Daňový referent
Podobné inzeráty

220461 - správce daně v Oddělení kontrolním I M/Ź
Před 28 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů při správě daní, především u daně z přidané hodnoty, - provádění komplexního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů, - zpracování stanovisek k podaným odvoláním proti rozhodnutím správce daně a k dalším opravným a dozorčím prostředkům Informace k podávání žádostí: Nejpozději do ... (více v detailu)
Neuvedeno

SPRÁVCE / SPRÁVKYNĚ DANĚ - VYMĚŘOVÁNÍ v odd. vyměřovacím III (270233)
Před 28 dny
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění: • zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických osob, dani z přidan... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce daně - kontrola (210720) m/ž
Před 28 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: petr.anton@fs.gov.cz Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Služba zahrnuje zejména: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti daně z příjmů), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna... (více v detailu)
Neuvedeno

Finance Associate
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com - Podpora procesů licencování třetími stranami, provádění kreditních kontrol a analýza finanční stability zákazníků. - Podílení se na řízení finančních rizik a zajištění včasné a přesné fakturace zákazníků. - Účast na měsíčním uzávěrkovém procesu, uznávání příjmů a ... (více v detailu)
Neuvedeno

Sales Manager pro AI startup brainymonkey.ai
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace:6) Jsme brainymonkey.ai, mladý český startup, který přináší revoluci do světa umělé inteligence. Naše platforma funguje jako tržiště a integrační hub pro AI, umožňující firmám snadno nasazovat a spravovat AI modely pro automatizaci, optimalizaci a chytré rozhodování. Naším cílem je zjednodušit složité procesy a pomoci firmám dělat lepší rozhodnutí pomocí umělé inteligence. Co budeš dělat o Samostatně vyhledávat a oslovovat nové B2B klienty v oblasti AI řešení. o Budovat a udržovat vztahy s klíčovými decision makery (C-level, Head of Innovation, IT). o Spolupracovat s produktovým a technickým týmem na přizpůsobení řešení potřebám klientů. o Využívat CRM nástroje pro řízení pipeline, forecastování a reporting. Koho hledáme o Máš zkušenosti s B2B prodejem a dokážeš samostatně řídit c... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Před 33 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 34 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.c... (více v detailu)
Neuvedeno

Spolehlivé, jasné a dostupné úvěrové řešení:
Před 34 dny
- HYPERINZERCE
Spolehlivé, jasné a dostupné úvěrové řešení:
Hledáte spolehlivé financování pro realizaci svých osobních nebo profesních projektů? Přední finanční společnost vám nabízí jasnou a bezpečnou nabídku úvěru dokonale přizpůsobenou vašim potřebám. Dostupné částky se pohybují od 20 000 do 50 000 000 CZK s flexibilními podmínkami splácení od 1 do 360 měsíců, v závislosti na vaší situaci. Úroková sazba je fixní na 2 % ročně, bez skrytých poplatků nebo neočekávaných nákladů. Toto financování je k dispozici jak jednotlivcům, tak profesionálům, pro všechny typy ... (více v detailu)
Neuvedeno

Finance Associate
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com - Podpora procesů licencování třetími stranami, provádění kreditních kontrol a analýza finanční stability zákazníků. - Podílení se na řízení finančních rizik a zajištění včasné a přesné fakturace zákazníků. - Účast na měsíčním uzávěrkovém procesu, uznávání příjmů a ... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno

PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno

SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÉ EVIDENCE, ZALOŽENÍ S.R.O.
Před 36 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Vážení podnikatelé,
rád bych Vám nabídl komplexní a profesionální služby vedení účetnictví, přizpůsobené potřebám moderních firem. Chápu, že účetnictví je základním pilířem každého podnikání, a proto kladu důraz na pečlivost, transparentnost a individuální přístup ke každému klientovi.
Co Vám nabízím?
•KOMPLEXNÍ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ – zajišťuji veškeré povinnosti spojené s vedením účetní agendy dle platných zákonů a předpisů.
•MZDOVÁ AGENDA – Nabízím zpracování mezd a všechny související úkony, včetně komunikace s úřady.
•KON... (více v detailu)
Hlavní město Praha
500
Kč

Obchodní referenti
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno

220042 - referent/ka v Oddělení kontroly zvláštních činností II Odbor kontroly zvláštních činností
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Správce daně - dotace vykonává tyto činnosti: - Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. - Zajišťuje správu dotací a návratných finančních výpomocí, půjček a příspěvků poskytovaných ze státního rozpočtu v souladu s pravidly o hospodaření s rozpočtovými prostředky. - Provádí kontrolu event. místních šetření podle účelu poskytnutých dotací a návratných finančních... (více v detailu)
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka příspěvkové organizace
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
Kompletní vedení účetnictví dle platné legislativy pro příspěvkové organizace, zodpovědnost, za sestavování a správu rozpočtu organizace, výkazy, statistiky, účelově vázané dotace, jejich správa a vyúčtování, řízení ekonomického úseku organizace, vypracovávání směrnic ekonomické problematiky Znalost DPH a kontrolního hlášení... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 317 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

STAVBYVEDOUCÍ
Před 567 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 436 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 486 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

STAVBYVEDOUCÍ
Před 491 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Náplň práce: řízení a koordinace jednotlivých stavebních prací v souladu s plánem výstavby, přerozdělovaní kompetencí podřízeným zaměstnancům, koordinace dodávek materiálu a jeho kontrola, řešení zmeškání dodávek materiálu a případné reklamace, jednání se subdodavateli a příprava potřebných podkladů, kontrola dodržování BOZP a PO na stavbách dle platné legislativy, řízení pracovníků na stavbě, příprava podkladů pro fakturaci, vedení stavebního deníku. Požadavky: min. SŠ vzdělání stav... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Specialista logistiky
Před 486 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 550 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Projektový manažer/manažerka
Před 361 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme - SŠ vzdělání - zkušenosti z oblasti logistiky, mezinárodní přepravy a automobilového průmyslu - podmínkou - aktivní znalost anglického/německého jazyka - administrativní důslednost, pečlivost - znalost práce na PC - samostatnost v rozhodování, časová flexibilita - příjemné a profesionální vystupování - organizační a koordinační schopnosti Náplň práce - Řízení týmu dispečerů - Hodnocení dispečerů - Plánování a schvalování dovolených (zachovat zastupitelnost) - Školení dispečerů - Kontrola a evidence docházky - Odpovědnost za stabilitu týmu - Kontrola IS, schvalování a archivace přepřev, plánování přeprav, kontrola trasy, ukončování přeprav - Reportování výsledků v ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 498 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce