Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Před 238 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com Pozice Customer service representative BRE - Otevírá účty zákazníků tím, že zaznamenává informace o účtu. - Udržuje záznamy o zákaznících a aktualizuje informace o účtech. - Primární interní kontakt se zákazníkem a (specializovanými) obchodními zástupci v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech/dodávkách. - Odpovídá za příjem, sledování a včasné zpracování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

specialista/specialistka kontaktního centra MAFITA
Před 4 dny - AVIZO_CZ
- hlavní náplní je telefonicky komunikovat se zákazníky, přijímání objednávek od stálých zákazníků, kontaktování nových zákazníků, schopnost argumentovat a učit se novým věcem - obchodní zkušenosti, komunikativnost, dob... (více v detailu)
Neuvedeno
*Pracovník / Pracovnice ÚŘJ - mezioperační kontrola
Požadavek: - SŠ vzdělání - zodpovědnost a chuť pracovat - schopnost pracovat v týmu - dobré organizační schopnosti - 2 směnný provoz Náplň práce: - kontrola dílců, polotovarů a hotových výrobků vyplývajících z platné výrobně technické dokumentace a požadavků zákazníků - vizuální kontrola, ověřování rozměrů, provádění funkčních zkoušek - příslušná administrativa - záznamy (Excel) ... (více v detailu)
Administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Servisní Technik IT
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Instalace, konfigurace a servis síťových prvků (Unifi, MikroTik) Správa a údržba serverů (MS Windows Server, Linux výhodou) Diagnostika a řešení technických problémů u zákazníků Podpora uživatelů a konzultace v oblasti IT Co od Vás očekáváme? Znalost TCP/IP a správy sítí Zkušenosti se systémy MS Windows Server Znalost Linux serverů (výhodou, nikoliv ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník údržby hardware (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce poskytování IT podpory a asistence uživatelům evidování a kategorizování požadavků uživatelů, jejich vyřizován, popř. jejich eskalace na vyšší level podpory zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení dohled a prevence na základní funkčnost IT hardware a software ve společnosti Požadujeme dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority obecné zkušenosti a přehled v oblasti IT (počítače/notebooky, UPS, tiskárny, atd.) dobrá znalost operačních systémů MS Windows a ... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník
Před 4 dny - AVIZO_CZ
- aktivní znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, praxe v oboru vítána - po zaučení navýšení mzdy - životopisy s motivačním dopisem zasílat ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 8 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, doc... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti testování softwaru a příbuzní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.com - Vzdělání - tech.obor - Zkušenosti s prací na velkých a komplexních projektech vývoje IT.? - Dobrá pracovní znalost Scrumu, Kanbanu nebo jiného agilního rámce. - Znalost podnikových IT procesů, životního cyklu vývoje softwaru (SDLC) a zásad řízení projektů.? - Základní znalost principů inženýrství kvality a implementace CI/CD DevOps.? - Technické zkušenosti s jazykem pro vývoj kódu?? - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany.... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Obchodní zástupce
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: o Minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici; o Orientace v oblasti stavebnictví, ideálně dopravního stavitelství - výhodou; o Výborné komunikační a prezentační dovednosti; o Samostatnost, zodpovědnost a obchodní myšlení; o Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič); o Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). Pracovní náplň: o Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů; o Péče o stávající zákazníky a budování dlouhodobých vztahů; o Prezentace služeb a nabídek společnosti; o Zpracování obchodních nabídek a smluv; o Účast na obchodních jednáních a výběrových řízeních; o Sp... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník (-ice) v sociálních službách - pečovatel (-ka)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ I OZZ. Místo výkonu práce: Šluknov, Sídliště 1019. Pracovník/pracovnice v sociálních službách poskytuje základní ošetřovatelskou péči a pomáhá s běžnými úkony seniora. Požadujeme empatii a pozitivní přístup k seniorům, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Jedná se o smysluplnou prá... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent/referentka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: komunikace se zákazníky (příprava cenových nabídek, příjem a zpracování objednávek, vyřizování nejasností, reklamací, specifických požadavků); spolupráce s odd. nákupu, výroby, logistiky (předání informací o zakázce); spolupráce s ekonomickým odd. (kontrola objednávky a podkladů pro fakturaci) Požadavky: zkušenost se zákaznickým servisem; výborná schopnost komunikace a zpracování informací, organizace času a priorit; uživatelská znalos... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní vedoucí úklidu - Jihomoravský kraj
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 do 14:00 hodin NÁPLŇ PRÁCE o zajištění kompletního provozu všech svěřených zakázek (Jihomoravský kraj) o komunikace s klientem, řešení požadavků a stížností o odpovědnost za personální stav zakázek o kontrola a zajištění školení pracovníků : PO a BOZP, používaní chemie a čistících prostředků, vybavení a strojů o zpracovávání podkladů pro fakturaci o podílení se na začlenění pracovníků se zdravotním postižením POŽADUJEME o zkušenost na obdobné pozici o znalost problematiky zajišťování úklidových prací, ostrahy a dalších provozních činností o komunikační dovednosti, zkušenosti z obchodních jednání o uživatelská znalost MS Office... (více v detailu)
Operátor call centra s ruským jazykem
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Isabel Costa da Silva, e-mail: hr@mardormconsult.cz (osobní kontakt Mardorm Consult s.r.o. (Hvězdova 1716/2b) Vhodná práce i pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Telefonický kontakt se zákazníky či potenciálními zákazníky Kontaktování stávajících zákazníků, zjišťování spokojenosti a nabídka dalších služeb Kontaktování potenciálních klientů a domlouvání schůzek obchodníkům Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost navázat vztah po telefonu, umět pokládat o... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ pracovnice úklidu / DPP
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakter vykonávané činnosti: • pracovník vykonává úklid prostor sociální služby NZDM EMKO ve Vysokém Mýtě • pracovní doba – 3 hodiny 2x týdně - dle domluvy (práce v dopoledních nebo pozdních odpoledních hodinách) Požadujeme: • spolehlivost, preciznost, samostatnost Nabízíme: • dohodu o provedení práce • mzda 125,- Kč/ hod • nástup možný ihned • zázemí zavedené neziskové organizace Náležitosti písemné přihlášky: • strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů; • Životopis je třeba doplni... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodník
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno
Krupiér/ka pro živou hru
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: registrace hráčů, zajištění provozu pokladny, sledování chodu herny, poskytování informací hostům, příprava teplých i studených nápojů Požadujeme: pozitivní a zodpovědný přístup k práci, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, komunikační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, profesionální vyst... (více v detailu)
Neuvedeno
Operátor call centra s cizím jazykem
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Isabel Costa da Silva, e-mail: hr@mardormconsult.cz (osobní kontakt Mardorm Consult s.r.o. (Hvězdova 1716/2b) Vhodná práce i pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Náplň práce: Každodenní komunikace s novými či stávajícími zákazníky Sjednávání schůzek obchodníkům Poskytování veškerých informací o produktech Identifikace potencionálních problému a nabízení jejich řešení Koho hledáme Příjemné a reprezentativní vystupo... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovnice/pracovník
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpo... (více v detailu)
soudní zapisovatelka/zapisovatel
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání dle dohody na dobu určitou. Požadavky: bezúhonnost, minimálně 220 čistých úhozů za minutu na PC klávesnici, praktická znalost práce na PC, velmi dobrá znalost gramatiky a pravopisu, dobré komunikační vlastnosti. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., třída 7. (zaručený plat dle zákoníku práce v min. výši 29 120 Kč/měs. při plném úvazku). Více informací na www.justice.cz/web/okresni-soud-ve-zline/volna-mista Termín pro podání p... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Iva Drasnarová, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: plynulá znalost angličtiny schopnost efektivně řídit více priorit současně schopnost podpory týmové spolupráce, komunikace a a... (více v detailu)
Neuvedeno
disponent/ka logistiky
Před 6 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost a praxe na podobné pozici vítána, plánování výroby a jejich kapacit, koordinace potřeb zákazníka a výrobních kapacit na základě týdenních, měsíčních a ročních plánů, řízení potřeb surových a montážních dílů, kontakt pro zákazníka v oblasti termínů a množství dodávek, evidence a zpracování všech odvolávek, kontrola jejich správnosti, tvorba odvolávek, sledování dodržování termínů dodávek, plánování a provádění roční... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce