Pracovník zákaznického servisu / Customer Service Clerk

Před 484 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Barbora Koubková, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com 1.kontakt: e-mailem upřesňující informace: Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní sml... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Associate Manager
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Barbora Koubkova, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí d... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Associate Manager
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Barbora Koubkova, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí d... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice zákaznického servisu
Před 1 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vyhrazeno pro OZP. Provozní asistent/ka zákaznického servisu motoristických služeb s náplní práce administrativa, komunikace se zákazníky, provozní... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice zákaznického servisu
Před 1 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vyhrazeno pro OZP. Provozní asistent/ka zákaznického servisu motoristických služeb s náplní práce administrativa, komunikace se zákazníky, provozní... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Specialista zákaznického servisu s AJ
Před 1 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost specializující se na dodávky spojovacích součástí a managementu c-dílů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista zákaznického servisu s Aj. Náplň práce: Péče o významné zákazníky, řešení zákaznických požadavků, Spolupráce na implementaci nových projektů, Komunikace a zpracování forecastu spotřeby zákazníka, kontrola dispozice zásob, Řešení problémů v dodavatelském řetězci, operativní nákup, Úzká spolupráce s obchodním týmem, oddělením nákupu a distribučním centrem. Pokud Vás tato nabídka zaujala... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice zákaznického servisu
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Vyhrazeno pro OZP. Provozní asistent/ka zákaznického servisu motoristických služeb s náplní práce administrativa, komunikace se zákazníky, provozní úkony. Požadujeme ŘP sk.B (zkušený řidič), dobré komunikační dovednosti, znal... (více v detailu)
Neuvedeno
Service Delivery Engineer
Před 21 dny - ANNONCE
Koubkova Barbora, tel.: 225 853 640, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Service Delivery Engi... (více v detailu)
Neuvedeno
Service Delivery Engineer
Před 21 dny - ANNONCE
Koubkova Barbora, tel.: 225 853 640, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Service Delivery Engi... (více v detailu)
Neuvedeno
Consultanti
Před 21 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Barbora Koubkova, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Consultanti
Před 21 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Barbora Koubkova, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Telefonní operátor/ka pro zákaznický servis a prodej
Před 20 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Společnost TCS Taurus service s.r.o. jako zprostředkovatel zákaznického servisu a telemarketingu v České rebublice se rozhodl rozšířit team. Naše společnost více než 12 let pečuje o své zákazníky po telefonu s vysoce specializovaným týmem poradců pro zákazníky. Pro další rozšíření této služby hledáme nového člena týmu na plný nebo částečný úvazek. Které uchazeče požadujeme Kromě výše popsaných požadavků bychom chtěli mít zkušené kandidáty, kteří jsou schopni komunikovat s ostatními lidmi "na úrovni očí". Uchazeče, kteří jsou schopni si po telefonu vybudovat sympatie a důvěru a ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Telefonní operátor/ka pro zákaznický servis a prodej
Před 20 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Společnost TCS Taurus service s.r.o. jako zprostředkovatel zákaznického servisu a telemarketingu v České rebublice se rozhodl rozšířit team. Naše společnost více než 12 let pečuje o své zákazníky po telefonu s vysoce specializovaným týmem poradců pro zákazníky. Pro další rozšíření této služby hledáme nového člena týmu na plný nebo částečný úvazek. Které uchazeče požadujeme Kromě výše popsaných požadavků bychom chtěli mít zkušené kandidáty, kteří jsou schopni komunikovat s ostatními lidmi "na úrovni očí". Uchazeče, kteří jsou schopni si po telefonu vybudovat sympatie a důvěru a ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
OPERÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (od 35.000 Kč)
Před 35 dny - ANNONCE
Máte zkušenosti z pozice operátora call centra nebo Vás baví mluvit s lidmi? Chcete dělat na příchozí lince a zjišťovat spokojenost stávajících zákazníků? Nevadí Vám pracovat ve směnném režimu? Tak mi zašlete Váš životopis a staňte se součástí týmu podpory na pozici: ... (více v detailu)
Neuvedeno
CUSTOMER SERVICE ENGINEER - BOBST COMPANY (up to 60 000 CZK)
Před 36 dny - ANNONCE
Máte technické i komunikativní vlastnosti? Umíte výborně anglicky? Chcete pracovat ve firmě, kde si váží svých zaměstnanců? Pak je tato nabídka přesně pro Vás! Švýcarská výrobní společnost BOBST - lídr v oblasti obalové techniky, která na českém trhu působí již 25 let, hledá novou posilu na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Product Designer
Před 445 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: Barbora Koubková, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Product De... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Manager
Před 625 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontak: e-mail: Barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Manager. Znalost angličtiny na vysoké úrovni, vzdělání... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Customer Service Representative (German and English)
Před 107 dny - ANNONCE
English: " Follow established processes to reduce customer effort in scenarios like callbacks, holds, and disconnects; analyze data to resolve issues. " Initiate customer contact for complete resolution, assist with technology for future interactions, and follow up until issues are resolved. " Communicate effectively across multiple channels, manage multiple tasks, and make trade-offs under pressure. " Categorize cases for analysis, suggest process improvements, and propose solutions to prevent future issues. " Maintain detailed documentation and customer information, anticipate customer needs, and exceed expectations by identifying root causes and providing solutions. " Promote self-service tools and recommend products that enhance customer experience; build product knowledge and customer relationships. " Requires 6-12 months of customer service experience, fluency in English and German, an associate's degree or related experience, and knowledge of case management software and Microso... (více v detailu)
Neuvedeno
Product owner
Před 534 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Eva Batalová, e-mail: eva.batalova@4finance.com 1.kontakt: e-mailem upřesňující informace: Product Owners provide leadership throughout the whole lifecycle of product development. Is the Single Point of Contact for accepting work into the delivery team (Gatekeeper of the Backlog). Collaborate with stakeholders and provide visibility, work estimates and Release Plans. Responsibilities • To collaborate with the business to constantly strive to improve performance and relevance of our products. • To work with business to understand the impact ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 101 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Pozice Customer service representative BRE - Otevírá účty zákazníků tím, že zaznamenává informace o účtu. - Udržuje záznamy o zákaznících a aktualizuje informace o účtech. - Primární interní kontakt se zákazníkem a (specializovanými) obchodními zástupci v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech/dodávkách. - Odpovídá za příjem, sledování a včasné zpracování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialista (Vedoucí) logistiky a zákaznického servisu
Před 309 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, přední mezinárodní společnost, která nabízí značkové čisticí prostředky a systémy, jakož i produkty pro péči o prádlo, hledáme kandidáty na pozici Specialista (Vedoucí) logistiky a zákaznického servisu. Náplň práce: Aktivní telefonická a emailová komunikace, Zpracování požadavků zákazníků, péče o zákazníka, Podílení se na tvorbě výrobního plánu na základě zákaznických požadavků pro svěřený úsek výrobků, Kontrola plnění výrobního plánu, Kreativní a odpovědný přístup k řešení nestandardních a urgentních objednávek, schopnost řešit operativní problémy, Řešení logistických reklamací, Úzká spolupráce s nákupem a oddělením plánování výroby, Objednávání dopravy u smluvních přepravců, Podílení se na řízení zásob v jednotlivých skl... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
CUSTOMER SERVICE (40-50.000 Kč)
Před 298 dny - ANNONCE
Hledáme kvalifikovaného a energického jednotlivce pro obsazení pozice Customer Service u ve výrobní společnosti. Pokud máte výborné komunikační dovednosti, schopnost efektivně řešit problémy a zájem o oblast výroby, může být tato role právě pro vás. Hledáme kolegu s technickým vzděláním na pozici: CUSTOMER SERVICE (40-50.000 Kč) Zajištění komunikace mezi zákazníky a výrobním týmem... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 379 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Požadavky na pozici Customer Service Representative / popis pozice, vítána zkušenost: Primární interní kontakt pro zákazníka a (vyhrazené) obchodní zástupce v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech / dodávkách. Zodpovědnost za včasný příjem, sledování a vyřizování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu, ovládá znalost aktuálního produktového portfolia. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a podpoře prodeje. Sdílí znalosti s juniorním... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 624 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + hebrejsky mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 6 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažér... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (40-45.000 Kč)
Před 288 dny - ANNONCE
Komunikujete bez problému anglicky a chcete být v každodenním kontaktu se zahraničními zákazníky? Pak nám zašlete své CV! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (40-45.000 Kč) Zpracov... (více v detailu)
Neuvedeno
technický pracovník obchodně-technického servisu
Před 205 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 29 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 130 zemích světa. Koho hledáme? Do našeho týmu obchodních zástupců hledáme komunikativního "parťáka", který bude oslovovat nové klienty, ale také pečovat o ty stávají a zajišťovat jim technickou podporu. Součástí jsou také časté zahraniční služební cesty. Pokud jsou Vaší předností komunikační dovednosti, ochota cestovat, technické myšlení a není Vám cizí zodpovědnost a samostatnost, pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis a řekneme si více! Co Vás čeká? průzkum trhu - oslovení nových klientů - prezentace a implementace nových výrobků - technická podpora zákazníků - zpracování nabídek Požadujeme: SŠ/ VŠ vzdělání, angličtinu na komunikativní úrovni, ŘP, sk. B, ochota ces... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce