vrchní referenti/rada Oddělení majetkových daní

Před 194 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: Vrchní referenti/rada Oddělení majetkových daní Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí, - komunikaci s daňovými subjekty, - zpracování úřední korespondence, - provádění šetření mimo pracoviště, - práci s nedoplatky daní. Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Vedoucí oddělení
Nutná podmínka: v termínu do 14. 2. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení na SM 301699 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: vedoucí Oddělení kontrolního - daň z přidané hodnoty, daňový řád. Další informace o benefitech a po... (více v detailu)
rada – ověřovatel v agendě NSD v Oddělení SSP a dávek PP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/14275-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 789 do 5 366 Kč, zvláštní příplatek 2 300 Kč, možné odměny. Na služebním místě je státní služba (dále je... (více v detailu)
Neuvedeno
rada – sociální pracovník v Oddělení HN, PnP a dávek OZP Odboru kontaktního pracoviště
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/15072-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 789 do 5 366 Kč, zvláštní příplatek 2 500 Kč, možné odměny. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby: 1... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÝ/ MZDOVÁ ÚČETNÍ
28.1.2025- zpracování mezd zaměstnanců na všech úsecích družstva, výpočet ročních a čtvrtletních příjmů zaměstnanců, zpracování podkladů k výplatě nemocenských dávek, provádění veškerých srážek (exekuce, manka), vedení podkladů pro daň ze mzdy, zpracování podkladů pro roční zúčtování daně, zpracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců. Min. úplné střední odborné vzdělání ekonomického směru, vhodné i pro abso... (více v detailu)
Manager / mangerka ESG ( řízení strategie a politiky společnosti v oblasti ESG)
Kontakt telefonicky od 8:00 do 14:00hod. nebo zasláním životopisu na adresu jana.machova@frostfood.cz. Náplň práce: - řízení strategie společnosti k ESG - reportování průběžných výsledků, zpracování ESG reportu společnosti. Nabízíme: - dotované závodní stravování, možnost nákupu výrobků za výhodné ceny - kantýna s... (více v detailu)
250821 - referent/referentka v Oddělení vyměřovacím I
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Instrukce k přihlášení do výběrového řízení a další informace naleznete v inzerci k volnému služebnímu místu na webu Finanční správy České republiky: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné inf... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE PODPORY MLADISTVÝCH PROSTĚJOV
Kontaktní osoba Erbenová Marcela, tel. 778 525 378, e-mail: marcela.erbenova@clovekvtisni.cz Nástup dohodou. Potřebujeme člověka, který, bude podporovat mladé lidi (14-26 let), kteří mají ztížené podmínky ve vzdělávání, rozvíjení jejich potenciálu, ve smysluplném trávení volného času i překonávání nejrůznějších těžkostí, s nimiž se setkávají se umí bavit s mladými lidmi a motivovat je, má dostatek energie a empatie, se bude věnovat individuálnímu poradenství mladým lidem i práci s celou rodinou, spolupracovat se školami a s dalšími institucemi Nabízíme: pracovní smlouvu s možností prodloužení, flexibilní pracovní doba (možnost občasné práce z domova (po domluvě), 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení (sick days), 2 dny volna navíc pro zaměstnance se zdravotním znevýhodněním a 3 dny studijního volna, možnost spolupráce na zajímavých projektech, účast na akcích, jako je festival Jeden ... (více v detailu)
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na ... (více v detailu)
REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ SPRÁVY REGISTRŮ I
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Zájemci se mohou hlásit telefonicky: Bc. Hana Škaloudová 495 852 482 nebo osobně. Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění registrační činnosti a dalších registračních postupů, - komunikace s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytická činnost, - vedení jednání v sídle územního pracoviště, - zpracování úřední ko... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce oddělení energetického hospodářství - topič, obsluha plynové kotelny
Před 7 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: vyučení v oboru instalatér, topenář případně zámečník, znalost a praxe v oboru, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, výhodou je zkušenost s plynovými kotli, obsluhou a servisem POPIS PRÁCE: PP na dobu 1 roku s možností prodloužení, obsluha plynové kotelny, obsluha úpravny vody ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: příspěvek na dopravu až 10 tis ročně, 5 týdnů dovolené, až 5 dnů placeného volna nad rámec dovolené, příspěvek na sport, kulturu a volný... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku integrované prevence, posuzování vlivů na životní prostředí a prevence závažných havárií v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek na úseku posuzování vlivů na životní prostředí, kontrolní činnost na úseku integrované prevence a prevence závažných havárií Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání přírodní vědy, ochrana životního prostředí, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou -znalosti oboru: zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci, zákon o prevenci závažných havárií, kontrolní řád, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevenci a omezování znečištění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru 3 roky výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina) výhodou -další požadovan... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonomický asistent/ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Pořizování a zajištění oběhu účetních dokladů, tvorba ekonomických reportů a analýz - Účtování a správa skladových dokladů, zpracování cestovních příkazů - Účetní správa majetku, archivace dokladů a správa spisovny Požadujeme: - Min. SŠ ekonomického směru - znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod., zaškolení - dobrá znalost práce v MS Excel - základní znalost účetnictví - pečlivost, spolehlivost, systematická... (více v detailu)
Neuvedeno
Technický náměstek M/Ž
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Definice a implementace technické (technologické) strategie organizace, zabezpečení technické a konstrukční připravenosti organizace, spolurozhodování o technickém rozvoji organizace a koordinace činností v oblasti vývoje a výzkumu. Pracovní činnosti " Strategické řízení oblasti rozvoje výroby. " Stanovení výzkumných a vývojových plánů v souladu se strategií organizace. " Řízení vývojových aktivit v rámci produktového portfolia. " Spolupráce na celkovém řízení a zajištění bezproblémovém chodu výroby s ohledem na stanovené cíle. " Spolupráce s oddělením nákupu, obchodu, kvality a logistiky s cílem zajistit dodávky zákazníkům dle jejich specifikace. " Optimalizace postupů a procesů výroby z hlediska technologie, produktivity a kvality. " Implementace a ověřování nových výrobních postupů, technologií a softwarů. " Zajištění modernizace, vývoje a vyhledávání nových technologií ke zvýšení efe... (více v detailu)
Neuvedeno
Uklízeč / uklízečka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - termín pro podání přihlášky je stanoven do 20.2.2025. Kontakt osobně (Okresní soud, Svatohavelská 93, Rychnov nad Kněžnou) nebo e-mailem na adresu podatelna@osoud.rkn.justice.cz. Požadujeme: - vzdělání střední s výučním listem - trestní a morální bezúhonnost, čistý trestní rejstřík - přiměřená fyzická kondice - spolehlivost, zodpovědnost, diskrétnost. K přihlášce doložit: - motivační dopis - strukturovaný profesní životopis - neově... (více v detailu)
Neuvedeno
Product Manager International Payments
Před 8 dny - AVIZO_CZ
-Formulace strategické vize v oblasti mezinárodních plateb - Převedení vize do konkrétního plánu včetně správného stanovení priorit - Spolupráce s ostatními vlastníky produktů a technickými odděleními na spoluvytváření plánu a řízení produktů od konceptu až po jejich uvedení na trh. - Správné definování obchodních požadavků pro správné plnění produktového plánu - Aktivní zapojení interních a externích zainteresovaných stran včetně různých rozhodovacích orgánů a pracovních skupin - Budování silné sítě v interních odděleních, ale i navenek. - Zkušenosti s mezinárodními platbami - Zkušenosti na podobných pozicích - Samostatný pracovník, který se dokáže ryc... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce v sociálních službách
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - přímá obslužná péče o osoby s autismem, - pracovní doba: nepřetržitý provoz (převážně odpolední a noční směny). Požadujeme: - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, - komunikativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, samostatnost a odpovědnost. Výhodou: - kvalifikační předpoklady pro výkon práce pracovníka v sociálních službách (kvalifikace dle zák.č.108/2006 Sb.), - zkušenost práce s osobami s autismem, - základní orientace v sociální problematice, - očkování na Hepatitidu typu B, - řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič. Nabízíme: - smysluplnou a zajímavou práci v profesionálním týmu, - nástupní platové podmínky dle vnitřní mzdové směrnice a délky praxe od 25 000,- Kč + zákonné pří... (více v detailu)
Neuvedeno
Zapisovatel / ka
Před 8 dny - AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Masarykovo nám. č.p. 1/1 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Popis pracovní činnosti: - zajištění přípravy a průběhu soudního jednání; - vyhotovování rozhodnutí, zápisy ze soudních jednání; - realizace referátů dle pokynů řešitele; - doručování písemností; - žurnalizace spisů; - provádí lustrace dle potřeb OS, součinnost s nadřízeným pracovníkem dle druhu a povahy práce sjednané v pracovní smlouvě Předpoklady pro výkon funkce: - bezúhonnost; - praktická znalost práce na PC a psaní hmatovou technikou (všemi deseti); - velmi dobrá znalost pravopisu; - dobré komunikační vlastnosti a ochota se dále vzdělávat; - samostatnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení a vysoká psychická odolnost; Uchazeč/ka předloží písemnou přihlášku obsahující: a) motivační dopis; b) strukturovaný životopis, včetně kontaktních údajů (e-mail a telefon); c) poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dává účastník výběrového řízení souhlas se zpr... (více v detailu)
Neuvedeno
Manažer/ka dotačního oddělení
Před 11 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Jako vedoucí oddělení dotací se stanete expertem na naše firemní procesy. Právě na Vás bude, aby Váš tým pracoval co nejefektivněji a nedělal zbytečně zdlouhavé kroky navíc. Stanete se takovým tatínkem/maminkou, na kterou se kolegové vždy mohou obrátit. Znalost dotačních titulů není podmínkou, rádi Vám se vším pomůžeme. Budete delegovat svěřené úkoly mezi své kolegy - dotační specialisty, zodpovídat za jejich splnění a monitorovat průběh. Ten pak budete vyhodnocovat a reportovat vedení. Zde se projeví Vaše kreativní stránka, jelikož budete mít pod palcem veškeré nastavování a optimalizování administrativních procesů. Budete kontrolovat, aby se dodržovaly stanovené termíny a byly dodrženy nastavené postupy a standardy. Vše budete spravovat v transparentním interním ERP systému. POŽADAVKY: Bez čeho se neobejdeme: Bez organizačních a komunikačních dovedností.Bez prokazatelných zkušeností s vedením týmu.Bez přemýšlení o tom, proč jsou procesy tak, jak jsou a jest... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová účetní
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Nápň práce: - zpracování mezd v souladu s platnou legislativou pro 160 zaměstnanců, - komunikace s úřady (zdravotní pojišťovna, sociální správa a další), - zpracování dotace OZP, - zpracování ročního zúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců. Požadujeme: - praxe v oblasti zpracování mezd, - orientace ve mzdové a pracovněprávní legislativě, - pečlivost, spolehlivost, samos... (více v detailu)
Neuvedeno
* Všeobecní administrativní pracovníci (m/ž)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
OZZ Pružná pracovní doba Příprava rozpočtů a kalkulací pro stavební projekty. Administrativní podpora stavebního oddělení. Zpracování a evidence dokumentace spojené se stavebními projekty. Komunikace s dodavateli a klienty, zajišťování potřebných podkladů. Příprava podkladů pro fakturaci a účetnictví. Kontrola a aktualizace databází materiálů a cen. Požadavky: Spolehlivost a pečlivost při práci s čísly a dokumenty. Samostatnost a schopnost efektivně organizovat svou práci. Ochota se učit a přizpůsobovat se novým situacím. Flexibilita v řešení různorodých úkolů. Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (např. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Služební místo rada / odborný rada v oddělení personální, dokumentační a kontrolní na pracovišti Brn
Před 13 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. 1 e-mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. " znalost zákoníku práce, zákona o státní službě, orientace v personální agendě " trestní bezúhonnost " řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: " úřední práce s přev... (více v detailu)
Neuvedeno
strojník - řízení a obsluha zemních strojů pásové/kolové (m/ž)
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Požadavky: schopnost samostatné práce, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost, zkušenosti v oboru výhodou, strojnický průkaz (kolová rypadla/pásová rypadla) - možnost rozšíření přímo ve firmě, řidičský průkaz sk. B (skupina C výhodou), ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - nakládání a manipulace s materiálem, výkopové práce - obsluha a základní údržba stavebních strojů a strojního zařízení - mimo stavební s... (více v detailu)
Neuvedeno
ŘIDIČ nákladního vozidla nad 7,5 t ve stavebnictví (m/ž)
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Požadavky: schopnost samostatné práce, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost, zkušenosti v oboru výhodou, ochota učit se novým věcem, platný řidičský průkaz sk. C nebo C+E, profesní průkaz řidiče a karta do tachografu je podmínkou. Náplň práce: - řízení sklápěcího nákladní vozidla nad 7,5 t - řízení a obsluha nákladních vozidel ve stavebnictví, převoz sypkého materiálu a stavebního materiálu na území ČR - řízení na stavbách pod stavebními stroji - obsluha a zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce