Právník/právnička Odboru majetkového

Před 317 dny - ANNONCE
• zpracování materiálů do volených orgánů a jejich poradních orgánů, kontrola těchto materiálů, • zajišťování právního poradenství v rámci odboru, zejména ve vztahu k veřejným zakázkám a majetkoprávní problematice (především vyhotovování návrhů smluv, jejich připomínkování, kontrola zadávacích dokumentací, vypracovávání právních stanovisek a výkladů apod.), • zastup... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 10 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 83 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Před 84 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problematice BIM (Building Information Modeling) o z... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Před 84 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problematice BIM (Building Information Modeling) o z... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 350 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník/ice – Odd. sociální prevence Odboru sociálního MěÚ Znojmo
Před 222 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Kvalifikační předpoklady: - dle § 110 odst. 4 dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka odboru životního prostředí
Před 218 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání se zaměřením na ochranu životního, ochranu přírody a krajiny, ochranu vod, lesní hospodářství Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce: výkon přenesené působnosti státní správy na úřadu obce s rozšířenou působností, a to podle zákona o ochraně př... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA
Před 380 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - vedení správního řízení - odvolací řízení do rozhodnutí mateřských, základních škol a středních škol - uznávání zahraničního vzdělání a podávání žadatelům základní informace o způsobu a možnostech uznání kvalifikace podle zák. č. 561/2004 Sb., v platném znění, tzv. nostrifikace - metodická pomoc organizacím zřizovaným krajem a obcemi v oblasti školství a souvisejících činností - pracovněprávní konzultace školám, školským zařízením a obcím - právní pomoc zaměstnancům odboru školství, mládeže a tělovýchovy při výkonu jejich agendy - vyřizování stížností, účast v kontrolních týmech oddělení ekonomiky školství a odměňování a zaměstnanosti Obor školního vzdělání: právního směru Znalosti oboru: - znalosti z oblasti veřejné správy obecně - zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), v platném znění, - zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném - vzdělávání (školský záko... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU na Odboru Stavební úřad Magistrátu města Prostějova
Před 175 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která e státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání a... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Právník/právnička oddělení právního a sekretariátu
Před 222 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup možný dle dohody i jinak. Požadavky: - znalost práce a praxe ve veřejné správě výhodou - ukončené právní vzdělání na VŠ v ČR Zaměstnanecké výhody: - stabilní zaměstnání na dobu neurčitou, osobní přístup mentora během zkušební doby - osobní příplatek o... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODBORU VÝSTAVBY, ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 350 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*Bližší informace: Ing. Miroslava Kunzová, vedoucí OVÚPŽP, tel.: 556 312 260 nebo Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, tel: 556 312 203. Uzávěrka přihlášek: do 21.3.2024, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT ODBORU VÝSTAVBY, ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MĚÚ VÍTKOV - DOBA NEURČITÁ - NEOTVÍRAT", s uvedením adresy podavatele. Druh práce: referent odboru výstavby, územního plánování a životního prostředí Městského úřadu ve Vítkově Charakteristika práce: výkon speciálního stavebního úřadu v rámci přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností - povolování staveb - silniční, vodoprávní, obecné. Místo výkonu práce: ORP Vítko... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 206 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
právník
Před 183 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT INVESIČNÍ TECHNIK / REFERENTKA INVESTIČNÍ TECHNIČKA Oddělení rozvoje města, Odboru majetku města - MěÚ Nové Město nad Metují
Před 222 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: září 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.). Co bude náplní Vaší práce: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, studie; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a převzetí staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků a zajištění příslušné agendy; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocování efektivity investic a podávání návrhů na změny. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v technické a projektové dokumentaci; zkušenost s projektovým řízením, zadáváním veřejných zakázek výhodou; zkušenosti v oblasti energetického managementu výhodou; pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Úřednice/úředník odboru sociálních věcí - veřejné opatrovnictví/sociální práce
Před 364 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Výkon veřejného opatrovnictví a výkon sociální práce s dospělým klientem v souladu se zákonem č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Jedná se o práci s osobami v krizových situacích, poskytování sociálního poradenství, vyhledávání a navazování kontaktu s potencionálním klientem v jeho přirozeném prostředí pomocí depistáže. Koordinace poskytování sociálních služeb u klienta a realizace činnosti sociální práce vedoucí k řešení nepříznivé sociální situace a k sociálnímu začleňování osob, spolupráce s jinými státními, samos... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Vedoucí odboru dopravy
Před 199 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: ana_keilova@pocernice.cz tel.: 271071620 obor technického nebo dopravního zaměření, popř. právního zaměření, event. středoškolské vzdělání s maturitní z... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent vodní hospodářství na odboru životního prostředí
Před 395 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Rakovník. Náplň práce: výkon státní správy na úseku vodního hospodářství. Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání s vazbou na problematiku vodního hospodářství, znalost programu "GINIS SSL", VITA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, zkouška odborné způsobil... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
právník
Před 183 dny - ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Neuvedeno
právník/právnička (referent/ka právní agendy) oddělení organizačního a správního odboru školství
Před 213 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Specialista staveb drah
Před 385 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, nový stavební úřad, který má za cíl urychlit a zkvalitnit schvalování projektů klíčové dopravní a energetické infrastruktury, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista staveb drah. Náplň práce: Vedení správních řízení a dalších správních postupů podle stavebního zákona a liniového zákona ve věcech staveb drah v územní působnosti oddělení, Výkon komplexních právních činností, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně řešení věcně a právně složitých případů a zastupování v soudních a obdobných sporech, Spolupráce s dalšími útvary úřadu při r... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka Odboru dopravy a silničního hospodářství
Před 183 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Projednávání a vedení řízení o přestupcích proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Příprava a administrativní činnosti plynoucí ze zajišťování řešení přestupků na úseku dopravy. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - výhodou vzdělání v oboru právo či veřejná správa (§ 111 odst. 1 a 2 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich) - vítána je zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 250/2016 Sb., nebo pro výkon správní činnosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích - výhodou praxe v oblasti ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí odboru úvěrů a řízení rizik
Před 605 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Odpovědnost za schválení a řízení úvěru pobočky v souladu se strategií skupiny 2. Komplexní řízení rizik pobočky v souladu s vnitřními politikami společnosti 3. Prověřování vyplacení a provoz úvěrů v systému BoCom Business System: 4. Identifikování, sledování, měření a zmírňování různých rizik pobočky podle požadavků na regulaci a vnitřního kontrolního systému. 5. Zajištění, aby standardy a proces řízení rizik byly vždy v souladu s vnitřními politikami a bankovními předpisy společnosti 6. Poskyt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce