Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem

Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)

Podobné inzeráty

220033 - REFERENT V ODDĚLENÍ KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ II ODBOR KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ (m/ž
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, - provádění kontroly použití prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu, státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně; - vedení ... (více v detailu)
REFERENT/ REFERENTKA ODDĚLENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
Před 1 dny - AVIZO_CZ
28.2.2025 - tvorba a správa inzerce, aktivní vyhledávání kandidátů na pracovní pozice, účast na pracovních pohovorech, administrativní práce spojené s personální agendou, tvorba personálních přehledů, zpracování podkladů pro výplatu mezd. Min. úplné stř... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
Neuvedeno
220114 - RADA V ODDĚLENÍ KONTROLNÍM III ODBOR KONTROLNÍ II (m/ž)
Jedná se zejména o tyto činnosti: - komplexní zajišťování kontrolní činnosti na úseku daní z příjmů ve složitých případech, vedení protokolárních jednání; - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu zejména a u daně z příjmu právnických osob, tj. vyhledávací činnost, místní šetření, daňové kontroly, postupy k odstranění pochybností, a to i mimo České Budějovice... (více v detailu)
SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 4. 2025 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program Město Týn nad Vltavou si vyhrazuje právo přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vzdělání potřebného pro 10. platovou třídu 2. znalosti oboru 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) Nevyžaduje se 4. Praxe - Praxe v oboru zahradnictví výhodou 5. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - znalost Standardů péče o přírodu a krajinu AOPK výhodou - dovednost prac... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
Před 1 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodavači smíšeného zboží
Před 1 dny - AVIZO_CZ
praxe není podmínkou výhodou znalost vietnamského jazyka pro komunikaci s majitelem kontakt: telefonicky od 10,00 do 14,00 hod na... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
z:28/2/2025 - Pracovní poměr na dobu určitou 12 měsíců s možností prodloužení na dobu neurčitou. - Praxe min. 2 roky, výhodou praxe v příspěvkové organizaci. - Zařazení do platové třídy dle NV č. 341/2017 Sb. (10. platová třída.) Možnost osobního příplatku. Nabízíme: - 25 dnů dovolené, příspěvek FKSP, příspěvek na s... (více v detailu)
Samostatný účetní
Soukromá společnost se sídlem v Olomouci příjme do hlavního pracovního poměru samostatnou účetní nebo účetního se znalostí podvojného účetnictví a personalistiky. Náplň práce : kompletní zpracování účetnictví včetně DPH, zpracování mezd do 10-ti zaměstnanců, zpracování daňových přiznání, uzávěrek apod., práce v programu Pohoda, administrativní činnosti, komunikace s úřady státní správy apod. Požadujeme min.SŠ ekono... (více v detailu)
SPECIALISTA / SPECIALISTKA PRO REGISTRACE ZDRAVOTNICKÝCH PROSTŘEDKŮ
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Co Vás čeká: registrace zdravotnických prostředků v Registru zdravotnických prostředků a správa registrací RZPRO, správa registrací v EUDAMED, správa registrací na Státním ústavu na Slovensku, správa registrací na úhrady VZP. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost anglického jazyka - min. úroveň B1, organizační schopno... (více v detailu)
Neuvedeno
VŠEOBECNÁ SESTRA ODDĚLENÍ NÁSLEDNÉ LŮŽKOVÉ PÉČE - REHABILITACE PACIENTŮ
Před 1 dny - AVIZO_CZ
4.11.2024 - poskytování ošetřovatelské péče prostřednictvím ošetřovatelského procesu - oddělení následné lůžkové péče - rehabilitace pacientů. min. SŠ, jednosměnný provoz.KONTAKT: Mátlová Hana Bc., tel.: 519 407 303, 7... (více v detailu)
Neuvedeno
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
pracovní poměr od: 23.01.2025, mzda: 22000 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Pomocní a nekvalifikovaní pracovníci (m/ž)
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. pracovní poměr od: ... (více v detailu)
sociální pracovník/pracovnice orgánu sociálně-právní ochrany dětí
doba určitá za mateřskou dovolenou. Specifikace zaměření činnosti sociální pracovnice/sociálního pracovníka orgánu sociálně-právní ochrany dětí: o ochrana práv dítěte na příznivý vývoj a řádnou výchovu, ochrana oprávněných zájmů dítěte, včetně ochrany jeho jmění, působení k obnovení narušených funkcí rodiny, o vedení spisové dokumentace a provádění archivace, o poskytování sociálně-právního poradenství, o zpracování statistických údajů na úseku péče o dítě, o spolupráce se státními orgány a obecními úřady, poskytovateli zdravotních služeb, se školami, školskými zařízeními, s občanskými sdruženími, církvemi, charitativními a jinými organizacemi, o pořádání případových konferencí, o podávání návrhů soudu a výkon funkce opatrovníka/poručníka dítěte, o plnění úkolů vyplývající z povinnosti Městského úřadu Lovosice, včetně mimořádných akcí odboru. Předpoklady: o státní občanství ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR o plná svéprávnost, bezúhonnost o zdravotní způsobilost o o... (více v detailu)
Uklízeč/ka
Výhradně odpolední pracovní směny. KONTAKT: e-mailem, telefonicky pracovní poměr od: 03.03.... (více v detailu)
Pomocní kuchaři
pracovní poměr od: 14.10.2024, mzda: 20800 Obor činnosti: Obchod a prodej nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Obsluha čerpacích stanic a mycích linek dopravních prostředků
pracovní poměr od: 17.03.2025, mzda: 35000 Obor činnosti: Obchod a prodej nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Tesaři a stavební truhláři, tesaři
pracovní poměr od: 01.04.2025, mzda: 35000 - 50000 Obor činnos... (více v detailu)
Řidiči tahačů
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 38000 Obor činnosti: Lo... (více v detailu)
Recepční / vedoucí pobočky truhlářství ENPF s.r.o.
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 22800 - 32800 Obor činnost... (více v detailu)
úklidový pracovník/ce - OZP
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracoviště Kroměříž - Náplń práce: jedná se o úklid kancelářských a komerčních prostor - Požadavky: pracovitost, spolehlivost, samostatnost - Nabízíme: poloviční úvazek, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, měsíční odměny, práce s profesionálními přístroji a přípravky. - Kontakt tele... (více v detailu)
ASISTENT/ASISTENTKA
Před 1 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Kontaktní osoba Ochodek Irena, e-mail: info@ochodekestates.cz, tel. 774 214 922 Pracovní doba: pružná pracovní doba v rozmezí 7:00-18:00 Náplň práce: běžná kancelářská agenda, kontaktování zákazníků, správa databáze, příprava a tvorba podklad... (více v detailu)
Neuvedeno
RECEPČNÍ / ČÍŠNÍK (M/Ž)
Co vás čeká: - obsluha klientů při snídaních a večeřích - správa rezervací emailů a telefonátů - obsluha klientů v restauraci - příprava akcí dle zadání Požadujeme: spolehlivost, samostatnost, pečlivost Pracovní doba: dlouhý a krátký týden (po, út - celé dny, st, čt - vo... (více v detailu)
Pomocní dělníci ve výrobě
pracovní poměr od: 26.02.2025, mzda: 25000 Obor činnosti: Řemesl... (více v detailu)
Manipulační dělníci/ce ve výrobě
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 150 Obor činnosti: Řemesla... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce