Náplň práce: -komplexní vedení účetnictví obce, personální a mzdové agendy, zpracování měsíčních a ročních závěrek účetnictví, vedení a účtování pokladny, poplatková agenda (místní poplatky, správní poplatky ...), evidence majetku, závazků a pohledávek obce, zpracování statistických výkazů a přehledů, komplexní vedení rozpočtu obce, např. sestavení rozpočtu, sledování jeho plnění, provádění rozpočtových opatření, sestavení střednědobého výhledu rozpočtu obce atd., státní správa, další administrativní práce na obecním úřadě. Požadujeme: -státní občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost -minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo obdobného zaměření, praxe na pozici samostatného/samostatné účetního obce/účetní obce, rozpočtáře obce/rozpočtářky obce, vítána znalost účetnictví obcí, znalost vedení rozpočtu obce, uživatelská znalost PC (Windows, MS Word, MS Excel, MS Outlook), znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon... (více v detailu)