Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Před 188 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Pozice Customer service representative BRE - Otevírá účty zákazníků tím, že zaznamenává informace o účtu. - Udržuje záznamy o zákaznících a aktualizuje informace o účtech. - Primární interní kontakt se zákazníkem a (specializovanými) obchodními zástupci v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech/dodávkách. - Odpovídá za příjem, sledování a včasné zpracování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
REFERENT/KA PRODEJE
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
pracovník pro přípravu rychlého občerstvení
KO: RSDr. Pavel Nádvorník, e-mail: bogo010453@gmail.com Požadavky: - znalost výroby kurdských jídel a speciálních omáček - znalost obsluhy zařízení pro výrobu kebabu - znalost ture... (více v detailu)
Pracovník / pracovnice zákaznického centra (znalost NJ)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Místo výkonu práce: Říční č.p. 66 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Požadujeme velmi dobrou komunikaci v německém jazyce, obchodní dovednosti, telefonování se zahraničními obchodními partnery. Mo... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci ostrahy objektu - výpomoc
Poznámka k volnému místu: Brigáda, 12-ti hodinové směny, zkrácený pracovní úvazek. Maximálně 72 hodin za měsíc. Bezúhonnost. Fyzická ostraha vnitřních i venkovních prostor areálu, obchůzky areálu, zapisování osob, au... (více v detailu)
System Administrator
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Vaše povinnosti: o Správa uživatelů systémů RACF, Linux a IMS o Správa uživatelských účtů a hesel interních a externích zákazníků o Definování a udržování bezpečnostních profilů o Sestavování a revize zpráv o zabezpečení systému o Udržování procesů shody zabezpečení pomocí systému správy identit (IIQ) o Údržba digitálních certifikátů o Správa zabezpečení cloudu Váš profil: o Vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo srovnatelná kvalifikace a předchozí zkušenosti z IT zázemí o Zkušenosti se systémem z/OS (vč. TSO, ISPF, R... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník rezervací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Customer support in Lisbon
Před 2 dny - HYPERINZERCE
Zákaznický servis v Lisabonu pro česky nebo slovensky mluvící Odpovědnosti Poskytování podpory českým nebo slovenským klientům prostřednictvím různých komunikačních kanálů Řešení dotazů a problémů klientů s důrazem na jejich spokojenost Spolupráce s interními týmy na zlepšení procesů zákaznického servisu Udržování důkladných záznamů o interakcích s klienty Aktivní účast na školeních a rozvoj... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme dobré komunikační schopnosti, angličtinu na úrovni min. C1 a časovou flexibilitu. Personální oddělení, e-mail: h... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce - B2B prodej pro Prahu
Před 4 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
O nás: iMarket Wholesale s.r.o. jsme mladá, rychle expandující distribuční a prodejní společnost. Zabýváme se výhradním dovozem (www.liovape.cz). Jsme dceřinou společností iMarket s.r.o. vlastnící několik prosperitních online obchodů. Na českém trhu se řadíme mezi největší hráče v oboru. Máme stabilní velké partnery a vysoké cíle. Co je náplní práce? Nabízet a prodávat naše produkty jako OSVČ Obchodní zástupce pro Prahu Akvizice nových B2B zákazníků Správa a komunikace se stávajícími zákazníky Poskytovat informace o produktech společnosti Osobní schůzky Poskytovat zpětnou vazbu od zákazníků Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? SŠ vzdělání Základní práce na PC Reprezentativní vystupování Proaktivní a pozitivní přístup Proklientskou orientaci, cílevědomost ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
50 000
 Kč
Obchodní zástupce
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Telefonický kontakt s potenciálními zákazníky Obchodní schůzky Analýzy a reporty Požadujeme: - Předchozí zkušenost na pozici obchodní zástupce - velký důraz na pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičský průkaz sk. B Nabízíme: - odpovídající platové ohodnocení - práci v čistém a moderně zařízeném prostředí - firemní notebook a mobil ... (více v detailu)
Neuvedeno
Programátor/ka - Frontend developer
Co bude tvou náplní práce: " Vývoj a údržba front-end částí našich aplikací s využitím ReactJS a moderních přístupů k vývoji. " Psaní čistého, efektivního a dobře testovatelného kódu v ES6+. " Spolupráce s designéry na implementaci uživatelsky příjemných a atraktivních rozhraní s využitím MaterialUI. " Psaní unit testů v Jest pro zajištění kvality a stability kódu. " Využívání Webpacku pro optimalizaci a bundling aplikací. " Spolupráce s back-end developery na integraci front-end řešení. " Verzování kódu v GIT (GitHub). " Používání CSSinJS pro stylování komponent. " Samostatné sledování a vykazování odpracovaných hodin prostřednictvím timesheetu. Koho hledáme Co od tebe očekáváme: " Silnou znalost JavaScriptu (ES6+) a moderních principů front-end vývoje. " Zkušenosti s ReactJS a jeho ekosystémem. " Znalost GIT a GitHub. " Zkušenosti s CSS a CSSinJS. " Zodpovědný přístup k práci a schopnost efektivně a samostatně řešit problémy. " Schopnost učit se nové technologie a přistupovat k vývoj... (více v detailu)
Pracovník / pracovnice v logistice, dispečer / dispečerka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu spedicehajek@seznam.cz. Náplň práce: - zajišťování dopravy - komunikace mezi zákazníkem a řidičem. Možno... (více v detailu)
Neuvedeno
Les, prodej, Zdounky, Kroměříž
Před 4 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Nabízím k prodeji spoluvlastnický podíl 1/5 na pozemcích nacházejících se v katastrálním území Zdounky, obec Zdounky, okres Kroměříž. Pozemky jsou zapsány na listu vlastnictví 314. Jedná se o parcely: - č. 1270/83 orná půda o celkové výměře 2 571 m, podíl odpovídá 514 m, - č. 1274/11 trvalý travní porost o celkové výměře 16 m, podíl odpovídá 3 m, - č. 1272/10 lesní pozemek o celkové výměře 2 616 m, podíl odpovídá 523 m. Celková výměra prodávaného podílu činí 1 041 m, z toho: Pozemky se nacházejí v lokalitě s průměrnou bonitou 9,67 Kč/m. Jedná se o ideální příležitost pro zemědělce či investory, kteří hledají menší výměru půdy s pestrým využitím. Orná půda poskytuje možnost zemědělského v... (více v detailu)
Zlínský kraj
46 746
 Kč
zdravotní sestra - odbornost 925
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce : - činnosti zdravotnického pracovníka s odborností 925 dle vyhlášky č. 55/2011 Sb., §4 a §54 - práce s pacienty chronickými a terminálními v terénu - vyšetření, stanovení ošetřovatelské diagnózy, ošetřovatelského plánu, převazy ran - edukace pacientů Požadujeme : - odbornou způsobilost dle novely zákona č. 96/2004 Sb., zák. č. 201/2017 Sb. - vzdělání v oboru všeobecná zdravotní sestra - VOŠ zdrav., VŠ obor zdrav. - ranní a večerní služby vč. víkendů a svátků - trestní bezúhonnost - dobrý zdravotní stav - vstřícnost a empatie k pacientům, schopnost pracovat samostatně, velmi dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, pružnost - dobrá znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, …) - řidičský průkaz s... (více v detailu)
Neuvedeno
CUSTOMER SERVICE
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Do našeho obchodního týmu hledáme kolegu, který nám pomůže s každodenním vyřizováním objednávek, bude podporou pro ostatní kolegy, má nápady, baví ho obchod, angličtina a hlavně komunikace. CO BUDOU VAŠE HLAVNÍ ÚKOLY? " daily business se stávající klientelou v anglickém jazyce " příjem a potvrzování objednávek " podpora v prodeji pro Area Sales Managers CO K TOMU BUDETE POTŘEBOVAT? " VŠ vzdělání, popř. SŠ s praxí v zahraničním obchodě " AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni, další jazyk vítán " výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce, organizační vlastnosti, flexibilita " Nemáš praxi? Nevadí, místo je vhodné také pro absolventy vysokých škol! NA CO SE PAK U NÁS MŮŽETE TĚŠÍT? " Samostatnou, smysluplnou a zajímanou práci " zázemí stabilní společnosti vyvážející do více než 80 zemí světa " pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek " týdenní pracovní doba 37,5 hod. " mzdové ohodnocení: " mzda 30.000 - 35.000,- Kč (v závislosti na kvalifikaci, dél... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní cestmistr Bruntál
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Správní cestmistr Bruntál s pravidelným pracovištěm Zahradní 1949/19, 792 01 Bruntál Zodpovědnost za: - výkon majetkové správy silnic včetně součástí a příslušenství - vedení pasportu silnic včetně součástí a příslušenství - provádění prohlídek silnic dle zákona - technický dozor údržby a oprav na silniční síti Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, stavební směr výhodou - znalost výkresové dokumentace - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení vozidel - uživatelskou znalost práce na PC Nabízíme: - pravidelné pracoviště na výše uvedené adrese - platové ohodnocení - třída T 9 dle NV č. 341/2017 Sb. - po zapracování plat cca 40 - 45 tis. Kč - 5 týdnů dovolené - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspě... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: mzdová/ý účetní Nástup: ihned do 31.8.2025 s možností prodloužení Mzda: 29120,- až 33230,- Kč Kontakt: Bambasová Lucie Ing., tel.: 777 758 323, email : info@centrumpribram.cz Požadujeme: o Středoškolské vzdělání ekonomického směru o Praxe v oboru NUTNÁ o Dobrá znalost práce s PC - Word, Excel o Znalost práce v programu Byznys výhodou o Trestní bezúhonnost o Komunikační dovednosti o dobrý zdravotní stav Náplň práce: Výpočet platu a zúčtování náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného a sociální a zdravotní p... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kolesnik Jevgenij Ing., e-mail: director@eurostudy.cz, Akceptujeme úplné střední všeobecné vzdělání i v zahraničí. Rozsah úkolů a popis pracovní činnosti: - příjem, zapisování, jednoduché vedení dokumentace, - příjem a odesílání korespondence, zajišťování dis... (více v detailu)
Neuvedeno
Optimalizace Google Business Profile (GBP)
Před 13 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Optimalizace Google Business Profile (GBP) | Google My Business – 5 000 Kč Chcete, aby vaše firma byla vidět na Googlu a přilákala více zákazníků? Nabízím kompletní nastavení a optimalizaci Google Business Profile. Co získáte? Vytvoření nebo úpravu profilu, včetně ověření Kompletní vyplnění informací (kontakty, provozní doba, služby, produkty) SEO optimalizaci pro vyšší viditelnost ve vyhledávání Nastavení zobrazení na Google Maps Cena: 5 000 Kč (jednorázově) _ Další služby (cena dohodou) Přidání a úpravu fotografií Porad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
5 000
 Kč
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce