PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU INVESTIC

Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování odborných agend při přípravě a realizaci investic stavebního charakteru, kontrola probíhajících staveb, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace. Příprava podkladů pro administraci dotačních titulů. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zajišťování efektivního hospodaření s energiemi a emisemi budov města prostřednictvím analýz a optimalizace procesů, včetně sledování a praktického uplatňování legislativy v oblasti energetické politiky státu. Platové podmínky: platová třída 10. - zák... (více v detailu)

Podobné inzeráty

referent odboru investic a údržby
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Asistenta/asistentky soudce/soudkyně
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Vyhlášení výběrového řízení na místo asistenta/asistentky soudce/soudkyně Předseda Vrchního soudu v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 3 pracovních pozic asistenta/asistentky soudce/soudkyně. Požadavek: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda ve studijním oboru právo na vysoké škole v České republice - bezúhonnost Termín pro podání přihlášky: do 21. 3. 2025 včetně (rozhoduje datum poštovního razítka); přihlášky s pozdějším datem nebudou do výběrového řízení zahrnuty. Předpokládaný nástup: nástup možný dle dohody Přihlášky zasílejte na adresu: Vrchní soud v Olomouci - personální oddělení Masarykova třída 609/1 779 00 Olomouc Přílohou přihlášky bude: -strukturovaný profesní životopis, -motivační dopis, -ověřené doklady o ukončení studia na právnické fakultě (§ 55 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů), a o dosažení akademického titulu, vědecké nebo vědecko-pedagogické hodnosti, -výpis z evidence... (více v detailu)
Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
pracovník/pracovnice v sociálních službách - aktivizační pracovník/pracovnic
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
provádění pečovatelských prací spojených s přímým stykem s klienty, aktivizace klientů, vedení klienta k samostatnosti, nácvik dovedností, rozvíjení jeho vlastních schopností při sebeobsluze a pomoc při naplňování jeho osobních cílů, volnočasové aktivity, kreativní vedení klientů, tvůrčí činnost pro zařízení a rozvoj klientů, spolupráce na posilování sociálních a společenských kontaktů klientů (základní výchovná nepedagogická činnost) - klienti s agresivními prvky v c... (více v detailu)
SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 4. 2025 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program Město Týn nad Vltavou si vyhrazuje právo přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vzdělání potřebného pro 10. platovou třídu 2. znalosti oboru 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) Nevyžaduje se 4. Praxe - Praxe v oboru zahradnictví výhodou 5. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - znalost Standardů péče o přírodu a krajinu AOPK výhodou - dovednost prac... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE v sociálních službách - aktivizace
Žádosti s životopisem zasílejte e-mailem na adresu ved.psp@domovpv.cz , telefonní kontakt: 582 402 131, 607 014 781 Hledáme do týmu aktivizačního pracovníka na zástup za pracovní neschopnost. Charakteristika vykonávané práce: základní výchovná nepedagogická činnost, aktivní podílení na plánování harmonogramu aktivizačních činností, zajišťování skupinových a individuálních aktivizačních činností, napomáhání s upevňováním motorických, psychických a sociálních schopností a dovedností, provádění nácviku chůze a kondičního cvičení s uživateli. Požadujeme:minimální dosažené vzdělání - střední s maturitou + kurz pro PSS (možno absolvovat do 18 měsíců od uzavření pracovní... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
220114 - RADA V ODDĚLENÍ KONTROLNÍM III ODBOR KONTROLNÍ II (m/ž)
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - komplexní zajišťování kontrolní činnosti na úseku daní z příjmů ve složitých případech, vedení protokolárních jednání; - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu zejména a u daně z příjmu právnických osob, tj. vyhledávací činnost, místní šetření, daňové kontroly, postupy k odstranění pochybností, a to i mimo České Budějovice... (více v detailu)
Sociální pracovník/pracovnice - manažer kvality
Náplň práce: zabezpečování sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů, sociálně právní poradenství, analytická, koncepční a metodická činnost, provádění sociálního šetření, zavádění systému kvality sociální práce, stanovení indikátorů kvality, provádění auditů kvality péče, je garantem zavedených konceptů péče. Požadavky: odborná způsobilost podle zákona č. 108/2006 Sb., řidičský průkaz sk. B, komunikační dovednosti, schopnost rozhodovat a nést odpovědnost, znalost zákona o sociálních službách a standardů kvality v sociálních službách (SQSS), způsobilost... (více v detailu)
montážní operátor/operátorka
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
náplň práce: - ontáž komponentů do automobilů Požadujeme: - ZŠ - manuální zručnost - vysoké pracovní nasazení - spolehlivost, pozornost, pečlivost Nabízíme: - odpovídající mzdové ohodnocení - 2 a 3 směnný provoz Zaměstnanecké benefity (dotované stravování, bonus za docházku, příspěvky na penzijní a životní pojištění, příspěvky na rehabilitaci, dovolená navíc.....) Tato pracovní pozice je vhod... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
sociální pracovník/pracovnice orgánu sociálně-právní ochrany dětí
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
doba určitá za mateřskou dovolenou. Specifikace zaměření činnosti sociální pracovnice/sociálního pracovníka orgánu sociálně-právní ochrany dětí: o ochrana práv dítěte na příznivý vývoj a řádnou výchovu, ochrana oprávněných zájmů dítěte, včetně ochrany jeho jmění, působení k obnovení narušených funkcí rodiny, o vedení spisové dokumentace a provádění archivace, o poskytování sociálně-právního poradenství, o zpracování statistických údajů na úseku péče o dítě, o spolupráce se státními orgány a obecními úřady, poskytovateli zdravotních služeb, se školami, školskými zařízeními, s občanskými sdruženími, církvemi, charitativními a jinými organizacemi, o pořádání případových konferencí, o podávání návrhů soudu a výkon funkce opatrovníka/poručníka dítěte, o plnění úkolů vyplývající z povinnosti Městského úřadu Lovosice, včetně mimořádných akcí odboru. Předpoklady: o státní občanství ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR o plná svéprávnost, bezúhonnost o zdravotní způsobilost o o... (více v detailu)
Pracovník/pracovnice realizace výstav
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Hledáme novou posilu do našeho týmu na realizaci výstav. Náplní práce jsou: Příprava výstav a ostatních akcí konaných naší společností ve výstavních pavilonech a venkovních prostorách. Požadujeme: manuální zručnost, časová flexibilita, řidičský průkaz "B", zkušenosti s obsluhou VZV výhodou. Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete vědět více podrobností, pošlete nám svůj profesní ž... (více v detailu)
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)
Stavbyvedoucí
Kontakt:Sára Jiří Ing., tel.: 602 340 235, e-mail: sara@bauing.cz Do stabilní stavební firmy, hledáme klíčové kolegy na pozici stavbyvedoucí, kteří by podpořili další rozvoj a své dovednosti dokázali uplatnit ve flexibilním mladém týmu. Co vás čeká:Samostatné řízení svěřené stavby v souladu s požadavky smlouvy o dílo, projektové dokumentace, legislativy. Spolupráce s kolegy, zástupci investora, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. Vytváření harmon... (více v detailu)
pokladní vstupenek
KONTAKT - Pavel Novák, tel.: +420 607 057 460, e-mail: novak@spejbl-hurvinek.cz Prosíme o zaslání životopisu a krátkého motivačního dopisu. Zajišťování rezervací, prodeje vstupenek, dárkových poukázek a doplňkového zboží. Evidence tržeb v hotovosti, z pokladního terminálu. Vystavování faktur za hromadné objednávky. Poskytování plného servisu zákazníkům pokadny. Požadujeme: dobrou znalost PC, základní znalost Aj, znalost pokladního systému Gemini výhodou, časovou flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, admin. i organizační schopnosti, výpis RT, ... (více v detailu)
400028 rada v Oddělení cenové kontroly II
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu, - vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení, - provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen, - vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplň... (více v detailu)
220033 - REFERENT V ODDĚLENÍ KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ II ODBOR KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ (m/ž
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, - provádění kontroly použití prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu, státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně; - vedení ... (více v detailu)
Samostatná / samostatný finanční účetní
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Dětské skupiny a mateřské školy pod hlavičkou Mrňousek hledají do svého týmu cca 60 zaměstnanců nového kolegu/kolegyni na pozici samostatný/á finanční účetní. Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: ÚČETNÍ. nejpozději do 31.3.2025. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení. POŽADAVKY: - vzdělání ekonomického směru (ukončené USO, výhodou VŠ) - velmi dobrá znalost účetnictví, účetních standardů a daňových předpisů, včetně povědomí o mzdovém účetnictví podmínkou, - praxe v účetnictví či administrativě min. 3 roky, - výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem a sociálními sítěmi, - řidičský průkaz skupiny B, - požadujeme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odoln... (více v detailu)
stavbyvedoucí
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Stavbyvedoucí území celé ČR Ke své práci budete potřebovat: " SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru " Praxe na pozici stavbyvedoucího v oblasti výstavby a rekonstrukce železničních tratí (min. 3 roky) " Znalost problematiky výstavby železničních objektů a předpisů " Schopnost řídit a koordinovat tým pracovníků " Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost " Znalost práce s PC (MS Office, projektové softwary) " řidičský průkaz skupiny B Co Vás u nás čeká: " Řízení výstavby a rekonstrukce železničních tratí " Koordinace a kontrola pracovníků na stavbě " Zajištění dodržování termínů, kvality a bezpečnostních předpisů " Komunikace s investory, dodavateli a dalšími subjekty " Vedení technické dokumentace a kontrola projektové dokumentace A co Vám za práci u nás můžeme nabídnout? " Odpovídající finanční ohodnocení " výkonnostní odměny/prémie " služební telefon, not... (více v detailu)
Prodavači smíšeného zboží
praxe není podmínkou výhodou znalost vietnamského jazyka pro komunikaci s majitelem kontakt: telefonicky od 10,00 do 14,00 hod na... (více v detailu)
Pomocní kuchaři/ky
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Požadujeme: - znalost přípravy pokrmů tradiční čínské kuchyně, - čínský jazyk výhodou. Náplň práce: jedná se o práci v asijské restauraci. Kontakt telefonicky - Po - Pá - 10:00 - 15:00 h... (více v detailu)
Pomocní kuchaři
Qiu Xiaohua, tel.: 608 116 111 Jedná se o práci v asijské restauraci. Požadujeme dobrou znalost přípravy pokrmů tradiční čínské kuchyně,... (více v detailu)
recepční/obsluha sázkového zařízení (m/ž)
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Petr Nestler,petr.nestler@star-casino.cz Upřesňující informace: -pracovní doba 12ti hodinové směny, denní i noční.Požadujeme výpis z rejstříku trestů, příjemné vystupování, časová flexibilita, základní znalost práce na PC, smysl pro zodpovědnos... (více v detailu)
Číšník/servírka
Základní znalost Anj, nebo Nj Základní nástupní plat + odměny dle zkušeností/výsledků Nabízíme: stravování, členství v golfovém klubu zd... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce