Referent majetkové správy

Před 401 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt e-mailem: personalni@vum.cz - vybraní uchazeči budou osloveni. Požadujeme: pracovitost, loajalitu, dochvilnost, bezúhonnost, spolehlivost, profesionální jednání Náplň práce: - zajišťuje správu majetku organizace (nabývání, uchovávání, prodej) - zpracovává a kontroluje návrhy smluv, zajišťuje uveřejnění smluv v registru smluv - připravuje objednávky - sleduje čerpání rozpočtu na správu majetku - vyřizuje požadavky na pořízení, opravy a údržbu majetku, vede úplnou a podrobnou operativní evidenci majetku - vystavuje vydané faktury - sestavuje odpisový plán, provádí odpisy veškerého majetku v souladu s odpisovým plánem, včetně vyřazení z evidence majetku - provádění inventur ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Laborantka/laborant
Střední odborné s maturitou nebo VŠ v oboru potravinářském (nebo chemickém), praxe v potravinářském provozu a laboratoři vítána. Komunikativnost, organizační schopnosti, samostatnost, analytické myšlení, přirozená autorita, pravidelné školení. Náplň práce: Vede a řídí pracovníky laboratoře (u pozice vedoucí laborantky) a) zajišťuje vstupní mezioperační a výstupní kontrolu u všech vyráběných výrobků b) provádí analytické a fyzikální rozbory, sleduje ve všech parametrech výrobky a jejich zdravotní nezávadnost c) vyhodnocuje grafy a sondy sterilovacích zařízení d) je metrologem závodu e) kontroluje dodržování hygieny a sanitace f) zajišťuje vyhodnocování rozborů vlastní i externích laboratoří g) spolupodílí se na vývoji výrobků a zkouškách v náva... (více v detailu)
účetní obce
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
STAVBYVEDOUCÍ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
odborný referent/ka pro zeleň
Vzdělání: min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru zahradnictví, krajinářství, zahradní architektura, životní prostředí. Kompletní zajištění realizace projektů zeleně; zajišťuje komplexní správu a péči o městskou zeleň (např. údržba, kontrola péče, rekultivace devastovaných ploch) vede a průběžně doplňuje řádnou evidenci ploch městské zeleně zařazené do údržby, zpracovává návrhy uspořádání trvalé zeleně na veřejných prostranstvích. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - pravý sloupec -nabíd... (více v detailu)
REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
disponent/ka logistiky
Před 5 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost a praxe na podobné pozici vítána, plánování výroby a jejich kapacit, koordinace potřeb zákazníka a výrobních kapacit na základě týdenních, měsíčních a ročních plánů, řízení potřeb surových a montážních dílů, kontakt pro zákazníka v oblasti termínů a množství dodávek, evidence a zpracování všech odvolávek, kontrola jejich správnosti, tvorba odvolávek, sledování dodržování termínů dodávek, plánování a provádění roční... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavební a investiční technik/technička
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální referenti
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent / referentka odboru financí a rozpočtu - pokladní / účetní
Před 10 dny - AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Evidence došlých faktur. " Vystavování faktur, navádění pohledávek a j... (více v detailu)
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA KVALITY PROVOZU
Před 10 dny - AVIZO_CZ
z:27/3/2025 Náplň práce: - kontroluje nástupy do práce, řeší případné zástupy v případě větších výpadků sám zastoupí pracovníka úklidu - práce s OZP - Provádí zaškolení nových pracovníků v oblasti zručnosti a manipulace s čistícími a dezinfekčními prostředky - přijímá náměty na zlepšení od svých podřízených - řeší personální otázky v souladu s požadavky provozu a ZP pouze však po konzultaci s vedoucím provozu zakázky. - zajišťuje správné dodržo... (více v detailu)
Neuvedeno
Digitální váha na zavazadla, do 50kg ±10g
Před 13 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Digitální váha na zavazadla, teploměr, do 50kg ±10g Ruční váhy s kompaktními rozměry se skvěle hodí na doma i na cesty. Snadno zvážíme kufry, zavazadla, změříme okolní teplotu díky vestavěnému teploměru. Pevná konstrukce a vysoká kvalita zpracování poskytují pocit jistoty při měření a podsvícený a čitelný LCD displej usnadňuje čtení. Váha je vybavena 2 ovládacími tlačítky: ON / OFF / TARE - pro zapnutí a vypnutí přístroje a pro spuštění váhy před vážením JEDNOTKA - pro výběr jednotky hmotnosti, ve které se provádí měření a pro volbu jednotky odečítání teploty Má možnost automatického vypnutí pro úsporu energie. Je napájena jednou baterií CR2032, která je součástí sady. Turistická nezbytnost se širokou škálou použití Váha, díky pásce zakončené háčkem, umožňuje snadné vážení zavazadel, tašek, kufrů. Maximální zatížení je 50kg a přesnost měření je ±10g . Při přípravě na prázdninové cesty bude nenahraditelná. Letecké společnosti mohou být velmi přísné, pokud jde o váhu zavazadel. Dí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
 Kč
Barman/ka
Před 20 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hotel Monty, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden 10:00-22:00 h. Náplň práce: zajišťuje obsluhu odpovídajícího standardu, dodržuje zásady poctivosti prodeje a ochrany spotřebitele, provádí nabídku jídel a nápojů, přijímá objednávky hostů, provádí zúčtování s hosty, zná technologické postupy přípravy pokrmů a nápojů uvedených v menu, zná značky a druhy nápojů doporučené k určitým pokrmům, odklízí použité nádobí a ostatní inventář, spolupracuje při inventarizacích prováděných na středisku. Požadujeme: střední odborné v... (více v detailu)
Neuvedeno
💎 Likvidace společnosti💎
Před 31 dny - HYPERINZERCE
💎 Likvidace společnosti💎 Nabízíme komplexní službu likvidace společnosti od A až do Z. Máte v plánu ukončit podnikání a bojíte se složitého procesu likvidace společnosti? Nemějte obavy. S odbornou asistencí to půjde hladce a bez komplikací. Co znamená likvidace? Likvidace společnosti = její vymazání z obchodního rejstříku. Jedná se o právní postup vedoucí k ukončení podnikání, vypořádání majetku a vyrovnání dluhů věřitelům. Úspěšná likvidace společnosti vede k jejímu vymazání z obchodního rejstříku. Proč likvidovat společnost? Likvidace společnosti neznamená neúspěch v podnikání. Stačí životní změna, kdy se chcete vydat jiným směrem, posunout někam dál a s původní společností již nechcete být spojováni nebo pro ni nemáte další využití. Co t... (více v detailu)
Neuvedeno
Global OT Infrastructure Architect
Před 1100 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Role Úkol / Odpovědnost Zajištění podpory infrastruktury OT Podnikové potřeby k analýze nových a stávajících požadavků infrastruktury OT aplikací na identifikaci potřeby změn a vývoje. Zajišťuje, aby infrastruktura fungovala optimálně, a analyzujte obchodní požadavky Identifikace potřeb nového hardwaru, operačních systémů nebo řešení konektivity. Doporučuje alternativní technologie nebo vylepšení pro vylepšení stávajících systémů OT. Zajišťuje správnou dokumentaci systémů OT Automation podle požadavků OT Odpovídá za udržování aktuálnosti po celý životní cyklus: -seznam všech aktiv OT (včetně jejich stavu a kritičnosti) -síťová architektura podle průmyslových modelů a bezpečnostních standardů -technická dokumentace v oblasti odpovědnosti (tj. seznam I/O, architektura systému atd.) Spravuje globální standardy OT Vede návrh automatizačního systému společně s místním týmem prosazováním používání globálních standardů OT. Eskaluje a rozhodujte, pokud dojde k jakémukoli porušení globálního st... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 275 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referenti bezpečnosti státu
Před 261 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Luštinec Jan Mgr., e-mail: jan.lustinec@mvcr.cz Platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., příloha č. 2. Po zapracování se dále přiznává osobní příplatek. Náplň práce: Kontaktní administrativa související s žádostmi o povolení pobytu cizinců na území České republiky, vedení spisového materiálu a evidencí Předpoklady: - podmínkou občanství ČR - pečlivost, důslednost - znalost práce na PC (práce v informačních systémech, internet) - trestní a morální bezúhonnost - ochota učit se novým věcem - odolnost vůči stresu - znalost cizího jazyka a pobytové problematiky není podmínkou, vhodné i pro absolventy - respektování fire... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 340 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Projektant slaboproudých systémů se zkušeností s AutoCAD (60 - 75.000 Kč)
Před 238 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rozšiřujeme náš tým! Aktuálně hledáme projektanta, který má zkušenosti se slaboproudem, má platný §5 dle 50/1978 nebo §6 dle NV 194/2022 a pracoval s AutoCAD. Na oplátku nabízíme pravidelné finanční odměny, práci na zajímavých projektech pro zabezpečovací sektor ČR. Zabýváme se vývojem a implementací systémů (kombinace železa a software) pro bezpečnostní složky a klíčovou infrastrukturu v ČR i zahraničí. O firmě: Zaměřujeme se na ochranu majetku a citlivých informací pomocí špičkových technologií. Co nás odlišuje od konkurence, je náš důraz na individuální přístup ke každému klientovi. Pečlivě analyzujeme potřeby našich klientů a navrhujeme ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent technické podpory
Před 568 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 402 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referenti společné státní správy a samosprávy
Před 402 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kačírek Lukáš Mgr., e-mail: lukas.kacirek@mvcr.cz oprávnění k základnímu platu + příplatky Náplň práce: Přepážkový pracovník - odbavování klientů na úseku přijímání žádostí o pobytová oprávnění cizinců v ČR a související administrativa (vedení správního řízení) Předpoklady: - dobré komunikační a vyjadřovací schopno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní všeobecní
Před 369 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody Náplň práce: Vedení účetnictví dle Českých účetních standardů, Evidence a účtování přijatých zbožových daňových dokladů, Účtování banky a pokladny v různých měnách, Cestovní příkazy a cestovní náhrady,... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce