Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly)
Podobné inzeráty

220033 - REFERENT V ODDĚLENÍ KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ II ODBOR KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ (m/ž
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, - provádění kontroly použití prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu, státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně; - vedení ... (více v detailu)
Neuvedeno

PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU INVESTIC
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování odborných agend při přípravě a realizaci investic stavebního charakteru, kontrola probíhajících staveb, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace. Příprava podkladů pro administraci dotačních titulů. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zajišťování efektivního hospodaření s energiemi a emisemi budov města prostřednictvím analýz a optimalizace procesů, včetně sledování a praktického uplatňování legislativy v oblasti energetické politiky státu. Platové podmínky: platová třída 10. - zák... (více v detailu)
Neuvedeno

SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 4. 2025 Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 10 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program Město Týn nad Vltavou si vyhrazuje právo přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vzdělání potřebného pro 10. platovou třídu 2. znalosti oboru 3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů) Nevyžaduje se 4. Praxe - Praxe v oboru zahradnictví výhodou 5. Další znalosti, dovednosti a předpoklady - znalost Standardů péče o přírodu a krajinu AOPK výhodou - dovednost prac... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistenta/asistentky soudce/soudkyně
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Vyhlášení výběrového řízení na místo asistenta/asistentky soudce/soudkyně Předseda Vrchního soudu v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 3 pracovních pozic asistenta/asistentky soudce/soudkyně. Požadavek: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda ve studijním oboru právo na vysoké škole v České republice - bezúhonnost Termín pro podání přihlášky: do 21. 3. 2025 včetně (rozhoduje datum poštovního razítka); přihlášky s pozdějším datem nebudou do výběrového řízení zahrnuty. Předpokládaný nástup: nástup možný dle dohody Přihlášky zasílejte na adresu: Vrchní soud v Olomouci - personální oddělení Masarykova třída 609/1 779 00 Olomouc Přílohou přihlášky bude: -strukturovaný profesní životopis, -motivační dopis, -ověřené doklady o ukončení studia na právnické fakultě (§ 55 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů), a o dosažení akademického titulu, vědecké nebo vědecko-pedagogické hodnosti, -výpis z evidence... (více v detailu)
Neuvedeno

400028 rada v Oddělení cenové kontroly II
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu, - vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení, - provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen, - vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplň... (více v detailu)
Neuvedeno

sociální pracovník/pracovnice orgánu sociálně-právní ochrany dětí
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
doba určitá za mateřskou dovolenou. Specifikace zaměření činnosti sociální pracovnice/sociálního pracovníka orgánu sociálně-právní ochrany dětí: o ochrana práv dítěte na příznivý vývoj a řádnou výchovu, ochrana oprávněných zájmů dítěte, včetně ochrany jeho jmění, působení k obnovení narušených funkcí rodiny, o vedení spisové dokumentace a provádění archivace, o poskytování sociálně-právního poradenství, o zpracování statistických údajů na úseku péče o dítě, o spolupráce se státními orgány a obecními úřady, poskytovateli zdravotních služeb, se školami, školskými zařízeními, s občanskými sdruženími, církvemi, charitativními a jinými organizacemi, o pořádání případových konferencí, o podávání návrhů soudu a výkon funkce opatrovníka/poručníka dítěte, o plnění úkolů vyplývající z povinnosti Městského úřadu Lovosice, včetně mimořádných akcí odboru. Předpoklady: o státní občanství ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR o plná svéprávnost, bezúhonnost o zdravotní způsobilost o o... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 191 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 244 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Pracovník/ce pro práci na obci - řidič
Před 175 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Řízení a ovládání přidělené techniky mechanizačních a dopravních prostředků. Zajištění svozu a rozvozu kontejnerů technikou obce Beňov na BIO odpad, jejich ukládání, provádění obhrnutí a kontroly na skladových místech (traktor Zetor 8441 s čelním nakladačem a natahovacím zařízením na kovové kontejnery typu Portýr). Zajišťování ručního, strojníh odstraňování sněhu, námrazy a následků jiných nepříznivých vlivů počasí, aplikace rozmrazovačů nebo posypu sypkých hmot nebo soli a následný úklid. Zajištění odstraňování náletové zeleně, odborná údržba nezeleně - sekání trávy, zastřihování živých plotů... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 360 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 372 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 424 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 372 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/ka územního rozhodování a stavebního řádu - stavební odbor
Před 393 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NUTNÉ DODRŽET POSTUP PŘIHLÁŠENÍ VYPSANÝ NA VYHLÁŠENÉM OZNÁMENÍ na adrese www.neratovice.cz, výběrová řízení!!!! Charakteristika pracovní pozice: je komplexní zajišťování výkonu státní správy svěřeného úseku státní správy na obecním úřadu obce s rozšířenou působností (vodoprávní úřad), koordinace agendy jednotného environmentálního stanoviska a další dí... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 175 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 206 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 361 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

referent/ka odboru životního prostředí
Před 240 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání se zaměřením na ochranu životního, ochranu přírody a krajiny, ochranu vod, lesní hospodářství Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce: výkon přenesené působnosti státní správy na úřadu obce s rozšířenou působností, a to podle zákona o ochraně př... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

vedoucí Odboru řízení jakosti (M/Ž)
Před 343 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Stručná charakteristika místa: Vede a řídí pracovnice laboratoře, odpovídá za zdravotní nezávadnost a kvalitu výrobků včetně rozhodnutí o nápravných opatřeních, neshodných výrobcích, uvolnění hotového výrobku, kontrole dokumentace, reklamacích zákazníků, odpovídá za komplexní systém řízení a sledování jakosti, odpovídá za zajištění metrologie za zpracování dat ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 171 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 228 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 205 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Strážník Městské policie Stochov
Před 332 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Obecné podmínky pro přijetí (v souladu se zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii): - min. věk 18 let - bezúhonnost, spolehlivost - minimálně střední vzdělání s maturitou - fyzická a psychická způsobilost pro výkon funkce - občan ČR - bydliště Stochov a okolí výhodou - velmi dobrý zdravotní stav - řidičský průkaz skupiny „B“ - výhodou zkouška odborné způsobilosti - uživatelská znalost práce na PC - časová flexibilita Nabízíme: - příplatek na stravné - příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění - příspěvek na dovolenou - indispoziční volno - možnost studia při zaměstnání - platové podmínky dle stávajících příslušných platových předpisů (Nařízení vlády č. 603/2020 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) - Možnost získání nájemního městského bytu - nástup d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

referent/ka skladu
Před 306 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce