Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek

Před 354 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Osobní kontakt; Práce v kanceláři výrobní společnosti spojená se servisem pro obchodní managery. Vyhotovování podkladů, vyřizování emailové korespondence od zákazníků. Zpracování došlých objedná... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 346 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 712 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Pätnický Radek, tel.: 358 880 043, e-mail: radekpatnicky@gmail.com Pokud máte zájem, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Hledáme pracovníky na administrativní pozici se znalostí NJ, na živnost nebo HPP. Va... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Prodejce na prodejně, administrativní pracovník/ce - práce v eshopu www.kancelarskezidle.com
Před 153 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
KOHO HLEDÁME? Hledáme nového kolegu (práce vhodná pro ženy i muže), který je komunikativní, zaměřený na zákazníky a má rád hledání nových způsobů, jak oslovit lidi, ať už jsou to jednotlivci nebo firmy. Tato práce je skvělá pro někoho, kdo má rád pestrou náplň práce a chce se zapojit do různých aktivit spojených s obchodem. CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE? " Zpracování objednávek zákazníků: Částečně se budete podílet na zpracování objednávek, čímž zajistíte jejich plynulý průběh od přijetí až po expedici. " Podpora na chatu a telefonu: Poskytnete profesionální podporu našim zákazníkům prostřednictvím chatu a telefonu, odpovíte na jejich dotazy a pomůžete s řešením problémů. " Zpracování emailů a cenových nabídek: Budete zpracovávat příchozí e-maily, připravovat cenové nabídky a vytvářet podklady pro jednání vedení. " Péče o zákazníky na prodejně: Budete v kontaktu s našimi zákazníky, starat se o jejich potřeby a zajišťovat, aby byli spokojení s našimi službami a produkty. To zahrnuje osobní... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 380 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: administrativní pracovník/ce Kontakt:Vinš Marek Ing., tel.: 608 756 296, e-mail: marek@3vin.cz První kontakt e-mailem. Náplň práce: účetní příjem a výdej zboží; fakturace;poptání a objednání zboží; komunikace s dodavateli a zákazníky; vyhotovování nabídek; p... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka - administrativní pracovník/ce
Před 399 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Klokočka Radim, tel.: 724 077 287, Po - Pá 9 - 16 hod e-mail: radim.klokocka@klaro.cz osobně: Velké Chvalovice 187, Pečky, středa 10 - 12 hod. Požadujeme: Příjemné vystupování, komunikační a organizační schopnosti, anglický jakzyk (B2), řidičský průkaz skupiny B, uživatelská znalost práce na PC ( MS Office). Náplň pr... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 180 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Požadavek jazyka Mongolština - korespondence a komunikace se z... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 346 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek
Před 435 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Osobní kontakt; Práce v kanceláři výrobní společnosti spojená se servisem pro obchodní managery. Vyhotovování podkladů, vyřizování emailové korespondence od zákazníků. Zpracování došlých objedná... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Prodejce na prodejně, administrativní pracovník/ce - práce v eshopu www.kancelarskezidle.com
Před 153 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
KOHO HLEDÁME? Hledáme nového kolegu (práce vhodná pro ženy i muže), který je komunikativní, zaměřený na zákazníky a má rád hledání nových způsobů, jak oslovit lidi, ať už jsou to jednotlivci nebo firmy. Tato práce je skvělá pro někoho, kdo má rád pestrou náplň práce a chce se zapojit do různých aktivit spojených s obchodem. CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE? " Zpracování objednávek zákazníků: Částečně se budete podílet na zpracování objednávek, čímž zajistíte jejich plynulý průběh od přijetí až po expedici. " Podpora na chatu a telefonu: Poskytnete profesionální podporu našim zákazníkům prostřednictvím chatu a telefonu, odpovíte na jejich dotazy a pomůžete s řešením problémů. " Zpracování emailů a cenových nabídek: Budete zpracovávat příchozí e-maily, připravovat cenové nabídky a vytvářet podklady pro jednání vedení. " Péče o zákazníky na prodejně: Budete v kontaktu s našimi zákazníky, starat se o jejich potřeby a zajišťovat, aby byli spokojení s našimi službami a produkty. To zahrnuje osobní... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 276 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: ? Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. ? Tvorba skladových dokladů. ? Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). ? Práce s interním systémem. Co čekáme: ? Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. ? Jednání s lidmi na dobré úrovni. ? Samostatnost a logické myšlení. ? Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. ? Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: o Jsme stabilní a úspěšná společnost, takž... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 346 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Popis pracovní pozice: " příprava podkladů pro účetnictví " příprava dokladů k žádostem a vyúčtování dotací " příprava pracovních a darovacích smluv " zpracování docházky pracovníků " zajištění agendy v oblasti spisové a archivní služby, pošty a datové schránky " vedení pokladny a bankovních operací " vyřizování korespondence " evidence smluvní dokumentace, personální agendy a technického vybavení Požadujeme: " VŠ / SŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření " dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování " výbornou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook) " samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, empatičnost a... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 276 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: ? Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. ? Tvorba skladových dokladů. ? Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). ? Práce s interním systémem. Co čekáme: ? Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. ? Jednání s lidmi na dobré úrovni. ? Samostatnost a logické myšlení. ? Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. ? Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: o Jsme stabilní a úspěšná společnost, takž... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE (ZamK)
Před 210 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
A02 z:22/7/2024 (ZamK) Náplň práce: - práce administrativního charakteru - vyřizování korespondence a... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 346 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Popis pracovní pozice: " příprava podkladů pro účetnictví " příprava dokladů k žádostem a vyúčtování dotací " příprava pracovních a darovacích smluv " zpracování docházky pracovníků " zajištění agendy v oblasti spisové a archivní služby, pošty a datové schránky " vedení pokladny a bankovních operací " vyřizování korespondence " evidence smluvní dokumentace, personální agendy a technického vybavení Požadujeme: " VŠ / SŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření " dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování " výbornou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook) " samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, empatičnost a... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 217 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na odkazu https://www.obec-destne.cz/aktuality/novinky/nabidka-prace-717cs.html. Přihlášku doručte na Obecní úřad Deštné v Orlických horách nebo zašlete na adresu Obecní úřad Deštné v Orlických horách, č.p. 61, 517 91 Deštné v O.h. s označením "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ-HLAVNÍ ÚČETNÍ" do 31.7.2024. Požadujeme: - státní občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR - dosažení věku 18 let - svéprávnost - ovládání jednacího jazyka - bezúhonnost - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - praxe na obdobné pracovní pozici - v délce minimálně 5 let - znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích - znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) - znalost podvojného účetnictví - orientace v účetních agendách, orientace v pracovně-právních vztazích - znalost práce s PC (MS Office), Helios Fenix výhodou - dobré org... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka - administrativní pracovník/ce
Před 399 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Klokočka Radim, tel.: 724 077 287, Po - Pá 9 - 16 hod e-mail: radim.klokocka@klaro.cz osobně: Velké Chvalovice 187, Pečky, středa 10 - 12 hod. Požadujeme: Příjemné vystupování, komunikační a organizační schopnosti, anglický jakzyk (B2), řidičský průkaz skupiny B, uživatelská znalost práce na PC ( MS Office). Náplň pr... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE (ZamK)
Před 210 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
A02 z:22/7/2024 (ZamK) Náplň práce: - práce administrativního charakteru - vyřizování korespondence a... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce pro příjem a zadávání objednávek
Před 354 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Osobní kontakt; Práce v kanceláři výrobní společnosti spojená se servisem pro obchodní managery. Vyhotovování podkladů, vyřizování emailové korespondence od zákazníků. Zpracování došlých objedná... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 394 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Hulín - Náplň práce: Vykonávání dílčích administrativních prací, Archivace dokumentů, Vystavování a evidence faktur, Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů, Péče o návštěvy - Požadujeme: ekonomické vzdělání, praxe v oboru výhodou, řidičský průkaz sk. B, ochotu učit se novým věcem... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 217 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na odkazu https://www.obec-destne.cz/aktuality/novinky/nabidka-prace-717cs.html. Přihlášku doručte na Obecní úřad Deštné v Orlických horách nebo zašlete na adresu Obecní úřad Deštné v Orlických horách, č.p. 61, 517 91 Deštné v O.h. s označením "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ-HLAVNÍ ÚČETNÍ" do 31.7.2024. Požadujeme: - státní občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR - dosažení věku 18 let - svéprávnost - ovládání jednacího jazyka - bezúhonnost - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - praxe na obdobné pracovní pozici - v délce minimálně 5 let - znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích - znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) - znalost podvojného účetnictví - orientace v účetních agendách, orientace v pracovně-právních vztazích - znalost práce s PC (MS Office), Helios Fenix výhodou - dobré org... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 180 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Požadavek jazyka Mongolština - korespondence a komunikace se z... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci, sekretáři a pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů
Před 1016 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
administrativní činnost pro jednatele, podklady pro zpracování dokumentů pro účtárnu, vyřizování korespondence
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 380 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: administrativní pracovník/ce Kontakt:Vinš Marek Ing., tel.: 608 756 296, e-mail: marek@3vin.cz První kontakt e-mailem. Náplň práce: účetní příjem a výdej zboží; fakturace;poptání a objednání zboží; komunikace s dodavateli a zákazníky; vyhotovování nabídek; p... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci, sekretáři a pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů
Před 1016 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
administrativní činnost pro jednatele, podklady pro zpracování dokumentů pro účtárnu, vyřizování korespondence
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 394 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Hulín - Náplň práce: Vykonávání dílčích administrativních prací, Archivace dokumentů, Vystavování a evidence faktur, Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů, Péče o návštěvy - Požadujeme: ekonomické vzdělání, praxe v oboru výhodou, řidičský průkaz sk. B, ochotu učit se novým věcem... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce