Daňový referent

Před 152 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nutná podmínka: v termínu do 27. 9. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovová... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

obchodní referent
Vhodné pro OZP , kontakt telefonicky PO-PÁ 8,30-16 příp. e-mail Hledáme zaměstnance do nově vznikajícího obchodního týmu. Náplň práce je administrativa spojená s obchodem a komunikace se zákazníky. Požadujeme alespoň základní znalost práce na PC, k... (více v detailu)
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
221210 - referent/ka v Oddělení kontrolním I
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u více druhů daní, především u daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, - vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami a úředních záznamů o průběhu postupu k odstranění pochybností, - předávání podkladů k vyměření daně a doměření daně příslušnému ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič/ka nákladního auta - Děčín
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo počátku výkonu práce: Papírnická č.p. 604/3 Děčín V-Rozbělesy, 405 02 Děčín 2 Popis práce: - řízení motorového vozidla - prvotní přejímka, nakládka a vykládka materiálu - manipulace s materiálem a jeho správné skladování - udržování techniky v řádném technickém stavu - obsluha hydraulické ruky a manipulace s kontejnery - vyplňování dokumentů dle platné legislativy - dodržování předpisů vztahujících se k dopravě - nástup co nejdříve - výhodou Požadavky: - vzdělání SOÚ - praxi na pozici řidiče... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní cestmistr Bruntál
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Správní cestmistr Bruntál s pravidelným pracovištěm Zahradní 1949/19, 792 01 Bruntál Zodpovědnost za: - výkon majetkové správy silnic včetně součástí a příslušenství - vedení pasportu silnic včetně součástí a příslušenství - provádění prohlídek silnic dle zákona - technický dozor údržby a oprav na silniční síti Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, stavební směr výhodou - znalost výkresové dokumentace - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení vozidel - uživatelskou znalost práce na PC Nabízíme: - pravidelné pracoviště na výše uvedené adrese - platové ohodnocení - třída T 9 dle NV č. 341/2017 Sb. - po zapracování plat cca 40 - 45 tis. Kč - 5 týdnů dovolené - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspě... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový manažer/manažerka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zkušeného projektového manažera pro oddělení dotací. Náplň práce: - Řízení projektů od A do Z: od iniciace a plánování až po realizaci, monitoring, reporting, prezentaci výsledků, vyhodnocení a uzavření. - Tvorba časových a finančních plánů projektů. - Vytváření strategií a opatření pro dosažení cílů projektu. - Kontrola postupu a kvality práce. - Sledování nákladů projektu. Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání (ideálně management, ekonomika nebo technický směr). - Komunikační dovednosti na jedničku, vstřícné a příjemné vystupování. - Pečlivost, spolehlivost a schopnost týmové spolupráce. - Velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office. - Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. - Praxe a znalost řízení projektů ve všech fázích výhodou. Nabízíme: - Práci na plný úvazek s možností kariérního růstu. - Perspektivní pozici v dynamickém prostředí. - Možnost trvalého vzdělávání a... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční referent / referentka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt telefonicky Po-Pá 7:00 - 14:30 hodin, e-mailem. Tel.: 595 220 321; 595 220 322, 595 220 320, e-mail: nabor@vez.her.justice.cz. Požadujeme: - obecnou znalost souvisejících právních předpisů (stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek) - orientaci v pasportizačních plánech objektů, v projektové dokumentaci, znalost stavebního řízení a čtení technických výkresů - komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědno... (více v detailu)
Neuvedeno
LOGISTIK / PROVOZNÍ TECHNIK (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Společnost DIMATEX se zabývá recyklací textilu a výrobou čisticích hadrů. Náplň práce: řízení 3 posádek dodávek, logistika, znalost skladového hospodářství (kontejnery v Libereckém kraji), správa vozového parku, strojů, fakturace, objednávky, reporting, prodej čisticích hadrů, manuální výpomoc na provoze v případě potřeby (manipulace s 10 kg - 25 kg balíky textilu, řízení dodávky, řízení VZV a nakládání nástaveb). Požadujeme: pečlivost, komunikativnost, samostatnost, dobrá znalost MS Excel, NJ + PJ výhodou, zkušenost v oblasti provozu výrobní společnosti, ŘP sk. B, VZV výhodou. Pracovní... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
ŘEDITEL/KA PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE STŘEDISKO SOCIÁLNÍCH SLUŽEB CHLUMEC NAD CIDLINOU
Před 13 dny - AVIZO_CZ
HM od 33 280 do 50 000 Kč dle praxe Pracovní náplň: - řízení příspěvkové organizace a její zastupování navenek, - zajišťování poskytování sociálních služeb a zabezpečování jejich kvality, - aktivní spolupráce se zřizovatelem a dalšími subjekty v rámci prováděných činností,... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný skladník
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: -zajímavou práci v prostředí dynamicky rostoucí společnosti -po zaučení možný trvalý pracovní poměr -zajímavé finanční ohodnocení+ benefity Požadujeme: -ochotu pracovat na směny (třísměnný provoz) -manuální zručnost, zodpovědný přístup k práci, samostatnost v řešení úkolů -vysoké pracovní nasazení, flexibilitu, časovou ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Komplexní podpora pro Vaše podnikání
Před 44 dny - HYPERINZERCE
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu. Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 44 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PR A SOCIAL MEDIA KREATIVEC (45. - 55.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Chcete být součástí dynamického týmu, který formuje veřejné mínění, buduje značky a vytváří kreativní marketingové kampaně? Pokud máte vášeň pro PR, správu sociálních sítí a moderní marketingové strategie, hledáme právě vás! PR – plánování a realizace komunikačních strategií, tvorba tiskových zpráv a bud... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
TALENT NA MARKETINGOVOU KOMUNIKACI (AŽ 55 000 Kč)
Před 72 dny - ANNONCE
Hledáte práci v SUPER týmu, který přináší nové marketingové nápady? Pokud máte nadšení pro PR, správu sociálních sítí a moderní marketingové techniky, zašlete nám svůj životopis - možná hledáme právě VÁS! Realizace marketingové strategie společnosti... (více v detailu)
Neuvedeno
Finance
Před 79 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Obchodní vedoucí – rozšiřujeme tým profesionálů ve financích Máte zkušenosti s obchodem, vedením lidí nebo financemi? Hledáte nové výzvy a příležitost k rozvoji své kariéry? Připojte se k týmu zkušeného lídra v oblasti financí, který hledá nové kolegy na pozici obchodní vedoucí! Co vás čeká: Vedení a rozvoj týmu obchodníků. Budování a správa dlouhodobých vztahů s klienty. Řízení obchodních aktivit a zodpovědnost za výsledky týmu. Podílení se na strategii a rozvoji společnosti. Co nabízíme: Stabilní zázemí a podporu zkušeného lídra v oboru. Možnost profesního i osobního růstu. ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
25 000
 Kč
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 173 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 422 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce