Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad

Před 430 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Referent/ka stavebního odboru
Kontakt: 315 650 346, e-mail: sarka.matejckova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: Zajištění výkonu obecního stavebního úřadu na úseku stavebního řádu Požadavky: 1/ Kvalifikační požadavky a praxe dle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce a ... (více v detailu)
Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)
mediální asistent(ka) v odboru podpory podnikání, inovací a transformace
Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná míst... (více v detailu)
Pomocný stavební dělník
Prvotní informace: e-mail: vasylbenca@post.cz telefonicky: 776388862 9-15hod Upřesňujicí informace: Manipulační práce se stavebními hmotami, materiály.Přidavačské práce. Příp... (více v detailu)
Stavební dělníci
Nástup možný IHNED. Náplň práce: stavební práce, obkladačské práce, vyklízení objektů, montážní práce dle specifikací. Požadujeme: fyzickou zdatnost, manuální zručnost, spolehlivost, zod... (více v detailu)
REFERENT/KA odd. Finančního odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice sociálně právní ochrany dětí
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve veřejné správě - výhodou - z... (více v detailu)
Stavební inženýr, architekt, Stavební technici projektanti, konstruktéři
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy na dobu neurčitou.Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Popis pracovní pozice: " vedení správních řízení podle stavebního zákona, " konzultační a poradenská činnost na úseku územního plánování a stavebního řádu, Požadavky pro vznik pracovního poměru: " autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, " autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, " fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do obl... (více v detailu)
Vedoucí Oddělení komunálních služeb
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Stavbyvedoucí, Stavební technik/technička
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Koordinace a řízení stavebních prací. Rozdělování a kontrola práce pracovního týmu a činnosti subdodavatelů. Kontrola provedených prací, inventarizace materiálu. Kontrola dodržování technologických postupů stavby. Zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby. Přebírání a předávání staveniště. Komunikace s investorem a dodavateli stav... (více v detailu)
Neuvedeno
stavební dozor - stavbyvedoucí
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Stavební firma nabízí místo stavbyvedoucího ( mistr, stavební dozor) Možnost i zkráceného úvazku. Řidičský průkaz B a znalost práce na PC podmínkou. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-m... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správního
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Výkon agend na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, administrativní práce na Oddělení přestupků, výkon činností na Czech POINTu, výpomoc na úseku voleb. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - vysoká rychlost psaní na PC, schopnost provádět základní operace v textovém procesoru, protokolace Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, -... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný stavební dělník (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Manipulační práce se stavebními hmotami, materiály, polotovary a výrobky. Zemní práce při přípravě a úpravě terénu. Přidavačské práce, bourací práce. Míchání směsí pro výrobu malt, betonů a lehčených betonů z připravené suché směsi. Přípravné a dokončovací stavební práce včetně stavebního... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Odboru sociálního, Úsek sociální právní ochrany dětí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ustanovení § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká flexibilita, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: zajišťování odborných činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí vyplývajících ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru SVZ - pracovník/ pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí / kolizní opatr
Kontakt: 315 650 469, e-mail: eva.horakova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: výkon sociálně právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. v platném znění nebo kolizního opatrovnictví dle absolvovaného vzdělání. Požadavky: 1/ Odborné vzdělání: V případě výkonu SPOD je nutné vzdělání dle §10 zák. 108/2006 Sb. - VOŠ/VŠ zaměřené na sociální práci. V případě výkonu kolizního opatrovnictví je nutné VŠ vzdělání min. úroveň Bc. 2/ Odborná praxe: praxe v oboru vítána 3/ Datum nástupu: 1.6.2025 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou 4/ Další požadavky: znalost práce na PC, zkušenosti z oblasti sociálně právní ochrany dětí výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, schopnost flexibilně řešit problémy atd. 5/ Termín podání přihlášky: do 10.5.2025 poštou na adresu Městský úřad Neratovice, Kojetická 1028, PSČ 277 11, nebo na podat... (více v detailu)
Referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veřejností, přejímání a pře... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Práce vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veř... (více v detailu)
Neuvedeno
Obsluha stavebních strojů, traktorista (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Příprava pracoviště a pracovních strojů. Řízení, obsluha a údržba pracovních strojů a zařízení. Odstraňování závad a kontrola chodu a výkonu stavebních strojů. Organizování práce při běžných a středních opravách. Evidování technických dat o průběhu a výsledcích práce. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Obsluha linky na výrobu plastových trubek
Nástup možný dle domluvy, smlouva na dobu určitou PRACOVIŠTĚ Tlumačov - Náplň práce: Proběhne zaškolení na pozici operátora ve výrobě - obsluha výrobní linky na výrobu plastových trubek a profilů. Součástí pozice je zásobování a doplňování vstupních materiálů do výrobní linky a další práce v souladu s interními směrnicemi. - Požadujeme: zkušenosti v plastikářské výrobě jsou výhodou, ochotu pracovat v nepřetržitém provoze v blocích: 2x ranní, 2x noční, 4 dny volna, R směna 6:00-18:00, N směna 18:00-6:00 hod., samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a ochotu učit se novým věcem - Nabízíme: práci na HPP s osobním přístupem nadřízených, stravenkový paušál, motivační osobní ohodnocení, pracovní smlouva na dobu ... (více v detailu)
referent / referentka v Oddělení vyměřovacím II.
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa pracovní poměr od:... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Odboru občansko správního, Úsek matrik
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16. Výběrové řízení:zaslat písemnou přihlášku do vývěrového řízení. Práce v režimu pružné pracovní doby. Možnost práce i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, komunikační schopnosti (formulace textů, znalost českého pravopisu), znalost legislativy státoobčanské a matriční agendy, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), psychická odolnost, samostatnost, trpělivost a pečlivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a příjemné vystupování. Pracovní náplň: komplexní výkon matriční agendy a státoobčanské agendy, vedení správního řízení na ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka majetku
Městys Jedovnice hledá zaměstnance/zaměstnankyni na pracovní pozici referent/ka majetku. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky a dosáhla: - věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk Požadované kvalifikační předpoklady: - střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru - nebo vyšší odborné vzdělání právní směru Další předpoklady: - právní povědomí v oblasti smluv - praxe v ekonomické činnosti - orientace v činnostech obce výhodou - znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení vozidla - komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi - spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, ochota - časová flexibilita Hlavní náplň pracovní pozice: - zveřejňování záměrů městyse pronajmout nebo prodat nemovitý majetek - připravování nájemních smluv, ostatních smluv souvisejících s majetkem městyse, jejich změn a dodatků - vedení účetní evidence nehmotného a hmotného majetku městyse - ... (více v detailu)
pozice - Referent stavebního úřadu 04 - průběžná výzva
Před 8 dny - AVIZO_CZ
popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce