220114 - RADA V ODDĚLENÍ KONTROLNÍM III ODBOR KONTROLNÍ II (m/ž)
Podobné inzeráty

220033 - REFERENT V ODDĚLENÍ KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ II ODBOR KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ (m/ž
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, - provádění kontroly použití prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu, státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně; - vedení ... (více v detailu)
Neuvedeno

400028 rada v Oddělení cenové kontroly II
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu, - vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení, - provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen, - vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplň... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka stavebního odd., Odbor územního plánování a stavebního řádu MmÚ
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace: https://www.usti-nad-labem.cz/cz/uredni-portal/sprava-mesta/uredni-deska/vyberova-rizeni-magistrat/ pracov... (více v detailu)
Neuvedeno

odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
Neuvedeno

PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU INVESTIC
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování odborných agend při přípravě a realizaci investic stavebního charakteru, kontrola probíhajících staveb, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace. Příprava podkladů pro administraci dotačních titulů. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zajišťování efektivního hospodaření s energiemi a emisemi budov města prostřednictvím analýz a optimalizace procesů, včetně sledování a praktického uplatňování legislativy v oblasti energetické politiky státu. Platové podmínky: platová třída 10. - zák... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)
Neuvedeno

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK (m/ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení Předpokládaný nástup: co nejdříve zkrácený nebo plný úvazek Tvým úkolem bude: - sociální práce (ambulantní a terénní) s mládeží ohroženou sociálně patologickými jevy, - organizování volnočasových, vzdělávacích a preventivních aktivit, - vedení dokumentace, - práce s rodinnými příslušníky klientů Potřebujeme člena týmu s: - kladným vztah k mládeži ve věku 6 - 19 let, - ochotou pracovat v odpoledních hodinách, - výhodou bude vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. (Sociální pracovník nebo Pracovník v sociálních službách) či motivace se dále vzdělávat, - kladným a respektujícím přístupem k cílové skupině, - dobrými komunikačními schopnostmi, zodpovědností, - schopností pracovat samostatně i v týmu, schopnost vést malý tým, - s porozuměním křesťanským a salesiánským hodnotám, POZICE JE VHODNÁ I PRO STUDENTY PŘÍSLUŠNÉHO OBORU Hodí se: znalost salesiánského stylu práce a prostředí;... (více v detailu)
Neuvedeno

VEDOUCÍ SMĚNY V KONTROLE KVALITY- dlouhodobá spolupráce
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Liberecká pobočka firmy FLEXIMA hledá nové kolegy na pozici Vedoucí směny v kontrole kvality pro automobilové projekty na Mladoboleslavsku, Liberecku, v Kolíně či v Rumburku. Vedoucí směny je pracovník zodpovídající za plynulý průběh směny u zákazníka. Jeho úkolem je vytvoření pracovního postupu při vzniku nové zakázky, zaškolení nováčků na daný projekt, report ze směny a jiná další administrativa, kontrola pracovníků, komunikace s kontaktní osobou zákazníka a v neposlední řadě se aktivně zapojuje do kontroly samotné. POŽADUJEME: řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), zkušenosti s vedením men... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
Neuvedeno

úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatný/á finanční účetní s praxí
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Životopis zasílejte na e-mail: luciehromadova@apos.info Praktická znalost vedení účetnictví min. 1 rok. Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem. Požadujeme samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se. Uvítáme praktickou znalost daňových zákonů (DPH, silniční daň, daň z ... (více v detailu)
Neuvedeno

Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno

Projektant (m/ž)
Před 15 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky Nástup možný ihned nebo dle dohody. Hledáme Projektanta Jste absolvent VŠ stavební, nebo máte krátkou praxi? Hledáte možnost kariérního postupu a seberealizace? Chcete se dále vzdělávat, pracovat na super projektech a připravovat s kolegy tyto projekty na vysoké profesionální úrovni? Rozšiřujeme projekční tým v Rosicích a velmi rádi Vás poznáme. Pracovní náplň této pozice: -Budete mít na starosti tvorbu informačního modelu budovy (BIM). -Máme nastavený proces školení a vzdělávání. -Nabízíme profesní růst v naší Akademii Quality Group. -Naučíme vás, jak profesionálně projektovat podle zavedených postupů pod vedením zkušených kolegů. -Projektujeme od studie po dokumentaci pro provádění stavby. -Potkáte se s projekty škol, nemocnic, bytových domů, areálů, administrativních budov, restaurací, atd. -Projekty velikosti 50-300 mil. Jsme flexibilní: -Volný začátek a... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedení účetnictví
Před 27 dny
- Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Nabízím pro malé firmy a OSVČ kompletní vedení
účetnictví
daňové evidence
mezd
majetku, skladů
zpracování DPH, KH, SH
vystavování faktur
správa datové schránky
Pracuji v účetním programu Pohoda.
Cena stano... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
1
Kč

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 364 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/ka územního rozhodování a stavebního řádu - stavební odbor
Před 385 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NUTNÉ DODRŽET POSTUP PŘIHLÁŠENÍ VYPSANÝ NA VYHLÁŠENÉM OZNÁMENÍ na adrese www.neratovice.cz, výběrová řízení!!!! Charakteristika pracovní pozice: je komplexní zajišťování výkonu státní správy svěřeného úseku státní správy na obecním úřadu obce s rozšířenou působností (vodoprávní úřad), koordinace agendy jednotného environmentálního stanoviska a další dí... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 190 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent
Před 227 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména: - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní-daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně silniční - připravuje a vede ucelené daňové spisy daňových subjektů po jednotlivých daních, včetně soupisu daňového spisu - v daňovém řízení připravuje rozhodnutí, kterými jsou ukládány povinnosti a přiznávána práva v souladu s daňovým řádem; zpracovává žádosti podané v souladu s daňovým řádem - zajišťuje agendu a provádí pravidelnou kontrolu přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních a v řízení postupuje v souladu s daňovým řádem Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnispra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

vedoucí Odboru řízení jakosti (M/Ž)
Před 335 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Stručná charakteristika místa: Vede a řídí pracovnice laboratoře, odpovídá za zdravotní nezávadnost a kvalitu výrobků včetně rozhodnutí o nápravných opatřeních, neshodných výrobcích, uvolnění hotového výrobku, kontrole dokumentace, reklamacích zákazníků, odpovídá za komplexní systém řízení a sledování jakosti, odpovídá za zajištění metrologie za zpracování dat ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 220 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

kontrolor/kontrolorka oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního
Před 163 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKP - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Samostatná(-ý) účetní
Před 388 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru - znalost účtování a vedení účetnictví (podvojné) - uživatelská znalost balíčku MS Office, Excel na velmi dobré úrovni - znalost souvisejících zákonů - DPH, daň z příjmů - samostatnost, zodpovědnost a pečlivost při práci - výhodou je znalost účetního software SAP, POHODA Nabízíme: - zaměstnání na plný pracovní úvazek, nástup možný ihned - jedno směnný provoz, 25 dnů dovolené - pracovní poměr na dobu určitou, zástup za... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 136 dny
- ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno

účetní
Před 331 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 27.3.2024. Požadavky: - znalost práce na PC, MS Office, znalost podvojného účetnictví, práce v IS Gordic, Cygnus výhodou - praxe na pozici účetní podmínkou - trestní bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost - řidičský průkaz - řidič referentských vozidel - znalost státní správy a účtování v příspěvkové organizaci výhodou Náplň práce: Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření vč. sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih. Zajišťuje kompletní styk s bankou ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

vrchní referenti/rada Oddělení majetkových daní
Před 227 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: Vrchní referenti/rada Oddělení majetkových daní Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí, - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - provádění šetření mimo pracoviště, - práci s nedoplatky daní. Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce