SAMOSTATNÝ REFERENT - SPRÁVA VEŘEJNÉ ZELENĚ A PROSTRANSTVÍ (m/ž)
Podobné inzeráty

Pracovník údržby (M/Ž)
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Popis pracovní náplně: - běžné opravy a údržba budov a veřejných prostranství - základní zednické, malířské, montážní a zámečnické práce - letní údržba zeleně křovinořezem a sekačkou (traktůrek) - zimní údržba - prohrnování malotraktorem a traktorem s ra... (více v detailu)
Neuvedeno

referent odboru investic a údržby
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistenta/asistentky soudce/soudkyně
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Vyhlášení výběrového řízení na místo asistenta/asistentky soudce/soudkyně Předseda Vrchního soudu v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 3 pracovních pozic asistenta/asistentky soudce/soudkyně. Požadavek: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda ve studijním oboru právo na vysoké škole v České republice - bezúhonnost Termín pro podání přihlášky: do 21. 3. 2025 včetně (rozhoduje datum poštovního razítka); přihlášky s pozdějším datem nebudou do výběrového řízení zahrnuty. Předpokládaný nástup: nástup možný dle dohody Přihlášky zasílejte na adresu: Vrchní soud v Olomouci - personální oddělení Masarykova třída 609/1 779 00 Olomouc Přílohou přihlášky bude: -strukturovaný profesní životopis, -motivační dopis, -ověřené doklady o ukončení studia na právnické fakultě (§ 55 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů), a o dosažení akademického titulu, vědecké nebo vědecko-pedagogické hodnosti, -výpis z evidence... (více v detailu)
Neuvedeno

PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU INVESTIC
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: statutární město Třinec Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.) Platové zařazení: 10. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Pracovní poměr: doba neurčitá Charakteristika vykonávané práce: Zajišťování odborných agend při přípravě a realizaci investic stavebního charakteru, kontrola probíhajících staveb, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace. Příprava podkladů pro administraci dotačních titulů. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zajišťování efektivního hospodaření s energiemi a emisemi budov města prostřednictvím analýz a optimalizace procesů, včetně sledování a praktického uplatňování legislativy v oblasti energetické politiky státu. Platové podmínky: platová třída 10. - zák... (více v detailu)
Neuvedeno

220033 - REFERENT V ODDĚLENÍ KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ II ODBOR KONTROLY ZVLÁŠTNÍCH ČINNOSTÍ (m/ž
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků, - provádění kontroly použití prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu, státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně; - vedení ... (více v detailu)
Neuvedeno

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK (m/ž)
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení Předpokládaný nástup: co nejdříve zkrácený nebo plný úvazek Tvým úkolem bude: - sociální práce (ambulantní a terénní) s mládeží ohroženou sociálně patologickými jevy, - organizování volnočasových, vzdělávacích a preventivních aktivit, - vedení dokumentace, - práce s rodinnými příslušníky klientů Potřebujeme člena týmu s: - kladným vztah k mládeži ve věku 6 - 19 let, - ochotou pracovat v odpoledních hodinách, - výhodou bude vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. (Sociální pracovník nebo Pracovník v sociálních službách) či motivace se dále vzdělávat, - kladným a respektujícím přístupem k cílové skupině, - dobrými komunikačními schopnostmi, zodpovědností, - schopností pracovat samostatně i v týmu, schopnost vést malý tým, - s porozuměním křesťanským a salesiánským hodnotám, POZICE JE VHODNÁ I PRO STUDENTY PŘÍSLUŠNÉHO OBORU Hodí se: znalost salesiánského stylu práce a prostředí;... (více v detailu)
Neuvedeno

Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
Neuvedeno

sociální pracovník/pracovnice orgánu sociálně-právní ochrany dětí
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
doba určitá za mateřskou dovolenou. Specifikace zaměření činnosti sociální pracovnice/sociálního pracovníka orgánu sociálně-právní ochrany dětí: o ochrana práv dítěte na příznivý vývoj a řádnou výchovu, ochrana oprávněných zájmů dítěte, včetně ochrany jeho jmění, působení k obnovení narušených funkcí rodiny, o vedení spisové dokumentace a provádění archivace, o poskytování sociálně-právního poradenství, o zpracování statistických údajů na úseku péče o dítě, o spolupráce se státními orgány a obecními úřady, poskytovateli zdravotních služeb, se školami, školskými zařízeními, s občanskými sdruženími, církvemi, charitativními a jinými organizacemi, o pořádání případových konferencí, o podávání návrhů soudu a výkon funkce opatrovníka/poručníka dítěte, o plnění úkolů vyplývající z povinnosti Městského úřadu Lovosice, včetně mimořádných akcí odboru. Předpoklady: o státní občanství ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR o plná svéprávnost, bezúhonnost o zdravotní způsobilost o o... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou - samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost - znalost práce s PC (MS Office, Internet) - řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Charakteristika pracovního místa: - komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Olomouc - vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 z... (více v detailu)
Neuvedeno

Sociální pracovník/pracovnice - manažer kvality
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: zabezpečování sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů, sociálně právní poradenství, analytická, koncepční a metodická činnost, provádění sociálního šetření, zavádění systému kvality sociální práce, stanovení indikátorů kvality, provádění auditů kvality péče, je garantem zavedených konceptů péče. Požadavky: odborná způsobilost podle zákona č. 108/2006 Sb., řidičský průkaz sk. B, komunikační dovednosti, schopnost rozhodovat a nést odpovědnost, znalost zákona o sociálních službách a standardů kvality v sociálních službách (SQSS), způsobilost... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno

úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno

Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno

lesní dělník M/Ž
Před 183 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: Jiří Jaroš- tel. 773057787, jiri.jaros@agro-merin.cz Práce v lese - údržba a obnova, v sezóně výpomoc v rostlinné výrobě (traktorista), zástupy v živočišné výrobě (ošetřovatel hospodářských zvířat), ŘP sk. T, P... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 183 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 236 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 339 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Sociální pracovník
Před 236 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
výběrové řízení na vznik pracovního poměru úředníka zařazeného do Městského úřadu Vrchlabí na druh práce: REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍHO A ZDRAVOTNÍHO – AGENDA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ s možností postupu do funkce vedoucího oddělení Místo výkonu práce: Vrchlabí Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: 11. platová třída Předpokládaný nástup dle dohody Nabízíme: - náborový příspěvek až do výše Kč 50.000,- Kč - pro perspektivního zaměstn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 302 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 352 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

PRACOVNÍK ODBORNÉHO ZACHÁZENÍ VE VĚZEŇSTVÍ - VYCHOVATEL
Před 160 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
VYCHOVATEL na oddělení výkonu trestu odnětí svobody Místo působiště: Vazební věznice Liberec Zákonné a další požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání pedagogického směru - trestní bezúhonnost - zdravotní způsobilost pro výkon práce - organizační schopnosti a komunikační dovednosti - znalost a orientace v zákoně č. 169/1999 Sb. o výkonu trestu odnětí svobody - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, INTERNET). Nabízíme: - platová třída 10 (od 29.790,- Kč do 40.770,- Kč dle dosažené praxe) - jednosměnný pracovní režim s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb na penzijní připojištění (zajištěno ve vazební věznici) a na stravné, na kulturní a sportovní vyžití, apod. Předpokládaný termín nástupu: dle domluvy. Náležitosti písemné přihlášky: - přihláška k výběru - strukturovaný pr... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 363 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

úklid veřejných prostranství
Před 235 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou, po 12 měsících pracovní poměr změněn na dobu neurčitou. - údržba komunikací a zeleně - ŘP min. sk. B (s praxí) - znal... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 416 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Manažeři kvality sociálních služeb
Před 342 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu nás kontaktujte: - emailem na: jan.hudak@svetlokadanzs.cz, zašlete strukturovaný životopis - telefonicky v pracovní dny PO - PÁ od 08:00 do 18:00 hod na tel.č. +420 603 804 191. Upřesňující informace: - vzdělání prokazující kvalifikaci sociálního pracovníka dle zákona 108/2006 Sb... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce