Pracovník zákaznického servisu / Customer Service Clerk

Před 572 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Barbora Koubková, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com 1.kontakt: e-mailem upřesňující informace: Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní sml... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Pracovník účetních operací
Před 8 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT - Koubkova Barbora, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Pracovník účetních operací. Znalost angličtiny a španělštiny. Zkušenosti na obdob... (více v detailu)
Neuvedeno
Product Designer
Před 533 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: Barbora Koubková, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Product De... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
CUSTOMER SERVICE ENGINEER - BOBST COMPANY (up to 60 000 CZK)
Před 123 dny - ANNONCE
Máte technické i komunikativní vlastnosti? Umíte výborně anglicky? Chcete pracovat ve firmě, kde si váží svých zaměstnanců? Pak je tato nabídka přesně pro Vás! Švýcarská výrobní společnost BOBST - lídr v oblasti obalové techniky, která na českém trhu působí již 25 let, hledá novou posilu na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Manager
Před 712 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontak: e-mail: Barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Manager. Znalost angličtiny na vysoké úrovni, vzdělání... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Customer Service Representative (German and English)
Před 194 dny - ANNONCE
English: " Follow established processes to reduce customer effort in scenarios like callbacks, holds, and disconnects; analyze data to resolve issues. " Initiate customer contact for complete resolution, assist with technology for future interactions, and follow up until issues are resolved. " Communicate effectively across multiple channels, manage multiple tasks, and make trade-offs under pressure. " Categorize cases for analysis, suggest process improvements, and propose solutions to prevent future issues. " Maintain detailed documentation and customer information, anticipate customer needs, and exceed expectations by identifying root causes and providing solutions. " Promote self-service tools and recommend products that enhance customer experience; build product knowledge and customer relationships. " Requires 6-12 months of customer service experience, fluency in English and German, an associate's degree or related experience, and knowledge of case management software and Microso... (více v detailu)
Neuvedeno
Product owner
Před 622 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Eva Batalová, e-mail: eva.batalova@4finance.com 1.kontakt: e-mailem upřesňující informace: Product Owners provide leadership throughout the whole lifecycle of product development. Is the Single Point of Contact for accepting work into the delivery team (Gatekeeper of the Backlog). Collaborate with stakeholders and provide visibility, work estimates and Release Plans. Responsibilities • To collaborate with the business to constantly strive to improve performance and relevance of our products. • To work with business to understand the impact ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 189 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Pozice Customer service representative BRE - Otevírá účty zákazníků tím, že zaznamenává informace o účtu. - Udržuje záznamy o zákaznících a aktualizuje informace o účtech. - Primární interní kontakt se zákazníkem a (specializovanými) obchodními zástupci v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech/dodávkách. - Odpovídá za příjem, sledování a včasné zpracování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialista (Vedoucí) logistiky a zákaznického servisu
Před 397 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, přední mezinárodní společnost, která nabízí značkové čisticí prostředky a systémy, jakož i produkty pro péči o prádlo, hledáme kandidáty na pozici Specialista (Vedoucí) logistiky a zákaznického servisu. Náplň práce: Aktivní telefonická a emailová komunikace, Zpracování požadavků zákazníků, péče o zákazníka, Podílení se na tvorbě výrobního plánu na základě zákaznických požadavků pro svěřený úsek výrobků, Kontrola plnění výrobního plánu, Kreativní a odpovědný přístup k řešení nestandardních a urgentních objednávek, schopnost řešit operativní problémy, Řešení logistických reklamací, Úzká spolupráce s nákupem a oddělením plánování výroby, Objednávání dopravy u smluvních přepravců, Podílení se na řízení zásob v jednotlivých skl... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
CUSTOMER SERVICE (40-50.000 Kč)
Před 386 dny - ANNONCE
Hledáme kvalifikovaného a energického jednotlivce pro obsazení pozice Customer Service u ve výrobní společnosti. Pokud máte výborné komunikační dovednosti, schopnost efektivně řešit problémy a zájem o oblast výroby, může být tato role právě pro vás. Hledáme kolegu s technickým vzděláním na pozici: CUSTOMER SERVICE (40-50.000 Kč) Zajištění komunikace mezi zákazníky a výrobním týmem... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 467 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Požadavky na pozici Customer Service Representative / popis pozice, vítána zkušenost: Primární interní kontakt pro zákazníka a (vyhrazené) obchodní zástupce v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech / dodávkách. Zodpovědnost za včasný příjem, sledování a vyřizování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu, ovládá znalost aktuálního produktového portfolia. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a podpoře prodeje. Sdílí znalosti s juniorním... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 711 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + hebrejsky mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 6 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažér... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (40-45.000 Kč)
Před 376 dny - ANNONCE
Komunikujete bez problému anglicky a chcete být v každodenním kontaktu se zahraničními zákazníky? Pak nám zašlete své CV! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (40-45.000 Kč) Zpracov... (více v detailu)
Neuvedeno
technický pracovník obchodně-technického servisu
Před 293 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 29 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 130 zemích světa. Koho hledáme? Do našeho týmu obchodních zástupců hledáme komunikativního "parťáka", který bude oslovovat nové klienty, ale také pečovat o ty stávají a zajišťovat jim technickou podporu. Součástí jsou také časté zahraniční služební cesty. Pokud jsou Vaší předností komunikační dovednosti, ochota cestovat, technické myšlení a není Vám cizí zodpovědnost a samostatnost, pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis a řekneme si více! Co Vás čeká? průzkum trhu - oslovení nových klientů - prezentace a implementace nových výrobků - technická podpora zákazníků - zpracování nabídek Požadujeme: SŠ/ VŠ vzdělání, angličtinu na komunikativní úrovni, ŘP, sk. B, ochota ces... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Pracovník odborného zákaznického servisu - kynolog (M/Ž)
Před 383 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Pracovník musí mít hluboké kynologické znalosti a rozumět psům. Sám musí být aktivní kynolog - v jakékoliv oblasti. Jedná se o komunikaci se zákazníky značky 4dox, poradenství, vyřizování objednávek, emailů a telefonátů. Akvizice zahraničních partnerů. Dobrá znalost angličtiny na komunikativní úrovni. Zpr... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Senior Associate Service Quality Specialist
Před 279 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: Marie Bílková, e-mail: marie.bilkova@global.ntt Key Roles and Responsibilities: " Monitor and analyze service delivery metrics and customer feedback to assess the quality of service provided. " Conduct detailed analysis of service processes, identifying areas for improvement and recommending process enhancements to enhance service quality and efficiency. " Collaborate with cross-functional teams, including customer service, operations, and process improvement, to drive the implementation of quality initiatives and best practices. " Perform root cause analysis on service issues and customer complaints, and develop corrective action plans to address identified issues. " Develop and maintain quality standards and guidelines for service delivery, ensuring alignment with customer expectations and industry best practices. " Conduct regular quality audits and assessments to evaluate compliance with service quality standards and regulatory requirements. " Provide training and guidanc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obslužní pracovníci v dopravě
Před 630 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontaktní osoba: Maskalyuk Dmytro, e-mail: dmd.group@seznam.cz 1.kon... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialista logistiky a zákaznického servisu
Před 353 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, přední mezinárodní společnost, která rozšiřuje tým oddělení Supply Chain, hledáme kandidáty na pozici Specialista logistiky a zákaznického servisu. Náplň práce: Aktivní telefonická a emailová komunikace, Zpracování požadavků zákazníků, péče o zákazníka, Podílení se na tvorbě výrobního plánu na základě zákaznických požadavků pro svěřený úsek výrobků, Kontrola plnění výrobního plánu, Kreativní a odpovědný přístup k řešení nestandardních a urgentních objednávek, schopnost řešit operativní problémy, Řešení logistických reklamací, Úzká spolupráce s nákupem a oddělením plánování výroby, Objednávání dopravy u smluvních přepravců, Podílení se na řízení zásob v jednotlivých skladovacích pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Řídící pracovníci v oblasti informačních technologií a činností
Před 293 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Senior Manager. Vzdělání v oboru IT nebo technického... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Senior Systems Analyst
Před 202 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Systems Analyst nebo Senior Systems Analyst. Vzdělání v oboru IT nebo te... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Service Delivery Engineer
Před 321 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Koubkova Barbora, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: Service Delivery Engineer. Znalost angličtiny. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 638 dny - ANNONCE
Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + italsky mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 5 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Lufthansy ... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 712 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Lufthansa InTouch Brno přijme anglicky + polsky + ukrajinsky mluvící kandidáty na pozici Customer Service Consultant. Jsme součástí globální sítě 5 zákaznických center. V našem brněnském centru poskytujeme servis pasažérům Luf... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
User&Implementation Consultant a Customer Service Consultant
Před 423 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Lufthansa InTouch Brno přijme kandidáta na pozici User&Implementation Consultant. Tato pozice vyžaduje znalost anglického + německého nebo italského jazyka, a současně znalost prostředí zákaznického servisu leteckých společností a zkušenosti na pozici Customer Service Consultanta. Jsme součástí ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Cloud Managed Services Engineer - L2 Support
Před 327 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
We are seeking a suitable candidate for the position of Cloud Managed Services Engineer – L2 Support at a company providing global ICT services. This is an exciting opportunity to be part of a new international project. The role is pivotal in providing end-to-end management and technical support for the hosted environment on the Versa platform, addressing diverse and complex networking challenges reported by global customers. Your Responsibilities: Proactively monitor and take corrective action for the hosted environment., Assist customers in solving reported product and network problems of varied complexity., Collaborate with the engineering team to replicate customer issues and test potential fixes., Replicate customer issues in a lab environment., Set up infrastructure as required., Escalate tickets to L3 when necessary., Address problems of diverse scope across all solutions from Versa., Manage the incident/ticket lifecycle efficiently.. The Requirements: A minimum of 3 years of... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Security Operations Specialist
Před 470 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: Barbora Koubkova, e-mail: barbora.koubkova@accenture.com Osobní schůzka pouze po předchozí domluvě. Název pozice v pracovní smlouvě: S... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce