťuje služby v infocentru územního pracoviště. - Zpracovává výkazy nedopla... (více v detailu)
Neuvedeno
200526_Správce daně - registrace v Oddělení správy registrů
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: JUDr. Viera Foktová, tel.: 221 593 315, e-mail: viera.foktova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - správa registračních spisů; - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu; - zpracování přihlášek k registraci, oznámení změn, ověřování poskytnutých údajů; - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí o registraci; Nabízíme: - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - pružná pracovní doba - motivační ohodnocení - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na ... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 10 dny - AVIZO_CZ
KO: Anna Adámková, tel.: 734 112 500, email: kariera@stoklasa.cz. Nabídky zasílejte na uvedený e-mail. Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru - Znalost účetních a daňových předpisů - Praxe v oboru výhodou - Pečlivost, samostatnost, spolehlivost - Zkušenost s účetním softwarem (K2 výhodou) - Schopnost týmové spolupráce - Základní znalost práce s MS Excel Zaměstnanecké výhody: obědy/stravenkový paušál, 25. dnů dovolené, sleva na firemní zboží, Náplň práce: - Naváděn... (více v detailu)
Neuvedeno
Kontrolor / kontrolorka kvality
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kontrolor plastové výroby NÁPLŇ PRÁCE: - provádění vstupní, mezioperační a výstupní kontroly plastových dílů - kontrola a měření dílů dle příslušné dokumentace v daných intervalech - uvolňování prvních kusů a vytváření vzorků - statistická evidence POŽADUJEME: - dobrý zrak - znalost MS OFFICE - uživatelská znalost MS Office, Helios Nephrite výhodou, obecná znalost metrologie, znalost IATF 16949 - časová flexibilita ,spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, přesnost, důslednost, ro... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně
Před 11 dny - AVIZO_CZ
z:2/6/2025 Nabízíme: - aktivně vyhledávat nové zákazníky, nabízet servis výtahů, technické modernizace, laserové výpalky a drobnou kovovýrobu, navrhovat řešení zákazníkům dle jejich potřeb ve spolupráci s technickým oddělením, domlouvat osobní schůzky a účastnit se jednání, vést evidenci a jednoduchý reporting výsledků. Požadujeme: - samostatnost, spolehlivost a tah na branku. - ochota cestovat v rámci kraje. Výhodou: - praxe na pozici obchodního zástupce nebo technického obchodníka, znalost prost... (více v detailu)
Neuvedeno
Hasiči
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Děčín Požadavky: • občanství České Republiky • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru • trestní bezúhonnost • zdravotní, osobní a fyzická způsobilost - bude ověřeno v přijímacím řízení • řidičský průkaz skupiny C výhodou • bez stranické příslušnosti • vhodné i pro absolventy Hlavní náplň služební činnosti: • provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech • kontrola a údržba technických a věcných prostředků • provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy Nabízíme: • atraktivní a zajímavou práci v profesionálním sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek • stabilitu, jistotu a dlouhodobou perspektivu, stálý růst služebního příjmu • služební poměr, který je upraven zákonem č. 361/2003 SB. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, v platném znění • směnný provoz (24 hodinové služby + 2 dny volna) • 6... (více v detailu)
Neuvedeno
Digitální váha na zavazadla, do 50kg ±10g
Před 13 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Digitální váha na zavazadla, teploměr, do 50kg ±10g Ruční váhy s kompaktními rozměry se skvěle hodí na doma i na cesty. Snadno zvážíme kufry, zavazadla, změříme okolní teplotu díky vestavěnému teploměru. Pevná konstrukce a vysoká kvalita zpracování poskytují pocit jistoty při měření a podsvícený a čitelný LCD displej usnadňuje čtení. Váha je vybavena 2 ovládacími tlačítky: ON / OFF / TARE - pro zapnutí a vypnutí přístroje a pro spuštění váhy před vážením JEDNOTKA - pro výběr jednotky hmotnosti, ve které se provádí měření a pro volbu jednotky odečítání teploty Má možnost automatického vypnutí pro úsporu energie. Je napájena jednou baterií CR2032, která je součástí sady. Turistická nezbytnost se širokou škálou použití Váha, díky pásce zakončené háčkem, umožňuje snadné vážení zavazadel, tašek, kufrů. Maximální zatížení je 50kg a přesnost měření je ±10g . Při přípravě na prázdninové cesty bude nenahraditelná. Letecké společnosti mohou být velmi přísné, pokud jde o váhu zavazadel. Dí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
 Kč
Pohledávka ZÁMEČEK SLUNCOVÁ s.r.o. ve výši 1.518.702,00 Kč
Před 37 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Zrůstek a partneři v.o.s., IČ 25589644, se sídlem Praha, Arbesovo nám. 257/7, PSČ 150 00, s adresou pro doručování Brno, Orlí 27, PSČ 602 00, zastoupená Mgr. Jiřím Zrůstkem, ohlášeným společníkem, jako insolvenční správce dlužníka ZÁMEČEK SLUNCOVÁ s.r.o., IČ 28896921, se sídlem U Sluncové 64/10, 186 00 Praha 8 – Karlín (dále též jen „vyhlašovatel“), tímto vyhlašuje výběrové řízení o nejvhodnější návrh na uzavření smlouvy o postoupení pohledávky (dále jen „pohledávka“): uvedené v soupisu majetkové podstaty v části IV. Pohledávky, poř. č. 1: - Pohledávka za ČKD PRAHA DIZ, a.s., IČ 00565997, se sídlem Kolbenova 499, 190 02 Praha, ve výši 1.518.702,00 Kč. Přílohou k tomuto oznámení je soupis majetkové podstaty, ve kterém je zmíněná pohledávka uvedena. V příloze k tomuto oznámení je dále uveden text sml... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Global OT Infrastructure Architect
Před 1165 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Role Úkol / Odpovědnost Zajištění podpory infrastruktury OT Podnikové potřeby k analýze nových a stávajících požadavků infrastruktury OT aplikací na identifikaci potřeby změn a vývoje. Zajišťuje, aby infrastruktura fungovala optimálně, a analyzujte obchodní požadavky Identifikace potřeb nového hardwaru, operačních systémů nebo řešení konektivity. Doporučuje alternativní technologie nebo vylepšení pro vylepšení stávajících systémů OT. Zajišťuje správnou dokumentaci systémů OT Automation podle požadavků OT Odpovídá za udržování aktuálnosti po celý životní cyklus: -seznam všech aktiv OT (včetně jejich stavu a kritičnosti) -síťová architektura podle průmyslových modelů a bezpečnostních standardů -technická dokumentace v oblasti odpovědnosti (tj. seznam I/O, architektura systému atd.) Spravuje globální standardy OT Vede návrh automatizačního systému společně s místním týmem prosazováním používání globálních standardů OT. Eskaluje a rozhodujte, pokud dojde k jakémukoli porušení globálního st... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 339 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referenti bezpečnosti státu
Před 326 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Luštinec Jan Mgr., e-mail: jan.lustinec@mvcr.cz Platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., příloha č. 2. Po zapracování se dále přiznává osobní příplatek. Náplň práce: Kontaktní administrativa související s žádostmi o povolení pobytu cizinců na území České republiky, vedení spisového materiálu a evidencí Předpoklady: - podmínkou občanství ČR - pečlivost, důslednost - znalost práce na PC (práce v informačních systémech, internet) - trestní a morální bezúhonnost - ochota učit se novým věcem - odolnost vůči stresu - znalost cizího jazyka a pobytové problematiky není podmínkou, vhodné i pro absolventy - respektování fire... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 405 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Projektant slaboproudých systémů se zkušeností s AutoCAD (60 - 75.000 Kč)
Před 303 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rozšiřujeme náš tým! Aktuálně hledáme projektanta, který má zkušenosti se slaboproudem, má platný §5 dle 50/1978 nebo §6 dle NV 194/2022 a pracoval s AutoCAD. Na oplátku nabízíme pravidelné finanční odměny, práci na zajímavých projektech pro zabezpečovací sektor ČR. Zabýváme se vývojem a implementací systémů (kombinace železa a software) pro bezpečnostní složky a klíčovou infrastrukturu v ČR i zahraničí. O firmě: Zaměřujeme se na ochranu majetku a citlivých informací pomocí špičkových technologií. Co nás odlišuje od konkurence, je náš důraz na individuální přístup ke každému klientovi. Pečlivě analyzujeme potřeby našich klientů a navrhujeme ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent technické podpory
Před 632 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 467 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referenti společné státní správy a samosprávy
Před 467 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kačírek Lukáš Mgr., e-mail: lukas.kacirek@mvcr.cz oprávnění k základnímu platu + příplatky Náplň práce: Přepážkový pracovník - odbavování klientů na úseku přijímání žádostí o pobytová oprávnění cizinců v ČR a související administrativa (vedení správního řízení) Předpoklady: - dobré komunikační a vyjadřovací schopno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní všeobecní
Před 434 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody Náplň práce: Vedení účetnictví dle Českých účetních standardů, Evidence a účtování přijatých zbožových daňových dokladů, Účtování banky a pokladny v různých měnách, Cestovní příkazy a cestovní náhrady,... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce